"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2008

Δεν είναι μόνο wild, o wind


Σαρωτικός άνεμος.

Τον ακούω να λυσσομανάει όλη νύχτα...

Δέος.

Εικόνες καταστροφής, κι αντί για λύπη, θαυμασμός...

Για τη δύναμη.

Θέλω να με πάρει και να με σηκώσει!

Ανεμοστρόβιλος!

Να ξηλώσει την ασφαλή σκεπή μου, να γκρεμίσει τα κάγκελά μου, να καταρρακώσει τις στριφογυριστές σκάλες μου, να ξεριζώσει τα παράσιτα του κήπου μου... Να τα πάρει και να τα σηκώσει όλα!

Κι ύστερα...

Καπνός.

Σύννεφο καπνού να με τυλίξει απαλά και να με σηκώσει...

Λίγο ψηλότερα.



UPDATE:
Λόγω των γνωστών προβλημάτων του podcast πηγαίνετε εδώ άμα θέλετε να ακούσετε το ًُWild is the Wind. Στίχοι θα μπουν άμεσα σε σχόλιο.

39 σχόλια:

  1. To podcast ψιλογαμ@#$@#% αυτές τις μέρες... Έχω ανεβάσει το Wild is the Wind εδώ και ώρα, αλλά που...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν πειράζει αγάπη μου θα τα καταφερεις και μ αυτο !!!

    ειναι θεϊκό τραγούδι, το άκουσα απο την Τάνια πρόπερσι το καλοκαίρι σε μια απο τις γνωστές εκπομπές και απο τότε κόλλησα....


    καταπληκτικό κειμενο έγραψες πάλι .... θα ξαναπεράσω όμως, θέλω να το διαβάσω με τη μουσική......


    φιλι γλυκο

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με τις ίδιες σκέψεις/εικόνες, πέρασα μια νύχτα, κι η μέρα που ξημέρωσε κρατάει ακόμα τους ίδιους ήχους, τα ίδια ρημάδια στις πρώην τέντες των παλιών πανιών γύρω μου, σ’ ότι μπορεί να δει το μάτι μου… τα απομεινάρια των ήχων δεν αφήνουν τις χτεσινές σκέψεις να πάνε στο καλό…

    φιλι φιλι

    υγ. αυτό το υπέροχο μουσικό θέμα από πού το τσίμπησες ρε θηρίο; Θα μου το στείλεις σε μπ3;

    Μπα μη κουράζεσαι, θα το κατεβάσω Α Μ Ε Σ Α από την g.coast!!! ή την esnips!!! Axaxaxaxaxaxa!!!!!!! Se kalo mas….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love me love me love me
    Say you do
    Let me fly away
    With you

    For my love is like
    The wind
    And wild is the wind

    Give me more
    Than one caress

    Satisfy this
    Hungriness
    Let the wind
    Blow through your heart

    For wild is the wind

    You...
    Touch me...
    I hear the sound
    Of mandolins
    You...
    Kiss me...
    With your kiss
    My life begins
    Youre spring to me
    All things
    To me
    Dont you know youre
    Life itself

    Like a leaf clings
    To a tree
    Oh my darling,
    Cling to me
    For were creatures
    Of the wind

    And wild is the wind
    So wild is the wind

    Wild is the wind
    Wild is the wind

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Κυβέλη Δραγούμη

    Έχουν όλοι πρόβλημα, Κυβέλη μου, οπότε δεν το παίρνω προσωπικά.

    Απλά έβαλα link από μια παλιότερη ανάρτησή μου και τους στίχους του τραγουδιού σε σχόλιο.

    Έτσι... μια γεύση να την πάρετε...

    Να σας φυσήξει λίγο ο Άνεμος...

    Φιλί και καλημέρα!


    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Περίεργη νύχτα, πολλές οι σκέψεις συνοδεία ανέμου που λυσσομανάει...

    Τι να φέρνει άραγε το πέρασμά του;

    Θα δείξει...

    Ελπίζω μόνο να μην με αφήσει το πέρασμά του σαν τις τέντες της γειτόνισσάς σου!

    Καλημέρες και φιλιά ανεμοδαρμένα!!!

    Υ.Γ. Παίζεις με τον πόνο μας, έ; ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @εστρέλλα μου
    μαζί με το space oddity
    αυτό το τραγούδι με στέλνει!
    είναι απο τα πιο αγαπημένα μου...

    κρίμα με το %&$%#*@#gcast!!!
    και μένα μου χάλασε πολύ το κέφι.
    και το ποστ.

    έχω γράψει μειλ
    δεν απαντάνε.
    κάποιο major μπέρδεμα έχει γίνει!

    τεσπα!
    κουκλάρα εστρέλλα μας
    να σε πάρει και να σε σηκώσει!
    αυτή είναι η υπέροχη στιγμή:
    τα όμορφα μυαλά που μές τα δύσκολα
    κοιτάνε τα πράγματα απ'την άλλη...

    συνέχισε!
    καλά πάμε.
    λίγο ψηλότερα
    όποιος αντέχει θάναι εκεί να σου χαμογελάει. και γιατί όχι, να σε σηκώσει ακόμη λίγο ψηλότερα.

    πολύχρωμη καλησπέρα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..καλα τωρα εδω δεν μιλαμε για δινη..μιλαμε για τυφωνα..

    απο αυτους που αφηνουν πισω χαλασματα

    και τα κανεις ολα καινουρια απο την αρχη..

    δυσκολο πολυ δυσκολο

    καταστροφικα επωδυνο

    δημιουργικα επαναπροσδιορισμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aγαπημένο τραγούδι μου... Δικό μου, δικό σου, όλων μας... Σήμερα μ'αυτόν το αέρα, βγήκα για βόλτα, για περπάτημα στο Χαλάνδρι, ο αέρας κουνούσε τα Πεύκα, τα γρασίδια στους κήπους, τα αγριόχορτα, τα σκουπίδια, αλλά ήταν καθαρός, ανακατεμένος με κρύες ψιχάλες, που τις ρουφούσε το αξύριστο πρόσωπό μου... Γύρισα στη ζεστασιά, πιο γεμάτος, πιο καθαρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα.εδωσες αλλη διασταση στην εκφραση να με παρει κ να με σηκωσει.απο σημερα θα τη λεω σαν ευχη λοιπον.υπεροχο κειμενο,οσο για το τραγουδι ενας μικρος υμνος για μενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΣΤΕΛΛΟΝΙ,

    ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕΙ. ΤΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ. ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΕΡΑΣ, ΞΑΝΑ, ΑΠ΄ΤΗΝ ΑΡΧΗ... ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΦΟΡ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΑΤΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΡΩΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΗ.

    ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΣΤΕΛΛΟΝΙ ΜΟΥ,
    ΣΕ ΦΙΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφου τόσο το θες στο εύχομαι και γω να τα πάρει και να τα σηκώσει όλα...

    Πάντως και εγω θαυμασμό ένιωσα. Επίδειξη δύναμης ο Αίολος άραγε σε ποιόν; Στον Τιτάνα Εγκέλαδο;
    Ετσι και αρχίσουν αυτοί τους συναγωνισμούς, θα μας πάρει και θα μας σηκώσει γενικά....

    Φιλιά πολλά
    Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τόση πολλή μωβ έμπνευση από μερικές ώρες δυνατού αέρα! Θά 'θελα να μπορούσα να το κάνω κι εγώ...

    Επίμονα φυσούσε και για πολλές ώρες. Σαν να θέλει κάτι να μας πει... The answer my friend, is blowin' in the wind...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φύσηξε άνεμος αλλαγής.
    Αυτή την φορά σκόρπισε χαμόγελα, και έφερε πίσω πολλά όνειρα, έτοιμα να πραγματοποιηθούν....
    Καλό ταξίδι στο όνειρο λοιπόν...
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου τη σπάει η μούγκα απο μουσική στα μπλογκ ή τα πριν κομμάτια επειδή η gcast %$^&*&$ιέται!!!!

    έβαλα e-snips την 2η επιλογή μου για το ποστ αλλά πρέπει να το πατήσεις να παίξει...


    έξαλλη λέμε!

    την καλησπέρα μου
    όμορφη νύχτα νάχεις
    όλο χρώματα

    αύριο τα λέμε ε?

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Καλημέρα τσαγκαροδευτεριάτικη...

    Δεν παιζόμαστε... Τα ίδια δύο είναι κι εμένα τ' αγαπημένα μου. Βέβαια μετά τη Χαμένη Λεωφόρο με το καταπληκτικό soundtrack, γίναν τρία. Προστέθηκε και το I'm deranged. Άμα φτιαχτεί το κέρατο αυτό από δίπλα, θα σας το βάλω, είναι στα "προσεχώς"!!!

    Όμορφα τα λες εσύ τα μυαλά που μες τα δύσκολα κοιτάνε τα πράγματα από την άλλη; Μμμμ, ΟΚ, με συμφέρει. Αλλιώς τα έλεγα εγώ...

    Όσο για το "λίγο ψηλότερα"... Έπεσε ο αέρας αν πρόσεξες...
    Κάτι περαστικό ήταν...
    Πάλι με την κούνια μου θα πηγαίνω ψηλά, τη θυμάσαι;
    Κι άμα ξαναφυσήξει κανά αεράκι... βλέπουμε...

    Όμορφη, πολύχρωμη εβδομάδα!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Talisker

    Με λες ευγενικά μαζόχα; Μη σκιάζεσαι, εκφράσου ελεύθερα, κι εγώ σ' αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει... Τι άλλο να σκεφτώ δηλαδή;

    Καλημέρες!!!


    @adaeus

    Ναι, ξέρω τι λες...

    Κι εγώ έτσι την πάτησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @katerina

    Χαχαχαχα!!!! Είδες?????? Θα μας ακούει κανένας που δεν ξέρει και θα νομίζει ότι τσακωνόμαστε!!!!

    Φιλιά πολλά, φιλενάδα, και ...
    ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΗΚΩΣΕΙ!!!!!


    @Chryssa

    Αχ, ωραία τα λες... Κάτι τέτοια σκέφτομαι κι εγώ και κάθομαι και μαζοχίζομαι...

    Πού 'ναι τα γαμημένα τα μποφόρια?!?!?!?

    Φιλιά κι από μένα, Χρυσοψαρόνι μου, καλή βδομάδα, φουρτουνιασμένη νά 'χουμε!!!!


    @Αλεξάνδρα

    Έτσι όπως το λες, μου θυμίζεις την Μάγια με το "πρόσεξε τι εύχεσαι"...

    Σ' ευχαριστώ, φιλενάδα, και σε διαβεβαιώ ότι το εύχομαι χωρίς φόβο, με πολύ πάθος!!!!!!

    Πολλά φιλιά κι ευχές για καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καρασμάτς!

    κατέβα λίγο απο την κούνια
    έφερα τσιγάρο να κάνουμε
    θέλω να αναλύσουμε λίγο τα μποφώρ...

    χαμένη λεωφόρος...
    ναι συμφωνώ και σε κείνο.

    έβαλα boxnet και πατάς και παίζει. δε κάνεις και κει λογ/σμο νάχουμε καβάτζα όταν τα παίζει η gcast? μου απάντησαν στο μειλ οτι το κοιτάνε και είχαν πολλά παράπονα.
    αναμένουμε...

    σε φιλώ πεταχτά γιατί δεν σε προλαβαίνω πάνω-κάτω
    με την κούνια... bella!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @South Of The River

    Τόση πολλή! Βλέπεις στάθηκα στην ένταση κι όχι στη διάρκεια... Α, ναι, και στην επιμονή...

    Αλλά τελικά τι ήθελε να πει, μόνο αυτός ξέρει... Ως συνήθως... Άντε, και ο Ντύλαν... Εγώ να δω, πότε θα μάθω...

    Φιλιά κι από μένα, καλή βδομάδα!


    @aurangel

    Όντως, κουκλίνα μου, κάπως έτσι... Την προσγείωση ψιλοφοβάμαι, αλλά... μαθημένα τα βουνά στα χιόνια πλέον...

    Θα τινάξω τις σκόνες, θα στρώσω τα ρούχα μου, θα ξαναβάλω πρόχειρα την καρδιά μου πίσω στο στήθος μου και θα πω τη γνωστή ατάκα "ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα"...

    Ο βρεγμένος τη βροχή...

    Όμορφη βδομάδα νά 'χουμε, σε φιλώ κι εγώ πολύ πολύ!!!!!!


    @maya

    Πως μας την έσπασε έτσι ρε γαμώτο!

    Μπα, Μάγια, δεν ψάχνομαι με άλλο... Βαριέμαι, δεν έχω όρεξη...

    Άμα φτιάξει, έφτιαξε... Τουλάχιστον προς το παρόν, δεν ψάχνομαι...

    Το τραγουδάω κι από μόνη μου! Έχω κάνει και μια φωνή λόγω του κρυολογήματος και του τσιγάρου... Ξέρεις τι ωραία που ακούγεται το τραγούδι μου μ' αυτή τη φωνή;

    Κάνω κούνια και τραγουδάω... Κι όταν σκάσω κάτω... τά 'πα και παραπάνω στην Κων/να!!!!

    (Πέτα ένα τσιγάρο... Δεν θέλω να κατέβω...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αααααααααααααχ

    love me love me love me...

    λαλαλα λα λαλαλαλα...

    και μετά λένε οτι είναι κακή μέρα η δευτέρα! μόλις μπήκα και δουλέυει η μουσική!!!!!!!!!! αχ τι καλά. έχω βάλει τον bowie στην διαπασών - εστρέλλα μου, είμαι ΑΥΤΗ την στιγμή πολύ χαρούμενη. γι'αυτήν την στιγμή.

    πολλά φιλιά χαμογελαστά ζεστά
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya

    Εγώ να δεις!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πειράζει που δεν μ΄ενθουσιάζει ο Ντέϊβιντ? Σόρρυ...
    Λατρεύω, όμως, τον αέρα που τα παίρνει και τα σηκώνει όλα.
    Πόσο λυτρωτικό
    Καληνύχτα γλυκιά μωβίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ bluesmartoulis

    Αδυνατώ να το συμμεριστώ, αλλά φυσικά και δεν πειράζει...

    Βρες να το ακούσεις από Νίνα Σιμόν, τότε...

    Μη μου πεις ότι δεν σου αρέσει καν σαν τραγούδι;;;;;;

    Πρόσεξες "τους στίχοι";;;;;

    Ααααααααχχχχχχχ, κι είναι και δύσκολη βραδιά...

    Φιλιά καληνύχτας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τους στίχοι....

    υπέροχα κυκλαδίτικο ήταν αυτό!
    αχ...


    καρασμάτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Bιαστικη καλημερα... ενα θα σας πω..εχω ανοιχτα τη σελιδα σου , του Γιαννη και της Μελαγια...το πισι μου εχει στοιχειωσει απο το μουσικο συνοθυλεμα και δεν προλαβαινω καν να βρω τη λειτουργια για να αχαμηλωσω την ενταση...

    πρεπει να σας το πω...
    εγω τα χαλασα τα ..ολα τεσπα τα καστ!!!

    καλημερα καλη δουλεια φευγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να κι οι αποκαλύψεις, λοιπόν!!!

    Υποψίες είχα, αλλά μετά την ομολογία σου, όλα τ' άλλα περισσεύουν...

    Θα το πληρώσεις ακριβά αυτό! Θα δώσω γραμμή σε όλους, να ανεβάζουνε από σήμερα ως του Αγίου Βαλεντίνου, αποκλειστικά και μόνο γλυκανάλατα love songs!!!!!!!

    Και να γεμίσουν το decor με καρδούλες και αγγελάκια και τέτοια!

    Αμέ!!! Να μάθεις!!!!!

    (Άμα εξαφανιστώ αυτές τις μέρες μην ανησυχήσετε, ούτε εγώ θα το αντέξω να το δω ή να το ακούσω αυτό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. - θα πεθανεις αυτο μονο σου λεω !!#!@@#$!(και για τα δυο)3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Διαβασα και σε ζηλεψα. Για την τολμη, την αποφασιστικοτητα και το νευρο σου. Σημερα ειναι μια μερα δυσκολη, καποια δυσκολα περιστατικα στη δουλεια, αγχος και εκεινο το ηλιθιο σφιξιμο στο στομαχι. Καταπια μια αηδια και θελω να τη φτυσω :)

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ξέρεις πόσο έχω δεθεί μαζί σου... Έτσι δεν είναι;
    Στενοχωριέμαι, ρε Στέλλα. Κάθε μέρα σπας ολοένα και περισσότερο. Κάθε φορά που σε βλέπω μου μοιάζεις ολοένα και πιο αδύναμη!
    Τί φταίει; Μήπως αρχικά έβλεπα τη Στέλλα να αμύνεται για να αντέχει και ξαφνικά τώρα που δεν αντέχει άλλο, ανοίγω κι άλλο τα μάτια μου και βλέπω μέσα σου; Και βλέπω την αλήθεια σου;

    Άκου... Εύχομαι να μην είσαι μόνη! Ουσιαστικά μόνη...
    Αν νιώσεις όμως την ανάγκη, πάρε με ένα τηλέφωνο. Θα κάτσουμε στον καναπέ, θα πιούμε κρασί, θα βάλουμε τα κλάματα και θα μας βρει το πρωί να λέμε ιστορίες αγάπης.
    Κι όταν ξυπνήσει ο μικρός σου θα μας βρει να χαμογελάμε!

    Συγγνώμη που δεν είμαι ενθαρρυντικός. Αλλά νομίζω ότι ο αέρας που σε περιβάλλει, δεν καταφέρνει να σε σηκώσει. Σε ρίχνει κάτω και λερώνεσαι...

    Να προσέχεις, γλυκιά μου. Να σε πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!

    Συγνώμη που γελάω παιδιά, αλλά τα δύο τελευταία σχόλια έχουν πολύ πλάκα δίπλα-δίπλα!!!!!

    Πώς από το ίδιο κείμενο, καταλαβαίνουν δύο άνθρωποι, τα εκ διαμέτρου αντίθετα!!!!!!

    Εγώ το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι ισχύουν και τα δύο.

    Ώρες ώρες νιώθω βράχος κι ώρες ώρες νιώθω ξερό κλαράκι...

    Τι να κάνουμε, όλα στο πρόγραμμα είναι...

    Σας φιλώ πολύ και τους δύο!!!!!!!

    Υ.Γ. Γιάννη μου, εσύ κάτι πρέπει να έχεις δει, που δεν έχω δει ούτε εγώ... Μάλλον το κόβω για να έρχεσαι κανά βράδυ... Κι εμένα με βλέπω μεν στον εν λόγω καναπέ, αλλά... ξάπλα!!! Κι εσένα από δίπλα να ψυχαναλύεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Negma & Ένα πρόσωπο.
    Είστε θεοί και 2.
    Μήπως να αυτοπροσκληθώ να σας κάνω λίγο Crystal reiki,όταν θα είστε ο ένας στον ένα καναπέ, και ο άλλος στον άλλο?

    Think about....

    Angel kisses negma mou.
    Be strong to handle or be strong to leave...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εστρέλλα μου

    αυτό ακριβώς.
    ο καθένας τελικά διαβάζει την δική του προδιάθεση ή ανάγκη ή σκέψη.

    καλησπέρα και φιλιά πολύχρωμα
    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. στο τζάμι....
    Ο άνεμος.
    Αυπνίες απόψε φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Στελλόνι μου,

    Δεν φυσάει σήμερα γμτ, μόνο λίγο έτσι για να μας κρυώνει.

    Περίεργη μέρα...

    Φιλιά που να σε πάρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Aurangel

    Καλημέρα αγγελάκι!

    Εσύ ειδικά δεν χρειάζεσαι προσκλήσεις.

    Πάντα ανοιχτά για σένα 24/7...

    Σ' ευχαριστώ για όλα!!!!!



    @maya

    Ναι... κάπως έτσι...

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!!!!!!


    @Χνούδι

    Εγώ να δεις...

    Άμα βάζεις τέτοια κομμάτια, πάντα αϋπνίες νά 'χεις! (Εγωιστικό, ε;)

    Αδιάβαστους μας έστειλες πάλι...

    Ήμουνα που ήμουνα...


    @Chryssa

    Καλημέρα Χρυσοψαρόνι μου!!!

    Χθες ο αέρας έπεσε απότομα. Κι έμεινα να περιμένω δελτίο καιρού...

    Πολύ περίεργη μέρα, όντως, αλλά ευτυχώς υπάρχει πάντα η μουσική. Μπες στο Χνούδι ν' ακούσεις!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα αγαπητή μου ευχομαι πάντα να νιώθεις αυτή την παρουσία της δύναμης σε κάθε τομέα της ζωής σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ουιουιουιουιουιουιουιου.... Εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @lockheart

    Νά 'σαι καλά, Σπύρο μου, αντεύχομαι.



    @Χνούδι

    Μια χαρά... Ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή