"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 22 Μαρτίου 2008

Ποιητική βραδιά


Μετά το πρωινό ποίησης από την λατρεμένη μου Μάγια,
της αφιερώνω με όλη μου την αγάπη μια βραδιά ποίησης!

Σ' αγάπησα η τρελλή στ' αλήθεια
σταλαγματιά ψυχής δεν μού 'μεινε στα στήθια
Τι έκανα για σένανε στοχάσου
γι' αυτήν την άπιστη σκληρή καρδιά σου

Εγώ, να ξαναγείρω στο πλευρό σου;
Εγώ, να ξαναπάρω πια φιλί δικό σου;
Εγώ, να ξανακλάψω να πονέσω;
Να σε χέσω!

Δυστυχώς, δεν γνωρίζω τον δημιουργό. Για την ιστορία, αλλά και για να αποδώσω τα απαραίτητα credits, θα ήθελα να σημειώσω ότι αυτό καθώς και διάφορα σατιρικά ποιήματα του τεράστιου Γ. Σουρή, συνήθιζε να μας απαγγέλει η μαμά μου, όταν τη μεθούσαμε μικρές με τις φίλες μου. Απαραίτητη αφιέρωση λοιπόν στην μανούλα μου - που δεν έχει ακούσει και λίγα εδώ μέσα... - και την φίλη μου την Ερωφίλη!!!

16 σχόλια:

  1. respect.

    ΑΞΙΑ!

    ααααα χαχαχαχα

    :)&

    υποκλίνομαι.


    ...τώρα να σχολιάσω για την κατακαημένη την μαμά σου?
    τι εννοείς όταν την μεθούσαμε μικρές?!!!!!!!!!!
    αααα χαχαχαχαχα

    το psychokiller αξεπέραστο. το χάρηκα που το ξανάκουσα.

    καρασμάτς πολύχρωμο
    και καταπεθυμισμένο λέμε!
    πού είσαιααααααι?!!!!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό ακριβώς που κατάλαβες, εννοώ!!!
    Και της καλάρεσε κιόλας, μην νομίζεις!!!!!!
    Ένας άνθρωπος που έχει πνιγεί μια ζωή στα πρέπει και καταπιέζει εαυτόν και αλλήλους, το χρειαζόταν που και που... Και για να είμαι δίκαιη... ΣΟΛΑΡΙΖΕ!!!!!!!! Για να θυμηθώ καλά το ποίημα, πήρα αυτήν την παλιά μου φίλη, την Ερωφίλη, η οποία θυμήθηκε και πολλές άλλες φάσεις που ξέφευγε η αγαπητή μου μητέρα και έδινε απίστευτο σόου! Το τι γέλιο έχουμε ρίξει...

    Εδώ είμαι, μάτια μου, είπαμε, "για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά"!!!!!!!!!

    Όσο για το Psycho Killer... ΧΩΣΕ ΝΤΕΣΙΜΠΕΛ!!!! Μόνο έτσι!!!!!!!!!

    Σε δέκα λεπτά έρχονται να με πάρουν, οπότε...

    Βιαστικά σβουριχτά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -εσεις εκει ..
    που τραβατε για τη Δόξα ...
    -μηπως καλπάζετε??

    -ποτε ληγουν αυτα που πηρατε ταυτοχρονως!!!!

    (εν τω μεταξυ μεχρι ενος σημειου ελεγα εντος μου.."μμμ μια χαρα"...)

    πφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Talisker

    Και καλπάζω, και πιλαλάω, κι ό,τι θες...

    Πότε λήγουν δεν ξέρω, ήταν δικής μου εμπνεύσεως το κοκτέιλ και δεν υπάρχουν σχετικά τεστ που να υπολογίζουν έστω και κατά προσέγγιση τη διάρκεια της επήρειας. Βέβαια τι να μας πουν κι αυτά τα in vitro, θα σας πω εγώ που τα δοκιμάζω in vivo, τα περί αποτελεσματικότητας και διάρκειας.

    Απορία: Μέχρι ποιο σημείο συγκεκριμένα τό 'κοβες για "μια χαρά";;;;; Γιατί για μένα από την αρχή θά 'πρεπε κάτι να μην σου πηγαίνει καλά... Επίσης θά 'πρεπε να σε είχε ψυλλιάσει η αναφορά στα ποιήματα της ανάρτησης της Μάγιας... Ντεφορμέ σε βρίσκω φιλενάδα!

    Τι έμαθα, θα εξαφανιστείς για τριήμερο;

    ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!
    (να περάσεις τέλεια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!

    Σου υποσχέθηκα κάτι!

    Θα το βρεις εδώ: http://www.zshare.net/audio/9404263ad11f9e/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα ...

    Αυτο ειναι ποιηση ...

    Παντως αν κρινω απο το προηγουμενο post, ξερω ποιος στιχος (μεταξυ αλλων) σε ενεπνευσε για να βαλεις το Psycho Killer να παιζει διπλα ...


    "Don't touch me I'm a real live wire"


    Χα χα χα !!!

    Μμμααακιααα !!!
    Πολλα πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Pan

    Καλημέρα Πάνα μου!

    Δεν είχα καμμία αμφιβολία ότι είσαι άνθρωπος που τηρεί τις υποσχέσεις του.

    Σ' ευχαριστώ πολύ!


    @dazed & confused

    Καλά, υψηλή ποίηση, δεν το συζητώ. Να μπεις να δεις στο λινκ της Μάγιας που έχω πάνω και μερικά άλλα ποιήματα, αντίστοιχου βεληνεκούς!

    Real live wire σχεδόν πάντα είμαι, αλλά η έμπνευση ήρθε μετά την εκπομπή της Χνουδένιας. Μου ξύπνησε απίστευτες μνήμες και μου θύμησε άλλες εποχές.

    Μπες στο λινκ που έδωσε ο Πάνας από πάνω. Είναι το τραγούδι του Πανούση που συζητούσαμε το Σάββατο το βράδυ. Θα καταλάβεις.

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα εστρέλλα μου!
    καλή εβδομάδα!

    η τόσο ιδιαίτερη ποίηση
    είναι τώρα παρακάτω
    καθώς αγανάκτησα εχτες το βράδυ
    σε άλλο τέμπο :)

    αλλά τα σημαντικά, σημαντικά!
    όλα κι όλα.

    αυτήν την εβδομάδα
    έχεις ραντεβού, κακομοίρα μου.
    ντάξ?

    πολύχρωμη καλημέρα
    με καρασμάτς
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα φιλενάδα!!!

    Έρχομαι να σε τσεκάρω, για καινούργια αγανάκτηση ακούω...

    Τι ραντεβού έχω καλέ; Πες μου ότι μ' άρχισες ΚΙ ΕΣΥ τα προξενιά... Τόσο σουξέ είχα η π..να τόσο καιρό και δεν τό 'ξερα?!?!?!?

    Φιλούμπες ψωνισμένες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο εσύ θα μπορούσες να απαγγείλεις ένα τόσο ιδιαίτερο ποίημα τόσο όμορφα και να μας κάνεις να βουρκώσουμε και να δακρύσουμε... από τα γέλια.

    Τα φιλιά μου στη μαμά σου που μεγάλωσε ένα τέτοιο παιδί...

    Φιλί, αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, στέλλα μου,

    Και γω, που δεν ήξερα nothing για το παιχνίδι που στήσατε, και θεωρώ σουρή και νικολακοπούλου μέγιστους [ναι, και τη λίνα, γιατί, φόρο θα πληρώσω;] ανάρτησα ποίηση φίλου που με είχε αφήσει προ καιρού άναυδου,

    πέρνα να δεις,

    όσο για τη δική μου τη μάμα, που μ’ έκανε στα 37,90 εκείνη τραγούδαγε χωρίς πιοτί, κάνοντας δουλειές στο σπίτι και τραγουδούσε άψυγα…

    “μυσιρλού”
    “αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι…”
    “μάθε γι άλλη μια,
    πως δε σε θέλω πια”
    “τι μου τη χάρισες
    αυτήν την ταμπακιέρα”

    και άλλα τέτοια πολύ πικρά…

    κρίμα να μην την έχω ηχογραφήσει….

    Όμορφο πρωινό εθνικοθρησκευτικής εορτής
    [παραλίγο κυριακής θα έλεγα…]

    και φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα, ημουν σιγουρος οτι ειχες βαθια γνωση και αγαπη για τη τεχνη της ποιησης.
    δεν ειναι τυχαια μερικα πραγματα.
    τα σεβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά, με το τραγούδι ειδικά...

    Όντως, κι η δική μου, το λάλαγε δεόντως. Πάντα υπήρχε μουσική στο σπίτι και ευτυχώς καλή μουσική.

    Με την φίλη μου που αναφέρω παραπάνω και τις υπόλοιπες τότε κολλητές, κάναμε τρελλά γλέντια όταν την πετυχαίναμε στα κέφια της. Τα "πικάντικα" όμως τα ντρεπόταν, και μας τα άρχιζε αφού την κάναμε λίγο ντίρλα.

    Ξέρεις, καμμιά φορά το αστείο δεν προκύπτει τόσο από αυτό καθαυτό, όσο από το ποιος το λέει. Και τη μαμά μου την ξέραμε για εκείνη την κυρία που δεν βλέπει τηλεόραση, αλλά προτιμάει να διαβάζει, που ακούει ποιοτική μουσική... Καταλαβαίνεις λοιπόν, πόσο "κόντρα" της ήταν να μας λέει τέτοια ποιηματάκια, και γιατί γελούσαμε τόσο πολύ και τα θυμόμαστε ως τώρα!

    Θα περάσω να δω και τη δουλειά του γνωστού σου, είμαι σίγουρη πως για να την έχεις ξεχωρίσει θα είναι αξιόλογη.

    Καλημέρες και φιλιά πολλά!!!!!!!


    @αν ακούς

    Τώρα εσύ φταις που με δουλεύεις μετά τα πρόσφατα μπλογκοπαίχνιδα / αποκαλυπτήρια;;; Καλύτερα να σου βγει το μάτι, λέει ο λαός, και δεν το λέει καθόλου τυχαία!

    Φιλούμπες, Λεό!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο όνομα: Ερωφίλη!

    Σκανταλιάρικα κορίτσια εφευρίσκατε οάσεις στα πρέπει...

    Σουρής αγαπημένος:


    Δεν έχω κέφι για δουλειά,
    πάλι με δέρνει τεμπελιά
    και κάθομαι στο στρώμα...
    Βρίσκω το σώμα μου βαρύ
    και ολ' η γη δε με χωρεί
    κι ο ουρανός ακόμα.

    Κακά νομίζω τα καλά
    και βλέπω μια στα χαμηλά
    και μια κοιτώ επάνω...
    Σ' αυτό τον κόσμο τον χαζό
    ας ημπορούσα να μη ζω
    μα ...δίχως να πεθάνω.


    Ουφ κι αύριο πάλι δουλειά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα για ένα γειά!
    Πολύ αστείο το ποιηματάκι...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Αλεξάνδρα

    Καλά, με τον Σουρή ειδικά...

    Κι αυτό που έβαλες, κι άλλα, πολύ μεγαλύτερα, τα ήξερε απ' έξω. Μας έλεγε ότι τα λέγανε μικρές σχολείο με τις φίλες της για να γελάνε, και τα θυμόταν μετά από τόσα χρόνια!!!

    Για τη δουλειά αύριο... "ΟΥΦ" δε λες τίποτα!!!!!!!!


    @Σμαρτούλα

    Πολλά φιλιά και σε σένα, κορίτσι!!!

    Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή