"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2008

Just catching up...

René Magritte's Not to Be Reproduced



Πέρασα να σου πω μια καλημέρα,

να δω τι κάνεις, πως τα πας...

Πάλι λείπεις; Πότε θα τα πούμε;

Δεν φαντάζομαι να μου κρύβεσαι... Ξέρεις πως από μένα δεν μπορείς να κρυφτείς... Τουλάχιστον όχι για πολύ!

Εντάξει; Τους έκανες τους απολογισμούς σου; Έδωσες τις υποσχέσεις σου;

Όχι;

Σωστά...

Κι άλλες φορές που τά ‘κανες...

Και τίποτα να μην έμαθες, και τίποτα να μην τηρήσεις,
ένα πρέπει να μου υποσχεθείς:

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΑ!

Είδες τι γίνεται όταν με αμελείς...

Όχι πάλι τα ίδια, ναι;

Θες να κάνεις λάθη; Να κάνεις. Πως αλλιώς...

Όχι τα ίδια όμως...

Κι εγώ θα είμαι εκεί να σου λέω:

«Μπράβο! Υπέροχο κι αυτό το λάθος! Το φχαριστήθηκες;»

Αλλά όχι τα ίδια...

Πάλι εκεί θα είμαι, δηλαδή... Αλλά να... Ας είναι αλλιώς τώρα...

Θα ξαναπεράσω.

Κοίτα μη λείπεις πάλι, ναι;

34 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ

    επιτέλους επέστρεψες!!!!

    καινούρια ανάρτηση καινούριες μουσικές....!!!!

    τι καλά !!! μου έλειψες το ξέρεις??

    έλα απο μένα

    σου άφησα απάντηση !!!

    φιλάκια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' αυτα τα ραντεβου με τον κανακεμενο μας εαυτο..πρεπει να ειμαστε συνεπης..
    -θα στο θυμιζω!
    Μ' aρεσει ο Magritte ..σε ενεπνευσε ο πινακας ή σε συμπλήρωσε?

    οτι και να ναι ..αυτο το παιχνιδ μ αρεσει τρελλα..

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Καλά και Πολλά Στέλλα!

    Δικαίωμα στα λάθη!

    Γνώθι Σ εαυτόν έγραφε η πινακίδα του Μαντείου των Δελφών. Οκ δικαίωμα στα καινούργια λάθη. Ας γίνουν μάθημα τα παλιά.

    Σου έφερα τους γνωστούς στίχους που μου τους θύμησε το κείμενό σου:

    Άσε με να κάνω λάθος
    Μην μου λες πως ειν' ντροπή
    Άσε με να βρω μονάχος
    Ποιο το τέλος ποια η αρχή
    Άσε με μονάχο μου να νιώσω
    Την ουσία μέσα σ' όλα που 'χεις πει
    Αν αντίρρηση μου φέρεις
    Θα θυμώσω και το ξέρεις
    Αν με χάσεις αιτία θα 'σαι εσύ

    Άσε με να κάνω λάθος
    Άσε με να κούραστώ
    Άσε με να 'ρθω μονάχος
    Και συγνώμη να σου πω
    Έχω μπόλικο καιρό να κοροϊδεύω
    Κάθε λέξη, κάθε έννοια και σκοπό
    Έχω όρεξη πολύ να αλητεύω
    Κι ας μη ξέρω για τι ψάχνω ή τι θα βρω

    Μη μου λες για εξερευνήσεις
    Και για χώρες μακρινές
    Μη μου λες για κατακτήσεις
    Και για μαζικές δομές
    Πες μου μόνο πως περνούν τη νύχτα
    Με δυο φίλους σ' ένα υπόγειο σκοτεινό
    Η σειρήνα πάνω ουρλιάζει
    Και η σύριγγα αδειάζει
    Και το αίμα χύνεται ζεστό

    Άσε με να κάνω λάθος
    Άσε με να δω καλά
    Άσε με να βρω μονάχος
    Τι μου παίρνει τα μυαλά
    Άσε με να σου σφυρίξω στο σκοτάδι
    Ένα γνώριμο παλιό σκοπό
    Άσε με να σου γεμίσω κάποιο βράδυ
    Τα κενά με μουσική, rock'n'roll που συμπαθώ

    Άσε με να κάνω λάθος
    Μη παριστάνεις το Θεό
    Δεν μ' αρέσουν οι σωτήρες
    Δε γουστάρω να σωθώ
    Δεν πειράζει αν μετά θα μετανιώσω
    Δεν τρέχει τίποτα αν διπλά θα κουραστώ
    Δεν με νοιάζει απαγοήτευση αν νιώσω
    Αφού ξέρω πώς έπαιξα και 'γω

    Σύνθεση - Στίχοι : Ανδρέας Τσιλιφώνης

    **** Το τραγούδι που επέλεξες απλά τέλειο!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέλλα γιατί το όνομα του μλογκ στα ιταλικά και όχι στα Αγγλικά;;
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ας είναι διαφορετικά όλα φέτος ναι έχεις δίκιο πάλι εκέι θα είμαι και εγω όπως και εσυ αλλά ας είναι διαφορετικά τα λάθη τα πάθη όλα έχουν την ανάγκη της αλλαγής


    καλημέρα κοριτσάκι επιτέλους γύρισες

    φιλί και αγκαλιά η πρώτη του χρόνου(έρχονται και άλλεεεεεεεεεες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερες.καινουργια ονειρα καινουργια λαθη καινουργια παθη.ολα δικα μας,ολα για μας,ολα καλοδεχουμενα..
    κανονισε να παμε για καφεδακι.εχω αδεια..φιλια καλημερας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα φιλενάδα μου!!!
    Χρόνια πολλά και πάλι κούκλα μου.
    Ωραίο κείμενο, ωραία διάθεση.
    Ξέρεις τι μου θυμίζει?
    Το θέατρο του παραλόγου καρδιά μου.
    Αναζητώντας απαντήσεις για ΄΄οτι πιο πολύ μας απασχολεί.
    Περιμένοντας τον Γκοντό λοιπόν...
    ωραία μελωδία honey.
    Καλή συνέχεια.
    φιλούμπες ατελείωτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα ακόμα θέμα για το οποίο ο φίλος σου South Of The River θεωρεί τον εαυτό του τον πλέον αναρμόδιο να μιλήσει και να κρίνει. Και το ξέρεις εσύ!

    Δύσκολο πράγμα η γαμημένη ειλικρίνεια με τον εαυτό μας! Πολύ σημαντικό όμως. Το παν!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλημέρα, καλό μου, σ' ευχαριστώ, θα περάσω.

    Φιλιά


    @Talisker

    Όπως τα λες, Τάλι... Βάλε το snooze, σε σένα στηρίζομαι! No mercy!!!

    Ο πίνακας δεν αποτέλεσε έμπνευση, απλά ήρθε κι έδεσε. Πρώτα το έγραψα και μετά μου ήρθε "φλασιά" ο συγκεκριμένος πίνακας και τον έψαξα. Θεωρώ πως ήταν ό,τι καλύτερο γι' αυτό που ήθελα να πω...

    Καλή χρονιά και σε σένα,
    όμορφη-φλου φιλενάδα μου!
    (την είδα τη φωτό σου, χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αλεξάνδρα

    Επίσης, Αλεξάνδρα μου, να χαίρεσαι την πανέμορφη οικογένειά σου!

    Βουρ για τα λάθη, λοιπόν! Παλιό αγαπημένο αυτό που παρέθεσες, και θα προσθέσω με τη σειρά μου έναν στίχο από αλλού: "Θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό"...

    Πολλά φιλιά!!!

    Υ.Γ. Το χριστουγεννιάτικο παραμύθι με το αρκουδάκι (ξέρεις εσύ) είναι το ίδιο ακριβώς που δραματοποίησαν και έκαναν παιδική παράσταση στο νηπιαγωγείο του Αδάμ, φέτος, στη σχολική γιορτή!!!!! Φοβερή σύμπτωση;;;;;;;;


    @Ανώνυμος

    Καλή χρονιά και σε σένα.

    Δεν το βρίσκεις λίγο εγωιστικό να ζητάς χωρίς να δίνεις; (Στοιχεία στην προκειμένη περίπτωση).

    Αν θελήσεις να μοιραστείς μαζί μας κάτι από σένα, όπως όνομα π.χ., ευχαρίστως να σου απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @artou

    Καλημέρα, Αρτού μου!

    Ζωτική ανάγκη οι αλλαγές!!! Παντού και πάντα, τουλάχιστον για μένα...

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    (ωραίες κι οι αγκαλιές, δεν λέω, αλλά στην Μάγια αφήνεις και κανά μεζέ...)


    @Κατερίνα

    Όλα Κατερινάκι... όλα...

    Την καλημέρα μου!

    (για τον καφέ, τά 'παμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Aurangel

    Καλημέρα αγγελάκι μου!

    Ξέρεις γιατί σου θυμίζει θέατρο του παραλόγου; Γιατί είναι κομμάτι της ψυχής και της ζωής μου!!!

    - Παρααάλογοοοοοο;;;;
    - Δεν απαντάει... Άρα, λογικό.

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!


    @South Of The River
    (ή αλλιώς "ο καθ' ύλην αναρμόδιος")

    Για πάλεψέ το λίγο βρε Πάνο μου... Κάτι θα βγει... Ίσως αν το έπαιρνες αλλιώς; Πήγαινες λίγο κατά καρδιά μεριά αντί για πολύ εγκέφαλο; Ξέρω κι εγώ, λέω...

    Μην το δέσεις και κόμπο, ούτε κι εγώ είμαι η αρμόδια... Μάλλον στους τυφλούς ο μονόφθαλμος είμαι...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΕΞΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ!!!!

    Δυναμικα για ενα υπεροχο 2008!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κι εγώ κουνάω το κεφάλι

    ρυθμικά

    γιατί θυμάμαι

    γιατί μου έχει συμβεί

    γιατί κατανοώ

    ααααα

    και γιατί μου αρέσει η μουσική!!!!

    φιλιά φρέσκιας χρονιάς

    με ζωντάνια,
    με διάθεση να τεντώσουμε έξω γλώσσες,
    με αποστροφή στις αρνητικούρες

    κρατάμε γερά
    μωβ φιλιά... άφθονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @katka (deedee μου, εσύ δεν είσαι;)

    Επίσης, κοπελάρα μου!

    ΣΕΞΥ, ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ!!!!!!!!!!



    @mAuVe

    Εμείς καρδούλα μου, στον ίδιο ρυθμό κουνιόμαστε... Ανεξαρτήτως μουσικής...

    Γερά, με τσαμπουκά, λοιπόν, και τις γλωσσάρες - παπούτσι!!!!!!!

    Αμέτρητες γλυκές φιλούμπες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγω ειμαι η Κατκα ναι, βγαινει καμια φορα κατα λαθος οταν μπαινω στο δευτερο μειλ μου (ως πολυπραγμων εχω πολλα μειλ!)

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επαναλαμβάνω την απορία μου.
    Είμαι φοιτητής στο Μιλάνο λέγομαι
    Φραγκούδης Γεώργιος. Επισκέφτηκα το μπλόγ σου και μου έκανε εντύπωση γιατί στα Ιταλικά. Προτίμησα το ανώνυμο όπως και τώρα γιατί δεν έχω μπλόγκ. Τι σημασία έχει τάχα το όνομα;; Αν δεν θέλεις ανωνυμίες τότε κάνε μοδεραζιονε. Εχεις και μιά ηλικία τρυφερή από ότι δηλώνεις.
    Αν νομίζεις τώρα πούμαθες το όνομά μου ότι μοιραστήκαμε κάτι μου απαντάς
    διαφορετικά να σου στείλω πλήρες βιογραφικό σημείωμα .
    Φιλάκια και καλά Θεοφάνεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Roadartist

    Κι για σένα, Αρτίστα μου! Τα καλύτερα εύχομαι!



    @Dee Dee

    Δεν είναι υπέροχο όμως που φτάσαμε να αναγνωρίζουμε ο ένας τον άλλον από την γραφή του, χωρίς να χρειάζονται ονόματα, ψευδώνυμα, κλπ; Τι ωραία!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πέρασα για τη καθιερωμένη καλημέρα για φιλιά (αγκαλιές δεν έχει σήμερα)

    έφερα και μπινελίκια για το καφέ αυτα ντε τα μελωμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Γιώργος Φραγκούδης

    Moderation δεν κάνω. Ούτε καν έχω διαγράψει ποτέ σχόλιο, ανώνυμο ή μη. Και μπινελίκια δεκτά, μιλάω πολλές "γλώσσες" και μπορώ να αντιμετωπίσω οποιονδήποτε.

    (Την ειρωνεία τη θεωρώ χειρότερη από τα μπινελίκια βέβαια, αλλά λόγω του πνεύματος των ημερών, την προσπερνώ...)

    Το όνομα λοιπόν, δεν έχει καμμία σημασία. Θα μπορούσες να μου πεις ότι σε λένε Αμαλουσάνθη Πισπιρίγκου και είσαι χαρτορίχτρα στις Κουκουβάουνες. Το ίδιο μου κάνει.

    Αφού δείχνεις πως το κατέχεις το άθλημα, θά 'πρεπε να ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να έχεις μπλογκ για να δώσεις ένα νικ. Μπορείς να ανοίξεις σε ελάχιστο χρόνο ένα λογαριασμό ή αν δεν θες ούτε αυτό, απλά να βάλεις ένα νικ στο πεδίο ψευδώνυμο. Τόσο απλά.

    Οι ανώνυμοι συνήθως περνάνε, πετάνε μια κουβέντα, φεύγουν. Εσύ κάτι ρώτησες. Άρα περιμένεις απάντηση. Θα υπάρξει μια στοιχειώδης επικοινωνία, που μπορεί είτε να λήξει εκεί, είτε να συνεχιστεί. Κάπως πρέπει να σε λέω. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που ζήτησα ένα όνομα, κι όχι φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.

    Και συνεχίζω με την απάντηση στο ερώτημά σου, ελπίζοντας ότι οι αρχικές ειρωνείες ήταν μια κακιά στιγμή, δεν θα συνεχιστούν, οπότε και δεν θα το σκυλομετανιώσω που μπήκα στη διαδικασία να ασχοληθώ.

    Κάτω ακριβώς απο τον "τίτλο" υπάρχει ένας "υπότιτλος". Αυτό που γράφω εκεί αφορά την Α' πλευρά της εν λόγω κασέτας. Στην Β' πλευρά, ο εν λόγω άνθρωπος, είχε γράψει το ίδιο στα Ιταλικά, για δύο λόγους: Πρώτον για να κάνει λογοπαίγνιο με το όνομά μου που στα Ιταλικά σημαίνει Αστέρι. Δεύτερον γιατί ήταν Ιταλός. (Και - τι σύμπτωση - φοιτητής στο Μιλάνο).

    Ο άνθρωπος αυτός με έχει "καθορίσει" σε πολύ μεγάλο βαθμό και αποτελεί ένα τεράστιο και πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ως εκ τούτου, το να του αφιερώσω μια τιμητική θέση στο μπλογκ μου, ήταν το λιγότερο...

    Καλά Θεοφάνεια και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @artou

    Καλημέρα Αρτού μου.

    Πες με πλεονέκτρα, πες με ό,τι θέλεις, αλλά δεν εννοούσα να κόψεις τις αγκαλιές και να αρχίσεις τα μελομακάρονα.

    Απ' όλα θέλω!

    Φιλούμπες πασαλειμμένες μέλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα και απο μενα ...
    πολυ φασαρια κανετε ολοι σημερα και μολις ξυπνησα..
    ειπα να περασω πρωτα απο τον ουρανο σου..
    εχω αφησει ενα κομματι απο το προσωπο μου στον καθρεφτη σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν περασει η Μαγια πες της να σου δωσει ενα φιλι απο μενα !!


    μετα τιμης...
    -Αμαλουσάνθη Πισπιρίγκου!!







    (ειμαι λεμε στο πατωμα!):::)))
    λεω να το κανω υπογραφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτο με τα ιδια λαθη παντως Στελλιτσα μου ειναι μεγαλο θεμα!!!!

    Οταν αρχιζω το κηρυγμα σε φιλη μου που εχει κανει το ιδιο λαθος (οχι απλα δις αλλα τρις κ.ο.κ.) κλεινεται και μετα νιωθουμε ασχημα και οι δυο.
    Αποφασισαμε λοιπον να βρουμε μια αστεια λεξη. Ετσι, οταν εχουμε να εκμυστηρευτουμε κατι για το οποιο υποθετουμε οτι θα επακολουθησει κηρυγμα απο την αλλη, λεμε "πατζουρι" (δεν ειναι αστεια λεξη;;;;) για να ελαφρυνουμε λιγακι την ατμοσφαιρα απο την αρχη και να συζηταμε περοσσοτερο με χιουμορ τα λαθη μας, ιδια ή καινουρια.......που δεν ειναι καθολου αστεια καποιες φορες, το νομισμα που τα πληρωνουμε ολο ανεβαινει στο χρηματιστηριο της ψυχουλας μας!!!

    Και ναι θελω κι εγω να της φωναξω....... ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΑ!

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αααααααααααααα!
    έχω χάσει επεισόδια!

    δεν σας έχω πει οτι άμα γίνεται θέμα θέλω να είμαι ΚΑΙ ΓΩ ΕΔΩ?!!!

    τέλος πάντων, το προσπερνάω κι ας ζηλεύω.

    ...
    ορίστε έχασα τον ειρμό μου...

    ο-ε-ο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. στο επόμενο φεύγα,
    πάρε και τον magritte μαζι.
    εσύ ξέρεις να χαίρεσαι και τα λάθη και τα μαθήματα εστρέλλα μου.
    είσαι πανάκριβος μάγκας!
    (δηλ.αντί του τζάμπα)

    (δεν επανήλθε ο ειρμός...)
    πάει. αυτό ήταν.

    όσο για το άλλο, τίποτα δεν κάναμε. γαμότο. κρίμα.
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρονια πολλα στελλα μου
    μακαρι να εχουμε μια υπεροχη χρονια!
    οσα ονειρευεσαι να γινουν πραγματικοτητα γλυκια μου.

    καποιες στιγμες νομισα οτι απευθυνοσουν σε εμενα
    με αυτο σου τον μονολογο!!!
    λάθος εκανα μαλλον....

    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ωραία που είναι τα λάθη μας!
    Αρκεί να 'ναι δικά μας.
    Περιμένω τα επόμενα λάθη μου!
    Ελπίζω να ΄ναι τόσο δυνατά, ώστε να ξυπνάν, αυτούς τους μικρούς τερμίτες που με τρών, όταν δεν κοιμούνται αποβλακωμένοι, απο την ψευτοασφάλεια που βρίσκουν σε σάπιους κορμούς..
    Το βάρυνα λίγο. Ίσως και να κ΄;ανω λάθος.
    Να έχεις μια χρονιά, ολοκαίνουρια εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με έστειλες με την "σύμπτωση". Πω πω τι να πω!

    Μόνο πως χαίρομαι με την σύμπτωση που δείχνει πως ήμουν συντονισμένη.

    Χαίρομαι και που σε γνώρισα!

    Φιλιά πολλά
    και στον γιόκα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκειά μου μώβ!
    Ευτυχισμένη χρονιά σου εύχομαι με υγεία και αγάπη!
    Blue...

    Υ.Γ. Αμαλουσάνθη Πισπιρίγκου....δεν έχω σταματήσει να γελάω, χαρτορίχτρα στις Κουκουβάουνες...χειροτερεύει ο πόνος στους στομαχικούς (μύες ντέ)...

    Φιλιά πολλά πολλά σ΄εσένα και το καμάρι σου....

    Υ.Γ 1: Υπέροχο πόστ...Εγώ συνήθως λείπω όταν ξαναπερνάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Talisker Stt. 1

    Αν δεν μου τό 'λεγες, δεν θα το πρόσεχα. Νόμιζα πως είναι ένα από τα δικά μου. Είναι που μοιάζουμε τόσο...


    @Talsker Stt. 2

    Σου παραχωρώ τα Clopyrights!

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!


    @Dee Dee

    Καλημέρα, φιλενάδα!

    Σ' αυτές τις περιπτώσεις, το χειρότερο, το τελευταίο που θέλουμε να ακούσουμε είναι το περιβόητο "Στό 'χα πει εγώ". Μού 'ρχεται να σκοτώσω άνθρωπο όταν ακούω όλα αυτά τα τύπου "στά 'λεγα" κλπ, γι' αυτό προσέχω πολύ και συγκρατούμαι όταν νιώθω την ανάγκη να το πω. Χίλιες φορές... "πατζούρι"!!!

    Φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @maya 1

    Σιγά καλέ, δεν έγινε και τίποτα!

    Εγώ να δεις πόσα έχω χάσει τον τελευταίο καιρό με τα γνωστά προβλήματα του πισίου (sic).

    Για τον ειρμό σου... δεν ξέρω... να ψαχτούμε, ρε παιδιά... κάπου εδώ γύρω θά 'ναι... δεν πρέπει να πρόλαβε να πήγε μακριά...


    @maya 2

    M'άρεσε αυτό: "Πανάκριβος μάγκας". Εντελώς "Μάγια"! Το θεωρώ πολύ τιμητικό να μου το αποδίδεις...

    Καλημέρα, κούκλα μου, πολλά πολλά πρωινά φιλιά!!!

    Υ.Γ. θα γίνει και το άλλο...


    @Κωνσταντίνος Π

    Επίσης Κωνσταντίνε μου! Απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!

    (Λάθος... Σωστό... Μόνο εσύ το ξέρεις, ματάκια μου...)

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @anthrakoryxos

    Καθόλου δεν το βάρυνες! Όπως πάντα με συμπλήρωσες με τον καλύτερο τρόπο!

    Για σένα εύχομαι μια χρονιά όπως την ονειρεύεσαι!

    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!


    @Αλεξάνδρα

    :)*******************


    @bluesmartoulis

    Επίσης, Σμαρτούλα μου, κι εσύ να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!!!!!!

    Επειδή κι εγώ συνήθως έλλειπα, γι' αυτό είπα να το κανονίζω με ραντεβού. Ελπίζω να το τηρήσω.

    Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή