"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

SURRENDER


Σκεφτόμουν αν θα κάνω κάτι για του Αγ. Βαλεντίνου, επειδή δεν την γουστάρω καθόλου ως γιορτή. Άμα περιμέναμε μια συγκεκριμένη μέρα το χρόνο...


Αλλά επειδή δεν ήθελα να κάνω και αντι-ανάρτηση και να την σπάσω σ' όσους τη χαίρονται αυτή τη μέρα, είπα να βάλω απλά κάποιο τραγούδι. Κάτι που να αγαπώ και να εκφράζει κάτι από αυτά που πιστεύω για τον έρωτα.

Αμφινταλαντεύτηκα ανάμεσα σε πολλά, μέχρι που αντί να διαλέξω εγώ κάποιο, ήρθε και διάλεξε κάποιο εμένα. Τρεις φορές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, να "εμφανίζεται" μπροστά μου... Πως να του αρνηθώ! Η μία από τις τρεις είναι εδώ.

Ανοίξτε τον ήχο τσίτα και χτυπηθείτε! Και πάνω απ' όλα... αν δεν θέλετε να διαβάζετε και να γράφετε και να σχολιάζετε, για τον έρωτα, αλλά να τον ζήσετε... απλά...

SURRENDER

(Θέλω να θυμηθούμε και το υπέροχο κείμενο
που μου είχε αφιερώσει ο αγαπημένος μου ο Γιάννης Φιλιππίδης)


Come with me
On a journey beneath the skin
Come with me
On a journey under the skin
We will look together For the pan within

Close your eyes
Breathe slow well begin
Close your eyes
Breathe slow and we will begin
To look together
For the pan within

Swing your hips
Loose your head, and let it spin
Swing your hips
Loose you head, and let it spin
And we will look together
For the pan within

Close your eyes
Breathe slow and we will begin
Close your eyes
Breathe slow and we will begin
To look together
For the pan within

Put your face in my window
Breathe a night full of treasures
The wind is delicious
Sweet and wild with the promise of pleasure
The stars are alive
And nights like these
Were born to be
Sanctified by you and me
Lovers, thieves, fools and pretenders
And all we gotta do is surrender

Come with me
On a journey under the skin
Come with me
On a journey under the skin
And we will look together
For the pan within
When to be with you
Is not a sin
When to be with you, oh just to be with you
Is not a sin
We will look together
For the pan within

(Waterboys)

ٍ

36 σχόλια:

  1. Το βιντεάκι είναι:

    Waterboys - The Pan Within (live Athens 8/6/07)

    Αν πατήσετε να το δείτε, κλείστε πρώτα τη μουσική από δίπλα.

    Και μετά...

    S u r r e n d e r !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να, να, και τα πρώτα αφιερώματα στον Βαλεντίνο!

    Ναι,ναι παραδώσου εσυ και θα δεις τον κύριο έρωτα από πόσο ψηλά θα σε πετάξει χωρίς αλεξίπτωτο

    άσε και τα φοβάμαι εγω τα ύψη...


    φιλάκια πολλάααααα

    μπουουυουουουουοφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αλεξάνδρα

    Γουστάρωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!

    Ελεύθερη πτώση!!!!!!!!!!!!!

    Τι ωραία που είναι μέχρι το γκντουπ!

    Φιλάκια πολλά φιλενάδα!!!!!!!



    @adaeus

    Και πολύ καλά κάνεις!

    Και το γκντουπ στο πρόγραμμα είναι!

    Πάρε κι εσύ φιλούμπες, νά 'χεις!

    Τ' αφεντικό τρελλάθηκε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξετρελλάθηκε με την μώβ καρδιά!
    Απίθανες εικόνες βρίσκεις Στέλλα μου.

    Κι επειδή κι εμένα δεν μ΄αρέσει η γιορτή (πολύ ψεύτικη και "καταναλωτική") η μουσική επιλογή σου με γέμισε

    I surrendered
    Φιλιά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ... και ειπε ο Tim Buckley :



    SWEET SURRENDER !!! (to LOVE...)



    Μμμμμακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xαίρομαι που δεν πας και εσυ αυτή την γιορτή ούτε και εγώ και ευτυχώς και όσους ανθρώπους γνωρίζω δεν την γουστάρουν καθόλου.

    Δεν θεωρω οτι θα μου πει το ημερολογιο τι θα κανω..σε μια γιορτή της εμπορικότητας..:)

    Καλημέρα :)

    Ωραιο το videaki;) και η φώτο τέλεια:!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άλλη από' κει με τους Waterboys. Ρε δεν ξέρετε την εμμονή μου μ' αυτούς; Θέλετε να ξημεροβραδιάζομαι στα Blog σας;

    Στην συναυλία αυτή στο Θέατρο Βράχων άπ' όπου είναι και το βιντεάκι ήμουν φυσικά. ΉΤαν απίθανα. Μαζί με έναν κολλητό που με μύησε. Δείτε και την σχετική μου ανάρτηση.

    Για την "γιορτή" δεν σχολιάζω. Αρνούμαι!

    ...All you got to do is surrender...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αστερι μου;;;;;;;;

    'οτι πιο υπεροχο για " αντι-αναρτηση"...

    το τραγουδι υπεροχο....
    χερια ψηλα που λεει λι ο adaeus ...
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΝΟΥΔΙ....( τι να πεις!!!!)

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    αξια αφιερωμένο....


    φιλι Αστερι μου σου στελνω...

    Υ.Γ
    Απ όταν τα ματια με χαρα γέμισαν...
    συνεβησαν διαφορα...
    μεταξυ των οποιων και μια μετακόμιση...δικτυο γιοκ...
    ακομα γιοκ ...αλλα κλεφτης εγινα κι απ τηνν δουλεια κλεβω ωρες για να σας επισκεπτομαι...\
    σε φιλω καρδια μου....

    κι η χαρα μου επισης πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ μεγάλη...

    φιλι φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στελλάκι μου, θα κρατησω μόνο την μωβ καρδούλα.

    Την γιορτή φέτος την έχω πέρασει στο ντούκου.

    Ακούω μόνο ερωτικά τραγούδια, τώρα που είμαι καλά.

    Ελπίζω να είσαι και εσύ καλά, και αν ο ex ανεμοστρόβιλος δεν σε σήκωσε,σου εύχομαι ολόψυχα να ανυψωθεί η καρδιά σου, εκεί που δεν υπάρχουν συμβιβασμοί,αλλά αληθινά συναισθήματα, για να την ακολουθήσει και όλο σου το είναι...
    Σου αξίζει όσο τίποτα!!!

    Angel Vs Valentine Kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθα!!!
    Τώρα τι να πω? Για τον Βαλεντίνο που απεχθάνομαι? Εχθες είχα μία ωραία συζήτηση με θέμα: Ποιού είδους αγάπη γιορτάζουμε αυτή τη μέρα. Και ομόφωνα καταλήξαμε ότι όλες οι αγάπες γιορτάζονται σήμερα. Αγαπήστε τον ήλιο που χορεύει σήμερα.

    Οπότε χρόνια μου πολλά...because I'm in love with a sea...

    (εύχες και σε όλους όσους το βλέπουν έτσι)

    Στελλόνι μου είναι πολύ χαρούμενη η ανάρτηση. Μου αρέσει.

    Να σε πάρει
    Να σε πάρει
    Να σε πάρει
    (3 φορές για να πιάσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω παλι γιορταζω σημερα....ενοχλω;;;...δεν ενοχλω! :)

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @bluesmartoulis

    Πως να μη σε γεμίσει; Όλα τα λέει...

    Και πολύ καλά έκανες που surrendered!!!

    Φιλιά πολλά, καλημέρα!



    @dazed & confused

    Άμα το είπε και ο Tim Buckley, τι καθόμαστε;;;;;;;

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!



    @LOCKHEART

    Οι περισσότεροι συμφωνούμε, Σπύρο μου!

    Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να τρέχει να πάρει λούτρινες καρδούλες και γιγαντιαίες κάρτες με αρκουδάκια και σαχλίτσες!

    Από 15 και πάνω εννοώ...

    Καλημέρες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @South Of The River

    Άμα θες να ξημεροβραδιάζεσαι, ελεύθερα... Δεν έχει ωράριο λειτουργίας εδώ!

    Αν και δεν νομίζω να ξανακούσεις Waterboys, μόνο με το συγκεκριμένο έχω ένα θεματάκι...

    Με ψιλοκυνηγάει τελευταίως...

    Φιλούμπες!



    @Μαρίνα Γ.... εμπυρη γνωση

    Που είσαι εσύ κοπέλα μου;;;;

    Χαθήκαμε... Περνάς καλά;

    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν όλα, σημαίνει πως άξιζε τον κόπο η βόλτα σου κατά δω, αφού όπως μου περιγράφεις είναι τόσο δύσκολο χωρίς δίκτυο!

    Για μετακόμιση ακούω... Όλα καλά τώρα, τακτοποιήθηκες;;;

    Χαρά μεγάλη ακούω! Πάντα τέτοια ν' ακούω μωρέ!!!!

    Στείλε mail με τα νέα σου, νομίζω έχουν μεσολαβήσει πολλά από την τελευταία φορά που τά 'παμε!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Aurangel

    Να την κρατήσεις... και να την βάλεις δίπλα στην δική σου! (αν κι αυτές είναι δίπλα-δίπλα εδώ και καιρό, έ;)

    Μόνο για ντούκου είναι αυτή η "γιορτή", μην ανησυχείς, καλά το πας!

    Κι εγώ το εν λόγω τραγούδι για ερωτικό το έβαλα. Άκρως ερωτικό για την ακρίβεια... Για μένα πάντα!

    Μια χαρά είμαι εγώ, καρδούλα μου, συνηθισμένη στους ανεμοστρόβιλους, ανεξαρτήτως του ύψους που καταφέρνουν να με πάνε, και του πόσο σύντομα ή απότομα "πέφτει" η ισχύς τους.

    Όπως είπα και στην Αλεξάνδρα πιο πάνω... ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΚΝΤΟΥΠ!!!!!!!!!!!

    Κι επειδή εγώ έχω μάθει να surrender, έχω μάθει και να "πέφτω", όπως λένε οι ηθοποιοί, μετριάζοντας κατά πολύ τα χτυπήματα!

    Υπέροχη η ευχή σου, τόσο γλυκιά, όπως πάντα άλλωστε τα λόγια σου!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!



    @Chryssa

    Καλώς την!

    Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

    Οπότε κι εγώ γιορτάζω την αγάπη προς τους φίλους μου, ειδικά τους πιο πρόσφατους!

    HAPPY VALENTINES DAY
    παρέα του Σαββάτου!!!

    Έτσι όμορφα να περνάμε πάντα!!!


    Καλά... πλάκα έχει που καθιερώθηκε η ευχή... μ' αρέσει και η αφιέρωση του Γιάννη με την Μωβ Πασμίνα!!!

    Άιντε να μας πάρει και να μας σηκώσει, λοιπόν!!!!!! (τρις)

    Φιλούμπες, Χρυσοψαρόνι μου!!!!!!!!


    @Dee Dee

    Τι να πειράζει, κοπελάρα μου, και ποιον να ενοχλήσει;;;;;;

    Χαρούμενο θέλω νά 'σαι, και να γιορτάζεις κάθε μέρα, να φαίνονται τα λακάκια σου, που λέει κι η Μωβένια μας!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχως κανεις δεν μου ειπε γι αυτη την αναρτηση..σιγα μην σε αφηνα να στεριωσεις...
    τωρα βγηκα να δω τι κανετε ..


    -αλλη αναρτηση????:::)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κι εσύ βρούτε?!!!!

    τς τς τς


    απο την λειντιντι το περίμενα - ούτε απ'το απέναντι πεζοδρόμιο δεν πέρασα. αλλά εδώ?!!!

    τι να σου πω...

    βρήκα.

    γρμφ.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...
    όταν λέει the pan within...
    εννοεί το τηγάνι μέσα μας...?


    τσιρ
    τσιρ
    τσιρ



    αααα χαχαχα


    και νόμιζα οτι θα περάσουν μέρες για να ξαναγελάσω...

    τσιρ τσιρ τσιρ


    ωπ μπήκε ο bowie...
    απολαμβάααααανω..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α να χαθείτε και οι δύο πρωί πρωί...

    ΑγιοΒαλεντινιάτικο το θεωρείτε εσείς αυτό;

    Να αντιπαραθέτω τον Πάνα στον Σαχλεντίνο;

    Και να προτρέπω να παραδωθούμε;

    Πείτε κι ότι σας φάνηκε καψουροτράγουδο η κομματάρα που τα σπάει!!!!!

    Μη με συγχίζετε πρωινιάτικο, γιατί έχω σηκωθεί και στραβά!

    (Καλημέρα είπα, ή σας πήρα κατ' ευθείαν απ' τα μούτρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανάποδη μπας και στρώσει ομοιοπαθητικά!

    όχι δεν είπες!
    μην πεις και την γκαντεμιάσεις!

    αααα σηκώνεις πολύ φτιάξιμο!!!!
    ε ρε γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα χωρίς καφέ ακόμα... Είναι που χάλασε η γαμ... η καφετιέρα στο γραφείο...

    Που είναι το χιόνι οεο???
    Που?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα!

    Τι πακέτο είναι αυτό Σαββατιάτικο;

    Και δουλειά και ά-καφη?????

    Αμ το χιόνι πάλι, που το πας, που μας "φτιάχναν" όλη τη βδομάδα...

    Φιλούμπες με καφεΐνη και χιονονιφάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημερα!!!
    ειπα και εγω μετα απο τοσο καιρο που σε διαβαζω στα πολλα μπλογκ που διαβαζουμε και οι δυο μας,να αφησω μια καλημερα και μπηκα και ειδα ενα τοσο αγαπημενο μου τραγουδι οπως το pan within..μου εφερες τοσοες πολλες αναμνησεις τωρα απο τους πολυαγαπημενους μου waterboys..το 'you found the hole on the moon' ειναι μεσα στο soundtrack της ζωης μου..

    οσο για το St. Valentine's Day...χμμμμ...
    εγω πηγα βολτα με το τουτου μου με την αδελφη μου και κοιταζαμε τους ανδρες να κρατανε μεγαλες τσαντες απο την Reserva (και κανουνε και ΜΠΑΜ! αυτες οι τσαντες!!!)και γελαγαμε!!ολοι μας καποια στιγμη στην ζωη μας,την παταμε και την γιορταζουμε την γιορτη (ΟΛΟΙ μας εστω μια φορα!)δεν ειναι κακο..αλλα οπως ειπες, αλοιμονο αν περιμεναμε την γιορτη να το κανουμε..

    σου ευχομαι ενα ομορφο σ/κ να εχεις καλη μου!!
    καλως σε βρηκα!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @tzotza

    Καλώς τη μου!

    Ξέρεις πόσο καιρό θέλω να έρθω σπίτι σου;;;;;

    Πέρα από τα σχόλιά σου που διαβάζω στους φίλους μας και σε γουστάρω, είναι και άλλοι δύο λόγοι:

    Πρώτον: Η Μάγια μας είχε βάλει εμάς τις δύο ως μία κατηγορία όταν έκανε την ανάρτηση με τους αγαπημένους μπλόγκερς!

    Δεύτερον: Κάπου έλεγες ότι τρως κι εσύ τα νύχια σου! (Εγώ τα γύρω γύρω για την ακρίβεια, ακρωτηριάζω. Το νύχι μπορεί να είναι βαμμένο στην εντέλεια, και γύρω να λείπουν κομμάτια! Έχω πανέμορφα χέρια!!! Ακόμα κι αν ξεγελάσω κάποιον εκ πρώτης όψεως ότι είμαι νορμάλ άνθρωπος, δεν έχει παρά να δει τα χέρια μου για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται και να προλάβει να πάρει δρόμο!)

    Αφού σ' αρέσουνε οι Waterboys, κάτι μου λέει ότι θα σου αρέσει πολύ το "σπίτι" του φίλου μου του South of The River! Έχω δίπλα στα λινκ το Ring Of Smoke, πάτα καμμιά μέρα και μπες να ρίξεις μια ματιά αφού σ' αρέσει αυτή η μουσική.

    Με τον Άγιο Βαλεντίνο... ΟΚ... ομολογώ... έχεις δίκιο μ' αυτό το "ΟΛΟΙ έστω και μια φορά"! Αλλά δεν θέλω να το θυμάμαι, γιατί με κάνει να θέλω να διαρρήξω το σπίτι κάποιου και να βρω να καταστρέψω μια πολύ συγκεκριμένη κάρτα - αν την έχει ακόμα. Δεν θέλω να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ!!!!!!!!!!!

    Πολύ χάρηκα που ήρθες, θα σού 'ρθω κι εγώ!!! Καλό Σ/Κ, να περάσεις τέλεια!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εχω ενα προβλημα!
    οταν γραφω με το μειλ που εχω κανει το κοκκινο μπλοκ
    δεν παιρνω ειδοποιησεις στο μειλ με το οποιο εχω κανει το μαυρο..στα δικα σας σχολια συμβαινει μονο αυτο Μαγια /Γιαννη Νεγκμα ..ολα τα αλλα τα προωθει στο κανονικο μου μειλ αυτοματα ..
    μα πως γινεται αυτο?? συχνα λοιπον νομιζω πως λειπεται και δεν ειναι κανεις μεσα κι εσεις εδω εχετε πλεξει μουχαμπετ..

    ετσι μου γλυτωσε και αυτη η "χαριτωμενη" καθολου βαλεντινικη αναρτηση
    και φυσικα τωρα που σας καταλαβα εχετε παει στις κουζινες σας
    κε ντεκανταντζα!!

    πφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μέγα λάθος, για μένα τουλάχιστον.

    Εγώ είμαι στης Μάγιας και σου ετοιμάζω απάντηση σεντόνι...

    Με κούρδισες ευχάριστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. emena μονο πειτε μου που να παω γιατι και ενα προβλημα προσανατολισμου το εχω!!!

    (ξερω ξερω κι εσυ!! ειμαι σιγπυρη λεμε!!))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα!

    τι είναι
    τάλισκερ
    αυτό το
    check V ??/?????

    που το γράφει και δω και σε μένα?
    τι είναι?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εστρέλλα μου
    συγνώμη για τα delete αλλά τάπαιξε το -χέρι να πω?- και όλο κάτι πατούσα νομίζοντας οτι απλά με πετάει απο την σελίδα αλλά αυτό τύπωνε το μισό σχόλιο!!!

    γαμώ την τεχνολογία μου!

    καλημέρα κάτασπρη!
    γλύτωσα 2 πάρτυ!
    χεχεχε

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα φιλενάδα μου!

    Αυτό το περίεργο συνθηματικό, πολύ με απασχόλησε κι εμένα, αλλά τελικά μάλλον έκανε κάποιο τσέκινγκ στις ειδοποιήσεις που της έρχονται όταν μπαίνουν σχόλια ή αναρτήσεις στα μπλογκ που έχει επιλέξει, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

    Πόσο σε ζηλεύω σήμερα... Φαντάζομαι πως θα είναι το τοπίο εκεί στα μέρη σου, και η θέα από το γνωστό παράθυρο...

    Τυχερούλα!!!! Γλύτωσες και τα παιδικά πάρτυ!!!!!! Το πόσο σε καταλαβαίνω..... Στα περισσότερα θέλω να κόψω τις φλέβες μου με τη σπάτουλα της τούρτας...

    Όμορφη και χαλαρή Κυριακή, εύχομαι και στέλνω χιονισμένα φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στα περισσότερα θέλω να κόψω τις φλέβες μου με τη σπάτουλα της τούρτας...

    ααααα χαχαχαχα χαχαχαχα

    με στέλνεις!!!!
    κάθε φορά!!!!!


    2.σβήσε τα σχόλια που έγραψα κι έσβησα απανωτά! σόρι γι'αυτό...

    3. σου στέλνω με μειλ το παράθυρο...

    4.και σούπα χτες. έπρεπε να κανονίσουμε μαζικό αποκλεισμό...
    έχω μόλις φτιάξει 2 κεικ. ένα το γνωστό θανατηφόρο και άλλο ένα πορτοκάλι...

    5.με βλέπω ως αργά αποψε εδώ...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά που με έβαλες να μπω να σβήνω τα σβησμένα σου σχόλια. Έτσι πήρα χαμπάρι το σχόλιο από

    @Roadartist

    Το έχω λιώσει το τραγούδι, σε καταλαβαίνω. Ισχύουν και για σένα λοιπόν αυτά που έλεγα στη Τζότζα.

    Φιλιά!


    @Μάγια

    Ωραία η φωτογραφία, ωραιότατη, δε λέω... Κανά κομμάτι κέικ πότε θα μπορούμε να στέλνουμε με μέιλ, ρε πούστη μου???!!!!!???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας

    Λέγομαι Κώστας Βαχαμίδης και με όλο το θάρρος σας ενοχλώ μέσω του κοινού μας γνωστού κου Γ. Φλωράκη.

    Παρατήρησα ότι στο Blogg σας έχετε βάλει μουσική. Επειδή έχω δημιουργήσει κάτι θα σας ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσατε να βάλω τη μουσική μου στο Blogg μου.

    Συγχαρητήρια για το Blogg σου.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @constantinos

    Χαίρετε κύριε Βαχαμίδη!

    Σας έχω στείλει e-mail, σχετικά με το θέμα σας.

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή