"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2008

You already knew I'm no good...

Λυσσάξατε να παίξω το μπλογκοπαίχνιδο με τα 7 "κακά" του χαρακτήρα μου. Πιο πρόσφατα ήταν η Talisker, και δεν θυμάμαι και πόσοι πριν από εκείνην... Έκανα την Κινέζα όσο μπορούσα, αλλά αφού η Τάλι έπαιξε το παιχνίδι με τα ξεφτιλοτράγουδα, δεν με παίρνει άλλο. Άιντε, πάμε λοιπόν:



1. Ισχυρογνώμων

Δεν υπάρχει περίπτωση να το βουλώσω όταν έχω δίκιο.
Και 99,99% ΕΓΩ έχω δίκιο.

2. Πεισματάρα

Όταν θέλω κάτι πολύ, επειδή το σενάριο να "καθαρίσει" το σύμπαν για πάρτη μου δεν παίζει, μπορώ να γυρίσω τον κόσμο ανάποδα, προκειμένου να το πετύχω. Το τι σκαρφίζομαι, το τι είμαι ικανή να κάνω... τρομάζει κι εμένα την ίδια!

3. Αυτό που όταν-σου-κάνει-κάποιος-κάτι-δεν-το-ξεχνάς-ούτε-σε-5-ζωές (Υπάρχει σχετικό επίθετο; Δεν μου 'ρχεται...)

Εκδικητική δεν είμαι. Δυστυχώς. Θά 'θελα πολύ να ήμουν. Αλλά όμως, άμα μου "την κάνει" κάποιος... Τι να λέμε... Υπάρχουν άνθρωποι που τους κρατάω κακία απ' όταν ήμουν 6 χρονών. Λόγω τιμής αυτό, όχι σχήμα λόγου. Αν αυτός ο ίδιος άνθρωπος χρειαστεί τη βοήθειά μου θα τρέξω σα μαλάκας. Δεν μπορώ να κάνω κακό, ούτε καν να αδιαφορήσω. Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσω ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ την πουστιά που μου είχε κάνει.

4. Αναβλητική

Αν μπορείς να το κάνεις την τελευταία στιγμή, άστο για τότε.
(Αν δε, μπορείς να το αποφύγεις κι εντελώς, ακόμα καλύτερα... Αλλά αυτό "κολλάει" στο από κάτω ελάττωμα)
Ειδικά αν αφορά γιατρούς... Αχαχούχαααααα... Πόσα, μα πόσα, θέματα λέω εδώ και χρόοοοοοοονια ότι πρέπει να πάω να τα "κοιτάξω"...
Δεν πειράζει. Θα δείξει η νεκροψία.

5. Τεμπέλα ή μουλάρα ή γαϊδούρα ή αχαΐρευτη ή ανεπρόκοπη ή...
(η καλή μου η μανούλα... πόσα συνώνυμα αυτής της λέξης μου έχει μάθει τόσα χρόνια με τις προσφωνήσεις της!)

Πραγματικά δεν έχω λόγια. Πως να το περιγράψω τώρα αυτό;
Ας πω πως αν γινόταν να μην κάνω τίποτα, απλά δεν θα έκανα τίποτα.
Ακούω κόσμο, σε περιπτώσεις αρρώστιας που πρέπει να είναι ξάπλα και να τους περιποιούνται, και λένε "αχ, θα μου στρίψει", "πως θα το αντέξω", κ.α.
Εμένα πειράζει που είναι η καλύτερή μου; Νά 'μαι ξάπλα και να τους τρέχω όλους;
Ρε να μη νιώθω ΚΑΘΟΛΟΥ άσχημα όμως!!!!!!!!!!

6. Τζόρας
(αν γράφεται έτσι, δεν το έχω δει ποτέ γραμμένο, μου το λένε μόνο)

Βρωμόστομη, τσαμπουκαλού, δεν χαρίζω κάστανο, τα χώνω αδιακρίτως, ποιος είδε το Θεό και δεν φοβήθηκε...
Για την υπεράσπισή μου, κύριε πρόεδρε, να πω ότι είναι πολύ συγκεκριμένα τα πράγματα που μου γυρνάνε το μάτι ανάποδα και το κεφάλι γύρω-γύρω.
Ίσως μπερδεύω λίγο τον κόσμο και τους έρχεται από κει που δεν το περιμένουν, γιατί δεν φορτώνω με τα προφανή. Έχω βλέπετε κι ένα ελάττωμα που δεν έβαλα στη λίστα, γιατί είναι από αυτά (τα πάμπολλα) που "βλάπτουν" εμένα κι όχι τους γύρω μου. Αυτό είναι, που δείχνω τεράαααστια κατανοήση, δικαιολογώ τους πάντες και τα πάντα, προσπαθώ να μπαίνω στη θέση του άλλου και τέτοια. Έτσι εκεί που λένε, "α, καλός μαλάκας είναι αυτή, ανέχεται τα πάντα", έρχεται και με τσιμπάει η μύγαααααα!!!!! Ε, κι εκεί... ο Θεός να σας φυλάει...!!!!!!!!!!!

7. Η Στέλλα αγουροξυπνημένη
(δεν υπάρχει αντίστοιχη λέξη, θα πρέπει να δημιουργηθεί μία επί τούτου για να αποφεύγουν την ανωτέρω περίφραση όσοι ζουν αυτό το δράμα)

Έχω ένα θεματάκι με το πρωινό ξύπνημα. Καλά, ΟΚ, είναι παραπάνω από θεματάκι.
ΜΙΣΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ. Αυτό αυτομάτως, με κάνει κατά τις πρωινές ώρες, ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ. Αν δεν το έχει ζήσει, δεν μπορεί να φανταστεί άνθρωπος. Θυμάμαι κατά την εφηβεία μου, να έχω ξυπνήσει για ανεξήγητους λόγους από μόνη μου και να χουζουρεύω μέχρι να έρθει η ώρα να σηκωθώ για το σχολείο. Και άκουγα τους γονείς μου έξω από την πόρτα του δωματίου μου: "Γιατί εγώ;;;;;;;; Να πας εσύ!!!!", - "Ααααααπαπαπαπαπαπα!!!!!!! Δεν μπαίνω εγώ εκεί μέσα!!!!!!", - "Μα εγώ πήγα και χθες, η σειρά σου είναι!!!!!". Μιλάμε τους είχα δημιουργήσει τραύματα...

Τώρα έχει γίνει ίδιο το αγοράκι μου. Κλωτσιές στον παππού, ό,τι παιχνίδι βρει μπροστά του όπου πετύχει τη γιαγιά, μπινελίκια στον μπαμπά... Φτυστό εγώ, το καμάρι μου!!!!! Και στην αρχή μου έλεγαν χαιρέκακα, περιμένοντας ότι θα μου κάνει τα ίδια και θα δω επιτέλους τη γλύκα, "τράβα εσύ να τον ξυπνήσεις έτσι που τον έκανες σαν τα μούτρα σου"! Το τι σοκ παθαίνουν όταν χωρίς να ακουστεί κιχ από το δωμάτιό του, μας βλέπουν να βγαίνουμε ήρεμα-ήρεμα μαζί και να πηγαίνουμε να πλύνουμε μουρίτσες! Το θεωρούν ανεξήγητο μυστήριο...

Να σας πω το μυστικό; Ελάτε... Δεν είναι δύσκολο...

ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ, ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΙΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ!!!!!!! ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "Ο ΗΛΙΟΣ ΛΑΜΠΕΙ, ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΕΛΑΗΔΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ"!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ????????????????

Απλά τον αγκαλιάζω, του χαϊδεύω τα μαλλάκια, τον γεμίζω φιλιά και... ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!! "Εχεις δίκιο αγάπη μου!!! Χίλια δίκια, καρδούλα μου, όχι ένα!!!! Δεν υπάρχει πιο βάρβαρο πράγμα στον κόσμο!!!! Καλύτερα να με σκότωναν αυτή τη στιγμή, παρά να σηκωθώ!!! Αλλά τι να κάνουμε... Πρέπει... Πάμε;"

24 σχόλια:

  1. ΑΑ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ...

    μια σου και μια μου:)

    Λοιπον αγαπημενη σουπια

    μια χαρα "κωλοχαρακτηρας"
    εισαι κι εσυ!!!!

    Μονοτονες και παλι οι ομοιοτητες ...
    αυτο με το πρωινο ξυπνημα δε ..
    τι να πω..
    απλα εγω το θεωρω χαρισμα..

    οχι πες μου φανταζεσαι
    να ημασταν απο αυτες
    που τις βρισκεις στο ασανσερ και μεχρι το 0
    σου λενε καλημερα και ποσα κρεμμυδια εβαλαν στη φακη???

    Νο!!
    καλλιο ετσι ...
    εμενα δε οταν με μυριζονται
    στο ασανσερ ΤΟ ΠΡΩΙ (μυριζω light blue kai νευρα!!)

    ..πανε με τα ποδια..

    ειδικα αν με εχουν καλεσει και κανω σταση για χαρη τους..

    ευγε λοιπον!!

    -στριμαδι!!
    -στραβοξυλιδου!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στριγκλες!

    Εγω τρελλαινομαι να ξυπναω το πρωι, καποιες φορες δυσκολευομαι αλλα οταν σηκωθω τρεχω να κανω καφεδακια, και μου αρεσει τοσο πολυ το σπιτι που χαμογελαω λες και μετακομισαμε χθες :) Παιζω λιγο με την Φλαπυ και μετα παω να ξυπνησω τον Δ που ειναι σαν τον γιο σου, αλλα εμαθα κι εγω το κολπο και του λεω οσα θα ηθελε να μου πει αυτος "Αντε πρωι πρωι ορεξη εχεις παντα για αγκαλιες. Εσενα λεω την κακια, που καθε μερα ερχεσαι και μου χαλας τον υπνο και με τραβολογας....." και τον πιανουν τα γελια που με βριζω μονη μου και με ταχυτητα χελωνας μεν, σηκωνεται δε :)

    Αφηστε που ειμαι η χαρα της γειτονιας, να με δεις και να σπασουν τα νευρα σου, με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια ειμαι. Μουντρουχα ειμαι το βραδυ οταν γυριζω σπιτι και το μονο που θελω ειναι να βαλω πιτζαμες και να σαπισω στον καναπε.....κι εκει ερχεται ο Δ και αρχιζει "Ολο τηλεοραση βλεπουμε, σηκω να κανουμε τιποτα, να πουμε τα νεα μας (ΠΟΙΑ ΝΕΑ ΕΝΝΟΕΙ;;;) ΚΤΛ ΚΤΛ.

    Σας επρηξα πρωι πρωι;;; :)
    Που να βλεπατε και το χαμογελο που εχω ;)

    Καλη σας μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Talisker

    Πώπωωωωωω!!!!!

    Στραβομουτσούνιασα μόνο που το περιέγραψες!!!!!!! Που την βρίσκουν την όρεξη;;;; Τι απίστευτα ηλίθιο μπλα μπλα μπλα... Τι με νοιάζει, κυρά μου, από τι ώρα πας λαϊκή για να βρεις το καλό το σταφ, γιατί μετά μένουν οι πατσαβούρες, κι ας πέφτουν οι τιμές, και... μπλα... μπλα...

    Άστα, κι εμένα, όπως ο διάολος το λιβάνι με αποφεύγουν! Ειδικά η μάνα μου... Που έτσι κι αλλιώς ό,τι και να πει, ό,τι και να κάνει, η απάντηση είναι "για δε φοράς κράνος". Φαντάσου όταν είναι και μαύρο χάραμα... Τι έχει ακούσει αυτή η γυναίκα, Παναγία μου... Καλά, άμα πάρει Σάββατο δε... Κάνουμε και δυο βδομάδες να μιλήσουμε μετά!!! ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ!!!!!!!!!!!

    Αχ, πολύ χαίρομαι που είναι κι άλλος σαν κι εμένα!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Dee Dee

    Καλώς τηνε την πέρδικα!!! Όταν απαντούσα στην Τάλι πρέπει να μπήκες εσύ, ε;

    Εμείς καλά που δεν συναντιόμαστε πρωινά. Το κόκκινο πανί είσαι!!! Απορώ πως σε αντέχει ο άνθρωπος, θα πρέπει να σ' αγαπάει πολύ! Είδες που λένε για τα ετερώνυμα; Πάντως ο δικός μου, ήταν της δικής μου συνομωταξίας. Φυσικά όχι σ' αυτόν τον άρρωστο βαθμό, αλλά "τα βρίσκαμε" σ' αυτό το θέμα. Λέγαμε μια καλημέρα όταν συναντιόμασταν στο διάδρομο μεταξύ πλυσιμάτων, καφέδων, κλπ, κι ένα γειά όταν έκλεινε ο πρώτος την πόρτα πίσω του. Ελάχιστες φορές έκανε κάποιος από τους δύο το τραγικό λάθος να προσπαθήσει να συζητήσει για κάποιο θέμα, κι αυτό, πάντα λόγω ανωτέρας βίας, αν ήταν κάτι που δεν μπορούσε να περιμένει γι' αργότερα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, μετά το μετάνιωνε πικρά...

    Δεν με πρήζεις εδώ ματάκια μου, έχω ήδη πιει δύο καφέδες! Μίλα και χαμογέλα ελεύθερα, ο σκύλος δεν δαγκώνει!!!!!!

    Καλή σου μέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το λοίπον...
    Ένα θα πω και τελλλλλος.
    Τις Δευτέρες το πρωί ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    (Μπόρω να σας προωθήσω και συστατικές επιστολές για την εγκυρότητα της πληροφορίας καθώς και ονοματεπώνυμα των μελών του συνδικάτου που έχω ιδρύσει και φέρει το όνομα...'Κορόιδα και ρολόγια δουλέψτε τη Δευτέρα'

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ώστε έτσι λοιπόν......

    Αυτές είναι οι 7χρυσές λεπτομέρειες της γοητείας σου.
    Έχω να καταθέσω λοιπόν ότι οι 5 από αυτές είναι και δικές μου.
    Δεν υποχωρώ, είμαι πεισματάρα. θα φέρω την γη ανάποδα για να πετύχω αυτό που θέλω, μουλάρα, το πρωί δεν μπορώ να ξυπνήσω με τίποτα σου λέω.
    Και εννοείται εκδικητική.
    Κατά τ'άλλα είμαι γλυκύτατη, ήρεμη και σε καλή τιμή.
    Ακούω προσφορές ζήτησης....
    Α!Σε προσκάλλεσα σε άλλο παιχνίδι.
    Θα σου αρέσει τρελλά όμως.
    Φιλούρες ξεγυρισμένες.
    Καλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Chryssa

    Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το καταστατικό σας, καθώς και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για να γίνει κανείς μέλος.

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.


    @Aurangel

    Εσύ λοιπόν, πρέπει να μ' αγαπάς πολύ για να θεωρείς στοιχεία της γοητείας μου όλα αυτά που με κάνουν ένα τέρας και μισό!!!!!!

    Τις προσφορές, τις θες σε ευρώ; σε στρέμματα ελιές; σε κεφάλια πρόβατα; ή μήπως σε καμήλες;;;;;;

    Ωραίο το παιχνιδάκι, και το είδα και το έπαιξα!!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες κουκλίνι, καλό ΣΚ και σε σένα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ μια χαρά χάλια είσαι και εσύ απορώ γιατί παραπονιέσαι

    σματςςςςςςςς

    Υ.Γ ωραίος ο απόγονος τίποτα δεν άφησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε καμήλες, σε βόδια...
    ότι σου βρίσκεται εύκολο.

    Και ναι!!!
    Καλά το κατάλαβες.

    Σε αγαπάω πολύ....
    Φιλάκια αξιολάτρευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λες γι' αυτά να σ'αγαπάνε τόσοι και τόσο; Μου έλειψες πολύ αλλά αυτή τη φορά έχω έρθει για να μείνω και να είμαι παντού. Φιλιά! 7!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ωραιοτερο ξυπνημα λεμε..θα εριχνα τρελο γελιο αν ειμουν ο μικρουλης σου...δεν ξερω αν εχω 7 κακα,που να τα βρω τοσα πολλα...ενα και καλο εχω..πορωνομαι με οτι γουσταρο τοσο πολυ που κατανταει αηδια για μενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν είναι μόνο 7 μη μιλάς καθόλου. Μια χαρά σε βρίσκω.
    Εξάλλου αυτά που περιγράφεις μόνο κακά δε μου ακούγονται... άσε που στα 5 απ΄τα 7 συμπίπτω τελείως :-)
    Φιλούμπες "τζόρικες" (απ΄το Τζόρας ντε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ... τι ωραιο τραγουδακι αυτο της Amy Winehouse ...

    (εγω εβοσκα τα προβατα εδω παραπερα)

    (φιου ... φιου ... φιιιι ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου γλύκα (ναι, ξέρω πως ξέρεις να γίνεσαι και έτσι). Το καλό με όλα τα παραπάνω είναι πως όσοι δεν τα 'χουμε σκοτώσει από μικρά θεριεύουν. Και ξέρεις κάτι; Καλά κάνουν. ΄Ετσι. Να κρατούν σε απόσταση τους ανοργασμικούς, βρε.
    Μαζί σου κι εγώ. Σε δρόμους με εμπόδια που βρίσκουμε να τα πηδάμε κατά πώς τους πρέπει. Αμ, πώς!
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @artou

    Δεν παραπονιέμαι, καλέ! Και δόξα τω Θεώ, λέω!!!

    Σμουτςςςςςςςςςςς

    Υ.Γ. Ναι, το μανάρι μου..


    @aurangel

    Με τις καμήλες, έχουμε και εμπειρία, οπότε λέω να τις προτιμήσουμε!

    Κι εγώ σ' αγαπάω κουτσούνα μου!!!!!!


    @f

    Welcome back!!!

    Εμάς να δεις πως μας έλλειψες!!!!!

    Μάλλον ΚΑΙ γι' αυτά... Έτσι δεν (υποτίθεται ότι) είναι η αγάπη;

    Ν' αγαπάς τον άλλον μ' όλο το πακετάκι που κουβαλάει μέσα και/ή γύρω του; Ίσως γι' αυτό είναι τόσο δύσκολο πράγμα...

    Κι εγώ έχω και μεγάααααλο πακέτο βλέπεις... Δεν πειράζει... Όποιος αντέξει...

    Φιλιά, 107!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Κατερίνα

    Νομίζω πως καταλαβαίνω ακριβώς τι λες! Δυσδιάκριτα τα όρια από ένα σημείο και μετά...

    Φιλούμπες!!!!!!!!


    @ΜΡΛ

    Είναι αυτό με τον ίδιο πλανήτη που λέγαμε προ καιρού στο μπλογκ σου.

    Λες ο πλανήτης μας να λεγόταν "Τζορ"????????

    Φιλούμπες κι από μένα, φιλενάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @dazed & confused

    Έχω ακούσει για τσοπανόσκυλα...

    Τσοπανόπαπια, πρώτη φορά συναπαντώ!


    @Νεράιδα της βροχής

    Δικιά μας κι εσύ; Μια χαρά!

    Καλά πηδήματα, λοιπόν, μια και τα εμπόδια είναι πολλά.

    Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγώ πάλι

    δεν σας καταλαβαίνω κ α θ ό λ ο υ...

    δεν έχω τ ί π ο τ α απο αυτά τα αισχρά γνωρίσματα

    απορώ πώς σε αφήνουν να συναναστρέφεσαι ανθρώπους

    τς τς τς

    χάλια χαρακτήρας.

    συγνώμη, σε είπε κάποιος "γλύκα"???

    με δουλεύετεεεεε?!!!!!!!

    φεύγω
    δεν αντέχω

    να κοιμηθώ για να ξυπνήσω νωρίς να σε πάρω για κείνες τις φακές που μου πέτυχαν προχτές να σου πω συνταγή, σε οκάδες εννοείται.

    τι ώρα δεν είσαι ξύπνια?

    και ο φλάπυ τι καφέ πίνει?

    το light blue της ΑΜ είναι οινόπνευμα καθαρό?

    ...?

    φεύγω με απορίες...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ti leei????
    Τι λεει???

    -δεν καταλαβα Χριστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Στελλα που εισαι ..
    μπαινω στηον πειρασμο να απαντησω σε ολα και θα γινουμε Βαβελ!

    :::))

    Φλαπυ δεν ειναι ο μουργος της Λειντυ??
    μηπως της Φαβας ?
    μηπως της Φεβης?


    τοσα τετραποδα πια!

    ο Σταθης ελειπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ τον θυμήθηκες!!!!!!!

    φεύγω συγκινημένη....

    απόψε φεύγω συνέχεια...

    και η στέλλα πάλι πίτσες τρώει?!!!!

    φλάπυ είναι της κοπέλλας με τα χαμόγελα και την κρίση ταυτότητας στα άβαταρ.

    στέλλα
    εσύ χάνεις.
    βάλτο κι αυτό στα μειονεκτήματα σου!

    τάλισκερ?
    άστην αυτήν, απουσιάζει χοντρά!
    αλε, αλέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ, στέλλα μου,

    χαίρομαι και θαυμάζω από συμμετοχή σε συμμετοχή, την φιλαλήθειά σας, που εγώ δε θα μπορούσα μάλλον να βγάλω έτσι ούτε με … κοκτέϊλ ορού της αλήθειας και μάλιστα εξελιγμένου…

    αλλά σε σένα το διασκεδάζω ακόμα περισσότερο, αφού απολαμβάνω και το αστείρευτο χιούμορ σου, που δεν αναφέρεις ποτέ και πουθενά αλλά είναι τόσο πηγαίο…

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ζητώ χίλια συγνώμη...

    Θα τα πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή