"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

Το χιόνι κι ο πόλεμος


Θέλω να βγούμε να παίξουμε χιονοπόλεμο.

Να τρέξουμε, να κυλιστούμε, να λαχανιάσουμε,
να δροσίσουμε τα πρόσωπά μας, να κάψουμε τις γλώσσες και τις παλάμες μας, να μουδιάσουν τα δάχτυλά μας, να τρέμω στην αγκαλιά σου, να με ζεσταίνεις με την ανάσα σου...

Να σε πετύχω ή να με πετύχεις εκεί που πονάει, να τσακωθούμε, να μουτρώσουμε, να επιστρέφουμε και τα χνάρια μας στο χιόνι να έχουν απόσταση ασφαλείας...

Κι ύστερα να φτιάξουμε να πιούμε μια ζεστή - ζεστή σοκολάτα.

46 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!!!!

    Τη βλέπω τη δουλειά...

    Θα πάθετε πάλι όλοι τα καλά που είχατε πάθει με το:

    http://stellanelcielo.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html

    Τι να κάνω, ρε παιδιά, αυτό μου βγήκε...

    Μακάρι εσείς να το βρείτε και να το ζήσετε κιόλας!

    Καλώς ήρθες!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και να σου διαβάζω κομμάτια από αγαπημένα βιβλία
    με χαλί μουσικό
    τη ρυθμική σου ανάσα

    κι έπειτα να τυλιχτούμε στις κουβέρτες των σωμάτων μας σφιχτά κι αγαπημένα...

    ώσπου, έτσι να μας βρει η αυγή...

    ……………

    λατρεύω Γαλάνη

    λατρεύω Φάμελλο

    λατρεύω τις επιλογές σου

    λατρεύω το στίγμα σου κάθε που το δίνεις με τον ολότελα δικό σου τρόπο…

    σε φιλώ Α-πύρετη (πια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και μια ζεστή αγκαλιά μαζί με τη θέρμη της σοκολάτας στα χείλη..

    καλώς σε βρήκα!

    εδώ στο Πήλιο είμαστε σχεδόν αποκλεισμένοι :)

    φλκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mAuVe

    Κάπως έτσι φαντάζομαι τη συνέχεια... δεν είχα καμμία αμφιβολία ότι θα μπορούσες να την περιγράψεις επακριβώς!

    Μόνο έτσι μπορώ να το δώσω το όποιο στίγμα. Έτσι είμαι κι έτσι ξέρω. Αν αυτό κάποιοι το αγαπούν... τι μεγαλύτερη ευτυχία;

    Λατρεύω Μωβ Νατάσσα!!!!!!!!!!!!


    @Equilibrium

    Έλαααααααα ρεεεεεεεεε...

    Γιατί μας κάνεις να ζηλεύουμε τώρα;;;;;

    Άκου Πήλιο...

    ΟΚ, update στην ανάρτηση: "Θέλω όλα τα παραπάνω, και κατά προτίμηση στο Πήλιο!!!!"

    ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!

    Ελπίζω εκτός από το ονειρεμένο Πήλιο, να υπάρχει στο σκηνικό σου ΚΑΙ η ζεστή αγκαλιά ΚΑΙ η θέρμη της σοκολάτας!

    Φιλάκια ζηλιαρογατίσια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χιόνισε, χιόνισε στο Στρουμφοχωριό,
    ρίξε ξύλα στη φωτιά κάνει κρύο τσουχτερό!!!!

    Επιτέλους ξεπεράσαμε την ησυχία του Βαλεντίνου!!!Τι ήταν αυτό πια... Φύλλο δεν κουνιόταν στη μπλογκόσφαιρα...

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Χρύσα

    Τζάκι δεν άναψα για να είμαι ειλικρινής.

    Θα ήθελα όσο τίποτα να το είχα ανάψει, να άραζα και να χάζευα έξω.

    Αλλά... ΚΑΝΩ ΦΑΣΙΝΑ ΓΑΜ@#@#$$@:$%%@!! ΤΟ @#@$@$%@!#$@#@%!!!!!!!!!!!!!

    Δεν έχουν σχολείο αύριο και θα έρθει η μάνα μου να κρατήσει τον μικρό, που σημαίνει "έλεγχος από το υγειονομικό"...

    Την τύχη μου τη χορεύτρια, μέσα...

    Φιλιά κι από μένα, ελπίζω εσύ να περνάς καλύτερα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααααααχ...
    πες κι άλλα
    πες κι άλλα...

    υπέροχη γαλάνη...
    τι ταξίδι
    τι ωραίες πατημασιές σε χιόνι-πούδρα

    απαλό
    λευκό
    άσπιλο

    κι άλλο...

    εκεί που πονάει...
    πάντα εκεί που πονάει.
    να νοιώθουμε τον πάγο
    όπως καιγόμαστε.
    α ρε εστρέλλα τι μαγειρεύεις...
    υπέροχη...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μάγια

    Άλλα, δεν λέω...

    Κι αυτά που είπα...

    Τέλος πάντων...

    Απλά ήταν μια ανάγκη/φαντασίωση που είχα το πρωί, η οποία με βοήθησε να βγάλω τη μέρα.

    Καλά που ταξιδεύει και το μυαλό, και σώζει το σώμα...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι το Λευκό που σκέπασε σήμερα την πόλη μας, να σκεπάζει για πάντα την ψυχή και την καρδιά σου..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χελόου,
    δηλαδή αύριο δεν θα πάμε δουλειά???

    Τι καλά
    Τι καλά
    Τι καλά

    ζεστο καφέ και blogging...all day!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μικρός Πρίγκηπας

    Ιδανικό θα ήταν, Πρίγκηπά μου.

    Μια γαλήνη...

    Ίδια και για σένα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Χρύσα

    Ποιος Θανάσης;

    Εγώ δουλεύω κανονικότατα...

    Αλλά πάλι, καφέ και μπλογκινγκ ωλ ντέη, το κόβω, γιατί άμα έρθει ο δ/ντής μου από κει που μένει, εμένα να με χέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ετοιμάζεις την τσάντα για την δουλειά κι εξαφανίστηκες?!!!!!!!!

    ουφ.

    καληνύχτα με καλύτερη φαντασίωση ακόμη!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Maya

    Ναι...

    Βάζω την πετσετούλα, το σουσαμένιο κουλουράκι και το παγουρίνο μου...

    Καληνύχτα!!!!!

    (Καλύτερη για σήμερα δεν μπορώ να σκεφτώ, αλλά ελπίζω να ονειρευτώ τη συνέχεια αυτής!)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πού το θυμήθηκες το παγουρίνο?!!!!

    αααα χαχαχα

    εντάξει προχώρα τούτη...
    καλά πάει!

    :)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    όνειρα πονηρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H ποιο γλυκιά αντίθεση απο το κρύο στο ζεστο. Απο το κρύο μαγικό παιχνίδι ...σε ζεστή σοκολάτα χαλάρωσης..ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημεεεερα γλυκια μου!!!!
    αχ τι ομορφο!!!
    πολυ ομορφο!!!
    τα δυο extremes..κρυο με ζεστο αλλα που γινονται ενα μαζι..
    :)

    εκανες φασινα τελικα χθες το βραδυ?
    εγω nada!!!μιλαγα και μιλαγα και μιλαγα στο τηλεφωνο με την νατασσα μας...(χιλιες φορες πιο ομορφα!!!!)
    και σημερα παλι ετσι με βλεπω..οξη τεμπελιτιδα!!!

    σε ειδα στην maya μας ready to kill..χαλαρα τωρα οκ?εδω σε κανονικες μερες ειναι δραμα που οδηγουμε..σημερα θα ειναι το κατι αλλο!!!

    σε φιλω γλυκα φιλη μου καινουργια (αλλα ειναι λες και σε ξερω τοσο καιρο ηδη...:)))
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κανένα τοπίο, και σκηνικό δεν είναι ολοκληρωμένο σχεδόν ποτέ...
    Έχουμε το χιόνι, λείπει η φωτιά...
    Έχουμε την φωτιά και λείπει η σοκολάτα.
    Αυτό είναι το νόημα έστω...

    Κάτι να επιθυμούμε πάντα για να ολοκληρωθούμε σιγά σιγά.

    Καλές μάχες λοιπόν μεταξύ χιονιού και αγκαλιάς΄

    Φιλάκια Αγγελικά από μένα μωρό μου
    (μιας και οι άγγελοι κρυώνουν να κατέβουν και να στα δώσουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @maya

    Πάλι καρφώθηκα με τις ηλικίες, ε?

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @LOCKHEART

    Καλημέρα Σπύρο μου!

    Θεωρώ τις αντιθέσεις το αλατοπίπερο της ζωής. Η μονοτονία, θα ήταν αιτία θανάτου για μένα!

    Φιλιά!


    @tzotza

    Καλημέρα κούκλα μου!

    Όπως τό 'πες, όμορφο... Κι όπως λέει η Μάγια μας, "δεν θέλω να γλυτώσω από τα όμορφα"!!!!!!!!

    Χθες, ναι, ψόφησα στην φασίνα, και το πρωί, ναι, είχα τρελλά νεύρα που με κουβαλήσανε στην δουλειά. Αλλά όλα έχουν και τη θετική τους πλευρά. Κάνοντας τα πάντα χθες, σήμερα είμαι αραχτή χωρίς κανένα άγχος. Και αναγκαζόμενη να πάω στη δουλειά, άφησα το μικρό στης μητέρας μου, οπότε είμαι και αραχτή και ήσυχη από παιδί.

    Με λυπήθηκε ο Θεός και με αποζημιώνει!!!!!!!!!

    Ωραία που είναι τώραααααααα!!!!!!

    Πάω να ανάψω και το τζακάκι μου να είναι στα φουλ του όταν πέσει ο ήλιος!!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!!!!!



    @Aurangel

    Έχω το χιόνι, σε λίγο θα έχω τη φωτιά, και σοκολάτα φτιάχνω όποτε θέλω. Έχω 3 στα 4. Θά 'πρεπε να είμαι ικανοποιημένη; Λες, ε;

    Μπορώ να ανταλλάξω τα 3 που έχω με το 1 που λείπει;;;;;;;

    Την κουρτίνα 2, ίσως;;;;;

    Κι από μένα Αγγελάκι μου, άπειρα φιλιά κι αγκαλίτσες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υποτίθεται σήμερα εγώ θα πέταγα για Ιωάννινα... Καλά!!!

    Εγώ να μην παίξω χιονοπόλεμο; Οι μπάλλες που θα πετάω θα έχουν μόνο χιόνι Στελλί! Στο υπόσχομαι! Φιλιά!!!

    ΥΓ. Με εξέπληξες με μέγα Φάμελο και Δημητρούλα! Αγαπημένο κομμάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @South Of The River

    Εδώ είσαι εσύ, βρε;;;

    Κι εγώ σας φανταζόμουνα να τα πίνετε με τον Κωνσταντίνο σήμερα!!!

    Ελπίζω να μην το έχασες γενικώς το ταξιδάκι, αλλά απλά να αναβλήθηκε. Ξέρω πόσο γουστάρεις!

    Φιλούμπες!

    Υ.Γ. Προς τι η έκπληξη; Τουλάχιστον στα μουσικά...
    Αυτό το τραγούδι το είχα λιώσει όταν είχε βγει, και το χιόνι των ημερών το ξανάφερε ολοζώντανο μπροστά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εδώ είμαι ΒΡΕ! (Εμένα είπες βρε; Άκου βρε!)

    Το ταξίδι αναβλήθηκε και τότε που προβλέπεται να γίνεται δεν θα μπορέσω να πάω λόγω του ότι περιμένουμε την μπεμπούλα ανιψούλα μου!!!! Οπότε δεν θα πάω εγώ!!! Αλλά κάποια στιγμή σίγουρα. Δεν θα τη γλιτώσει ο Drunk Tank. Θα συναγωνιστούμε σε κάποια μπάρα...

    Όσο για τα μουσικά που παρεξηγήθηκες (πάλι πάλι πάλι πάλι πάλι πάλι), δεν εννοούσα ότι δεν τό'χεις, απλά ότι δεν περίμενα να το ακούσω. Λατρεμένο και από μένα!

    Φιλιά παρεξηγιάρα!!! (Άκου βρε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διαβαζω διαβαζω διαβαζω...στην αρχη λεμε
    και ειμαι ετοιμη να σου πω..
    "οκ ερχομαι :)"

    και μετα καταλαβαινω
    συνειδητοποιω

    οτι δεν βαζεις μυαλο...

    γι αυτο μενω εδω που ειμαι ...
    ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ:::::::::::))))))

    υγ τουλαχιτον πιεςβ τη σοκολατα θα κρυωσει:)

    υγ τζαμπα κοπος!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. και ναι το έκανα και σήμερα και χτες... μαζί με τα δικά μου παιδιά και τα παιδιά της γειτονιάς... και ήταν πραγματικά επικίνδυνο (είναι αδίστακτα τα τέρατα)... αλλά συναισθηματικά ακίνδυνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλα!!!!!
    με δουλεύεις?!!!!
    να κάνω χιονάνθρωπο με τα παιδιά και να του βάλω ανατομία γάιδαρου?!!!!


    τς τς τς


    δεν ντρέπεστε ξετσίπωτοι!!!!!

    αααααα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Talisker

    Είχες δηλαδή και καμμιά ελπίδα πως μπορεί και να βάλω ποτέ;

    Με τιμάς...

    Ή μάλλον, με (υπερεκ)τιμάς...



    @adaeus

    Καλά, με το γιό μου κι εγώ το έκανα...

    Κάτι άλλο είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα το κείμενο...

    Συναισθηματικά επικίνδυνο!


    @maya

    Μα δεν είναι υπέροχος???

    By far ο καλύτερος χιονάνθρωπος που κυκλοφόρησε!!!



    Καλημέρααααααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θέλω τσακωμούς και μετά θυμωμένα φιλιάααααααααααααα.

    οεοοοοοοοοοοοο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @χνούδι

    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    ΝΑΙ!
    .
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν τέτοιες (γαμάτες ομολογουμένως) διαθέσεις σας (μας) τις έβγαλε μιάμιση μέρα χιονιού, τι θα κάναμε σε καμιά Νορβηγία;;; Ε χνούδι; Ε ΝΕΓΚΜΑ;

    Φλέγεται η παρέα μές στο καταχείμωνο!!! (βρήκα κι άλλους χειμωνιάτικους τύπους;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτές οι στιγμές, οι "μικρές", είναι η ίδια η Ζωή, που χαμογελάει! :)))
    Άρπα μια χιονόμπαλα!! :))
    Μια καλή μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ANEMOΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ

    Άντε... να γεμίσουμε τέτοια χαμόγελα, λοιπόν!!!

    Καλημέρα και σε σένα!!!

    Υ.Γ. Όχι στο μαλλί, βρε, μόλις το σενιάρισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. FIRENZE???

    τωρα??
    μα δεν ειπαμε πρωτα ενα Παρισι??

    Να μπω σε ενα προγραμμα?
    -να το αφησω φλου?

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @talisker

    Φυσικά και θα χτυπήσουμε πρώτα ένα Παρίσι.

    Η Φλωρεντία, είπαμε, άμα γεράσουμε!

    (Άμα... Πρόσεξες; Όχι "όταν"...)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. zart!!
    -τωρα θελω ..ενα ταξιδι ..με τα ολα του!

    Τωρα λεμε!
    αλλωστε εμεις και θα γερασουμε και θα καλογερασουμε!!

    -Θα σου κρατησω ενα παρασολι.
    Κανει φακιδες ο ηλιος εκει !!:)

    -appuntamento on line?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Talisker

    Απουνταμέντο, ξε-απουνταμέντο, εδώ θα με πετύχαινες σήμερα... Δεν έχω μυαλό για δουλειά...

    (Μήπως να μην έχω παρασόλι, να δω πως είμαι και με φακίδες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. γιατι δεν εχει παιδι μου δουλεια σημερα? δεν εισαι κουρασμενη? δεν εχει σιεστα?
    Μηπως να σου δωσω ενα καπελο γιατι εμεις εκει στο Νοτο αυτες που εχουν φακιδες τις λεμε Γιαγκισεες???

    (εγω να κοιμηθω η να το αφησω??εχω και τις καλες μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Talisker

    Δουλειά έχει, και πολλή μάλιστα!

    Εγώ δεν έχω μυαλό να την κάνω, λέμε!

    Εσύ, αφού μπορείς, γιατί δεν κοιμάσαι, καλέ;;;;

    Ααααχ, νά 'χα τη χάρη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. γιατι ειστε και οι δυο μεσα ..
    :)
    ζωηρες !

    παω λεμε..εδω και μιση ωρα παω και εδω και μιση ωρα ..σας απανταω..
    αντε σου δινω ενα φιλι ανωδ ι νο ομως και χαιρομαι που σε διαβαζω
    καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Α, μέσα είναι κι η άλλη?????

    Τώραααα, πάω να την συγυρίσω, γιατί πριν πόση ώρα μου είπε ότι πάει για ύπνο, κι άλλα μαθαίνω τώρα!!!!!!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. axaxa...εχει λιγη ωρα που ησυχασε ..ειπε ειπε συγκινηθηκε ..ξαναειπε ..κι επεσε ηρωικα!


    now and i over anjd out !!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εδώ είσασταν φακιδομύτες εν αναμονή?!!!

    όσο εγώ κοιμόμουν?

    αυτό το έπεσε ηρωικά.... ααα χαχαχα

    κυριάκος.

    ξύπνησα.
    βρίζω τον πάγο των βορείων
    που μου χαλάει τις τσάρκες.
    αλλά c'est la vie
    που λένε και οι άλλοι.

    έλα. έληξε το χιόνι.
    εγώ κατέβασα και χιονάνθρωπο
    και τ'άσπρα όλα.

    τέρμα.
    χρώμα μούδωσες το βασικό εσύ
    σήμερα το πρωί.
    έλα ρίξε ένα βλέφαρο βαμμένο μωβ...

    τελευταία στιγμή δεν σου το αφιέρωσα σε μια ύστατη προσπάθεια να μην γίνουμε σαχλές πλέον!

    (τάλισκερ κιχ!)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. to χιονακι πλ εμπνευση σας εφερε...

    μμ...το καλυτερο παρτ ειναι αυτο της σοκολατας...δεν τ συζηταω...

    μετα απο τα μαλωμενα φιλακια οι αγαπησιαρικες αγκαλιτσες...η ανακουφιση...

    κι εγω το θελω...γιατι εχω μαλωσει με καποιον που με ζεσταινε με την ανασα του και δεν λεει να με κερασει μια σοκολατα,....;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Maya & Talisker

    Είχα έμπνευση και δεν ήθελα να μου φύγει.

    Τώρα θα πάω να δω την ηρωική πτώση...

    Να δω και με ποιο τρόπο αποτέλεσα πηγή έμπνευσης! (σαν να μου το αφιέρωσες είναι...)

    Πάει το χιόνι κι οι χιονάνθρωποι...

    Έμειναν οι άνθρωποι...

    Για να δούμε τι θα κάνουν...

    (Αυτό είναι απάντηση στη Μάγια/σύνδεση με την επόμενη ανάρτηση!)

    Έρχομαι με τα μωβ βλέφαρά μου, λίγο ξεθωριασμένα λόγω ώρας (και όχι μόνο...), να δω τι ζωγράφισες πάλι!

    (Με το "Κυριάκος", έπεσα κάτω!!!)

    Σας φιλώ πολύ πολύ και τις δύο, είστε υπέροχη παρέα, παντός καιρού!


    @in the sky

    ΚΑΙ το χιονάκι!

    Κέρασέ τον εσύ... Έτσι... για τη ζεστασιά που σου έδωσε κάποτε...

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή