"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 1 Μαρτίου 2008

ΝΑΙ ΡΕ! Μ' ΑΡΕΣΕΙ!!!

Και σαν να μην έφτανε η κατρακύλα που έχω πάρει, έρχεται και ο φίλος μου ο Mahler να με καλέσει να παίξω ένα μπλογκοπαίχνιδο, όπου πρέπει να βάλω δύο τραγούδια με τα οποία θα έλεγα το "σ' αγαπώ".

Και αφού εγώ, ούτως ή άλλως, τα πιο αγαπημένα μου τα έχω βάλει κατά καιρούς, και επειδή έχω πει παλιότερα ότι αν εγώ ξεκινούσα κάποιο μπλογκοπαίχνιδο θα ήταν "Βάλτε τραγούδια που ντρέπεστε να παραδεχτείτε ότι σας αρέσουν" είπα να ξεφτιλιστώ κι άλλο.

Και ως άλλος Τσάκωνας από το περιβόητο πια βιντεάκι του Αν Ακούς "ΝΑΙ ΡΕ! ΑΘΛΟΥΜΑΙ!!!" να ουρλιάξω περήφανα: ΝΑΙ ΡΕ! Μ' ΑΡΕΣΕΙ!!!

Οι πιστοί πάρτε ξυράφια για να τις κόψετε και οι άπιστοι κουβάδες για να ξεράσετε... Ακολουθεί:

Joe Dassin: "Et si tu n' existais pas"
Paroles: Vito Pallavicini, Fr : Pierre Delanoé & Claude Lemesle.
Musique: Salvatore Cutugno & Pasquale Losito (1975)
Autres interprètes: Willy Denzey (2004)


Et si tu n'existais pas,
Dis-moi pourquoi j'existerais ?
Pour traîner dans un monde sans toi,
Sans espoir et sans regrets.

Et si tu n'existais pas,
J'essaierais d'inventer l'amour,
Comme un peintre qui voit sous ses doigts
Naître les couleurs du jour.
Et qui n'en revient pas.

Et si tu n'existais pas,
Dis-moi pour qui j'existerais ?
Des passantes endormies dans mes bras
Que je n'aimerais jamais.

Et si tu n'existais pas,
Je ne serais qu'un point de plus
Dans ce monde qui vient et qui va,
Je me sentirais perdu,
J'aurais besoin de toi.

Et si tu n'existais pas,
Dis-moi comment j'existerais ?
Je pourrais faire semblant d'être moi,
Mais je ne serais pas vrai.

Et si tu n'existais pas,
Je crois que je l'aurais trouvé,
Le secret de la vie, le pourquoi,
Simplement pour te créer
Et pour te regarder.

Βρήκα 3 βιντεάκια: Το πρώτο, για να σας βάλω στο mood με το μαλακό, είναι η διασκευή του 2004 από Willy Denzey. Το δεύτερο είναι το original. Το τρίτο είναι για να γελάσουμε, γιατί με τα προηγούμενα κάποιοι μπορεί και να έκλαψαν. Είτε από συγκίνηση, είτε από αηδία... Εγώ πάντως ψόφησα στο γέλιο, και απορώ πως ο τυπάκος κατάφερε να το κάνει όλο αυτό χωρίς να γελάει! Του βγάζω το καπέλο!!!

Αλλά πρώτα ας παλέψω μια μεταφρασούλα, αν και δεν "τό'χω" καθόλου με το άθλημα. Το Systran καλύτερη δουλειά κάνει... Αλλά νιώθω πως κάποια πράγματα για μένα έχουν νόημα και συναίσθημα μόνο στην γλώσσα στην οποία γράφτηκαν. Με κάθε επιφύλαξη λοιπόν:

Εάν δεν υπήρχες,
Πες μου γιατί να υπήρχα εγώ;
Για να σύρομαι μέσα σε έναν κόσμο χωρίς εσένα,
χωρίς ελπίδα και χωρίς λύπες;

Εάν δεν υπήρχες,
θα προσπαθούσα να εφεύρω την αγάπη,
όπως ένας ζωγράφος που βλέπει κάτω από τα δάχτυλά του
να γεννιούνται τα χρώματα της ημέρας.
Και που δεν επιστρέφει.

Εάν δεν υπήρχες,
Πες μου για ποιον θα υπήρχα;
Για αποκοιμισμένες περαστικές μέσα στην αγκαλιά μου,
που δεν θα αγαπούσα ποτέ;

Εάν δεν υπήρχες,
Δεν θα ήμουν παρά ένα επιπλέον σημείο
μέσα σε αυτόν τον κόσμο που έρχεται και πάει,
θα ένιωθα χαμένος,
θα είχα την ανάγκη σου.

Εάν δεν υπήρχες,
Πες μου πώς θα υπήρχα;
Θα μπορούσα να προσποιούμαι ότι είμαι εγώ,
αλλά δεν θα ήμουν αληθινός.

Εάν δεν υπήρχες,
πιστεύω πως θα είχα βρει,
το μυστικό της ζωής, το γιατί,
απλά για να σε δημιουργήσω
και να σε κοιτάζω








26 σχόλια:

  1. μ'αρεσεις!!! συγνωμη που γελαω αλλα γελαω με την καλη εννοια γιατι αυτοματα μου ηρθαν κι εμενα μερικα που ντρεπομαι να ομολογησω οτι μου αρεσουν.

    και ναι!!! ξεκινα αυτο το παχνιδι για τα τραγουδια που ντρεπομαστε, θα πεσει πολυ πολυ γελιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν, 1ον σε ευχαριστώ που έπαιξες και επέλεξες το συγκεκριμένο παιχνίδι (όπως καταλαβαίνεις εγώ πήρα ξυράφια).
    2ον ναι κάποια στιγμή ξεκίνα το και επίσημα το παιχνίδι να γίνει χαμός. να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας.
    Καλη σου μέρα :)
    όσο για τα αγαπημένα τραγούδια ήθελα να στο πώ πως εσύ μάλλον το έχεις παίξει το παιχνίδι έτσι κι αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pfffff

    καλημερα !!!!

    καλη Ανοιξη!!

    καλα μυαλα να πω ή να το παρει ο άνεμος????


    αφηνω ενα φιλι ολο δικο σου ..
    ...και παω να ακουσω τι εβαλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @αν ακούς

    Μα δεν είναι όλα τα λεφτά ο τυπάκος με τη "φυσαρμόνικα"??????? Τι γέλιο έχω ρίξει, Παναγία μου, συνέχεια το βάζω!!!!!!

    Για το παιχνίδι... δεν ξέρω πόσοι έχουν τα γκατς να το παίξουν... Εγώ ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα ν' αυτοσαρκάζομαι ή να τσαλακώνομαι. Το απολαμβάνω... Αλλά δεν είναι όλοι έτσι, και δεν θέλω να φέρω κανέναν σε δύσκολη θέση.

    Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΟΙΠΟΝ!

    Όσοι πιστοί, προσέλθετε!!!!!!!!!!

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πέσει τρελλό γέλιο!!!!!!!!!!


    @mahler76

    Σου χαλάω εγώ χατήρι, μανάρι μου?
    ;-)*

    Όντως, το παιχνίδι αυτό το παίζω καιρό τώρα... Αλλά επειδή δεν έχω πέσει ακόμα στα "σκληρά", απέφυγα τέτοιες ακρότητες!!!!

    Σε άλλες ηλικίες, άλλες εποχές, είχα την ευλογία να νιώσω βαθιά μέσα μου αυτούς τους στίχους. Γιατί πέρα από την πλάκα, τους θεωρώ υπέροχους! Χάνουν απίστευτα στην μετάφραση - πόσο μάλλον στη δική μου, που ο Θεός να την κάνει... - αλλά αν κάποιος ξέρει γαλλικά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μην λιώσει ακούγοντάς τους!

    Οι εποχές αυτές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, και δεν πιστεύω ότι θα ξανανιώσω ποτέ έτσι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χάνουν την αξία και το μεγαλείο τους.

    Όσο για την συνέχιση και εξάπλωση του παιχνιδιού αυτού που ξεκίνησα, παραλλάσσοντας το δικό σου... τά 'πα στον Αν Ακούς από πάνω!

    Φιλούμπες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1ον το παιχνίδι δεν είναι δικό μου (μη φάω και καμιά μήνυση από εκεί ποθ δεν το περιμένω...)
    2ον, θα πρέπει να διαλέξουμε τραγούδια που μας αρέσουν αλλά ντρεπόμαστε να το παραδεχθούμε, ή μπορούμε να βάλουμε τα πιο γελοία τραγούδια όλων των εποχών????
    Πάντως τώρα λεώ να στρωθώ στο διάβασμα αλλά αν δεν το ξεκινήσει άλλος θα το κάνω εγώ.
    Καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @mahler76

    Φυσικά το πρώτο, αγάπη μου!!!!!!!!!!!

    Εκεί είναι Η ξεφτίλα!!!!!!!!!!!!!!

    ΝΑ Σ' ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!

    Γιατί από γελοιότητες, άλλο τίποτα, το μόνο εύκολο...

    Άντε βγες και πες δημοσίως όμως ότι σ' αρέσει κι από πάνω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω τα απόλυτα 2τραγούδια της ντροπής χεχεχεχε
    Το ένα το είχα βάλει σε πολύ αρχικό πόστ και μάλλον δεν το πήρε κανείς χαμπάρι (είχα κάνει και ολόκληρο πόστ τα cd της ντροπής). Λοιπόν από βδομάδα μάλλον θα το ξεκινήσω. Θα είναι το απόλυτο ρεζίλεμα....χαχαχαχα γελάω από τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mahler76

    Για να δούμε τι θα δούμε!!!!!!!!


    @Talisker

    Καλέ εσύ που ξεφύτρωσες εκεί, μες τη μέση χωρίς να σε πάρω χαμπάρι;;;;

    Τώρα σε είδα!!!!

    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
    ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ
    ΚΑΛΑ Μ...
    ΚΑΛΑ ΜΥ...
    ΚΑΛΑ ΜΥΑ...
    ΚΑΛΑ ΜΥΑΛ...

    Μπαααα... δεν βγαίνει με τίποτα!!!

    ΚΑΛΑ ΝΑ 'ΜΑΣΤΕ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!!!

    Φιλούμπες κι από μένα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οποτε λοιπον Στελλιτσα, περιμενουμε και επισημως την εναρξη του παιχνιδιου ... με ολοκληρο post, ορους παιχνιδιου, συγκεκριμενο αριθμο τραγουδιων κλπ κλπ ...

    Αδυνατω να θεωρησω το τραγουδι αυτο σαν μερος του παιχνιδιου ... οσο και να μην αρεσει σε καποιον, η ακομα και αν το θεωρει γλυκαναλατο, αποκλειεται να ντρεπεται να πει οτι το γουσταρει ... (αλλως τε ακομα και με την οπτικη αυτη, εχει βγαλει και χειροτερα ... θυμασαι εκεινο που ξεκινουσε λεγοντας ... : ... Μονακοοοοο .............. χα χα χα χα χα )

    Παντως ρε φιλεναδα, εχω κι ενα παραπονο ... Εκανες που εκανες τοσο καλη δουλεια με το post (μεταφραση, βιντεο κλπ), δωσε και καμμια παραπανω πληροφορια ...
    Θυμαμαι οτι ειχε πεθανει πολυ νεος και ο μπαμπας Dassin, ηταν απαρηγορητος ... Πες, αν ξερεις, απο τι πεθανε, σε ποια ηλικια ακριβως, ποσα αλμπουμ ειχε κυκλοφορησει μεχρι τοτε (νομιζω δεν προλαβε πολλα)... κ.α.

    Αντε ... για να ξεφυγουμε λιγο απο την συναισθηματικη φορτιση ...

    Μμμμμααααακιααααα !!!
    Πολλα πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @dazed & confused

    Και τι με πέρασες εμένα καλέ; Για σένα ή για τον Σάουθ;;;;

    Τέτοιου τύπου αναρτήσεις, τις αφήνω για τους ειδικούς.

    Άσε που δεν με συμφέρει να πω πότε πέθανε, γιατί το ότι θυμάμαι να το λένε στο ραδιόφωνο και να κλαίω, είναι εξαιρετικά καρφωτικό για την ηλικία μου!!!!! (Χωρίς πλάκα όμως, ήμουν απίστευτα μικρή, σαν όνειρο το θυμάμαι...)

    ِΑλλά επειδή δεν μπορώ να αφήσω να εκκρεμούν ανακρίβειες, μία διόρθωση: Εκείνο το "πράγμα" που λες είναι Jean Francois Maurice, "Monaco, 28 Degrees A L'Ombre". Αυτό είναι πραγματικά για να ντρέπεται κανείς... Ούτε εγώ δηλαδή δεν το αντέχω... Τόσο πολύ!!!!!!!

    Από σένα πάντως περίμενα σχόλια για τα βιντεάκια, ρε Ζωρζ!!!!!! Πούντα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @dazed & confused

    Μού' ρθε φλασιά! Νομίζω ότι κατάλαβα πως τα μπέρδεψες. Σε μπέρδεψε το παθιάρικο μιλητό στην αρχή και πρέπει να εννοούσες το L'été indien!

    Το οποίο στο ρεφραίν λέει:

    On ira où tu voudras, quand tu voudras
    Et on s'aimera encore, lorsque l'amour sera mort
    Toute la vie sera pareille à ce matin
    Aux couleurs de l'été indien

    Και επειδή υπάρχει αυτό το "on ira" στην αρχή, που ακούγεται "ον-ιρά" ας πούμε, το είχε κάνει ο Θέμης Αδαμαντίδης:

    Όνειρααααα... πουλιά μου ταξιδιάριακαααααα

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για μια ακόμη φορά το σχόλιό μου χάθηκε... Θα σας κάνω μήνυση κυρία μου :)...
    Σοβαρά πάντως ήθελα να μην έχετε καμία αμφιβολία ότι επιλέξατε ωραιότατο τραγούδι των νεανικών μου χρόνων...
    Εγώ ομολογώ ότι μ'αρέσει ένα τραγούδι της Ζήνα, ένα του Γονίδη και κάνα δύο του Δάντη... Είμαι πολύ χάλια γιατρέ μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πως κατάφερες στην αρχή να πάρω τον κουβά και τώρα στο τσακ να γλιτώνουμε το χαρακίρι με το ξυραφάκι...?

    Καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστήθηκα την μετάφραση. Ακου τώρα να δεις...
    Πόσα χρόνια μου αρέσει το τραγούδι κι ούτε ήξερα τι έλεγε...

    Το τραγουδούσα βέβαια και στην ελληνική έκδοση: Ονειρα - πουλιά μου ταξιδιάρικα, φύγατε νωρίς νωρίς η χειμωνιά μην σας βρει...

    Τα δάκρυά μου τίμησαν τον Joe Dassin όπως και τον Elvis Priesley όταν πέθαναν...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @adaeus

    Αμαρτία εξομολογουμένη, ουκ έστιν αμαρτία!!!

    (Αυτό με τα σχόλια, αρχίζει και με ανησυχεί...)



    @equilibrium

    Αυτές οι αντιθέσεις... ειδικότητά μου! Σε πολλούς τομείς! Γι' αυτό είναι λίγοι (και καλοί όμως!) οι άνθρωποι που με αντέχουν!

    Καλή μέρα, καλή βδομάδα, καλό μήνα,
    και γενικώς... ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!


    @Αλεξάνδρα

    Και που ο Θεός να την κάνει, μετάφραση... Για μια μυρωδιά είναι...

    Για τον Πρίσλεϋ, θυμάμαι το κλάμα που είχε ρίξει η μάνα μου, η οποία τον λάτρευε!!!

    Και μίνι ιστοριούλα σχετική για να γελάσουμε, γιατί της το κοπανάμε μέχρι τώρα της μάνας μου:

    Ήταν η Eurovision με τον Τζώνυ Λόγκαν και το Hold me now. Μία η τηλεόραση στο σπίτι, κι αυτή στο δωμάτιο των γονιών μου. Πάνω στο διπλό, όλη η οικογένεια, 5 άνθρωποι. Η μάνα μου κοιμάται σε όλη τη διάρκεια του καλού καιρού. Μόλις εμφανίζεται ο Λόγκαν, ανοίγει τα μάτια της, σηκώνει με δυσκολία το κεφάλι της, κοιτάει την τηλεόραση και λέει: "Αααααχχχχ!!!!! Τι ωραία φωνή αυτό το παιδί... Και τι όμορφο παληκάρι... Μου θυμίζει τον Έλβις... ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ!". Και πέφτει και ξανακοιμάται!!!! Για όσους θυμούνται, ο Τζώνυ Λόγκαν, πήρε όντως την πρώτη θέση!!!!!!!!

    Πολλά φιλιά και καλημέρες, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παρακαλώ πολύ
    να ανατρέξετε στις πρώτες αγανακτήσεις μου
    του καλοκαιριού
    όπου και θα βρείτε
    joe dassin
    georges moustaki
    dalida

    και με γκατς καρπούζια
    θα παραλάβω την πρόσκληση
    να γίνω ρόμπα εμπριμέ
    με πολύ χειρότερα άσματα!

    αυτά μου άρεσαν ως μικρή
    και ήξερα και όλα τα λόγια.
    μεγαλώνοντας ελάχιστα (σουτ λέμε!)
    κρατάνε μες τις νότες
    όλη την αγνή παιδική μου ηλικία
    καλοκαίρια με παιχνίδι
    πρώτες καψούρες παιδικές

    υπέροχα συναισθήματα
    που τώρα με εμπειρία
    προσπαθούμε να αναβιώσουμε!

    άρα ποιός είναι ο γελοίος?

    μόνο το τυπάκι με την φυσαρμόνικα.

    εμείς καλά πάμε

    καρασμάτς συνάδελφε στην γελοιότητα την πιο ωραία απ'όλες!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Συνάδελφε στη γελοιότητα

    (Μ'άρεσε αυτό και το κρατάω!)

    Άκουγες κι εσύ γαλλικούλια μικρή;;;

    Για πιο αγγλοθρεμμένη σε είχα!!!

    Νόμιζα ότι αυτήν την φάση την περάσαμε οι της Γαλλικής, που μας κάναν πλύση εγκεφάλου!

    Κι άλλο κοινό λοιπόν!!!

    Αναμένω εναγωνίως την ανάρτηση με τα ξεφτιλοτράγουδα!!!

    θα σκεφτώ κι εγώ κάτι αντίστοιχο, γιατί εδώ που τα λέμε, τον Joe Dassin δεν τον θεωρώ και την απόλυτη ξεφτίλα!!!

    Άραγε στο You Tube έχει καθόλου Άντζελα;;;;; θα δούμε...

    Φιλούμπεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή η προσπάθεια φιλενάδα.
    Τα βιντεάκια θα τα δώ ή μάλλον θα τ'ακούσω το βράδυ.

    Σε αυτό το blogoπαίχνιδο δεν θα παρασυρθώ γιατί πρέπει να επικεντρωθώ στην διαδραστική φραφή και τις απαιτήσεις τις.

    Υ.Γ
    ΕΣΚΙΣΕΣ ΧΤΕΣ ΑΛΙΚΗ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.
    ΟΤΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΝΤΟΥΕΤΟ?????
    ΧΙΧΙΧΙ.
    φΙΛΟΎΜΠΕς ΑΤΕΛΕΊΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχος ο Dassin εχε χαρη που με πηρε χθες βραδιατικα η Ταλι και με απειλησε ......αλλιως disco Barbarella θα το εκανα το μπλογκ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μην βλέπεις τι φαίνεται.
    αγγλικά έμαθα αργότερα.
    πρώτα ήρθαν τα γαλλικά
    naturellement!

    και πιάνο για να μην ξεχνιόμαστε.
    αν και το ξέχασα αυτό...

    η γιαγιά μου τον γούσταρε τρελλά.

    δεν ξέρω εγώ απο aznavour?
    ΧΑ!

    δεν ξέρω moi το
    sur le pont d'avignon
    on y danse, on y dance...

    τς τς τς

    τώρα για τα ξεφτιλοτράγουδα
    έτσι πρόχειρα θα το αρχίσουμε?
    δώσε λίγο οδηγίες πώς και τι
    και ΧΡΟΝΟ γιατί αυτή η εβδομάδα έχει πολλή δουλειά.
    άσε που θέλω να χαρώ και λίγο τα τωρινά ερωτικά στην γειτονιά...

    με τόσα παιχνίδια θα αναγκαστούμε να κάνουμε 2ο μπλογκ σαν την τάλισκερ!

    d'accord mon petit chou?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    O τάλης ψιχάλης πού είναι?!!!



    αααα χαχαχαχα χα


    χα


    αχ




    ξινό θα μας βγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θα συμφωνήσω με τη maya
    από βδομάδα, και αφού βαρεθούμε τα ερωτικά τραγούδια, φτιάξε 2-3 κανόνες όχι κάτι φοβερό και ξεκίνα το. έλα κι έχω πράγμα που σαλεύει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλίκη; ΑΛΙΚΗ; Α Λ Ι Κ Η ; ; ; ;
    Τι θα πει αυτό;

    Τέλωσπάντων, εγώ φυσικά με τα γαλλικούλια καμιά σχέση (δύσκολο να το φανταστείς ε;). Τελευταία άκουσα ένα που γαλλόφερνε (ελληνικά λόγια είχε βέβαια) και τελείωνε με τη φράση "αει σιχτίρ κάργια",... και μπερδεύτηκα!

    Μια μικρή μυρωδιά μόνο με τους Belle and Sebastian. Α, και μια κομματάρα του Cornel, το Can't change me, που έχει και γαλλική βερσιόν. Αλλά θα τα πούμε στις επόμενες αναρτήσεις μου αυτά!

    Φιλιά... καθόλουγαλλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @aurangel

    Κρύβε λόγια, πουλάκι μου, κρύβε λόγια...!!!

    Δεν μας φτάνει το άγχος που ήδη έχουμε, γνωρίζοντας ότι έχουν πέσει τα επίμαχα βίντεο στα λάθος χέρια...

    Μέχρι και απειλές για upload στο You Tube δέχτηκα!!!

    Μαζέψου, μαζέψου!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Πότε θα το ξανακάνουμε; Χιχιχι!!!


    @Dee Dee

    Εσύ, Μπουμπουλίνα μου, μη μασάς από απειλές! Την επόμενη ανάρτηση, όπου ξεκινώ επισήμως το μπλογκοπαίχνιδο, την έχω ήδη έτοιμη, και σ' έχω στους καλεσμένους!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @maya

    Που το θυμήθηκες βρε το Sur le pont d' Avignon ????? Αυτό συνδυάζει και τα δύο: Και τα γαλλικά και το πιάνο, γιατί ήταν κι ευκολάκι στις νότες!!! Ξέρεις, με το ένα χέρι!!!!!!

    Για το παιχνίδι, την ανάρτηση την έχω ήδη έτοιμη. Ένα ρετούς θα την περάσω και στο σπίτι, κι αύριο μάλλον θα την απολαύσετε! Και θα πάρετε και τις πασούλες σας!!!!!!

    Όσο για τον Τάλη Ψιχάλη... Το τι έπαθα...

    Είμαι στη δουλειά, κι είναι εδώ κι ο Δ/ντής μου σήμερα, που σημαίνει μπλογκάρω με δυσκολία (όχι δουλεύω, αναγκαστικά...). Και λόγω αυτής της δυσκολίας δεν μπαίνω στο μπλογκ. Έλα όμως που έρχεται στο μέιλ μου το σχόλιό σου... (όπως όλα δηλαδή!) Και το βλέπω... Και το διαβάζω...

    Μάγια...

    Τόσο δεν μπορούσα να σταματήσω από το γέλιο, που από τον πανικό να βγει ο μποςς και να με δει, κράταγα τη μύτη μου να μην μπορώ να αναπνεύσω μπας και σταματήσω. Σκεφτόμουν ότι πεθαίνει όλο μου σόι. Σηκωνόμουνα και πήγαινα για νερό... ΟΛΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ!!!!!!!!!

    Έχουν φύγει μάσκαρες, λέμε, έχουν φύγει όλα...!!!!!!!!!!!!

    Γιατί κι εγώ φοβάμαι ότι θα το πληρώσουμε ακριβά αυτό το γέλιο;

    Σιγά μη μας αφήσει έτσι αυτή!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @mahler76

    Μαλεράκο μου...

    κοντός ψαλμός αλληλούϊα!!!!!!!!!!!!!

    Ε - Ε - ΕΡ-ΧΕ-ΤΑΙ!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @South Of The River

    Τι "τι θα πει αυτό;"????????

    Δεν χρειάζεται να τα ξέρεις κι όλα!!!

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ, ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ?????

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΕΛΕΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Επίσης:

    ΓΙΑ ΔΕ ΦΟΡΑΣ ΚΡΑΝΟΣ!?!?!?!?!?!?!?!?



    @Aurangel

    ΟΚ, Μπουμπού, τό 'σωσα... θα κάνει πολύ καιρό να ξαναρωτήσει οτιδήποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή σας μέρα!
    Εδώ είναι που ο Σινεστέφ θα γίνει κακός...
    Θεϊκό τραγούδι... αλλά, ο Willy Denzey τι ήθελε και το έπιασε;
    Παναγιά μου! Με το που άκουσα τα γαλλικά με αγγλική proforraaa έκανε τούμπες ο ελληνικός που ήπια πουρνό πουρνό. Και το μπητ... ας μην συνεχίσω!
    Πάτησα το βιντεάκι του Ντασέν για να έρθω στα συγκαλά μου!
    Πάντως για την επιλογή τραγουδιού...
    Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς τον μου!

    (Κι είσαι και κούκλος στο άβαταρ!!!)

    Έβαλα κι αυτή τη διασκευή, βρε Στέφανε, γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρουσα! Δεν συγκρίνεται με το πρωτότυπο, σαν άλλο τραγούδι είναι. Αλλά μου άρεσει γιατί φέρνει αυτούς τους στίχους κοντά και σ' ένα κοινό που δεν θα άκουγε ποτέ Ντασσέν.

    Όσο για την προφορά... Να πω την αμαρτία μου; Εμένα μου φαίνεται πολύ σέξυ η προφορά αυτή!!!! Χιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!! Ειδικά ο συγκεκριμένος έχει κι ένα ανεπαίσθητο ψευδισματάκι που τον κάνει ακόμα πιο γλυκούλη!!!!!

    Τέσπα, περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα, που λένε! Τουλάχιστον συμφωνούμε στο original!!!!!!!!!!

    Μπιζού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή