"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2008

Το χαμόγελο της δικής μου Τζιοκόντας

Είναι στιγμές που θέλω να σου ρίξω ένα γερό χέρι ξύλο.


Είναι στιγμές που θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου.


Είναι στιγμές που θέλω να σε πιάσω από τους ώμους και να σε ταρακουνάω.


Είναι στιγμές που θέλω να σου κρατήσω το χέρι.


Είναι στιγμές που θέλω να σου κόψω την καλημέρα.


Είναι στιγμές που θέλω να μην ξεκολλάω από δίπλα σου.



Μπορείς να αγαπήσεις τον εαυτό σου τουλάχιστον
το μισό απ' όσο σ' αγαπάω εγώ;



Τα επόμενα στα αφιερώνω μήπως θυμηθείς ποια είσαι...

Και ξαναγυρίσεις, επιτέλους!










37 σχόλια:

  1. Αντιθέτικές προτάσεις με νόημα παθους και στολίδι με εκπληκτική μουσική , ευχομαι να γυρίσει να ακουσει και μάλιστα γρηγορα.

    Φιλια Καλημέρα :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Σπύρο μου!

    Υπό κατασκευή είμαι ακόμα...

    Προς το παρόν τσακώνομαι με τον Blogger και το You Tube...

    Αυτά τα βιντεάκια θα γίνουν μωβ, που ο κόσμος να χαλάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μουάαααα χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

    Όχι που θα του πέρναγε!!!!!!!

    ΤΩΡΑ, είναι έτοιμο!!!!!!!!!!!



    Σημείωση: Δεν μιλάω με τον εαυτό μου πάλι... Είναι για μια φίλη, που έχει χάσει το δρόμο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχος ο Χατζιδακις ...

    Απο τα λιγα ελληνικα που ειχα το "χαμογελο" (και δεν εχω πια, για τον γνωστο λογο - αλλα να μην ξαναλεμε τα ιδια και τα ιδια χιλιες φορες - κατανταει κουραστικο) και βρηκα την ευκαιρια να ξανακουσω ...

    Σ'ευχαριστω που μου το θυμησες.

    Οσο για την φιλη ... που θα παει ... θα τον ξαναβρει, μωρε, καποια στιγμη, τον δρομο της ... οπως ολοι μας, αλλως τε, καποια στιγμη ...

    Μμμμμακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστας 'The Fuzzy Snail'6 Φεβρουαρίου 2008 - 1:58 μ.μ.

    Πάντα επίκαιρη η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και υπέροχο να ανοίγεις τα μάτια σου και να πλυμμυρίζονται τα αυτάκια σου από τέτοιες μουσικές. Ευχαριστώ!
    Τα ωράρια μου γνωστά...
    Θα τα ξαναπούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι στιγμές που θέλω κάπου να κρυφτώ και ευτυχώς που υπάρχει η μουσική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχασα μια φιλη πριν χρονια,αγαπημενη..δεν προλαβα ουτε να τη χαστουκισω οταν ηθελα ουτε να της φωναξω σαγαπω οταν ηθελα να το ξερει..πολλα δεν προλαβα..ειναι ο παραληπτης αυτου του γραπτου,τι λες?δεν πρεπει να το διαβασει? μου εχεις λειψει φατσα το ξερεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν δεν της το πας εσύ,
    θα το κάνω εγώ!
    δεν θα ηρεμήσεις ποτέ αλλοιώς.
    να ξέρεις οτι προσπάθησες.

    αχ στέλλα μου.
    η μουσική του χατζιδάκι με δακρύζει απο μέσα προς τα έξω.

    σε φιλώ
    τώρα φαντάζεσαι ΠΟΣΑ αφήνω εδώ στο λευκό πάνω:











    ουφ.
    ξαλάφρωσα λίγο.

    σε φιλώ πολύ
    άξιζε η πάλη με μπλογκερ.
    και ξανά: δειξτης το κάπως.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στελλίτσα μου αγαπημένη ....

    μα πώς τα έκανες μωβ ??

    μαγισσα είσαι, ότι πιανεις γινεται μωβ !!!


    τυχερή είναι που έχει εσένα για φίλη.... είναι υπέροχο αυτο που έκανες για κεινη ....


    φιλακι γλυκο

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κι αν δεν το κανει η maya θα το κανω εγω...αντε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να εδαφος να διαφωνησω.....οχι σαν της Μαγιας που συμφωνουμε ολοι.

    Μηπως, λεω μηπως, η φιλη σου αποφασιζει για την ζωη της κι αυτο που ονομαζεις εσυ "αλλαγη" στον χαρακτηρα της ειναι μια αλλαγη που επελεξε, την εχει αναγκη και χρειαζεται στηριξη;; Δεν ξερω την περιπτωση, απλα μερικες φορες βγαζουμε αυθαιρετα συμπερασματα για ζωες αλλων. Αν γινει οπως παλια ποσους θα βολευει αυτο;; Αν μεσα σε αυτους δεν ειναι η ιδια η φιλη σου προσπαθησε να δεχτεις αυτη την καινουρια κοπελα να κανετε παρεα και να γινεται φιλες :)

    μακια σβουριχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πως εκανες μωβ τα βιντεακιαα;;; Θελω κι εγω τη συνταγη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μακαρι να δει...να ακουσει...ν
    μακαρι να θυμηθει....
    ΜΑΚΑΡΙ...
    τετοια λογια...τετοια μουσικη...

    αχ...να ξαναγυριζε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καμιά φορά η προσπάθεια και μόνο είναι αρκετή. Εύχομαι η αγάπη σου για αυτό το άτομο να εισακουστεί όσο πιο πολύ γίνεται και να είναι δίπλα σου... Πάντα για το δικό της καλό! Όπως κι αν το ορίζει εκείνη.

    Εκπληκτικές μελωδίες, εκπληκτικές καινοτομίες, εκπληκτική κι εσύ... για άλλη μια φορά!

    Σε φιλώ σταυρωτά και με γλυκιά προσμονή για το Σάββατο. Με την ελπίδα να κάνουμε κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόση αγάπη χωράς!
    Δώστην και θα γυρίσει...
    Είναι μαγική η αγάπη!
    (Θέλω κι εγώ συνταγή για να τα κάνω μπλέ...)
    Φιλιά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οποια κι αν είναι, όπου κι αν είναι, όπως κι αν είναι (δεν ξέρω)... είναι τυχερή που έχει εσένα φίλη (ξέρω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτό που έχω να σου πω είναι
    "κι άλλο ... μην εγκαταλείπεις την προσπάθεια να της τα λες... φώναξέ της τα... ούρλιαξε της την αγάπη σου... μη σταματάς τον αγώνα"

    κι αυτό που έχω να πω σε κείνη είναι: "μα καλά δεν μπορείς επιτέλους να βγάλεις τις παρωπίδες? πόσο λίγοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τέτοιους φίλους αγάπη μου? πόσοι έχουν αυτή την ευλογία? γαμώτο σου! άνοιξε τα μάτια σου κι αγκάλιασέ τους"

    ίσως κάνω λάθος για το πρόσωπο... αλλά θαρρώ έχω καταλάβει...

    όπως και να 'χει στελλίνα, είσαι ένας θησαυρός ολοφάνερος για τον κάθε (την καθεμιά εν προκειμένω) που εθελοτυφλεί στις αυτοκαταστροφικές του δίνες κι έχω να σου πω ένα πελώριο κι ολοστρόγγυλο μπράβο για τη δύναμή σου, τις αντοχές σου & τη δοτικότητα... ξέρω πως δεν θα το παρατήσεις... κι ελπίζω από καρδιάς ρε γαμώτο να το φτάσεις στο ζητούμενο

    μακάρι!

    οι μουσικές που διάλεξες το πιο τρυφερό άγγιμα

    τα μΩβ περιτυλίγματα / στολίδια για τα βιντεάκια.... αψόγου

    εύγε λατρεμένη μου φιλενάδα

    καληνύχτα χορωδιακή με δώρα ονείρων γαλήνιων

    από ένα γλυκό φιλί σε σένα & στο σγουρό (ατίθασο) κεφάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στελλάκι μου, πάλι με μπέρδεψες.
    Τί ανάρτηση είναι αυτή?
    Υπάρχει μια αντίφαση, στα βιντεάκια και στην δήλωσή σου.

    Πρέπει ν'αγαπάς τον εαυτό σου,γιατί είσαι σπάνια,χαρισματική, ευαίσθητη....!!!

    Υ.Γ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΜΠΗΞΕΙΣ ΠΑΛΙ!!!
    ΤΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα,
    τα κάνω στον εαυτό μου κατα καιρούς αυτά. Έχω κάτι σημάδια.

    Μια ευχή: ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ.

    Ένα ευχαριστώ: ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΩ.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @d & c

    Λες μωρέ Γιώργο μου; Μακάρι, γιατί τελευταία ανησυχώ πολύ...

    Φιλούμπες!


    @Κώστας "The Fuzzy Snail"

    Θέλω να ξανάρθω καμμιά Τετάρτη!!! Πολύ μου άρεσε!!! Άϊντε, να δούμε πότε...

    Φιλούμπες!!!!!!!!


    @Κούκος

    Υπάρχει καλύτερη κρυψώνα;


    @Κατερίνα

    Και να μην τα διαβάσει, τα ξέρει. Τα λέω και τα κάνω χρόνια. Απλά δεν βλέπω να βοηθάνε κι έχω απελπιστεί, θέλω να ουρλιάξω... Και που αλλού να ουρλιάξω; Καλά που έφτιαξα κι αυτό το μωβ σπιτάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maya

    Όπως είπα και παραπάνω στην Κατερίνα, δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Δεν έχω μέσα μου πράγματα που δεν έχω βγάλει προς εκείνη. Απλά δεν έχω βρει κανέναν τρόπο (ούτε με το "καλό" ούτε με το "άγριο") που να έχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Νιώθω ανήμπορη, ανίκανη, να βοηθήσω. Κι έχω φτάσει σε οριακή κατάσταση, πνίγομαι...

    Καλά που έχουμε και τον Χατζιδάκι...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



    @Κυβέλη Δραγούμη

    Δεν ξέρω αν είναι τυχερή βρε Κυβέλη μου... Εγώ πάντως σίγουρα είμαι τυχερή! Είναι ένα από τα πιο αξιόλογα άτομα που έχω γνωρίσει, κι έχει συμβάλλει σε τεράστιο βαθμό στην πνευματική μου ανάπτυξη. Της χρωστάω πάρα πολλά...

    Φιλιά!



    @ Dee Dee
    & Κυβέλη & όποιος άλλος...

    Οδηγίες για τα χρωματιστά βιντεάκια θα σας πω στο τέλος

    (Ντηντή μου, τά 'παμε από αλλού εμείς, ναι;)

    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @in the sky

    Μακάρι...

    Αχ, δε λες τίποτα!

    Σ' ευχαριστώ!


    @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Σίγουρα, μόνο να προσπαθούμε μπορούμε. Απλά όταν για πολύ καιρό δεν βλέπουμε αποτέλεσμα, απογοητευόμαστε καμμιά φορά...

    Τι γλυκά λογάκια που λες πάντα! Τι ζουζούνι που είσαι! Σματς!!!!!

    Για το Σάββατο, χλωμό το βλέπω, ρε κουτσούνι, αλλά θα δούμε. Πάντως αν έχεις και κάτι άλλο στα σχέδια, κλείστο καλού - κακού μη σε κρεμάσουμε Σαββατιάτικα!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!


    @bluesmartoulis

    Η μεγαλύτερη μαγεία!!!!!!!

    (Under your spell που λέγαμε, ε; χαχαχαχα!)

    Η συνταγή έρχεται εντός ολίγου...

    Φιλάκια!!!!!!!!


    @adaeus

    Με τιμούν τα λόγια σου, ειδικά για το λίγο που με "ξέρεις", αλλά πίστεψέ με, είμαι κι εγώ άλλο τόσο τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @mAuVe

    Όχι, μάτια μου, δεν θα εγκαταλείψω... Εναλλακτικούς τρόπους ψάχνω να βρω, μήπως και κάποιος τελικώς αποδώσει...

    Τα τελευταία δεν τα σχολιάζω γιατί από την αγάπη που μου έχεις (αμοιβαία!), με έχεις σχεδόν αγιοποιήσει!!!!! Το μόνο που θα δεχτώ - γιατί δεν με κράζω μόνο για τα "κακά" μου, λέω και κανά "καλό" - είναι πως όταν αγαπάω δίνω σχεδόν τα πάντα. Ειδικά στους φίλους! (Καλό για τους άλλους αυτό βέβαια, για μένα όχι πάντα...)

    Αυτό το "μακάρι" σου και όλων το άλλων που το έχουν "αφήσει" εδώ μέσα, ελπίζω να εισακουστεί... Το ελπίζω όσο τίποτα!

    Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια κι απ' τους δυό μας (του τα δίνω κάθε φορά, μη νομίζεις!)!!!!!!!!!!!!



    @aurangel

    Μπουμπού μου...

    Μπουμπού μου...

    Μπουμπού μου...

    Τά 'παμε τηλεφωνικώς, τι να πω άλλο...

    (Τουλάχιστον, σε ξεμπέρδεψα!)

    Φιλούμπες ξανάστροφες!



    @Cryssa

    Εγώ σ' ευχαριστώ! Ειλικρινά! Εγώ!

    Φιλούμπες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μηπως δεν θελει?Η δεν μπορει επι του παροντος γιατι ο χρονος κυλαει διαφορετικα μεσα στον καθενα μας?Κανε λιγο υπομονη αφου την αγαπας τοσο.Δωστεις λιγο χρονο ακομη..Ε?τι΄λες?Καλημερα Negma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα παμε και με ξενερωσες

    φερτε μου καποιον να διαφωνησω επειγοντως!!! Εχω μπερδευτει....εγω που ειμαι πνευμα αντιλογιας και αντιδραστικη να μη βρησκω ουτε μια τοσο δα ψυχουλα να διαφωνησω μαζι της!!! Θα τρελλαθω. Παω να μαλωσω στην Ταλι που εμαθα οτι εκλεισε το κοκκινο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Faraona

    Εμένα ο χρόνος μου και η αγάπη μου δεν έχουν όρια.

    Το σώμα είναι φθαρτό κι έχει όρια.

    Άρα, άλλα είναι αυτά που την πιέζουν χρονικά να κάνει κάτι, πριν να είναι πολύ αργά...

    Καλημέρα κι από μένα!



    @Dee Dee

    Άσε με γιατί την έχω κάτι νεύρα!!!

    Έπιασε και τα κατέβασε, και τώρα μου ακύρωσε το διπλανό μου link!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. TO WHOM IT MAY CONCERN:

    Περί των χρωματιστών βιντεακίων:

    Επιλέγετε το βίντεο που θέλετε, πάτε δεξιά από εκεί που παίζει, που έχει τις πληροφορίες περί αυτού, βρίσκετε το σημείο που γράφει embed (έχει τον κώδικά του από κάτω σ' ένα πλαίσιο) και λίιιγο δεξιά βρίσκετε ένα link που γράφει customize. Το πατάτε και ανοίγει ακριβώς από κάτω ένα πλαίσιο που σας δίνει επιλογές χρωμάτων. Διαλέγετε το χρωματάκι της αρεσκείας σας, και ο κώδικας από πάνω, διαμορφώνεται αναλόγως. Τον κάνετε copy.

    Πάτε τώρα στην ανάρτησή σας, και αφού την έχετε ολοκληρώσει σε βαθμό να λείπει μόνο το βίντεο, πάτε στην καρτέλα που δείχνει και τα html (δεν θυμάμαι τώρα πως τη λένε, αλλά όχι αυτή που λέει "σύνθεση", την άλλη). Πάτε στο σημείο που θέλετε να μπει το βίντεο, κάνετε paste τον κωδικό που είχατε κοπιάρει πριν και δημοσιεύετε.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Έχει σημασία που σας λέω να το κάνετε τελευταίο. Αν πρώτα το "περάσετε" στη σελίδα και μετά κάνετε άλλες αλλαγές, υπάρχει κίνδυνος να μην σας βγάλει το χρώμα που είχατε επιλέξει. Δεν ξέρω πως διάολο γίνεται αυτό, αλλά εμένα γι' αυτό μου είχαν γίνει τα νεύρα κοτσίδες όταν έφτιαχνα τη δικιά μου ανάρτηση. Ένα κόμμα να άλλαζα, χαλάγαν τα βίντεο! Και φτου κι απ' την αρχή όλο αυτό, και ήταν και 4 τα άτιμα!

    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο πλέον αναρμόδιος ξαναχτυπά! Στενάχωρο αυτό που έγραψες. Και αυτό που θα γράψω σκληρό. Αλλά για να ξαναβρει τον δρόμο του ο οποιοσδήποτε πρέπει κατ' αρχάς να το θέλει πραγματικά. Δεν σώζεται όποιος δεν θέλει να σωθεί.

    Και αφορά και εμένα αυτό σε πολλά θέματα της ζωής μου...

    Φιλιά Στέλλα. Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @South Of The River

    Συμφωνούμε Πάνο μου! Έτσι είναι...

    Γι' αυτό προσπαθώ να της θυμίζω ποια είναι...

    Μήπως ξυπνήσει και βάλει τα δυνατά της.

    Μόνο αυτό μπορούν να κάνουν οι γύρω μας που μας αγαπούν, τίποτα άλλο.

    Πάνω σ' αυτό, κάνω ό,τι μπορώ... Όσο μπορώ...

    Κι από μένα, πολλά φιλιά και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εντυπωσιάστηκα με την υπομονή σου!!! αλλα αξιζε το αποτέλεσμα ειναι καταπληκτικο και εχει το δικο σου προσωπικο στυλ !!!

    ελπίζω όλα να είναι καλύτερα με τη φίλη σου ....



    σου στέλνω αγκαλίτσα μεγάλη

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. (μουρμουρα) ολοι ξερουν να κανουν κολπα με αυτον τον blogger και βαζουν χρωμα στα βιντεακια τους...μονο εγω δεν ξερω τη τυφλα μου...αντε κι εσυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...ο γκρινιαρης ο ανθρωπος ειδες απο που φαινεται;

    γκρινιαζει πρωτα και μετα διαβαζει οτι η καλη negma εξηγει πως γινονται ολα αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρααααα!!!!!!!!!!!

    Ναι, κι όμως, δεν κάνετε λάθος!!!

    Είμαι εγώ, είναι Σάββατο και είναι 8.30 το πρωί!!!!!!!!!!!!

    Αυτό μόνο πολύ καλό ή πολύ κακό σημάδι μπορεί να είναι. Μέση οδός δεν υπάρχει...


    @αν ακούς

    Λεωνίδα, εμένα είναι να μη μου μπει ο διάολος! Άμα μου καρφωθεί κάτι στο μυαλό, δεν μου το βγάζεις ούτε με τυρμπουσόν! Αυτό είναι βέβαια ευχή και κατάρα, αλλά... έτσι είμαι!

    Με πολύ ψάξιμο και τελικώς με τη βοήθεια του κοινού (βλ.dazed & confused) τα κατάφερα πάντως!

    Κάτσε μια που σε βρήκα να στα χώσω κι εγώ λίγο τώρα...:

    Γιατί κλείνεις τα σχόλια, παιδί μου;;;;;;

    Πάντως η επιλογή σου από Radiohead προσφάτως, ήταν από τα πιο αγαπημένα μου!

    Καλή σου μέρα, και καλό ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Κυβέλη Δραγούμη

    Κουκλίνι, μην με παρεξηγείς που σε προσπέρασα, τώρα είδα το σχόλιό σου.

    Τέτοιες ώρες λειτουργώ σε safe mode!

    Πάντως καλά έκατσε αυτή η καθυστέρηση, γιατί εντελώς συμπτωματικά, συνέπεσε με τη στιγμή που απ' όοοοολο το Έργο (γι' αυτό είναι 4 τα βίντεο) αυτή τη στιγμή ακούω το αγαπημένο της και μου.

    Και τη νιώθω πολύ κοντά μου...

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λογάκια, αγκαλίτσα κι από μένα!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. axaxaxaxaxa...

    μα γιατι δεν μπηκα πιο νωρις εδω να μου φτιαξει η γκρινια του Λεο πρωι πρωι τη μερα??!!!!!!!!

    ειναι πανεμορφα τα βιντεακια
    δεν θα ρωτησω εγω πως γινονται δεν θελω να μαθω

    βασικα μου αρεσει ο καθενας να εχει το δικο του στυλ..

    οταν κατι πολυφοριεται χανει την μαγεια του και την μοναδικοτητα του... να μην το κανετε ολοι δεν θα το αντεξω:::))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. με παρεσυραν τα σχολια και δεν ειπα τιποτα για το κειμενο ...την πρωτη φορα που το διαβασα νομιζα πως το εχει γραψει μια μανα για μια κορη...


    τελικα ειναι απο μια φιλη για μια φιλη..

    κι εγω τετοια φιλη ειμαι ..σε καταλαβαινω..
    σχεδον μητριαρχικη.

    ..και σε χαιρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή