"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2008

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ:

ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ,
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΘΕΡΜΩΣ,
ΟΠΩΣ ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!
ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΠ’ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!



Το θέμα είναι: «Ανεβάζουμε τραγούδια, τα οποία ντρεπόμαστε να παραδεχτούμε ότι μας αρέσουν». Ο αριθμός ελεύθερος, αλλά ας είναι τουλάχιστον δύο, να γίνει ο σχετικός χαβαλές! Κανόνας ένας και μοναδικός: Μην πιάσετε και μου βάλετε τίποτα ψιλοδευτεράντζες!!! Μιλάμε, να ντρέπεστε να βγείτε στην κοινωνία μετά!!!!!! Όπως θα δείτε παρακάτω, κάνω εγώ την αρχή, αφού είχα και την φαεινή ιδέα, οπότε μια ιδέα για το πόσο χαμηλά θέλω να πέσετε, θα την πάρετε!

Λόγω της ιδιαιτερότητας του παιχνιδιού, και μη θέλοντας να φέρω σε δύσκολη θέση κανέναν, πάσα κάνω μόνο σ’ όσους έδειξαν ήδη ανοιχτοί, αλλά εννοείται ότι παίζει όποιος γουστάρει! Καλώ λοιπόν: Μάγια, Mahler76, Adaeus, Αν ακούς & Dee Dee. Δεν καλώ, αλλά ρίχνω το γάντι στην Talisker, να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος!!! Επίσης σε ειδική κατηγορία βάζω τον Dazed & Confused, ζητώντας του να βάλει απλώς ελληνικά!!!!!! Και τέλος, καλώ τον Ένα Πρόσωπο, την Αλεξάνδρα και τη Μωβ, κι ας μην έχουν δείξει μέχρι στιγμής ότι τα θέλει ο... οργανισμός τους, γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν τραβάνε κανένα, μα κανένα, ζόρι να παίξουν και να τσαλακωθούν!!!!!!!!!
@
Πάμε για το μπλογκοπαίχνιδο της υπέρτατης ξεφτίλας, λοιπόν!
@@@@@@@@@@@@

ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΠΡΩΤΟ:
Προ αμνημονεύτων χρόνων, έχω βρεθεί, για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους, σ’ ένα κωλάδικο του κερατά, με παρέα που ανάθεμα κι αν θυμάμαι άτομα, πέραν της ηθικής αυτουργού φίλης μου, και όπως είναι φυσικό, για να επιβιώσω εκεί μέσα, ελλείψει ναρκωτικών, έχω πιει ανάθεμα κι αν θυμάμαι πόσο – ο Θεός κι ο Τζώννυ Γουώκερ ξέρουν – σιγά μην είχα βρει Τζακ Ντάνιελς εκεί μέσα – και έχω βρεθεί στην εξής κατάσταση:

Η ορχήστρα ξεκινάει μια ζεμπεκιά και η σκυλού αρχίζει να τραγουδάει ένα άγνωστο σε μένα τραγούδι (όπως και το 90% όσων άκουσα εκεί μέσα άλλωστε), το οποίο όμως μου κάνει κλικ! «Τι ‘ν’ αυτό ρε παιδιααααααά!!!», λέω και ορμάω στην πίστα, ενώ προλαβαίνω ν’ ακούσω φευγαλέα τη φωνή της φίλης μου να λέει κατάπληκτη: «Άντζελα…?!?!?»

Φανταστείτε ΕΜΕΝΑ στην πίστα να χορεύω ζεϊμπέκικο, σ’ ένα λαμέ περιβάλλον, με τζην βερμούδα με ξέφτια, μακώ με καρτούν και αλογοουρίτσα! Και να τραγουδάω κιόλας μεσ’ τον καημό, ό,τι έπιανα από τα κουπλέ – το ρεφραίν το «έπιασα» αμέσως και το λάλαγα!

Δυστυχώς δεν θυμάμαι καθόλου την περίοδο, για να μπορέσω να το συνδυάσω με «πρόσωπο»… Γιατί, ΦΥΣΙΚΑ, από «κάποιον» έγινα εγώ έτσι!!!

Ιδού οι ιδιοφυείς στίχοι (το τραγούδι, εννοείται ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ, ότι δεν υπάρχει σε You Tube, και σιγά μην κάτσω να το ψάξω):

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Μουσική: Φοίβος
Ερμηνευτές: Άντζελα Δημητρίου

Τα ξέρω αυτά τα βλέμματα
τα
ξέρω αυτά τα δίχτυα
βάζουν φωτιά στα αίματα
πλήρωσα και το έμαθα
του πόνου τα ξενύχτια.

Είναι κάτι χαρακτήρες
τελειωμένοι αναπτήρες
η καρδιά τους είναι άδεια
σου αφήνουνε σημάδια
και
είναι κάτι χαρακτήρες
που σου στήνουν τις παρτίδες
πειραγμένα έχουν ζάρια
και σου κλέβουν τα φεγγάρια.
@
Βράδια φτηνά τα ντύνουνε
με ακριβές κουβέντες
κι ύστερα μια σου δίνουνε
πιάνει η βροχή και κλείνουνε
του έρωτα οι τέντες.
@

ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΔΕΥΤΕΡΟ:
Η δεύτερη ξεφτίλα, είναι πιο πρόσφατη. Ένα σουξεδάκι λίγα χρόνια πριν, από τη Χρύσπα, που έμαθα τις προάλλες ότι ήταν να την στείλουμε και στη Eurovision!!!

Αυτό το πετύχαινα στο Mad ή στο ραδιόφωνο και κοίταζα γύρω μου με τρόπο πρώτα, αν με βλέπει κανένας. Αν ήταν κανένας το άλλαζα και έλεγα τα γνωστά «μα τι μαλακίες, μα είναι τραγούδια αυτά τώρα, ποια είναι πάλι αυτή η μουνίτσα που την κάναν τραγουδίστρια...» κλπ. Αν ήταν ελεύθερο το πεδίο... το ψιλοάνοιγα κιόλας – τόσο όσο – και δώστου κούνημα και τραγούδι!!!

Το γέλιο όμως ήταν μια μέρα που ήταν στο σπίτι η κολλητή μου – «κουλτουριάρα» κι αυτή, γνωστή σε πολλούς από σας, αλλά outing δεν κάνουμε, ονόματα δεν λέμε, σπίτια δεν καίμε – και κάνουμε ζάπινγκ. Να στο MAD η Χρύσπαααααα... Εγώ κάνω ότι πάω να βάλω νερό, or something, και καλά τυχαία έμεινε εκεί το κανάλι, μέχρι να γυρίσω από την κουζίνα. Και γυρνάω, και φυσικά όχι μόνο δεν το έχει αλλάξει η κυρία (όπως φοβόμουν), αλλά την τσακώνω να ψιλοκουνιέται και να ψιλομουρμουράει!!!!!!!!!!!!! Εγώ ήδη έμπαινα εν τω μεταξύ στο σαλόνι κάπως χορευτικά, την τσακώνω να γουστάρει κι αυτή, κι ήταν μια πολύ αστεία φάση, που θύμιζε τους ήρωες του Full Monty, όταν «τσίμπησαν» ακούγοντας το Hot Stuff στην ουρά για το επίδομα ανεργίας, κι άρχισαν να λικνίζονται στους ρυθμούς της χορογραφίας τους!!!!!!!!!

- «Μωρήηηηηηηηηη!!!!!!!! Σ’ αρέσειειειειειειειειει!!!!!!!!!!!!»
- «Ναι, γιατί εσένα σε χαλάει;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν σε είδα νομίζεις;;;;;»

Από αυτό, κατάφερα να βρω βιντεάκι, οπότε... πάρτε νά ‘χετε!!!!!




ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ Ο ΘΕΟΣ

Στίχοι: Πήγασος
Μουσική: Πήγασος
Πρώτη εκτέλεση: Χρύσπα

Tα πάντα είχα κανονισμένα
Για να μην έχω άγχος κανένα
Μόνη να μείνω, να ησυχάσω και να τον ξεχάσω

Tα πάντα είχα κανονισμένα
Με τη μαμά μου συμφωνημένα
Τα κινητά μου κατεβασμένα και

Πάνω που'χα πει πως θα μείνω για πάρτη μου
Κι άλλον δε θα βάλω ξανά στο κρεβάτι μου
Που να φανταστώ ότι θα'ρθεις αγάπη μου,
Που να φανταστώ

Πως μου κάνει πλάκα ο Θεός
Κι ο έρωτας ο ξαφνικός
Πάλι την πόρτα μου χτυπά

Aχ, που ήσουν αγόρι μου εσύ
Πριν πάρω την απόφαση
να μην ξαναγαπήσω πια


ΟΣΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ... ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ!!!
ΑΠΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΜΩΒ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ!!!

41 σχόλια:

  1. Α, ξέχασα!

    Αν είστε στη δουλειά σας, αν είναι κοντά παιδιά, σκυλιά...

    ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ Ή ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟ PODCAST!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσκληση ελήφθη!!!!έχω πεθάνει έιμαι νεκρός και αυτό είναι το 3ο παιχνίδι που με καλούν σήμερα!!!!
    Θα ανταποκριθώ όσο το συντομότερο αλλά αν αργήσω λίγο συγχώρεσε με έχω και μια εξεταστική.
    Το τραγούδι απλά δεν υπάρχει αυτό που ακούω δίπλα!!!!!
    Είσαι θεά. το πόστο σου ακόμη δεν το διάβασα αλλα θα το κάνω.
    καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε παίζω 1-2-Χ και σε χάνω φιλενάδαααα

    Δεν μας φτάνουν του κόσμου τα blogoπαίχνιδα αυτοσχεδιάζεις κιόλας...

    χαχαχαχαχαχα μπορείς να μου πεις πως γίνεται και τραγούδια που θεωρείς ξεφτίλα σου μπαίνουν στο μυαλό και μετά στο στόμα και τα τραγουδάς;

    θα παίξω βρε! θα παίξω... αλλά θα μου δώσεις λίγοοοο χρόνο ε;;;

    Φιλιά όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπήκα, είδα το mail σου (το τραγούδι μου άρεσε πολύ) και έτρεξα να δω...

    Εννοείται πως θα συμμετέχω...

    Τώρα να κάνω δύο παρατηρήσεις.

    1. Η Άντζελα μπορεί να ανοίγει το στόμα της και κατά κύριο λόγο να πετάει μπαρούφες, αλλά αν το ανοίξει για να τραγουδήσει, δικαιώνεται...

    Είναι λαϊκή φωνή και κατά καιρούς έχει πει πολύ όμορφα τραγούδια. Ακόμα κι αν δεν ακούς ελληνικά δε γίνεται να μην έχεις ακούσει το "Ποια θυσία" και το "Φωτιά στα Σαββατόβραδα".

    Το τραγούδι που επιλέγεις εσύ ως πρώτη ξεφτίλα είναι ένα που σχεδόν πάντα μου έρχεται στο μυαλό, όταν στη δουλειά επιδεικνύω άλλο ένα ταλέντο μου, αυτό το τραγουδιστικό.

    Κι εννοείται πως πάντα το λέω...

    2. Η Χρύσπα είναι μία νέα αγαπημένη! Είναι κοπέλα "πίστας". Μου άρεσε πολύ για τη Eurovision...

    Την "αγάπησα" από την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οκ.

    πρώτον στείλε μου το ΑΣΜΑ που παίζει στο podcast Τ ω ρ α !!!
    αλλού! το θέλω .

    δεύτερον. ερώτηση: ελληνική ξεφτίλα μόνο?

    ουφ ρε παιδιά. είναι πολύ δυσκολο. αλήθεια θέλει σκέψη να επιλέξω τα πιό.

    χρόνο θέλω και θα ανταμειφθείτε!

    ...
    γιατί μου φαίνεται οτι δεν εμβάθυνες? οτι θάχες κι ΑΛΛΟ και χειρότερο...? είμαι τελείως πρόστυχη και ανώμαλη?!!!

    αυτό της άντζελας ποιό είναι? εμένα μου άρεσε πάντα (νομίζω έτσι λέγεται) η μαργαρίτα. καλά, και η θυσία βέβαια...

    φιλιά πρώτα

    υγ.βάλε και κανα ξένο!
    :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχει πέραση η Χρυσπα τελικα, εγω εψαχνα το "αν δεν υπηρχες" αλλα δεν το βρηκα πουθενα. Και ειναι και πολυ ωραιο τραγουδι και δεν ακουω κουβεντα.

    Η Αντζελα, οπως ειπε και ο/η ενα προσωπο....Η Άντζελα μπορεί να ανοίγει το στόμα της και κατά κύριο λόγο να πετάει μπαρούφες, αλλά αν το ανοίξει για να τραγουδήσει, δικαιώνεται... αθανατα τραγουδια εχει πει, αρεσουν ακομα και στους ροκαδες! :)

    Κι εγω νομιζα οτι θα εβαζες πολυ χειροτερα οπως προειπε και η Μαγια, λες να σε εχουμε παρεξηγησει βρε;;;

    Εχω βρει ηδη ενα τραγουδι γι' αυτο το παιχνιδι, θα ψαξω 1-2 ακομα και θα ερθω να σε φωναξω να τα δεις :):)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το monaco μου θυμιζει παρα πολλα παρτυ και αγωνιες για καποιο αγορακι.......αυτο ομως που παιζει που το βρηκες;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mahler76

    Με το πάσο σου, βρε, μην αγχώνεσαι!

    ΚΙ ΟΜΩΣ... ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!!!!!!!

    Αλλά είναι από αυτά που αν δεν το ακούσεις, δεν το πιστεύεις!

    Και δεν έχω και ιδέα τι είναι, κυκλοφορεί με μέιλ στο δίκτυο.

    Καλή σου μέρα και καλό διάβασμα!!!


    @Αλεξάνδρα

    Όσο χρόνο θέλεις!

    Αυτή την απορία έχω κι εγώ, ρε φιλενάδα! Πως το κάνουν; Είναι ταλέντο κι αυτό... Ειδικά αυτή τη μαλακία με τη Χρύσπα, την ξαναθυμήθηκα χθες λόγω της ανάρτησης, και μέχρι τώρα δεν έχω σταματήσει λεπτό να το "ακούω" στο κεφάλι μου. Κόλλημαααααααα!!!!!

    Το πόση μουσική άκουσα σπίτι το βράδυ - μπας και μου ξεκολλήσει κιόλας - δεν περιγράφεται. Και με το που άνοιξα το μάτι μου το πρωί... Τσουπ! Νάτο πάλι!!!!!!!

    ΦΡΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ENA ΠΡΟΣΩΠΟ

    Τότε πρέπει να μου το τραγουδήσεις μια μέρα να το θυμηθώ, γιατί το έχω ξεχάσει εντελώς. Μόνο τους δύο πρώτους στίχους από το ρεφραίν θυμάμαι. Κι ότι μου άρεσε. Θέλω να το ξανακούσω και νηφάλια, να δω αν όντως είναι καλή ζεμπεκιά!

    Όσο για την Άντζελα, μια χαρά είναι στο είδος της, δεν απασχολεί η μόρφωσή της. Απλά το είδος δεν μου αρέσει. Διάβαζα τους στίχους όταν το έψαχνα για να τους ανεβάσω κι είχα πέσει κάτω από τα γέλια!

    Φαντάσου τι πακέτο θά 'χα φάει από γκόμενο, για να ταυτίζομαι με αυτούς τους στίχους!!!!!!!!

    Για τη Χρύσπα τώρα... Εκεί κι αν δεν "τό 'χω"... Αλλά το τραγούδι που λες για την Eurovision, μου το έβαλαν κάτι φίλοι να το ακούσω και γέλασα πολύ, λόγω των Αγγλικών του. Μόνο το ρεφραίν να πιάσω... Σαν τραγούδι, για εκεί που προορίζεται, δεν με χαλάει, σιγά το θεσμό. Αλλά αφού θέλετε Αγγλικό στίχο, ρε πούστη μου, βρείτε κάποιον που να ξέρει στοιχειώδη Αγγλικά! Ο τίτλος μου ακούγεται σαν το slow the much oil (σιγά τον πολυέλαιο) που λέγαμε μικρά. Ή το and you are yet (και που 'σαι ακόμα) που μου έγραψε πρόσφατα κάπου η Μάγια και ψόφησα στο γέλιο. Αυτό το Give a chance to love είναι μετάφραση λέξη προς λέξη από τα ελληνικά, στ' Αγγλικά δεν στέκει. Το σωστό θα ήταν Give love a chance. Τεσπα... ψιλά γράμματα!

    Περιμένω εναγωνίως τα δικά σου!

    Φιλούμπες τρελλές!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya

    Θα στο στείλω από το σπίτι, γιατί - φυσικά! - δεν το έχω στο γραφείο.

    Ελληνική ή ξένη ξεφτίλα, δεν μας απασχολεί. Ξεφτίλα νά 'ναι, κι ό,τι νά 'ναι!

    Χρόνος άφθονος!

    Χειρότερο;;;;; Τι χειρότερο απ' αυτά;;;;;;;;;; Εγώ πάντως, χαμηλότερα, δεν έχω!!!!!!!!

    Όσο για τα ξένα, δεν είναι και τίποτα εντελώς της ντροπής που να μου αρέσει. Έχω απενοχοποιηθεί προ πολλού για τις disco τάσεις μου!

    Μικρή, ως ροκού και μαγκάκι και λοιπά, ντρεπόμουνα που μου άρεσαν και κάποια "καρεκλάδικα". Οπότε όταν πήγαινα στις disco ή στα gay bar με φίλους ομοφυλόφιλους, είχαμε όλοι από κάποια απωθημένα να βγάλουμε νιώθωντας ελεύθεροι σ' αυτούς τους χώρους. Ρίχναμε όσο κούνημα θέλαμε!!!!!!!!!!!!!!! Το τι χορό ρίχναμε!!!!!!!!!!!!! Και μετά πάλι "Κυριάκος"!!!!!!

    Αλλά μεγαλώνοντας, ακολούθησα το DISCO PRIDE κίνημα!!!!!!!!!

    Γενικώς, μωρέ, πιστεύω ότι κάθε είδος έχει το χώρο και τη στιγμή του. Και σ' όλα τα είδη υπάρχουν τα καλά και οι φόλες.

    Φιλούμπες λαμέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Dee Dee

    Δεν το ξέρω αυτό που λες... Για την ακρίβεια δεν ξέρω κανένα άλλο εκτός από αυτό που ανέβασα... Σόρυ!

    Κι εσύ χειρότερα περίμενες;;;;; Ποια είναι τα χειρότερα, ρε παιδιά;;;; Τώρα μου έχετε εξάψει περισσότερο την περιέργεια, να δω τι σκατά θα βάλετε κι εσύ κι η Μάγια, που μιλάτε για "χειρότερα"!!!!!!!!

    Καλά το Monaco... Σαν μουσική για σοφτ πορνό είναι!!! Προτιμώ χίλιες φορές αυτό που παίζει από δίπλα!!!! Με τα υπέροχα τα γαλλικά του στην αρχή...

    Ε, Μάγια??????

    La voiture du Paris ou lala ou lala

    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πραγματοποίησα την "απειλή" και όποιος αντέχει στα "σκληρά", ας περάσει από το σπίτι μου!

    Νομίζω ότι χαμηλότερα δε μπορούσα βρω... Κι εσύ, Στελλού μου, είσαι 20 σκαλιά πιο πάνω από μένα! Sorry!

    Σας περιμένω για... αποτρίχωση!

    Φιλί σε όλους τους κουλτουριάρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. OK το Μονακό το θέλω στο μαιλ μου ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχα ρε εσύ έχω πεθάνει με τις περιγραφές χαχαχαχαχαχα
    επιτέλους ένα παιχνίδι που δεν θα με ρίξει στα ναρκωτικά!!!!!!
    εγώ τελικά προσπαθώ να κόψω υλικό γιατί δεν χωράει πλέον χαχαχαχααχα

    negma μου δεν ξέρεις πόσο το χρειαζόμουν αυτό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έτοιμη η ξεφτίλα μου!!!!!!!!!!!!

    τελικά το έβαλες βρε τέρας!!!! το πες & το κανες!!!

    έχω γ...θεί στο γέλιο

    να σαι καλά

    φιλιά ατέλειωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε συγχαίρω για τις επιλογές σου... έγραψες... Αυτό είναι γνήσιο καλό ελληνικό τραγούδι :)))... Να μην έχεις καμία αμφιβολία ότι έβαλες τα σωστά τραγούδια ... Αποτίω φόρο τιμής στο τιμημένο μπλογκ σου :)
    Ζήτω ο Φοίβος... ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    Ζήτω η Αντζελα.... ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    Ζήτω η Χρύσπα..... ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    Ζήτω το Εθνος.... (όπα παρασύρθηκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ορυμαγδός κανονικός. Δεν ξέρω τι να πρωτοβάλω χαχαχαχα αλλά μου έχεις φτιάξει τρελά την διάθεση γελάω από το πρωί και είχα καιρό να το κάνω αυτό. Είσαι απίστευτη. Σε ευχαριστώ τόσο πού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Dee Dee

    Πήγα, κούκλα μου, πήγα!!!!

    Τα σέβη μου!!!!!!!!!!!!!!!!


    @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Στά 'πα από κει... Τι άλλο να πω...

    Αν στο τέλος του παιχνιδιού δώσουμε και βραβείο, μέχρι στιγμής, τό 'χεις στο τσεπάκι σου!

    Και πάλι τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!


    @mahler76

    Θα στο στείλω κι εσένα το βράδυ από το σπίτι!

    Μην προσπαθείς να κόψεις, "βάλε" άφοβα! Άντε να δεις η Μάγια πόσα έχει βάλει!!!!!!

    Αυτό είναι που λένε: "Τώρα που βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντ' - έξι"...

    Και... δεν το χρειαζόσουν μόνο εσύ... προφανώς το χρειαζόμασταν πολλοί!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @mAuVe

    Τσακ μπαμ, κι εσύ, ε??????

    Σού 'ρχομαιαιαιαιαιαι!!!!!!!!

    (Όχι, θα τ' άφηνα, τέτοιο διαμάντι! Αν δεν τό 'βαζα τώρα, πότε θα μου δινόταν καλύτερη ευκαιρία;)

    Να γελάς, να γελάμε, αυτό θέλω!!!!!

    Φιλούμπες με στραςς!!!!!!!!!!!


    @adaeus

    Και που να δεις του ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ... Ωχριώ μπροστά του!!!!!!!!!!

    Μόνο ένα πράγμα θα προσθέσω στα "ζήτω" σου:

    Ζήτω η μούρλα... ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ


    @mahler76

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που σε βλέπω μες την τρελλή χαρά!

    Τα μισά να ισχύουν απ' όσα μου λες, άξιζε τον κόπο και η ανάρτηση και το παιχνίδι!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    Λοιπόν φιλενάδα, συγνώμη που στο χαλάω, αλλά επειδή το απέκτησα τώρα, πιάσε ένα απίστευτο live του The pan within + Because the night σε συγκλονιστικές ερμηνείες.

    Σε φιλώ και καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χμ!!! ναι

    http://www.zshare.net/audio/84541495b7203a/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγνωμη
    οταν η χρηστρια Μαγια....λεει θελει αυτο το ασμα ...τωρα

    εννοει αυτο που μοιαζει με το Μονακο αλλα ζηταει νυφικο??

    τι εχω χασει?
    τι ειναι αυτο??

    μα και βεβαια θα παιξω
    ..μοιαζω να μου πετανε το γαντι και να κανω την παπια??

    εννοια σου!!!::::)))))))

    αλλα απο αυριο μεθαυριο να χαλαρωσει η εβδομαδα!!

    -Ταλως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. M areseis hahaha, kala ayto pou akouw einai... ti na pw! ahahahaha
    (to tragoudi pou epsaxnes einai to erwta erwta mou, fila me kai kapws etsi?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω σχεδόν καταλήξει στο υλικό μου. Την παρασκευή θα το ανεβάσω αν και θα κάνω μια παρασπονδία...
    άντε πάω για ύπνο σήμερα έκανα 4 πόστ τρελάθηκα....
    Ά και το ένα είναι για περαστικά σε ένα φίλο οπότε ελάτε, αφήστε ευχές γλυκά και καμιά ζαμπονοτυρόπιτα για μένα χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερούδια...
    Πεθαίνω για το παιχνίδι!!!
    Είστε πολύ σκυλιά τελικά, πολύ γουστάρω. ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!

    Στέλλα ούτε αυτή η ανάρτηση θα περάσει έτσι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Talisker

    Ούτε εγώ ξέρω τι είναι αυτό, κυκλοφορεί από "χέρι" σε "χέρι"!

    Μήπως το θες κι εσύ;;;;;;

    Πολύ χαίρομαι που το έπιασες το γάντι... Άιντε να σε δούμε κι εσένα! Να δεις που θα σ' αρέσει μετά, και ανά διαστήματα θα τον αποζητάς τον βούρκο...

    Εν αναμονή λοιπόν!


    @φάβα

    Καλώς το Φαβουλίνι μου!

    Εσύ καλέ, θα παίξεις;;;;

    Έεεεελαααα... αφού είσαι παιχνιδιάρικο παιδί, κι εσύ, το ξέρω...

    Περιμένουμε, περιμένουμε!!!!!

    (για το τραγούδι σου απάντησα στο δικό σου)


    @mahler76

    Να κάνεις όσες παρασπονδίες θες.

    Την Παρασκευή λοιπόν!

    Τσίμπα και μια ζαμπονοτυροπιτούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @chryssa

    Γά-ουουουουουουουουουουου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ... και ναι κυρία μου τίμησα την πρόσκλησή σας, κυλιόμενος στον βούρκο :))))) Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να'μαι κι εγω ... Οχι που δεν θα ερχομουν ...
    Και ειδικα μετα απο special request ...
    Το'χω ... το'χω ... Και ξεφτιλα και Ελληνικα ...
    Ακριβως οπως τα θες ...
    Δεν ξερω βεβαια μηπως καποιοι - οπως λεει καπου και το ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ - τα θεωρησουν ως και ποιοτικα, αλλα τις προδιαγραφες για το παιχνιδι τις εχουν ... Και μ'αρεσουν και ντρεπομαι να το παραδεχτω ...

    Λιγη υπομονη μονο ...
    Μολις εφτασε σε μενα η προσκληση για το παιχνιδι του προηγουμενου post σου ... Οποτε σημερα, θα παιξει post, για τα "σ'αγαπω" τραγουδια (ποσα ακομα τετοια τραγουδια να ανεβασω ο ανθρωπος - στουμπωσε το blog μου απ'αυτα...) και κατα το Σ/Κ, οπως το κοβω, θα ανεβουν και τα "ρομπα" ...

    Μμμααακιααα !!!
    Τρελλααα !!!


    Ααα ... Καλααα ...
    Παραλιγο να το ξεχασω ...
    Δεν ντρεπεσαι λιγακι βρε ...
    Τι ειναι αυτο το "προσοχη - προσοχη κλπ" πανω-πανω στο post ???
    Πως την ειδες ετσι ?
    Και καλα η ρομπα, για το παιχνιδι, ρομπα, αλλα μην μας παρεξηγησουν και οσοι δεν μας ξερουν και τους χασουμε απο πελατες ?
    ΦΤΟΥ ΣΟΥ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προσεχως ξεφτιλας, αν ακους...
    τοσους μηνες με ενα επιπεδο στο blog μου σε μια βραδια να τα καψω ολα...

    Χρυσπα! θεα, ψηφιζω δαγκωτο. το τραγουδι λυπαμαι δεν το αντεχω αλλα μπορω να τη βλεπω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έτοιμη κι εγώ!!!!!! Είμαι περήφανη, ναι!! Και θα είναι και ο Γιάννης μου φαίνεται όταν με ανακαλύψει!! Θα βγει CD απο αυτή την ιστορία...Δεν κάνω πλάκα! Φιλιά. Χαμηλά το volume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άπαιχτο το άσμα δίπλα... απλά άπαιχτο!
    Έπρεπε να πάει Γιουροβίζιο. Κι ότι πιάσει βρε αδελφέ... ότι πιάσει!
    Μονακό είπαμε;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @adaeus

    Αυτό το κυρία, πολύ μου άρεσε...

    Μόνο μία Κυρία (με κάπα κεφαλαίο) θα μπορούσε να έχει κάνει τέτοιου είδους πρόσκληση!

    Δική μου η τιμή, monsieur, που αποδεχτήκατε!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @dazed & confused

    Ήμουν σίγουρη ότι "τό 'χεις", μανάρι μου! Ίσως λίγο πιο βαθιά απ' ότι κάποιοι άλλοι, αλλά σίγουρα "τό 'χεις"!!!!

    Να υποθέσω από το ΣΜΣ που μου έστειλες το πρωί ότι είσαι έτοιμος να έρθω να σε τσεκάρω;;;;;;;;;;

    Σού 'ρχομαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. στο Υ.Γ. σου:
    Για ένα κούτελο ζούμε... Μην πτύετε κι από πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @αν ακούς

    Φυσικά και μπορείς να την βλέπεις, τι το βάλαμε το βιντεάκι;;;; Αφού ανήκει στην γνωστή κατηγορία "από μ.... φωνάραααααααααααα"!!!!!!!!

    Άιντε να σε δούμε κι εσένα... Και μη σε νοιάζει η υπόληψή σου... Είμαστε πολλοί!!!!!!!!!!!


    @Chryssa

    Σού 'ρχομαι κι εσένα, τότε! Αυτό με το CD και το πάρτυ, που έλεγες και στου adaeus, μην το αμελήσεις! Θα γράψει ιστορία!!!!!!!!!!


    @δημήτρης ρ.

    Άει γειά σου, ρε Δημήτρη!!!!!!!!!!

    Καλομοίρες και κακομοίρες!!!!

    Ας πηγαίναμε, κι ας παίρναμε κι εμείς αυτά που λέει στο τέλος το άσμα!!!!!!!!!

    Τώρα πως το λένε... θα σε γελάσω... ούτε τίνος είναι ξέρω... κυκλοφορεί από μέιλ σε μέιλ... Μονακό το λέμε, επειδή ξεκινάει όπως το παλιό γνωστό γαλλικό καψουροτράγουδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ααααααααααααααα!!!!!!
    μολις μου εκανε παρατηρηση η κορη μου η μεγαλη..'μαμα!!!!τι ειναι αυτα που ακους?????????????δεν ντρεπεσαι????????κλειστο αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
    ακομη γελαωωωωωωω!!!!!!! :)))))

    καλο μηνα φιλεναδα μου!!!!
    χαιρομαι που ειδα αυτο το ποστ σου μετα απο μια δεκαρια μερες που εχω να μπω!!!πολυ γλεασα!!!σε βρηκσω τελεια!!!! (twelve points from tzotza!!!!)

    σε φιλω γλυκα sweetie!!!
    μια ομορηφ μερα να εχεις και ακλο μηνα (και ας αργησα!!!)
    :)

    ps αν διαβασεις το ποστ μου, το αλλο σαββατο θα κανουμε ενα after αποκριες maske party..θες να ερθεις παρεουλα με το μικρο σου? θα χαρω πολυ!!!

    pps ακουω τωρα το 'last man' που εχεις στο podcast σου..μια ανατριχιλα την εχω..τι υπεροχο chello...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @tzotza

    Καλέ τι έγινες εσύ;;;;;

    Είχα αρχίσει να ανησυχώ... Άλλη φορά να αφήνεις κανένα σχόλιο στο μπλογκ σου "Είμαι καλά, don't worry", να ξέρουμε, ναι????

    ΑΠΑΙΧΤΗ Η ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ, ΕΕΕ?????????

    Καλά... ο συνδυασμός με το Last Man όμως... Ένας καλός ψυχίατρος, θα είχε να πει πολλά για μένα, και μόνο ακούγωντας το podcast μου!!!!!

    Για πάρτυ ακούω... Μακάρι να μπορέσω, θα περάσω για λεπτομέρειες!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γύρω στις 12 το βράδυ, το πολυαναμενόμενο πόστ ρεζιλίκι θα αναρτηθεί. Απομακρύνετε παιδιά και ηλικιωμένους και απολαύστε το. Φυσικά για να επέλθει ισορροπία, το επόμενο πόστ όποτε είναι αυτό θα είναι τουλάχιστο Wagner μετά από αυτό το σόκ.
    Κούκλα μου σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η μουσική δεν έχει σύννορα. Γι' αυτό μωρό μου όποιοι το βάζουν στα πόδια κλείνοντας τ' αυτιά τους πηδούν εμπόδια χωρίς να κοιτούν πίσω. ΄Εχουν τα μάτια ανοιχτά τουλάχιστον...
    ΄Ελα κι από μένα...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εεεε συγνώμη!
    πού είσαι?!!!!
    ο-ε-ο?
    εμφανίσου!
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Μάλερ

    ΣΠΕΥΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΜΑΛΕΡ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.

    ΚΕΦΙ, ΧΟΡΟΣ, ΜΠΙΦΤΕΚΙ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ, Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΔΙΑ ΓΑΜΟΥΣ, ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.


    @Νεράιδα της βροχής

    Που πας νεραϊδούλα, με τέτοιο καιρό;

    Βρήκες κι εσύ ποστ, για να με γνωρίσεις...

    Όπως και νά 'χει, χάρηκα που πέρασες!


    @Μάγια

    Δεν είχα κρυφτεί από ντροπή, το ίντερνετ σηκώθηκε κι έφυγε... Ούτε αυτό άντεξε φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή