"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 1 Απριλίου 2008

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΥΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...

1 Απριλίου 2008

Όσα τα μωβ μπαλόνια,

τόσες οι ευχές μου για σας,

κι άλλες τόσες,

κι άλλες τόσες...


Σήμερα έχουν γενέθλια δύο πολύ αγαπημένα μου φιλαράκια:
Η Αλεξάνδρα (Adiple) και ο Πάνος (South of the river).


Για την Αλεξάνδρα:


Πάρτε με σύννεφα (ακούγεται δίπλα, τρίτο)

Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης
Πρώτη εκτέλεση: Τάνια Τσανακλίδου


Πέταγαν πάνω απ' τις κορφές
πέρναγαν κι άλλαζαν μορφές
εκεί, τους κυνηγούσαν τις σκιές
κι έμπαιναν μέσα στις βροχές


Πάρτε με σύννεφα μαζί,
Άρματα του Αιθέρα, μία ζωή μια μέρα,
πάρτε με σύννεφα μαζί,
πάρτε με σύννεφα....

Καράβια με κρυφή αποστολή
τις νύχτες φεύγουν στη σιωπή...
Πάρτε με σύννεφα μαζί,
Άρματα του Αιθέρα, μία ζωή μια μέρα,
πάρτε με σύννεφα μαζί,
πάρτε με σύννεφα....



Για τον Πάνο:

(ειδική παραγγελία...)


Μικρό μου Πόνυ (ακούγεται δίπλα, πρώτο)

Μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ ήρθε η άνοιξη ξανά
Μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ γλύκαναν τα δείλινα
πάει το χιόνι πάει το χιόνι λιώνει στα βουνά
μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ άνοιξε ήρθε ξανά

Μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ τώρα γέλα όσο θες
Μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ ο χειμώνας ήταν χθες
πάει το χιόνι πάει το χιόνι λιώνει στα βουνά

Μικρό μου πόνυ μικρό μου πόνυ άνοιξη ήρθε ξανά








Τό 'χαψες, μωρέ;;;;;; ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
(εδώ πειραζόμαστε τον καλό καιρό, σήμερα θα σε άφηνα;;;;)

Το πραγματικό σου δωράκι, ακούγεται δίπλα δεύτερο...


LEONARD COHEN "A Thousand Kisses Deep"

The ponies run, the girls are young,
The odds are there to beat.
You win a while, and then it’s done –
Your little winning streak.
And summoned now to deal
With your invincible defeat,
You live your life as if it’s real,
A Thousand Kisses Deep.

I’m turning tricks, I’m getting fixed,
I’m back on Boogie Street.
You lose your grip, and then you slip
Into the Masterpiece.
And maybe I had miles to drive,
And promises to keep:
You ditch it all to stay alive,
A Thousand Kisses Deep.

And sometimes when the night is slow,
The wretched and the meek,
We gather up our hearts and go,
A Thousand Kisses Deep.

Confined to sex, we pressed against
The limits of the sea:
I saw there were no oceans left
For scavengers like me.
I made it to the forward deck.
I blessed our remnant fleet –
And then consented to be wrecked,
A Thousand Kisses Deep.

I’m turning tricks, I’m getting fixed,
I’m back on Boogie Street.
I guess they won’t exchange the gifts
that you were meant to keep.
And quiet is the thought of you,
The file on you complete,
Except what we forgot to do,
A Thousand Kisses Deep.

And sometimes when the night is slow,
The wretched and the meek,
We gather up our hearts and go,
A Thousand Kisses Deep.

The ponies run, the girls are young,
the odds are there to beat . . .

18 σχόλια:

  1. Κι επειδή - ως γνωστόν - όταν σκάβεις το λάκκο του άλλου, πέφτεις ο ίδιος μέσα, μου έκανε μια ωραία πλακίτσα ο blogger εμένα.

    Ενώ περίμενα να περάσει 12 για να κάνω την ανάρτηση, μου την έβαλε με ημερομηνία 31 Μαρτίου.

    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    (ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ
    ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΛΙΝΚΣ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε καλά!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κια στους δύο!

    *για τον μπλογκερ, έχει αυτή την βλακεία
    που όταν ξεκινάς την αγανάκτηση, αυτήν την ώρα κρατάει όχι την τελική που πατάς publish post!

    και μένα μου την σπάει!

    ωχ τώρα πρέπει να σκεφτούμε και πρωταπριλιάτικο?...

    πολύχρωμη καλημέρα!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @maya

    Πολύχρωμη παιχνιδιάρα καλημέρα!

    Μ' αρέσει που αγχώθηκες για το "κάτι πρωταπριλιάτικο"! Στο τσεπάκι σου τό 'χεις, ρε φιλενάδα, τι σκιάζεσαι; Από πλάκες, εμείς, άλλο τίποτα!

    Φιλούμπες γιορτινές!!!!!!!!!!

    *άμα σου λέω ότι γ...ται ο blogger, ξέρω τι λέω. Ξεκίνησα 00.05' την ανάρτηση, όχι 23.05' που το πήρε. Δεν αλλάζει αυτόματα η ώρα προφανώς σ' αυτή τη βλακεία, όπως στον υπολογιστή; Τι να πω... Αφού θα μπορούσα να τα έχω όλα έτοιμα και απλά να πατήσω "δημοσίευση", αν δεν ήξερα πως λειτουργεί. Αντ' αυτού, περίμενα να περάσει 12 για να ξεκινήσω να το στήνω (μεγάλη η χάρη τους!!!). Δεν μου 'κατσε όμως, τσάμπα το ξενύχτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xρονια Πολλα και καλα και στα δυο καλα παιδια !!!::)))
    με υγεια χαρα και ευτυχια!!
    (Το μικρο μου πονυ , τουρτα και τραγουδακι ..τι να πω!! μα τι να πω πια ...!!σύλληψη!)


    καλο μηναααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Talisker

    Νά 'σαι καλά, φιλενάδα!

    Όσο για την μεγαλειώδη σύλληψη, δεν είναι καθόλου τυχαία. Κάποια στιγμή η κοινή μας φίλη Aurangel του είχε κολλήσει το παρατσούκλι Μικρό μου Πόνυ (ένα από τα πολλά απίστευτα που του δίναμε μία περίοδο για να τον πειράζουμε που είναι και παρεξηγησιάρης) και τού 'μεινε.

    Οπότε τα εύσημα τα δέχομαι μόνο ως προς τον κόπο που κατέβαλα για να βρω το... υλικό!

    Καλημέρα και καλό μήνα νά 'χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού ευχηθώ στην Αλεξάνδρα να ζήσει καλά και με υγεία, να πω ότι δεν έχω λόγια Στέλλα! Απίστευτη δουλειά! Το τραγουδάκι τα σπάει, οι στίχοι επίσης, Όσο για την τούρτα... τι να πω; Κάλεσε αμέσως την μικρή να σχολιάσει!!!

    Με (μας) συγκίνησες!

    Σ' ευχαριστώ ειλικρινά. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @South Of The River

    Σιγά βρε, δεν έκανα και τίποτα!

    Νά 'σαι πάντα καλά!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @south of the river: ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΙ

    @negma: τι να σου πω τώρα. Με συγκινείς πολύ! Κομμάτι αγαπημένο μου χάρισες!

    οι ευχές σου γράφτηκαν στο λεύκωμα της καρδιάς μου.

    σ΄ευχαριστώ (κι ας είναι λίγο πολύ λίγο)

    Προσοχή στα ψέματα πολλές φορές είναι κρυμένες αλήθειες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αλεξάνδρα

    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!!!!!

    Δεν είναι λίγο το ευχαριστώ...

    Λίγο είναι αυτό που έκανα...

    Ένα μικρό, ελάχιστο δείγμα, εκτίμησης κι αγάπης!

    Όσο για την τελευταία απίστευτη ατάκα σου... Θα συμπληρώσω:

    Να προσέχουν για κρυμμένες αλήθειες κι αυτοί που τα λένε. Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να λένε ψέμματα στον ίδιο τους τον εαυτό πρώτα και να μην το έχουν καταλάβει καν!

    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου, αν και δεν σε γνωρίσω προσωπικά, σου εύχομαι ολόψυχα, Χρόνια Πολλά!!!
    Κάθε επιθυμία σου ευχή μου!!!

    @Μικρό μου πόνυ

    Μικρό μου πονάκι
    Να ζήσεις πολλά
    όμορφα χρόνια
    γλυκά, τρυφερά
    Να βγάλεις φτερά
    να πετάξεις ψηλά
    να έχεις κέφια πολλά
    τραγούδια rock'n'roll τρελλά
    στιχάκια πάντα φοβερά.
    Αυτό ηταν....
    Τέλος η ομοιοκαταληξία.

    Πανούλη μου γλυκέ,
    "Χρόνια πολλά σε σένα
    Χρόνια πολλά κι'ευτυχισμένα"
    (σιγά μην το'κοβα).
    Εύχομαι να εκπληρωθεί κάθε όνειρό σου ψυχούλα μου γλυκιά.
    Σου στέλνω όλους τους αγγέλους
    όλα μου τα φιλιά
    ότι περίσσεψε από ευχές
    μες στην δική σου αγκαλιά
    ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΣΤΕΛΛΑΚΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΠΑΝΟ ΜΟΥ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
    ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    01 April 2008 12:41
    Delete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στελλίνα ΜοΥ

    ξέρεις

    * να χτυπάς χορδές

    * να στρογγυλοκάθεσαι στις καρδιές
    των αγαπημένων φίλων

    * να μας συγκινείς

    μας ισοπέδωσες!!! με τις γλυκές σκέψεις, με το αστείρευτο χιούμορ σου, με την ευαισθησία σου....

    να τους χαιρόμαστε & τους δύο

    οι μουσικές ... ανατριχίλα σκέτη!

    φιλιά ατέλειωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Aurangel

    Δεν μπορείς να πεις!!! Ε; ε; ε;

    Το τίμησα δεόντως το nick που έχεις απονείμει στον φίλο μας!

    Ούτε εσύ να την έκανες την ανάρτηση!!!!!!!!

    Μακάρι το "φάρδος" που είχα όταν βρήκα φωτό/τούρτα/πόνυ, να το είχα γενικώς στη ζωή μου...

    Άντε, να 'ναι καλά,
    να τον πιλατεύουμε!!!!!!!!

    Φιλούμπες, κουκλίνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @mAuVe

    Φιλενάδα μου, τώρα σε είδα! Απαντούσα στην άνωθεν φιλενάδα!

    Ααααχ... Όλα αυτά τα ταλέντα που μου αποδίδεις, εσύ τα έχεις πρώτη και καλύτερη! Ένα σχόλιο μου άφησες, λιώμα μ' έκανες!

    Δεν συνεχίζω το "μεταξύ μας" γιατί σήμερα τιμούμε άλλους. Και μάλιστα δύο πολύ ξεχωριστούς άλλους. Ίσως γι' αυτό και βγήκε η ανάρτηση όπως βγήκε. Την έκανα με τόση αγάπη...

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τις ευχές μου στα παιδιά (θα έρθω και για κέρασμα!), ένα μπράβο στην ιστολόγο μας! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου. Κι ένα "fuck off" στο σύστημα που πάντα μας χαλάει τα σχέδια!

    Στελλού μου, δες πάλι τη συνέντευξή σου... Όπως την είχαμε σχεδιάσει πρώτα! Τα κατάφερα... Έπιασα το σύστημα στον ύπνο!

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Παρακαλώ, παρακαλώ...

    Πάρτε κάτι, μην ντρέπεσθε...

    Ένα φοντάν; Ένα πτι-φουρ; Ένα υποβρύχιο;

    Εγώ υπάγω να δω την συνέντευξή μου εκ νέου, καθότι τυγχάνω μεγίστη ψωνάρα...

    Επανέρχομαι...

    Σας ασπάζομαι εγκαρδίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να τους χαίρεσαι λοιπόν..

    και καλό μήνα!


    σήμερα έχει γενέθλια και η μαμά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπόν χρόνια πολλά στα φιλαράκια σου. Τα δικά μου γενέθλια είναι 30 Σεπτεμβρίου έτσι ενημερωτικά το λέω χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @kat.

    Κι εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου!

    Καλό μήνα, φιλιά!!!


    @mahler 76

    Ευχαριστώ, μανάρι μου!

    (Για τα δικά σου, ξανασφύριξέ το μου λίγες μέρες πριν, ε;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή