"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2008

Gloomy Sunday


Αυτή η αργία και η αίσθηση ότι από αύριο πάλι δουλειά...
Σαν Κυριακή τό 'χω σήμερα...
Όχι, δεν είναι μόνο αυτό.
Κι άλλες μέρες είχα αίσθηση Κυριακής.
Μάλλον περίοδος "Κυριακάτικη" είναι.
Ξέρετε...
Αυτό που ενώ θα έπρεπε να χαίρεσαι που είναι Κυριακή,
στεναχωριέσαι επειδή έρχεται η Δευτέρα.
Μια ζωή με βασανίζει αυτή η νοοτροπία...
Δεν ξέρω πως θα το ονόμαζε ένας ειδικός αυτό.
Μου συμβαίνει και το ανάποδο καμμιά φορά.
Να περνάς τι ωραία, και να πέφτεις ξαφνικά, επειδή σκέφτεσαι
πόσο πιο ωραία ήταν την Χ φορά ή τι πιθανότητες υπάρχουν να
ξαναπεράσεις στο μέλλον εξίσου όμορφα (ή καλύτερα) μια Ψ φορά.
Όπως και νά 'χει, το τώρα, τό 'χεις καταστρέψει.
Εγώ πάντως, όλο αυτό το έχω βαφτίσει από μόνη μου
The Gloomy Sunday Syndrome
Είμαι σίγουρη ότι υπάρχει κάποια επιστημονική ορολογία,
αλλά προτιμώ κάτι που να μην ακούγεται σαν αρρώστια.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Στο Podcast από δίπλα ακούτε το ομώνυμο τραγούδι σε διάφορες εκτελέσεις.
Υπάρχουν πάμπολλες, αλλά εγώ ξεχώρισα μερικές.
Οι αγαπημένες μου πάνε από πάνω προς τα κάτω.
Αν όμως πατήσετε το κουμπί POSTS θα τις δείτε όλες,
και μπορείτε να επιλέξετε όποια προτιμάτε ν' ακούσετε.

32 σχόλια:

  1. Το σύνδρομο του Ορέστη. ( Ορέστη λένε τον γιο μου. ) Παρασκευή βράδυ, η καλύτερή του... Κυριακή βράδυ, αρρωσταίνει... (ουφ! πάλι σχολείο αύριο! )... Κι όμως, είναι περίεργο γιατί δεν έχουμε άλλο από το τώρα. Το αύριο ίσως να μην έρθει ποτέ. Έλα όμως, που όταν του το λέω αυτό, απαντά με ερώτηση. "Τότε γιατί διαβάζουμε για αύριο;"....
    Καλημέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω περνάω Gloomy Wednesday...περαστικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανεμοσκορπίσματα,
    υποκλίνομαι στο γιο σου! Ποιος μας είπε ότι μπορούμε να τα βάλουμε με "μικρούς" ανθρώπους;

    Στελλού μου,
    σημασία έχει να περάσεις καλά...

    Το αύριο μπορεί να είναι -και- καλύτερο! Ναι, ξέρω... Μπορεί και όχι! Ουφφφ...

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρες Στέλλα μου!

    Ξέρεις τι κόλλημα έχω με το τώρα, όχι πως τα καταφέρνω να το ζω αλλά λέμε τώρα.

    Μικρός άφηνα το καλύτερο κομμάτι του φαγητού μου για το τέλος. Μόνο που συχνά είχα πια χορτάσει και δεν το έτρωγα.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασε, κι εμενα με πιανει μερικες φορες και πολυ συγχιζομαι. Και ειναι παντα λες και φευγει μονορουφι αυτη η μερα. Καποτε εγραφα ποιηματα και αρκετα τα ειχα ονομασει Κυριακη Ι, Κυριακη ΙΙ κτλ κτλ.
    Ενω το Σαββατο μου φαινεται ατελειωτο πολλες φορες, λες και του προσθετω και ωρες της Κυριακης, λες και κλεβω χρονο απο καπου μαγικα και μετα πεφτω σε μελαγχολια επειδη ακολουθει μια τοσο δα μερουλα σαν την Κυριακη.

    Καταλαβες τιποτα ή τζαμπα εγραφα;; :)

    Φιλακια Στελλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "τις Κυριακες απο παιδι τις συχαινόμουν"
    Κατσιμιχα...

    γεια σου αστερι...

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...

    μαζι σου κι η δικη μου σειρα...

    φιλι και σκεψη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ

    Γουστάρω Ορέστη! Τάλε κουάλε είμαστε! Είδες; Από τα γεννοφάσκια τό 'χουμε, όσοι τό 'χουμε... Φτούουουου!!!

    Φιλιά, καλό σου βράδυ!


    @Mahler 76

    ُΕγώ είχα τόση δουλειά σήμερα (μόλις τώρα γύρισα σπίτι να φανταστείς), που όχι να gloomιάσω δεν προλάβαινα, αλλά ούτε να βήξω...

    Είμαι πολύ ανώμαλη που προτιμώ το gloomιασμα;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Αγάπη μου, μην παλεύεις να μου το εξηγήσεις ή να με πείσεις...

    Το θέμα είναι να καταφέρω εγώ να επιβληθώ στον κακό εαυτό μου!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!


    @F

    Κι εγώ το ίδιο κόλλημα έχω, αλλά στην θεωρία. Για την πράξη παλεύω και "με" τσαντίζω που δεν "με" υπακούω.

    Εγώ, γιατρέ μου, που το κάνω ακόμα αυτό, είμαι εντελώς για τα σίδερα; Την πέτσα από το κοτόπουλο, την ξεροψημένη μπεσαμέλ από το παστίτσιο ή το μουσακά, κλπ...

    Δάσκαλε, από σένα περίμενα και ΤΟΡ 5 ή και παραπάνω αν θες, για τις ερμηνείες που παίζουν από δίπλα!!!

    Για βάλε κι εσύ σειρά, να δω αν και σε πόσα συμφωνούμε!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Dee Dee

    Όχι απλώς κατάλαβα, αλλά και συμμερίστηκα, και πιστεύω ότι κι εσύ με κατάλαβες πάρα πολύ καλά!!!!!!

    Τι μυαλά κουβαλάμε, γαμώτο???????

    Φιλούμπες, κοπελάρα μου!!!


    @Μαρίνα Γ... εμπυρη γνωση

    Να και κάποιος που σχολίασε το Podcast!!! Επιτέλους!!!! Αφιέρωσα απίστευτο χρόνο για να ακούσω, να διαλέξω, να ταξινομήσω και να ανεβάσω!!!!!!!!

    Και χαίρομαι παραπάνω που σου άρεσαν και ταυτίστηκες και με τη σειρά!!!!!!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ Μαρινάκι μου γλυκό, μου 'λειψες.... Άντε να δούμε πότε θ' ανταμώσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι Bjork Στελλί μου. Όχι. Καθόλου δε με σκέφτεσαι!!! Η Beth τα σπάει.

    Λοιπόν αυτό με τις Κυριακές το έχω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!!! Μεγάλη κατάρα. Μιλάμε δεν έχω πιο παλιά μνήμη όσο αυτό. Όσο πίσω και να πάω αυτό μου έρχεται πρώτο.

    Πάντως δεν κάνω αυτό με το φαγητό. Τα τρώω όλα ταυτόχρονα και αδιακρίτως!!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδω!!
    λαδωσα την απουσιολογο και μου εσβησε την απουσία !!

    δεν μπορω να ακουσω τωρα τη μουσικη ..θα την ακουσω απο το σπιτι αλλα ειμαι σιγουρη πως θα μου αρέσει ..

    οπως μου αρεσει και η φωτο ..
    και οπως μου αρεσει που σε καταλαβαινω...

    δεν τις θελω τις Κυριακες απο το απογευμα και μετα..

    μα τελικα ειναι χαζομαρα..
    χανω χρονω να μιζεριαζω για τη Δευτερα που ετσι κι αλλιως θα ρθει φερνοντας οσα κουβαλαει η ζωη μου που βαζω δυο μερες στην ακρη για να δω μεσα μου...

    εχει καιρο που τις Κυριακες τα απογευματα ...απλα με πειθω πως ειναι Παρασκευη..


    ειναι απλουστατο
    και η Δευτερα παυει να ειναι απωθητικη..

    μεχρι να τη συνηθισεις εχει περασει..
    και ειναι πολυ κοντα η Παρασκευη!!!

    εχει ενα τραγουδι
    που τωρα φυσικα και δεν θυμαμαι ..περσινο η προπερσινο...

    Λαικάτζα σκετη αλλα μου αρεσει τρελλα..και μου θυμιζει καποιες Κυριακες που μου χαριζε η κολητη μου...
    μπορει απο τοτε να συμφιλιωθηκα μαζι τους!!!

    υγ κι επειδη το θεμα της Κυριακης ειναι ανεξαντλητο για μενα ..
    αφηνω εδω την μπερζερα μου και θα ξαναρθω!
    -Μαγια μην κατσεις..εχω αφησει την Χαρικλεια!::))χαχα

    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @SOTR

    Καλά, με την Bjork, μην το πιάσουμε, στις κολοκυθόπιτες θα καταλήξουμε... Όπως είδες, δεύτερη την έχω στη σειρά προτίμησης!!! Και αμφιταλαντεύτηκα αρκετά, αν θα μπει πρώτη!!! Αλλά έχω λατρέψει την εκτέλεση που έβαλα τελικά πρώτη, και δεν έχω ακούσει κάτι, μέχρι στιγμής, που να το ξεπερνάει.

    Όσο για το φαγητό... Ήμουν σίγουρη ότι θα το έτρωγες όλο μαζί ταυτόχρονα και αδιακρίτως... Γιατί δεν έχουν καμμία διαφορά μεταξύ τους, όσα συνυπάρχουν στο πιάτο σου... ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΣΤΟ ΛΕΜΟΝΙ, ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ!!!!!!!!

    Φιλούμπες!


    @Talisker

    Ναι, ναι, ν' ακούσεις και να μου πεις τη σειρά που θα τα έβαζες εσύ!

    Η φωτό, κι έμενα μου έκανε τρελλό κλικ!!!! (Ενημερωτικά, είναι η Γλασκώβη). Θεωρώ ότι αποδίδει σε πολύ μεγάλο βαθμό το Gloomy του πράγματος!

    Ωραίο κόλπο αυτό με την αυθυποβολή... αν το πετυχαίνεις, μαγκιά σου! Εγώ, όχι απλώς δεν το βρίσκω "απλούστατο", αλλά ούτε καν εφικτό!

    Το τραγουδάκι... δεν βοηθάς και πολύ, οπότε δεν τό 'χω... άμα σού 'ρθει, μου λες!

    Και μπερζέρα ν' αφήσεις και ράντζο εκστρατείας άμα λάχει, και ν' αράξεις όσο θες... Η Χαρίκλεια όμως, ποια είναι; Τι έχω χάσει;

    Φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στο θέμα της Κυριακής
    ένα copy paste δικό σου
    & του Ορέστη
    θα πάρω
    tale quale

    πολύ εμπνευσμένη η φωτογραφία της Γλασκώβης
    (θα πάμε ποτέ επιτέλους?)

    ακόμη πιο εμπνευσμένη η λίστα σου... το ένα καλύτερο από το άλλο... μόνο την Bjork δεν 'πάω' ... την Faithfull την έχω ακόμη μέσα στ'αυτιά μου απο την περασμένη παρασκευή που την είδα live & μια (νεοαποκτηθείσα) εμμονή στην Beth Gibbons την έχω να σου ομολογήσω

    υποκλίνομαι στην υπομονή σου &
    ευχαριστώ για το μοίρασμα ψυχής στελλίνι

    εκτοξευμένα φιλιά...

    με την υγρασία της Σκωτίας &
    τα υπέροχα εκφρασμένα συναισθήματα από τις γυναικείες φωνές που μας έβαλες εδώ συντροφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xa ρωτα τη Μελάγια ..όταν τελειώσει τις αγορές:::))

    Τις Κυριακες ες ες ες ...:::)) καπως ετσι παει....

    -μολις απομονωθω στα διαιτερα θα σε ακουσω ..:)

    σειρά μα η "πλήρης τάξη και ευταξία" μένει στο γραφείο και σε κεινα τα βεβαρημενα συναισθηματα...

    σειρα στα τραγουδια δεν βαζω..μου αρεσουν οι επιλογες σου..!!
    (αν εχει κανενα καλτ να μ ε το πεις απο τωρα!!!!:::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ..ανάμικτα τα συναισθήματα για τις Κυριακές..είτε συννεφιασμένες , είτε ηλιόλουστες.. μέχρι το μεσημέρι με ξετρελαίνουν.. μετά με ψυχοπλακώνουν!!!!!

    καλησπέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ οι Κυριακές...

    μόλις πιάσουν απόγευμα με αγκαλιάζει μια μελαγχολία .....

    Α ρε Ορέστη. Πόσο δίκιο έχεις!

    Πλάκα πλάκα έφτασε η Παρασκευή.

    Καλό μας βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κατεληξα

    (-αν και ψαχνω ντουβαρι να βαρεσω το κεφαλι μου..αυτα ακους παιδι μου και γινεσαι χαλια τις Κυριακες??)

    οκ οκ θα σε αναλαβω προσωπικα!!!!!


    ΕΧΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑ στη Sarah Brightman
    ..δεν το ειχα ακουσει ποτε αυτο το τραγουδι

    σε ευχαριστω!

    (και μαζεψου, μονο με μενα ξερετε να το κανετε θεμα ...κι εσυ και η αλλη !!:)που εισαι:)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @mAuVe

    Φυσικά τάλε κουάλε θα ήσουν Σκορπίνα μου! Τι να ξαναλέμε τώρα;;;

    Γλασκώβη, θες έ;;; ΚΙ ΕΓΏ!!!!!! (Αν και πιο πολύ θέλω Εδιμβούργο)

    Και στα μουσικά μας, μέσα πέσαμε, αν εξαιρέσεις την Bjork που της έχω μεγάλη συμπάθεια.

    Όσο για την υπομονή... Είναι να μη μου καρφωθεί κάτι στο μυαλό! Μου ήρθε η έμπνευση αργά κατά τις 12 και μέχρι να ολοκληρώσω με πήγε μέχρι περασμένες 2!!!!! Αλλά που να το αφήσω...

    Εγώ σ' ευχαριστώ, φιλενάδα μου!!!!!!

    Φιλιά πολλά και καλημέρες!!!!!!!!

    Υ.Γ. Ωραία χθες, ε;;;;;


    @Talisker

    A, νομίζω κατάλαβα το τραγούδι που λες... Κάποιος τυπάκος πρέπει να το λέει... Μόνο το "τις Κυριακέεεεες" μού 'ρχεται στ' αυτιά τώρα που το λέμε... Το υπόλοιπο δεν τό 'χω!!!

    Περιμένω εξηγήσεις από σένα ή τη Μελάγια περί Χαρίκλειας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ζαχαρούλα

    Καλώς ήρθες Ζαχαρούλα!

    Του κλαμπ κι εσύ, ε; Υπομονή!!!

    Καλή σου μέρα!


    @Αλεξάνδρα

    ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!

    Να περάσεις Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο Σ/Κ, φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!


    @Talisker

    Δεν τ' ακούω ΚΑΘΕ Κυριακή... Αλλά τι τα θες... Μεσ' το κεφάλι μου είναι ριζωμένο...

    Σου είπα εγώ που ήμουν και σού 'στειλα και δ/νση νά ΄ρθεις να με βρεις!!! Ακούγαμε το Χνούδι στο Radio Casbah, και τσατάραμε στο ChatBox του blog.

    Υπέροχη ατμόσφαιρα, υπέροχο Χνούδι, για μία ακόμα Πέμπτη. Πάει... μας έγινε συνήθεια τώρα... Εκεί θα κατσικωνόμαστε τις Πέμπτες! Να περάσεις κι εσύ next time, θα σου αρέσει!!!!!!!!!

    Καλημέρεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα κοριτσάκι μου.
    Είπα να περάσω και εγώ και να αφήσω το φωτεινό μου αποτύπωμα πλέον.
    Μακάρι να την ζούσα για λίγο αυτήν την αίσθηση της αργίας.
    Μου έχουν μείνει βέβαια κάποιες ανέμελες στιγμές που θα προσπαθήσω να τις εκμεταλλευτώ για περισυλλογή και σιωπή.
    Είναι απαραίτητο αυτό πολλές φορές.
    Καλό σαβ/κο και το εννοώ.
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. έχω χάσει επισόδια
    αλλά φτιάχναμε κέικ λεμονιού με την χαρίκλεια
    και δεν μπορούσα να διακόψω το bonding...

    bre που να σκάσεις δεν σου λέω ποιά είναι!!!! ας μην έλειπες συνέχεια.
    πάρτα. gloomy stella.

    τώρα γιατί γελάει η κυρία με την μπερζέρα, επίσης δεν το πιάνω αλλά έχω μάθει να την αφήνω να εκφράζεται ελεύθερα...
    για καλύτερα!

    και ποιό είναι αυτό το τσατμποξ?
    έχει σχέση με τα γάντια που φοράω?
    ...

    και ο ορέστης?
    γιατί όλες γουστάρεε ορέστη?
    τι έχω χάσει η θυμωμένη?!!!

    φιλιά φιλιά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.το κεικ φουσκώνιιει χαρίκλειααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Aurangel

    Καλώς το μου!

    Ωραία τα φωτεινά, αλλά μη μας ξεχνάς κι εμάς που σ' αγαπάμε, κι ας είμαστε σκοτεινοί τύποι...

    Περιμένω ολική επαναφορά! Φωτεινότερη!

    Και σε σένα ένα όμορφο Σ/Κ, μπουμπού μου!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!


    @maya

    Γέλα κυρία μου... Δεν μου φτάνει το γκλούμιασμα, μ' αφήνεις κι εσύ στην απ' έξω... Αφού ξέρεις ότι υποφέρω από περιέργεια!!!!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ???????????

    Το Τσατ Μποξ είναι στη δεξιά πλευρά του μπλογκ που παίζει μουσικές τις Πέμπτες το Χνούδι, και μαζευόμαστε και περνάμε τέλεια. Έχω λινκ στα δεξιά μου αν ενδιαφέρεσαι.

    Αυτό που έχεις χάσει με Ορέστη, είναι το πρώτο σχόλιο... ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΑΓΙΑΑΑΑΑΑ???????? ΣΕ ΤΣΑΚΩΣΑ!!!!!!!

    Περιμένω κι από σένα σειρά προτίμησης στις εκτελέσεις που έχω ανεβάσει!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!


    @Νεράιδα της βροχής

    Κοίτα να δεις να που είμαστε πολλοί τελικά...

    Φιλιά μωβένια και γκλουμιασμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. α καλά!
    είσαι πιο σοβαρά απ'ότι φοβομουν...

    όλες οι απορίες μου ήταν ΧΟΥμορ!

    χου - μορ λέμε!

    είδα τι εστί ορέστης αλλά
    χάριν φαντασίας το προχώρησα.

    τσατμποξ επίσης γνωρίζω και ουδεμία ομοιότητα φέρνει εις το άθλημα του μποξ.

    όσο για την χαρίκλεια,
    μετά απο την ΑΝευφράδεια
    που σε λούζει...
    (τύπου: κούνια που σε κούναγε
    και μια χαρά τελικά σου πάει τώρα - άιντα, θ'αρχίσω να ανησυχώ
    *όλο το παραπάνω με μια ανάσα. πάμε)

    πόσο γκλούμιασμα πια?
    θα σε ξυπνήσει η περιέργεια
    που σκότωσε την γάτα.
    αμ πώς!

    φιλιά ξεγκλουμιασμένα
    για το γαμότο

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ουφ. κουράστηκα.
    πού είναι το έτερον λακωνικόν μου?
    δεν μπορώ να εξηγώ!

    ξεγκλουμιάσου και σε περιμένω στην γωνία!

    άκου σειρά προτίμησης!
    ψηφίζω λάκη τζορντανέλη.
    φάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. axaxaxaxaxa



    εχω λυθει στα γελια!

    και σιγουρα τωρα που γυρισα εχετε ολοι παει για υπνο η για ξυδια
    και θα γελαω παλι μονη μου...

    μ σιγα μην μεινω πολυ!
    ειμαι πτωμα

    -καληνυχτα Χαρικλεια
    -καληνυχτα Ορεστη

    (καλα εσυ τωρα καταλαβες οτι ειναι σοβαρα??
    μηπως να σε κοιταξω και σενα μολις φυγει η εαρ??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εχει να κανει με το συνρομο του αποχωρισμου. Το χει και η Δανδουλακη. Και γω. χαχα
    Κουκλα μου φιλιιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Τα τρία τελευταία κωλόπαιδα

    Καλά ρε σεις... 90% τα Σάββατα είμαι μέσα και (φυσικά, Σάββατο είναι) εσείς είστε όλες έξω και γυρνάω μόνη μου σαν την άδικη κατάρα από μπλογκ σε μπλογκ... ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΩΘΗΚΑ ΝΑ ΒΓΩ ΗΡΘΑΤΕ ΟΛΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ???????????

    Τη γκαντεμιά μου μέσα...

    Ξύδια, Τάλι μου... Αλλά πολλά όμως...

    Και πες στην κολλητή σου ότι είναι άνανδρο να χτυπάς τον άλλον όταν είναι με το άι κιού υπό του μηδενός... Όταν μου ξανανέβει νά 'ρθει να τα πούμε... Να την φτιάξω εγώ καλά...

    Αλήθεια, κανά χαπάκι έχει αυτό; Λένε οι γριούλες "μού 'πεσε η πίεση", "μού 'πεσε το ζάχαρο" και παίρνουν ένα χαπάκι κι ισιώνουν. Για το άι κιού δεν έχει μεριμνήσει η επιστήμη;;;;;

    Πάω να συνεχίσω τον καφέ μου γιατί τώρα σηκώθηκα...

    (Σηκώθηκα λέω... όχι ξύπνησα... μη λέμε και βαριές κουβέντες...)

    Φιλούμπες χανγκοβεριασμένες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ok
    να τα πάρουμε με την σειρά:

    κανόνισα για το αικιου που σούπεσε
    (μα καλά, πρόσεχε λίγο!)
    ωραιότατο ανυψωτικό γερανό
    νάρθει για ανόρθωση.
    άκου μούπεσε το αικιού!
    χεράκια δεν έχεις να το μαζέψεις?!
    μου κόστισε κάτι παραπάνω
    αλλά τους είπα να φέρουν και βελτιωτικό μαζί
    να κάνουμε ρεκτιφιέ.
    διάολε, πλησιάζει το καλοκαίρι!
    ξυπνήσατεεεεεε?

    άιντααααααα!

    όσο για το 'άνανδρο'
    πώς να το εξηγήσω αυτό...
    στο λέω καιρό
    ΔΕΝ. ΕΙΜΑΙ.ΑΝΔΡΑΣ.
    μπαααααα! μ'έσκασες!

    άσε που σε θέλω σε εγρήγορση.
    σε τσεκάρω.
    όχι όταν είσαι στα κουνιωτά σου.
    ΤΩΡΑ.

    λοιπόν
    με σειρά καλυτερότητας:
    1.bjork - μια μαγεία με τσαμπουκά
    2.billy holliday - νοσταλγία γοητευτική
    3.marianne faithfull - λόγω προτίμησης-θαυμασμού-ιστορίας
    4.christian death - οκ.κάτι.
    5.sarah mclauchlan - ok
    6.portishead - με λίγο τόχω-ξανακούσει
    7.sarah brightman - χλυαρό επίσης
    8.diamanda galas - νόου. νόου γουει.
    9.mel torme - κάτι απο χιονισμένα γκρμφχριστούγεννα μου φέρνει... νόου.

    ντάξ?
    με σκότωσε η τζαζ στο τέλος!
    εμ πώς να μην γκλουμιάσεις με τέτοια μουσική?!!! το ομολογώ. αν με δέσεις και μου βάλεις τζαζ, θα τα ξεράσω ΟΛΑ σε 3 λεπτά. χειρότερα κι απο παιδικό πάρτυ λέμε!

    γειάαααα σας
    κεντητό σεμενάκι άφησα, δεν μπορείς να πεις!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν δεν υπήρχαν οι εργάσιμες, όμως, δεν θα μπορούσες να εκτιμήσεις την αξία της αργίας, τς όποιας αργίας. Και να σκεφτείς ότι κάποτε ΔΕΝ υπήρχαν αργίες και οι άνθρωποι δούλευαν όλες τις μέρες της εβδομάδας, 12-18 ώρες. Και με ελάχιστες αμοιβές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @maya

    Δεν είσαι άντρας;

    Δεν είσαι άντρας;;;;;;;;

    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ;;;;;;;;;;;;;;

    Πως μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό;

    Εμένα βρήκες να κοροϊδέψεις;

    Δεν θα σου το συγχωρήσω ποτέ!!!!!!!

    Υ.Γ. Για κάποιον ανεξήγητο για μένα λόγο, το σεμέν, δεν λέγεται σεμεΝάκι, αλλά σεμεΔάκι... Απορώ που δεν το ξέρεις... Είσαι σίγουρη πως δεν είσαι άντρας, ε; Καλά... ίσως ψάχνω απλά από κάπου να πιαστώ, επειδή περνάω ντηνάιαλ φέιζ...


    @Heliotypon

    Η μόνη διαφορά του "τώρα" με το "κάποτε" που λες, για μένα πάντα, αλλά και για πολλούς γνωστούς μου, είναι το "όλες τις μέρες τις εβδομάδας". Το ωράριο και οι αμοιβές, είναι όπως τα περιγράφεις. Άρα μάλλον δεν αρκεί το Σ/Κ για να "ζήσουμε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εεε...
    πραγματικά συγνώμη ε?
    δεν ήθελα να δημιουργήσω κονφλικτ!
    νόμιζα πως το είχες καταλάβει.
    :(
    απλά δεν ήρθε στην κουβέντα ποτέ!

    όσο για το σεμεδάκι, έκανα το τρενάκι των σκέψεων:
    πήγα να γράψω σεμεΔάκι
    θυμήθηκα το σεμέν=chemin
    λέω μπα! σεμεΝάκι θάναι.
    κόλλησα.
    ιδού το αποτέλεσμα!

    το ντηνάιαλ για πόσο καιρό έχει κυρηχθεί?...πόσο?!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μισο γιατι εδω εχω παιξει...παω απο της Μαγιας που δεν εχω δει τη νεα αναρτηση και μετα θα φερω το τσιγκελακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή