"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2008

Σαν να μην πέρασε μια μέρα

UPDATE: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 21/3/2008
Στα labels "ΠΟΙΗΜΑΤΑ" μπορείτε να δείτε όσα αγαπημένα έχω αναρτήσει.


Τελικά η ταπηροκρανίαση είναι υπέροχη αίσθηση.

Ταρακουνιέται φαίνεται ο εγκέφαλος κι έρχεται στα ίσα του.

Ό,τι πρέπει, ώρες - ώρες.

(Η φωτό είναι άσχετη, απλά είναι μωβ και μου άρεσε.)
(Η ανάρτηση με την εκπομπή αποσύρθηκε για να μην την "κάψουμε",
σε περίπτωση που "παίξει" και κάπου αλλού...)

18 σχόλια:

  1. ...και βοηθάει τα μάλα σε πολλές και διάφορες γνωστές και άγνωστες καταστάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουουουουου!!!!!!!!

    Αυτό πλέον σας το υπογράφω!!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέφτομαι ότι όταν θα παίξει η εκπομπή "αλλού" μπορεί να θέλεις να πεις μιαν άλλη ιστορία, μια ιστορία με καλό τέλος. (Αν υποθέσουμε ότι ο έρωτας έχει ποτέ καλό τέλος).

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά και πολλά μπορεί να αλλάξουν μέχρι τότε.

    Ήδη με το Χνουδάκι μου, ψήνουμε η μια την άλλη και καταστρώνουμε σχέδια!

    Πρέπει να τα πούμε κάποια στιγμή, να μας πεις κι εσύ τι έχεις στο μυαλό σου, για να μην λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο!!!

    Προς το παρόν, πάμε να την απολαύσουμε σήμερα στο ξεκίνημά της, ναι;;;

    Γουστάρωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γύρισες... Όμορφα είναι! Ευτυχώς απέσυρες την προηγούμενη ανάρτηση. Σχεδόν μετάνιωσα το σχόλιο που άφησα...
    Φιλί, καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί να μετανιώσεις, καλέ;

    Πολύ ωραία τά 'λεγες!

    Αυτή είναι η οδός, εγώ συμφωνώ.

    Απλά καμμιά φορά προκύπτουν γεγονότα, που σε οδηγούν στο "κλικ" που χρειάζεσαι, χωρίς να χρειαστεί να περάσεις τη διαδιακασία που περιέγραφες.

    Φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. giornoooooo!!

    η Ταπηροκρανίαση (αν και θα ηθελα να τη δω και live) ειναι ευεργετικο συναισθημα και ενιοτε θεραπευτικο

    κατι σαν την ιερη οργη

    μετα δεν ειναι σαν να εχεις ξεπλυθει

    απο σβουνιες και χωματα

    και κυριως απο τον κακο σου εαυτο ...
    αυτον που ξυπνανε μεσα σου οι αλλοι ???

    ΜΕΤΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ!!
    ΧΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ..ΜΜΜ ΠΩς ΝΑ ΤΟ ΠΩ...
    -ΩΡΙΜΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ!!

    αυτα που σου αξιζουν..

    σε σχεση με οτι εχει να κανει με σενα και τις επιλογες σου εννοω!!

    Η φωτο κα-τα-πλη-κτι-κη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. -anche ..scuzi...

    αλλα εγω δεν σε συγχωρω για τη "μικρη διακοπη"!!::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την Ταραντούλα μου!

    Πίστεψέ με, δεν θα ήθελες να το δεις αυτό!!!

    Ακριβώς όπως την περιγράφεις είναι η Ταπηροκρανίαση!

    Όσο για τη διακοπή... Απ' όσο με ξέρω, θα ήταν πολύ μεγαλύτερη.

    Νά 'ναι καλά η Ταπηροκρανίαση λοιπόν!

    Φιλούμπεεεεεες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πως δεν θελω..
    αφου ειμαι ανταγωνιστικος τυποςςς!!!!


    :)

    (αυτο ειναι το μονο ιμοτικον που ξερω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρε όσα ξέρω να μαθαίνεις:

    :-Ρ Βγάζω γλώσσα
    :-* Στέλνω φιλάκι
    :-)* Φιλάκι και χαμόγελο
    :-( Κάνω μούτρα
    ;-) Κλείνω μάτι
    :-0 Φωνάζω/Μένω μ'ανοιχτό στόμα

    Άμα μού 'ρθει κι άλλο θα σου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. :-(
    :-(
    :-(
    :-(
    ayto ayto !!!
    χα ειναι το καλυτερο μου!!


    ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλενάδα εάν είναι να παίξεις στο BIOS, σε συγχωρώ που διέγραψες την προηγούμενη ανάρτηση.
    Αν όχι, για να σε δώ που θα την βρείς για να την ξανααναρτήσεις.
    Όχι τίποτ'άλλο αλλά δεν πρόλαβα να διαβάσω τα σχόλιά σου και έχω μείνει με ερωτηματικά.
    Ένα από αυτά καλή μου φίλη είναι και το παρακάτω.
    Τί σημαίνει "η ταπηροκρανίαση"?
    Δεν την έχω ακουστά.
    Λύσε μου την απορία για να ξανααναρτήσω σχόλιο.
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερούδια Αγγελάκι μου!

    Μη σκιάζεσαι, φυσικά και την έχω σωσμένη! Απλά δεν ξέρω ακόμα αν θα παίξω, τι θα παίξω, και δεν ήθελα αν συμπέσουν κάποια τραγούδια (γιατί όλα όσα είχα διαλέξει είναι πολύ αγαπημένα και "κολλάνε" σε πολλές περιπτώσεις) να τα έχετε ήδη βαρεθεί.

    Τώρα για την Ταπηροκρανίαση... Με εκπλήσσεις! Είναι παλιό αυτό,βρε! Είναι - φυσικά - ένας εντελώς αδόκιμος όρος, που έχει προκύψει από την έκφραση "τα πήρα στο κρανίο". Τό 'πιασες τώρα;;;

    Φιλούμπες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατι εχασα παλι, ελπιαζω να εισαι καλα!
    Ταπηροκρανιαση γουσταρω!
    Φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα κούκλα? Πότε θα παίξεις στο BIOS??? Καλά θα βλέπω και τον F για νέα άλλα θα ήθελα να σε ακούσω.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @φάβα

    Μια χαρά κουκλί μου!

    Φιλούμπες


    @Mahler 76

    Καλημέρα Μάλερ μου!!!

    Μην το δένουμε και κόμπο, μια κουβέντα είπε ο άνθρωπος...

    Αν κάτσει πάντως, θα είσαι από τους πρώτους που θα το μάθουν και θα ήθελα να είναι εκεί να το μοιραστούμε!

    Φιλούμπες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή