"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2008

Ο μηχανικός του χαμένου χρόνου


Με κάλεσε σε νέο μπλογκοπαίχνιδο η Αλεξάνδρα μου, στην οποία μπορείτε να μπείτε να δείτε τους κανόνες γιατί βαριέμαι ν' αντιγράφω. Χοντρικά σας λέω πως μας καθοδηγεί να γράψουμε απόσπασμα συγκεκριμένων περιόδων, συγκεκριμένης σελίδας του πλησιέστερου σ' εμάς βιβλίου.

Ακριβώς δίπλα μου είναι ντάνες με βιβλία που κουβάλησα από το πατρικό μου μετά από
τουλάχιστον 6 χρόνια που είχαν ξεμείνει εκεί. Πιάνω αυτό που είναι πάνω πάνω στην κοντινότερη ντάνα: (βλέπω ημερομηνία αγοράς 9/11/98, 10 χρόνια περίπου πίσω... και μού 'ρχεται κάπως!!!)

Το βιβλίο, λοιπόν είναι "Ο μηχανικός του χρόνου" του Pierre Cabanne και περιλαμβάνει τις συνεντεύξεις του με τον Marcel Duchamp.
Περισσότερες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται για το βιβλίο, εδώ.

Το απόσπασμα που αντιστοιχεί στις "συντεταγμένες" που ορίζει το παιχνίδι είναι:



- Ο Robert Lebel είπε τότε "είχατε επιτύχει το άκρον άωτον του μή-αισθητικού, του άχρηστου, του αδικαιολόγητου".

- Όπως και νά 'χει το πράγμα, σαν φόρμουλα είναι πολύ ελκυστική. Και το έγραψε στο βιβλίο του; Ε λοιπόν, πολύ ωραία, τον συγχαίρω! Ξέρετε, δεν καλοθυμάται κανείς.

- Όχι εσείς. Εσείς έχετε εκπληκτική μνήμη.


(Έκλεψα λίγο, έβαλα παραπάνω απ' όσο έλεγε, αλλά πότε τήρησα κανόνες στη ζωή μου για να τηρήσω τώρα; Αλλά δεν θα έβγαζε καθόλου νόημα αν τους τηρούσα, τι να κάνω;)

Και μια και το πιάσαμε το βιβλίο, θα προσθέσω κάτι που μου αρέσει πολύ:


- Όταν βλέπει κανείς το Μεγάλο Γυαλί, δεν μπορεί να το φανταστεί άθικτο.

- Όχι. Είναι πολύ καλύτερο με τα σπασίματα, εκατό φορές καλύτερο. Είναι η μοίρα των πραγμάτων.

- Η επέμβαση του τυχαίου πάνω στην οποία βασίζεστε τόσο συχνά.

- Το σέβομαι αυτό. Έφτασα σε σημείο να το αγαπήσω.

The Bride Stripped Bare by Her Bachelors, Even (The Large Glass)

39 σχόλια:

  1. Για σκέψου πως θα είμασταν χωρίς μνήμη...

    Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι. Κοινωνεί βιβλία και αποσπάσματα πολύ όμορφα.

    Χαίρομαι που πήρες μέρος σ΄αυτό.

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Αλεξάνδρα

    Κι εγώ το έκανα με μεγάλη χαρά.

    Πολύ ενδιαφέρον!

    Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση.

    Καλημέρες και φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ότι σχεδίασα ποτέ δεν έγινε
    το τυχαίο εισχώρησε και με έβγαλε
    κάπου αλλού
    σήμερα, Κυριακή πρωί και μόνο ωραίες αναρτήσεις διαβάζω
    έπεσα μάλλον σε καλή γειτονιά
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που πήρες μέρος στο παιχνίδι. Μαζί με το μουσικό κομμάτι που σου ζήτησα από το μπλόγκ μου είναι εύκολο να μου στείλεις και το "The last man" που παίζει ανοίγοντας το μπλόγκ σου???
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @despoin3ison4

    ُΕλπίζω να σε έβγαλε κάπου καλύτερα.

    Η γειτονιά σε καλωσορίζει.

    Να τα λέμε... ;-)


    @mahler76

    ِΑχ, μωρέ, προσπαθώ πολύ ώρα, αλλά είναι πάνω από 10ΜΒ και δεν "φεύγει" το μέιλ. Σου έστειλα όμως από το ίδιο OST, το First Snow που είναι - για μένα - πιο ωραίο κι από το Last Man.

    Καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού ανέβασα ανάρτηση ήρθα εδώ.

    φιλενάδα super epilog;h.

    Θα μου δανείσεις κάποια στιγμή το βιβλίο?
    είναι (υέροχο λέμε)....
    2 φράσεις εκ του παρελθόντος....

    έχω καλή μνήμη.

    Για πόσο ακόμα δεν ξέρω.

    Όσο για τους κανόνες υπάρχουν για να σκεφτούμε αν θα τους τηρήσουμε ή όχι.

    ΚυΡιαΚάτΙκά ΑγγΕλικά Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @aurangel

    Όποτε έρθεις σπίτι, θύμισέ μου να στο δώσω! (Αυτό που μου έχεις δανείσει εσύ, ούτε καν το έχω πιάσει... Που θα μου πάει, θα μου χαριστεί κι εμένα λίγος χρόνος κάποτε...)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και Απορω!!
    και ΑΠΟΡΩ ΛΕΩ..
    πως;;;;
    ενω διαβαζεις τετοια ψαγμενα βιβλια..;;;;
    αμα σε πιασει μου τα κανεις ..κουνια λεμε!!
    κουνια μπελα!!φυγε και γυρνα κλπ..κλπ

    πρεπει να κανω μια διαγνωση δεν γινεται!!:)

    και τι μουσικη ειναι αυτη??

    νομιζα μπηκα σε μενα?

    και γιατι ετσι??

    και γιατι κανω συνεχεια προτασεις με το και?

    και καλη βδομαδα
    και καλημερα...


    και despoin3ison4...πες πες πως ερχεσαι απο μενα για να ξερει με τι εχει να κανει:::_))))))

    διοτι μπορει να σε τρελλανει!!!

    και φευγω!μακια!


    για την μουσικη εξακολουθω να απορω!! ο Δον την ακουσε??μηπως εχω ανοιχτο δικο του μπλοκ?? τι επιρροες ειναι αυτες που δινουμε ο ενας στον αλλον?

    προς Μαγια ..αν ερθω και σε σενα τωρα βλεπω να απολυομαι...
    θα ερθω μετα για να μεινω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Talisker

    (Ο ανεμοστρόβιλος Τάλισκερ, ξαναχτυπά!)

    Τάλι...

    Τάλι ΜΟΥ...

    Όλα για "τσι αθρώποι" είναι...

    Γιατί σου κάνει τόσο εντύπωση;

    Μάκια κι από μένα!

    Υ.Γ. Έχει χρησιμοποιηθεί αυτή η μουσική κι από εσένα ή κι από Δον; Γιατί ΟΥΤΕ αυτό μου κάνει εντύπωση; Εδώ με την Αλεξάνδρα ανεβάσαμε τις προάλλες την ίδια μέρα το ίδιο τραγούδι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πειράζει που βαριέμαι να ασχοληθώ με το μπλογκοπαίχνιδο (χωρίς παρεξήγηση χοστ και φιλοξενούμενοι ε;) και πέρασα για ένα γεια;

    Α, ο μηχανικός του χαμένου χρόνου μου θυμίζει συνειρμικά τον Ρομπέν των καμμένων δασών. Άσχετο.

    Χαιρετώ και φιλιά!!! Σίδερο και κρασί Στελλί, μην ξεχνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμ νομίζω πως είμαστε στην ίδια συχνότητα φιλενάδα!

    Χαίρομαι που διασκέδασες με το παιχνίδι.

    Καλη εβδομάδα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @South Of The River

    Σίδερο και κρασί;;;

    ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙΙΙΙΙ;;;;;;;

    Εγώ πάλι λέω:

    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ!!!!!!!!!

    Άκου βαριέται την ανάρτησή μου! Και μου το λέει και κατάμουτρα!

    Σοβαρά τώρα:

    Είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψεις το βιβλίο. Δεν γίνεται άνθρωπος που ασχολείται με την τέχνη, στον βαθμό και στην ποιότητα που ασχολείσαι εσύ, να μην το κάνει μετά ευαγγέλιο. θα με θυμηθείς...

    Για τιμωρία θα σου βάλω άλλα τρία να διαβάσεις, συν αυτό, και μετά θα σε εξετάσω! Το "Σμιλεύοντας τον χρόνο" του Ταρκόφσκι, το "Η ωμότητα των πραγμάτων" του Μπέικον και το "Ο φωτεινός θάλαμος" του Μπαρτ. Το καθένα καταπιάνεται με άλλη μορφή Τέχνης, αλλά όλα βρίσκουν εφαρμογή σε όλες τις Τέχνες. Εγώ τα "έβλεπα" μέσα από θεατρικό πρίσμα, εσύ μπορείς να τα δεις από μουσικό.

    Αν σε πιάσω αδιάβαστο, ξέρεις φυσικά (πλέον) ποια θα είναι η τιμωρία... Θα πέσει πολύ σίδερο και κρασί πάντως, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Αλεξάνδρα

    Σιγά μη δεν ήμασταν...

    Φιλιά, και καλή βδομάδα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάθε παιχνίδι που αναφέρετε σε λογοτεχνία / πεζογραφία, δε μπορεί παρά να είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον..

    ..τώρα για τη μουσική τη να πω;

    φαίνεται πως μια μεγάλη παρέα φίλων έχουμε καταλήξει να λειτουργούμε κάπως σα συγκοινωνούντα δοχεία…

    τουλάχιστον εγώ κάπως έτσι νιώθω

    φιλί φιλί

    όμορφη καληνύχτα στέλλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @εστρέλλα μου
    μόλις μπαίνω εδώ
    σαν να βάζω αυτόματα τα πασούμια μου...
    τι άνετα που νοιώθω.

    η μουσική σήμερα με απογειώνει όπου στέκομαι...
    το γυαλί πάντα με απωθούσε σαν υλικό.
    δεν ξέρω γιατί το λέω αυτό.
    έχω μια αδυναμία να σχολιάσω σήμερα.

    μ'αρέσει που έκλεψες.
    μ'αρέσει που βρήκα 5 καρδιές στην σελίδα μου.
    δεν μ'αρέσει που μ'έχει πάρει μια σάχλα παραμάσχαλα και χάνω την αναποδίλα μουυυυυυυ!

    ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!

    ΧΆΝΩ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΜΟΥ που λέει κι η αλεξάνδρα!!!! είναι σοβαρό?

    η τάλισκερ έχει την γρίπη, εγώ το χάνω...

    φεύγω πριν πω καμιά χειρότερη ...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πωπω!
    μπήκαν και pavlov's dog...
    σιγά μην φύγω...

    καληνύχτα είπα?
    bonne nuit cherie!
    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...

    είστε όλοι κάπου αλλού?!!!!


    μην βάλω τις φωνές τώρα!

    γκρρρρρρρρρρρρρ.


    όχι, δεν έχει άλλα φιλιά.
    η γρίπη πού είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγνώμη, αλλά μίλαγα με το Χρυσοψαρόνι μας, που έδωσε μια μούτζα, και οργώνει την Ιταλία!!!!!!!

    Ζηλεύωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Γιάννης Φιλιππίδης

    Μ' άρεσε αυτό με τα συγκοινωνούντα δοχεία... Ναι... κάπως έτσι είμαστε!

    Και σε σένα ένα όμορφο βράδυ, μάτια μου!


    @maya

    Τα πρώτα σου λόγια είναι όλα τα λεφτά για μένα... Αν νιώθεις έτσι εδώ μέσα... Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι καλύτερο για τούτο το μπλογκ!

    Ωραία είναι η σάχλα... Γιατί;;; Την γκρίνια και την αναποδίλα τις έχουμε τόσο συχνά... Άσε και λίγο τη σάχλα να τρυπώσει!

    Η γρίπη δεν ξέρω που είναι... Μπορεί να μην έρθει, έχει σκιαχτεί με την πάρτη μου... Δεν είδες; Θέλει να με πάει σε γιατρούς, λέει...

    Φιλούμπες πολλές πολλές κι άλλες τόσες καληνύχτες!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν έχει σκιαχτεί η γρίπη.
    έχει μπερδευτεί.
    δεν ξέρει πού να σε τοποθετήσει:
    στο κελί,
    στο μουσικό κουτί ή
    λαλαland?

    άσε. την έχεις ανακατέψει. λολ
    κανόνισε να της ανέβει πάλι ο πυρετός! και γω δεν μπορώ χωρίς τάλισκερ, στο λέω!

    ιταλία ε?
    μμμμ...
    μωρέ και καμμένα βούρλα πήγαινα αν μπορούσα λίγο...
    ιστορία με hansaplast...

    καλύτερα η σάχλα, έχεις δίκιο.

    κάποια στιγμή πρέπει κάποιος λογικός να μου εξηγήσει "το σίδερο με το κρασί". θα σκάσω απόψε. πάει να μου κάνει πονηρό, και φρικάρω. πάω να το δω κυριολεκτικά και πάλι...

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @maya

    Αν προσπαθήσει να με κατατάξει, δεν θα τα καταφέρει ποτέ... Εγώ είμαι κατηγορία από μόνη μου!

    Το "σίδερο και κρασί" μην το ψάχνεις! Είναι ενδοεπικοινωνία...

    Αν είσαι έξυπνο παιδί και μπαίνεις τις επόμενες μέρες, μπορεί και να το "πιάσεις"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Έκλεψα λίγο, έβαλα παραπάνω απ' όσο έλεγε, αλλά πότε τήρησα κανόνες στη ζωή μου για να τηρήσω τώρα;"
    Αυτή η φράση με ξετρέλλανε....
    Καληνύχτα μωβούλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημερα !!:)χμμμ !! το εδω βασιλειο της Δανιμαρκίας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @bluesmartoulis

    Σ' άρεσε, ατιμούλικο, έ; Μήπως κάνεις τα ίδια, γι' αυτό;

    ΧΑΧΑΑΑΧΑΧΑΑΑ!!!!!

    Καλή σου μέραααααα!!!!!!!!!!!!


    @Talisker

    Καλημέρα!!!!

    Σε τούτο το βασίλειο της Δανιμαρκίας... κάτι σάπιο ευτυχώς δεν υπάρχει...

    Κάτι κοιμισμένο όρθιο υπάρχει...

    Ένα τραγούδι της Αρβανιτάκη που έλεγε:

    Βάρκα που 'χεις τόσα δίχτυα
    Μάζεψέ με απ' τα ξενύχτια


    το θυμάσαι;

    Κάπως έτσι!!!!!

    (Το οποίο κάπου παρακάτω έλεγε "θα τη χάσω τη δουλίτσα μου"... Να το κοιτάξω αυτό...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. xaxaxxaa

    δεν σας ελεγα αγαπητοι κυριοι με τις ρομπιτσες??
    εχει σοβαρεψει!!
    κοιμαται και ορθια!!!

    Μαζεψτε την.. να μου την ρετουσαρεται και θα ερθω να την παρω.. οπως την ξερω!!!
    (δυναμικη , απολυτη και ανεξαρτητη..και κυριως αυτοδυναμη..ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΕΙΠΑ!!!
    αντε μην δεσω και σας!!)

    φιλι Στελλα μου...οτι κι αν λεω ξερεις ποσο σε παω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Talisker

    Εμ, αν δεν τό 'ξερα, θα σου είχε μείνει κοτσίδι για κοτσίδι, νομίζεις;

    Φιλί κι από μένα!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Το νου σου κακομοίρα μου, τι θα πεις στην επόμενη... Το νού σου!!!! Ήδη νομίζω ότι σ' ακούω... (ωχ! ακούω και φωνές... τους κόβω για νά 'ρχονται σε 3 όχι σε 5!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ευτυχως μου εκοψε
    και σου εγραψα εδω
    δεν ειμαι καφρος να χαλασω και το πανω ..αν και εχω καποιες αποριες ..οπως..στη φωτο τα ποδια ειναι αναποδα??
    ειναι ενα αντρικο με βαμμενο ροζ νυχι και ενα γυναικειο..?

    και συγνωμη τωρα εσας σας αρεσει αυτο το τραγουδι??
    γιατι εγω εναν υπνο τον βλεπω να ερχεται..

    τεσπα θα βαλω τα ραξεβσκυ μου και θα παω πανω!!

    σε λιγο λεμε
    να φυγουν τα παλικαρακια ...
    με τις ποδιες ντε!

    [πφφφφφφφφφφφφφ...

    τι να σε κανω..
    δεν μου λες...
    -μηπως να εμενα εδω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. www ναι ναι εκτος ελεγχου...εμενα να ..επεσαν και οι σφυγμοι μου τετοιο αντερ κοντρολ..

    ερωτηση :
    στα εντος ελεγχου τινα τα ακουσματα???

    να ξερω τι με περιμενει!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό, ρε μάτια μου, δεν είναι να το ακούς και να ετοιμάζεις τα παιδιά...

    Κάτσε να σε βάλω στο μουντ...

    Κάνε ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο...

    Άναψε κεράκια, κατά προτίμηση αρωματικά...

    Σβήσε όλα τα φώτα...

    Βάλτο να παίζει χαμηλά...

    Άκουσέ το με κλειστά τα μάτια...

    Κι αν είσαι εντός ελέγχου όταν θα βουτήξεις το έτερο ήμισυ, άμα τη εμφανίσει του...

    Γράψε μου!

    (flagged θα μου του κάνουν το μπλογκ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. - εκλεισα το ματι της κουζινας????

    (παπαλα το μουντ!!::)

    μην με τσιγκλας !!
    θελω να αλλαξω κεφαλι και να γραψω ερωτικα ..

    ουφ !
    (Μαγια μην γελας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. α προπο (ορκιζομαι ) το ετερον ημισυ ρωτησε πριν πεντε λεπτα

    -ΤΙ ΑΚΟΥΣ???
    (και ειχε και ενα βλεμμα απογνωσης πως λεμε "την χανω?"
    ...βεβαια ητο η δευτερη μελωδια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θα κρατησει πολυ αυτο το σταδιο?? του μουντ λεω!!
    πρεπει να δω και τα γραπτα μου..τα ξεχασα !!!κατι ελεγαν για μηνες!!

    6-24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    -προσδιορισου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πρώτον: Σιγουρέψου ότι έχεις κλείσει το μάτι της κουζίνας πριν ξεκινήσεις όλα τα ανωτέρω.

    Δεύτερον: Βάλε το ΣΩΣΤΟ τραγούδι κι όχι το επόμενο.

    Τρίτον: Ακολούθησε πιστά τις συμβουλές μου, και ξέρεις τι θα σου λέει;

    Όχι "ΤΙ ΑΚΟΥΣ???"

    Αλλά "ΑΥΤΟ Ν' ΑΚΟΥΣ!!!!!!!!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ είμαι κατιτίς το απροσδιόριστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. α!

    δεν είναι να σας αφήνει κανείς μόνες σας!!!!
    επικίνδυνες.

    δεν τολμάω να πάω τώρα στο πάνω, μπήκα κατευθείαν εδώ στα σχόλια.
    αύριο το πρωί με την ησυχία μου.
    προς τι ο ντόρος...?

    θα αποφασίσω το πρωί.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    9 έφυγαν οι μαμαδο-φίλες των κοριτσιών και καπάκι για λαζόπουλο. τώρα μπήκα και πάω με ελαφρά πηδηματάκια για ύπνο...

    καρασμάτς στις απροσδιόριστες
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χα..χα

    εγω τι να πω...

    που περιμενω να αλλαξει αναρτηση ...μην με πιασει πανω το σκανδαλιστικο μου!!!

    και περιμενω..
    και περιμενω..

    πφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή