"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2008

Curly spirit

"The girl with the curly hair"
(by Iota Solaris)
Devianart
.

Παρά το απίστευτο κλάμα που έριχνα από μικρή, κάθε φορά που έβλεπα την τελευταία σκηνή από «Τα καλύτερά μας χρόνια» (The way we were), πάντα ήλπιζα όταν μεγαλώσω να ανήκω στην κατηγορία «Σγουρομάλλα - Ατίθαση Καρδιά» και όχι στην κατηγορία «Σιδερωμένο Μαλλί - Νορμάλ Κορίτσι». Σκεφτόμουν πως

προτιμώ χίλιες φορές να είμαι αυτή
.
που στοιχειώνει κάποιον για όλη του τη ζωή,

παρά αυτή που κοιμάται δίπλα του,
.
ενώ αυτός ονειρεύεται κάποια άλλη.

.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.


* Όσο τριβέλιζε το μυαλό μου αυτό το θέμα, σκεφτόμουν πώς στο καλό να κάνω σχετική ανάρτηση και να καταλάβουν για τι πράγμα μιλάω όσοι δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται την ταινία.

Τότε θυμήθηκα ότι είχα δει, σ’ ένα συγκεκριμένο επεισόδιο του Sex & the City να γίνεται παραλληλισμός των χαρακτήρων που υποδύονταν οι Στρέιζαντ και Ρέντφορντ, με δύο από τους πρωταγωνιστές του σήριαλ.

Φανταστείτε την χαρά/έκπληξη που πήρα, όταν έψαξα στο You Tube και βρήκα ότι υπάρχουν βιντεάκια και με τις δύο συγκεκριμένες σκηνές! (Για να υπάρχουν, προφανώς και άλλοι τις θεωρούν σημείο αναφοράς, για να χαρακτηρίσει κανείς τους συγκεκριμένους τύπους ανθρώπων!).

Όσοι λοιπόν, έχετε πλήρη άγνοια του θέματος, καλύτερα να δείτε πρώτα το βίντεο/απόσπασμα από το Sex & the City (σας αρέσει - δεν σας αρέσει, ως σήριαλ!) ,γιατί γίνεται ανάλυση/επεξήγηση του θέματος του «The way we were», άρα θα καταλάβετε τι είναι αυτό που βλέπετε όταν δείτε το άλλο βίντεο, με το φινάλε της ταινίας.

.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.
Αν και δεν έχω το ομώνυμο τραγούδι για να σας το βάλω, επειδή μετά τα βιντεάκια, θα σας έρχεται όλη μέρα να μουρμουράτε "Μeeeeeeeee-m'ries...", (μην το γελάτε καθόλου, γλυκανάλατο - ξεγλυκανάλατο, κολλάει το άτιμο!), πάρτε τα λογάκια, να πορευτείτε:

Memories
Light the corners of my mind
Misty watercolor memories
Of the way we were

Scattered pictures
Of the smiles we left behind
Smiles we gave to one another
For the way we were

Can it be that it was all so simple then
Or has time rewritten every line
If we had the chance to do it all again
Tell me - Would we? Could we?
Memories
May be beautiful and yet
What's too painful to remember
We simply choose to forget
.
So it's the laughter
We will remember
Whenever we remember
The way we were

UPDATE 3/2/08:

Για χάρη του φίλου μας του Adaeus (εγώ καθόλου δεν ήθελα, θυσιάζομαι) τελικώς βάζω και το ομώνυμο τραγούδι από δίπλα...

87 σχόλια:

  1. Μου είχε ζητήσει ο Lockheart να του πω τη γνώμη μου για μία ανάρτηση που είχε βάλει μετά το θέμα "Έρωτας δίχως λογική", που αφορούσε τον "Έρωτα με λογική".

    Δυστυχώς σήμερα που πέρασα μια βόλτα, είδα ότι άργησα πολύ, καθώς έχει προχωρήσει σε άλλο θέμα.

    Επειδή όμως αισθάνομαι ότι οφείλω μια απάντηση σχετικά με το όλο θέμα, έχω να πω το εξής:

    Όταν εγώ λέω "Έρωτας δίχως λογική" δεν εννοώ αρρωστημένα πάθη που οδηγούν σε εγκλήματα, αυτοκτονίες, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο πρωτοσέλιδο.

    Εννοώ το αντίθετο από τον ορθολογιστικό, σχεδόν επιλεκτικό τρόπο, με τον οποίο "ερωτεύονται" κάποιοι, αφού πρώτα ελέγξουν/φιλτράρουν/εγκρίνουν ένα σωρό δεδομένα, τα οποία περνάνε από τον εγκέφαλο και όχι από την καρδιά.

    Και 99% καταλήγουν στο μοτίβο της σημερινής ανάρτησής μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απιστευτο....

    σκεφτομουν κι εγω τελευταια αυτη την ταινια. Ειχα βαλει για την ταινια "Περα απο την Αφρικη" και θυμηθηκα και τα καλυτερα μας χρονια. Υπεροχη, υπεροχη!!!!

    Θα συμφωνησω με το ειδος γυναικας που προτιμας να εισαι......ερχεται ο καιρος που αναρωτιομαστε.....τι απο ολα αυτα που θελαμε γιναμε τελικα, ποσο λιγο η πολυ απεχουμε απο αυτο που θα θελαμε να ειμαστε!

    Καταπληκτικη ταινια.... τα βιντεακια δεν μου τα ανοιγει, κολλησε, αλλα θυμαμαι πολυ καλα την συναντηση τους στο τελος!!!

    Αχ να ξερες ποσο χαιρομαι που περασα απο εδω πριν κλεισω, μου μυρισε το αρωμα μου !

    Σε φιλω γλυκα

    καλο βραδακι Στελλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι Στελλίτσα! σωστός ο ρόλος που διαλέγεις.

    Για την ταινία τι να πω! Απ΄τις καλύτερές μου. Και η Streisant αγαπημένη.
    Πάντα μου άρεσε η προσωπικότητά της και οι μουσικές της...

    Ασε που ταιριάζουν οι μύτες μας...

    χαχαχαχαχαχ

    Φιλιά πολλά χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πρωτον...δες...με λενε In the sky..χεχε!!-λατρευω τον ουρανο...και την λεξη cielo στα ισπανικααα...
    δευτερον εγω εχω την αμοιδρη υποψια οτι ειμαι λιγο μικρη για να εχω δει την ταινια...αλλα θα την ψαξω και θα τη βρω...

    τριτον και βασικοτερο..κι εγω αυτο το διαφορετικο θελω και προσπαθω να ειμαι στην ζωη μου...τωρα κατα ποσο το πετυχαινω-ο θεος κι η ψυχη του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε!Ναι καλη μου,ο παλιος ειναι αλλιως,για τον εαυτο μου το λεω.Οχι μονο την εχω δει, εχω ζησει και oλo το story πατιτουρα που λενε.Δεν βαριεσαι ,περασμενα ξεχασμενα.Ταινια ζωης με ηθοποιους ''ιερα τερατα του σινεμα''.Ακουω τη μουσικη και μ αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. curls rule!

    σε φιλώ και δεν θα πω άλλα.
    πολύ ωραία αγανάκτηση.
    όλα.

    και βέβαια

    αχ.

    αχ λέω.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελπίζω να έπιασες καμια δεκαριά απ'αυτά που δεν είπα...?

    καφέ λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν την έχω δει αυτήν την ταινία αγάπη μου ....

    αλλά θα την ψάξω.....

    πολύ όμορφη ανάρτηση


    σε φιλώ γλυκά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ,

    ΣΤΕΛΛΟΝΙ ΜΟΥ ΤΟ SEX & THE CITY TO ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗ ΜΑΠΑ - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΣΟΥΣ - ΧΕΙΜΩΝΕΣ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΡΙΣΤΕΙ... ΘΑ'ΠΡΕΠΕ ΛΕΣ Ε???

    ΘΑ ΤΗ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΜΕ ΦΑΙ, ΠΟΤΑ, ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚ...

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ.
    ΚΑΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Dee Dee

    Κι εγώ τη λατρεύω αυτήν την ταινία κι ας την αποκαλεί η Σαμάνθα "Chick film"! (Αν και στις 4 ηρωίδες βρίσκουμε όλες στοιχεία να ταυτιστούμε, με τη Σαμάνθα πάντα είχα τα περισσότερα κοινά).

    Φιλενάδα μου, δυστυχώς στη ζυγαριά που λες, είναι περισσότερα αυτά που ΔΕΝ έγιναν. Όπως λέει και το τραγουδάκι "Εμείς γι' αλλού κινήσαμε, γι' αλλού, κι αλλού η ζωή μας πάει"... Δεν παραπονιέμαι όμως, ακόμα παλεύω για κάποια πράγματα, κι η ελπίδα - ως γνωστόν - πεθαίνει τελευταία.

    Κρίμα που δεν σου άνοιξαν τα βιντεάκια, ξαναπροσπάθησε!

    Φιλάκια κι από μένα, καλή σου μέρα!



    @Αλεξάνδρα

    Καλημέρα Αλεξάδρα μου!

    Η Ντη Ντη είπε "προτιμάς", εσύ "διαλέγεις", για τον τύπο γυναίκας (αν δεχτούμε ότι υπάρχουν αυτοί οι δύο τύποι).

    Αν και καταβαίνω πως το εννοείτε, να διευκρινήσουμε ότι "έτσι" ή "αλλιώς", γεννιόμαστε, δεν γινόμαστε. Σίγουρα ο καθένας επιδέχεται βελτιώσεων ή μικρών διαφοροποιήσεων, αλλά κατά βάση, ή είσαι ή δεν είσαι.

    Οπότε απλά χαίρομαι που αυτό που θαύμαζα μικρή, όταν δεν είχα ακόμα πλήρη εικόνα του τι είμαι, συνέπεσε μ' αυτό που φάνηκε στην πορεία ότι είμαι.

    Όσο για τις μύτες... ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ???????? Το άλλοθι για όλες όσες είμαστε μυτόγκες, ήταν πάντα! Όταν έβλεπα στην εφηβεία μου φωτογραφίες μου προφίλ κι έκλαιγα, ή όταν έφταναν στ' αυτιά μου σχόλια του τύπου "ωραία κοπέλα, μόνο η μύτη της τη χαλάει" και πάλι έκλαιγα, μού 'λεγε η μαμά μου "Μπλα μπλα μπλα η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, μπλα μπλα μπλα η Μαρία Κάλλας...". Πόσα χρόνια αμφιταλαντευόμουν να την κόψω ή να μην την κόψω...!!! Και τελικά η ατάκα από έναν άνθρωπο που λάτρευα ήταν αυτό με "κράτησε" και δεν την έκοψα. Μου είχε πει ότι αυτές οι μύτες είναι απίστευτα σέξυ για όσους γουστάρουν γυναίκες μ' αρχίδια, γιατί είναι χαρακτηριστικό τους γνώρισμα! Και μου άρεσεεεεεεε!!!!!!!!!! Που να ξαναπώ για πλαστική μετά! Έμβλημά μου την έχω κάνει!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @in the sky

    Καλώς τη γειτόνισσα! Καλώς ήρθες στο σύννεφό μου! (Μην με παρεξηγήσεις αν αργήσω να επισκεφτώ το δικό σου... Μπορεί ν' αργήσω, αλλά θά 'ρθω, τι στο καλό, σ' έναν ουρανό είμαστε!).

    Την ταινία να την ψάξεις και να την δεις, δεν έχει "μικρή" και τέτοια!!! Ίσα ίσα, από μικρές πρέπει να τα βλέπουμε αυτά! (Νά 'χεις από δίπλα όμως 5-6 κουτιά χαρτομάντηλα, θα χρειαστούν).

    Όσο για το "τρίτο και βασικότερο" όπως το λες... Σε καλό δρόμο μου φαίνεται πως είσαι!

    Άντε, κι άμα δεις το έργο καιρό μετά, που δεν θα είναι πια επίκαιρη αυτή η ανάρτηση, στείλε μου με μέιλ οτιδήποτε θά 'θελες να μου πεις, να μοιραστείς, ό,τι...

    Τα λέμε!



    @Faraona

    Κοπέλα μου... Γιατί δεν εκπλήσσομαι; Γιατί δεν είχα καμμία αμφιβολία;

    Αλλά αυτό το "περασμένα ξεχασμένα" που λες, ξέρεις τι μου βγάζει εμένα, ε; Κάτι από τους στίχους του ομώνυμου τραγουδιού που έχω βάλει παραπάνω:

    "What's too painful to remember
    We simply choose to forget"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @maya

    Ε, μα, ναι... Τι να πούμε παραπάνω εμείς πια... Που αν κοιταζόμασταν τώρα, σ' ένα βλέμμα θά 'χαμε ανταλλάξει δύωρη συζήτηση και βάλε!

    Παρ' όλα αυτά, όμως...

    ΚΟΚΚΑΛΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΗΜΑΔΟ-ΚΑΦΕΣ??? ΑΝΤΕ ΠΙΑ!!!!!!!!



    @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλημέρα ζουζούνα μου!

    Ισχύει και για σένα, ό,τι είπα παραπάνω στο άλλο μικρό, το καινούργιο μας (in the sky).

    Αλλά από σένα περιμένω μετά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σχόλια!!!!!!!!

    Καλημέρες και φιλάκια!!!!!!!


    @Chryssa

    Καλή σου μέρα, Χρυσοψαρόνι μου, επίσης από γραφείο!

    Το Sex & the City είναι κάπως παρεξηγημένο από τους μη φανς. Κι εγώ στην αρχή δεν το πολυσυμπαθούσα. Με εκνεύριζε, το θεωρούσα εκτός πραγματικότητας... Έλεγα, "ναι, σιγά, 4 γκόμενες, μες το λούσο και τα φράγκα, συνεχώς σε πανάκριβα μέρη ή τρώνε ή πίνουν" και τέτοια. Όμως αν μπει κάποιος στην διαδικασία να το παρακολουθήσει και αφήσει απ' έξω την "συνθήκη της χλίδας", θα δει ότι συμπυκνώνει σχεδόν όλες τις δυνατές "φόρμες" σχέσεων και "τύπων" των δύο φύλων. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρει αρκετές περιπτώσεις με τις οποίες θα ταυτιστεί.

    Άντε, δες κι εσύ την ταινία, γιατί μετά θα σας εξετάσω και τις τρεις μικρές!!!!!!! (Εσένα από κοντά, αφού το ζήτησες).

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αλλα θελω κ αλλα κανω κι εφτασα ως εδω,που λεει κ ο μαλαμας καρδια μου..ευτιχως δεν εχουν τελος τα θελω μας,ισως καποτε να κανουμε αυτα που θελουμε σταληθεια..οσο για την ταινια...τα λογια ειναι περιττα...φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @katerina

    Μ' αυτήν την ελπίδα συνεχίζουμε όλοι μας...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι να πώ τώρα?
    Δεν έχω λόγια.
    Όχι μόνο για σένα αλλά και για μένα, καθώς η πρώτη ταινία που αναφέρεις(σσ τα καλύτερά μας χρόνια)δεν την έχω δεί.
    Εν αντιθέσει, με το αναφερόμενο sex & the city,όπου αυτή σκηνή μου είναι οικεία αλλά μισή από αναμνήσεις της προηγουμένης ταινίας.
    Όπως και να'χει βαθμολογώ με άριστα την προσπάθειά σου, που έψαξες όλα αυτά τα βίντεακια, και τα ανέβασες.
    για το α'σχόλιο θα σχολιάσω.
    είναι προσωπική σου άποψη,συμφωνώ εν μέρει, αλλά θα θέλα μια ολοκληρωμένη σχέση στην ζωή μου.
    Να κοιμάμαι και να ξυπνάω με κάποιον που το μυαλό του και το κορμί του είναι μαζί μου.
    Αυτό δεν είναι το ιδανικό?
    Εκτός και αν ζώ σε άλλη εποχή, σε άλλο κόσμο, μέσα στον ρομαντισμό.
    Κάτι που εκλείπει από τις μέρες μας, αφού η προσφορά και η ζήτηση είναι απεριόριστες.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @aurangel

    Φυσικά κι αυτό είναι και ιδανικό και επιθυμητό κι απ' όλα. Μα δεν λέμε γι' αυτό τώρα...

    Μιλούσα συγκεκριμένα για την περίπτωση που έχει περάσει ένας "Ρεντφορντ" από τη ζωή σου!

    Ή μάλλον, κάτσε να στα πω με ορολογία Sex & the City, που τό 'χεις:

    Υπέθεσε πως κάποια στιγμή διασταυρώνεται η ζωή σου με τον Μπιγκ. Ποια θα προτιμούσες να είσαι στη ζωή του, ή Κάρυ ή η Νατάσσα;

    Απλά με αφορμή ένα ερώτημα του Lockheart περί Έρωτα ΜΕ Λογική, μου ήρθε στο μυαλό μου ο συγκεκριμένος τύπος άντρα. Και κατ' επέκτασιν, επειδή δεν μου έλλειψε αυτός ο τύπος από τη ζωή μου, έκανα κι εκείνη τη διαπίστωση περί "στοιχειώματος".

    Από κει και πέρα, δεν κολλάμε φυσικά! Ο καθένας τον δρόμο του.

    Κι εγώ, περιμένω (quote από τα τελευταία λόγια της Κάρυ):

    Someone as wild, to run with!!!

    (το θυμάμαι καλά; γιατί δεν έχω και ήχο στη δουλειά, για να το τσεκάρω!)

    Φιλούμπεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εννοείται η ΚΑΡΥ!!!
    Μόνο που για να το καταλάβει πέρασε απο ένα σωρό ακατάλληλους ανθρώπους.

    Εύχομαι να βρείς τον "MR.BIG" στην ζωή σου.

    Και θα το καταλάβεις...
    Γιατί θα κοιμάσαι, θα ονειρεύεσαι και εκείνος θα σε κοιτάει,πώς χαμογελάς όταν θα ονειρεύεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θελω μια εξηγηση περι αυτου:

    προτιμώ χίλιες φορές να είμαι αυτή
    .
    που στοιχειώνει κάποιον για όλη του τη ζωή,



    παρά αυτή που κοιμάται δίπλα του,
    .
    ενώ αυτός ονειρεύεται κάποια άλλη.



    ειναι απο ατακα
    ή ειναι δικο σου ..

    διοτι μεγαλοπρεπως θα συμφωνησω

    οτι ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Talisker

    Δικό μου είναι. Την ώρα που έκατσα να γράψω το σκέφτηκα.

    Ήξερα πως κάτι θέλω να πω εγώ μ' όλο αυτό το φλας που είχα φάει...

    Κι όταν κατάφερα να το βάλω σε λέξεις, βγήκε αυτό.

    Πολύ το χάρηκα που σου άρεσε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελειο λεμε!!και το τραγουδι επισης...εδω πρεπει να κανω ενεση πριν μπω!


    καμια φορα θα βγω ερωτευμενη με την ιδεα του ερωτα

    -και δεν θα ειμαι και με τον εαυτο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Talisker stt.

    Και ένεση να μην κάνεις, μην σκιάζεσαι...

    Αν νιώσεις πως σε χτυπάει η "αρρώστια", υπάρχει ισχυρό αντίδοτο:

    ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ!!!

    (σε περίπτωση που βαρέθηκες σήμερα να ακούς παντού να λέω γι' αυτό, σε προειδοποιώ ότι θα στο κοπανάω για πολύ καιρό ακόμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εδώ είστε?!!!!!!!!!!!!!!!!!

    συμφωνώ με το απλά ΤΕΛΕΙΟ σχόλιο της εστρέλλα. εγώ, θα το καταλάβετε κι απο το σχόλιο στην αγανακτηση της τάλισκερ, θέλω οπωσδήποτε να είμαι δίπλα στον αντρούλη μου κι ας σκέφτεται άλλη. τι να κάνει? άνδρας είναι και το κέφι του θα κάνει. εμένα έχει κορώνα στο κεφάλι του. σε μένα γυρνάει τις νύχτες.

    έτσι?







    όποια κουνήσει το κεφάλι καταφατικά, αποκεφαλίζεται χωρίς άλλη κουβέντα.
    ________________________________


    τούρμπο μ'έχει κάνει...
    η γαλλική μύτη με την ιατρική ζακέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @maya

    Πες παιδί μου ότι κάνεις πλάκα!!!!!!

    Αν δεν έχει διαβάσει κάποιος το σχόλιο που άφησες στην Τάλισκερ, φαίνεται σαν να σοβαρολογείς!!!!

    Δεν αρκούν τα italics για να φανεί η ειρωνεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. επειδή πλησιάζω πολύ επικίνδυνα τις μασέλες των σαράντα, αποφάσισα οτι δεν θα εξηγώ πολλά-πολλά. όποιος κατάλαβε. (και δεν τα χειρίζομαι άψογα τα italics?!!!)

    εσύ δεν κατάλαβες?


    ε. μου αρκεί. δεν πάω και για νύφη δω μέσα να προσέχω!!!!!
    λολ

    υγ.αυτήν την στιχομυθία την έχω ακούσει απο γκόμενα και έχω φρικάρει κα νο νι κά!

    φιλιά έστειλα?
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @maya

    Καλά, και το μπολντ και το ιτάλικ, το δουλεύεις... Κανόνι!!!!

    Εξπέρ έχεις γίνει!!!!!!!!

    Για τον γαμπρό, μην το γελάς καθόλου, δεν ξέρεις ποτέ από που θα σού 'ρθει!

    Πάρε κι από μένα, γιατί σήμερα ξεχαστήκαμε:

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "..Λουλουυυυδιααα...λουλουδιαααα ..λουλουδια για τους πεθαμενους..!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα, χαρά μου. Τί μου κάνεις; Καλό μήνα επίσης! Μπαίνω με το δεξί!
    Την ταινία δεν την έχω δει ακόμα, αλλά θα την αναζητήσω πολύ σύντομα και θα κάτσω στο ίδιο θρανίο με τη Χρύσα στις εξετάσεις.
    Από την άλλη το "Sex and the city" είναι λατρεμένο! Κάρυ, αθάνατη!!!
    Φιλάκια σταυρωτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Talisker Stt.

    Εν τω μεταξύ η πλάκα είναι που προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, έβαλα το URL μου στο ψευδώνυμο της Μπλάνς!!! Λες κι υπήρχαν πολλές πιθανότητες να ήταν άλλη...

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΧΑ!!!!!!!!!!!!



    @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Για να γίνει πιο ευχάριστη η εξέταση και να μην θυμίζει σχολείο, θα εντάξω τις ερωτήσεις μου στα επόμενα επιτραπέζια που θα παίξουμε, ΟΚ? Κι όποιος χάσει κερνάει τις πίτσες!

    Μάκια - Μούκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Όταν εγώ λέω "Έρωτας δίχως λογική" δεν εννοώ αρρωστημένα πάθη που οδηγούν σε εγκλήματα, αυτοκτονίες, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο πρωτοσέλιδο.

    Εννοώ το αντίθετο από τον ορθολογιστικό, σχεδόν επιλεκτικό τρόπο, με τον οποίο "ερωτεύονται" κάποιοι, αφού πρώτα ελέγξουν/φιλτράρουν/εγκρίνουν ένα σωρό δεδομένα, τα οποία περνάνε από τον εγκέφαλο και όχι από την καρδιά.

    Και 99% καταλήγουν στο μοτίβο της σημερινής ανάρτησής μου..."

    Να΄μαι κι εγώ! Δεν με περίμενες ε; Εξαιρετικό αυτό που έβαλα σε εισαγωγικά! Και ξέρεις πόσο συμφωνώ και σε καταλαβαίνω. Αλλά δυστυχώς, είναι απίστευτα δύσκολο να νιώθει και ο άλλος/η έτσι.

    Για φαντάσου εσύ να είσαι έτοιμη να τα τινάξεις όλα στον αέρα για έναν έρωτα και μόνο, και αυτός/η για τον/την οποίον/α ετοιμάζεσαι να το κάνεις να έχει βγάλει κομπιουτεράκια να υπολογίσει αν τον/την "συμφέρουν" όλα αυτά ή όχι. Άντε στην καλύτερη να μην τον/την ενοχλούν.

    Δεν γίνεται έτσι όμως πιστεύω...

    Σόρυ, έγραψα πολλά και ίσως κούρασα. Σε φιλώ Στελλίτσα.

    ΥΓ. Αυτό ήθελες και το πέτυχες. Μάλλον έγινες η "Σγουρομάλλα - ατίθαση καρδιά". Και μάλλον στοιχειώνεις ζωές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πλάκα πλάκα και καμιά ακραία αντίδραση δεν θα ήταν κακή ιδέα. Αυτοκτονία ίσως όχι, αλλά ένα νοσοκομείο από ασιτία, αφυδάτωση ή έστω απόπειρα κοψίματος φλεβών (με τα δόντια πάντα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λοιπον εμενα ολο αυτο ξερεις τι μου θυμιζει ???

    Τιποτα απο Streisand και Sex & The City ...

    Μου θυμιζει μια κουβεντουλα που ειχαμε λιγο καιρο πριν για τον Neil Young ...
    Θυμασαι που σε ρωτησα αν ξερεις καποιους δισκους που ειχαν βγαλει σαν C.S.N. & Y. (μαζι με David "C"rosby, Steven "S"tills και Graham "N"ash) οπως το "Deja Vu" και το "Four Way Street" και μου απαντησες "οχι" ?
    Σου ειχα πει τοτε οτι μεταξυ αλλων ειχαν βγαλει και ενα πολυ "εξυπνο" τραγουδακι το: (If you can't be with the one you love honey) Love The One You're With και βιαστηκες να μου απαντησεις οτι δεν συμφωνεις με αυτην την λογικη ...
    Καπως κοπηκε η συζητηση μας και δεν προλαβα να σου απαντησω οτι ουτε εγω συμφωνω με την λογικη αυτη, αλλα το θεωρω πολυ "εξυπνο" τραγουδακι, γιατι εχουν εντοπισει οτι πολλες φορες, εκ των πραγματων οδηγουμαστε σε αυτην την κατασταση ...
    Συμπεριφερομαστε ετσι, ειτε στο ολο σκηνικο ειμαστε "θυτες", οπως ο R Redford (για να ερθω και στο δικο σου παραδειγμα) που εφυγε γιατι He couldn't be with the one he loved - επειδη ακριβως δεν ειχε τα @@ να το κανει - και He loved the one he was with ... ειτε ειμαστε "θυματα" οπως η B Streisand που She couldn't be with the one she loved - επειδη απλα την αφησε ο R R κι ας μην σταματησε ποτε να την ποθει - και θα Love the one she's with που θα γνωρισει καποια στιγμη αλλα θα ειναι παντα το υποκαταστατο του μεγαλου της ερωτα (R R) ...
    Βεβαια η B S θα μπει στην λογικη αυτη παρα την θεληση της, αλλα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο ...

    Φιλουμπες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Sotr 1

    Καλώς τον! Γιατί να μην σε περιμένω καλέ, αφού είσαι από τους "σταθερούς πελάτες"! Απλά λόγω Χριστόδουλου, πίστευα ότι θα κάθεσαι καμμιά δεκαπενταριά μέρες!

    Το κομμάτι που παρέθεσες είναι απάντησή μου προς τον Lockheart, γιατί στην σχετική του ανάρτηση, έκανε αναφορά μεταξύ άλλων και σε κάποια τέτοια ακραία φαινόμενα, οπότε θέλησα να δώσω τις απαραίτητες διευκρινήσεις. Μην με περάσουν και για εντελώς μουρλή!

    Δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, μωρέ Πάνο μου... Αρκεί να μην κολλάει κανείς και χαλιέται με άτομα που δεν λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Και μόνο που θα δεις τα κομπιουτεράκια (ωραίο αυτό που είπες!), ήδη ξεκινάει η διαδικασία του ξενερώματος. Οπότε, βλέπεις ασυμβατότητα; Δρόμο! Που θα πάει; Αργά ή γρήγορα θα βρεθεί το άτομο που θα αξίζει τις θυσίες που είσαι έτοιμος να κάνεις για έναν έρωτα, και θα είναι έτοιμο να κάνει κι αυτό τις αντίστοιχες, αν χρειαστεί.

    Όπως είπα παραπάνω και στην Μπουμπού:
    Από κει και πέρα, δεν κολλάμε φυσικά! Ο καθένας τον δρόμο του.
    Κι εγώ, περιμένω (quote από τα τελευταία λόγια της Κάρυ):
    Someone as wild, to run with!!!


    Το ίδιο θα συμβούλευα και τον καθένα.

    Φιλούμπες!

    Υ.Γ. Εδώ δεν υπάρχουν περιορισμοί, ούτε ως προς την έκταση, ούτε ως προς το περιεχόμενο των σχολίων. Μη μασάς, λοιπόν...


    @Sotr 2

    Κακή, κάκιστη!

    Το σύνθημα είναι ένα και το έχει πει πριν από χρόνια η Λίτσα: (Όχι και ποια Λίτσα, όχι και ποια Λίτσα;;;; Μία είναι η Διαμάντη!)

    Βρε όχι θα κάτσω να σκάσωωωω
    Όοοοοχι, θα κάτσω να σκάσωωωω
    Τι λες καλέεεεεε
    Τι λες καλέεεεεε
    Που θα - πε - θα - νωωωωωωω


    (Κάποιος να καλέσει το 166, παρακαλώ! Ο Πάνος, 101% , αυτή τη στιγμή έχει πάθει αλλεργικό σοκ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @d & c

    Να κι άλλο σερνικό! Ωραία, γιατί μέχρι και πριν τον Γιάννη, νόμιζα ότι μόνο κοριτσάκια θα μου γράφουν σ' αυτήν την ανάρτηση...

    Μάυ ντήαρ Τζωρτζ,

    Συμφωνώ με όλο το κατεβατό, μέχρι εκεί λίγο πριν το τέλος, που λες τι θα κάνει η γυναίκα. Θεωρώ ότι η γυναίκα δεν έχει ως μοναδική επιλογή να love the one she's with.

    Μπορεί να είναι μια χαρά και μόνη της, μέχρι να βρει κάποιον που πρώτα θα love και μετά θα αποφασίσει ότι γουστάρει να είναι with. Γιατί ντε και καλά να συμβιβαστεί;

    Σίγουρα πολλές το κάνουν, γιατί έχουν ανάγκη από παιδιά και οικογένεια και άλλα τέτοια. Υπάρχουμε όμως κι άλλες που τά 'χουμε ψιλοχεσμένα όλα αυτά, και θέλουμε να είμαστε με κάποιον επειδή απλά από την στιγμή που θα τον "δούμε" και μετά, δεν μπορούμε δίχως του. Και θέλουμε να νιώθει έτσι κι αυτός.

    Αν δε, μη σω...

    Μμμμμμμμμμμμάκια!!!!!!!
    (το κάνουμε αντίστροφα τώρα αυτό με τα φιλιά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "θέλω οπωσδήποτε να είμαι δίπλα στον αντρούλη μου κι ας σκέφτεται άλλη. τι να κάνει? άνδρας είναι και το κέφι του θα κάνει. εμένα έχει κορώνα στο κεφάλι του. σε μένα γυρνάει τις νύχτες.

    έτσι?"

    NΟΜΙΖΩ ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΕΣ!!!

    πρεπει να το παραδεχτειτε ..η αναρτηση μου την εχει σεληνιασει σε λιγο θα φερει την λεκανη να του πλενει τα ποδια..

    Στελλα μου ξεκολλα ειναι δυνατον να συμβει παρεξηγηση?

    αλλωστε ποια αλλα θα επιανε στον αερα την ατακα!!!!

    δεν θα με απογοητευσεις ποτε!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "προτιμώ χίλιες φορές να είμαι αυτή
    .
    που στοιχειώνει κάποιον για όλη του τη ζωή,



    παρά αυτή που κοιμάται δίπλα του,
    .
    ενώ αυτός ονειρεύεται κάποια άλλη."



    πού πήγες και το σκέφτηκες;
    ε; !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαριστώ και χαίρομαι πραγματικά..

    Για την κάλυψη και την διάσταση που δίνεις στα πράγματα και στο συναίσθημα...

    χαιρομαι που εισαι άνθρωπος με βάθος..

    Φαινεται απο τις αναφορές σου ...:)

    Καλημέρα καλο μηνα να εχεις :)

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημέρα.
    θέλω την λεκάνη που λέγαμε...

    όσο για την απόλυτη ατάκα (πάλι)
    δεν νομίζω καμιά γυναίκα

    να ξεκινάει προσπαθώντας να πετύχει να γίνει αυτή (που στοιχειώνει).
    είναι το αποτέλεσμα ανδρών που δεν αντέχουν να την καλουπώσουν.μανουβράρουν.χειριστούν.
    άθελα της γίνεται άπιαστη
    για κάποιον που δεν τολμάει να την αγαπήσει όπως της αξίζει.
    γιατί δεν την φτάνει.

    οι περισσότεροι θέλουν την ασφάλεια του μουσακά και το όνειρο της τρούφας.

    καλημέρα!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμενα τωρα σορρυ λιγο

    αλλα ξεκιναω με αυτον ακριβως
    ..τον στοχο!!!


    SORRY ομως ναι??


    σιγα μην εμοιαζα με ολες τις αλλες

    τςτςτςτς και ντεκανταντζα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλημερα καλημερα αλλα καμια δουλεια δεν στρωνεσαι να κανεις!

    παλι εξω βγηκες!

    προς ιδιοκτητρια:
    θα επαιρνα ορκο οτι χτες επαιζαν οι αγριοκυκνοι πρωτο τραγουδι!

    μα τι κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Talisker 1

    Έτσι λες εσύ, ε; Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι δεν θα φέρει την λεκάνη να του πλύνει τα πόδια; Πιο πιθανό μου φαίνεται να τον πάει στη λεκάνη και να τραβήξει και το καζανάκι;

    (Για το τελευταίο, μην παίρνεις κι όρκο, έχω ταλέντο σ' αυτό...)


    @quartier libre

    Είναι που έχουν δει πολλά τα ματάκια μου, κι έχουν ακούσει πολλά τα αυτάκια μου...

    Έχεις δει τη σκηνή που λέω; Είδες πως την κοιτάει; Αυτή που τον περιμένει στο αυτοκίνητο δεν θα την κοιτάξει ποτέ έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @LOCKHEART

    Καλά, η αναφορά στο Sex & the City δεν δείχνει και κανά απύθμενο βάθος...

    Αλλά ότι τό'χω, τό'χω!!!

    Φιλιά πολλά, Σπύρο μου, είναι ωραία που τα λέμε!


    @maya

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ, ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!

    Ακριβώς αυτό...

    Όμορφη, ηλιόλουστη, καλή μέρα!!!!!!

    ;-)*************************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Talisker 2

    Δεν περιμέναμε κάτι άλλο από σένα!


    @Talisker 3

    Άστα, δεν λέω να στρωθώ! Θέλω μια οικιακή βοηθώ επί μονίμου απασχόλησης... Γιατί να γεννηθώ πτωχή και τίμια;;;;;;;

    Οι αγριόκυκνοι έχουν να παίξουν από τότε που είχα τη σχετική ανάρτηση...

    Μήπως σ' έχουν στοιχειώσει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μα βρε Στελλιτσα μου ... υποτιθεται ...

    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, πως μιλαμε για ...

    Τον εναν και μοναδικο, σουπερ γουαου, τρελλο ερωτα της ζωης μας ...


    Θεωρητικα, παντα, οποιον/α και να γνωρισουμε μετα θα ειναι απλως "οδοντοκρεμες"...
    Αρα συμβιβαζομαστε και λειτουργουμε με την λογικη του: "στην αναβροχια καλο ειν'και το χαλαζι" ...

    Εκτος αν το παρει - οπως λες - κανεις αποφαση, οτι μετα τον ΜΕΓΑΛΟ του ερωτα, θα μεινει μονος/η του ...
    Πραγμα που θεωρω οτι αγγιζει τα ορια του μαζοχισμου ...

    Μμμααακιααα !!!
    Πολλαααααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @dazed & confused

    Η διαφορά μας τότε είναι πως εγώ δεν πιστεύω ότι είναι ένας. Είναι ο ΕΝΑΣ, μέχρι να βρεθεί ο επόμενος ΕΝΑΣ.

    Κι όταν θα φεύγουμε απ' το μάταιο τούτο κόσμο, και κάνουμε τους απολογισμούς μας, τότε ίσως μπορέσουμε να κρίνουμε ποιος ήταν Ο ένας. Αλλά μόνο όταν θα έχουμε δει όλο το έργο.

    Κι εγώ θέλω να πιστεύω πως ακόμα δεν έχει γίνει ούτε το διάλλειμα για ποπκορν...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. α χαχαχαχαχα!
    το πρόβλημα ξαναγυρνάει στην αποχέτευση. σας είπα, ΤΙΠΟΤΑ να μην ρίχνουμε στην λεκάνη.... εκεί εσείς!

    ναι νομίζω κι εγώ οτι τελικά ένας είναι αλλά συμφωνώ με την εστρέλλα οτι μόνο όταν κλείσει η αυλαία μπορείς με σιγουριά να πεις ποιός ήταν δη μπεστ!

    (πώς με είδες?! bold AND italic ασορτί! καλά, χαραμίζομαι γαμότι! <--- κι αυτό ηχεί ωραία. άκου: ΓΑ ΜΟ ΤΙ...)

    ενιγουει,
    προς ΑΜ αμαλία:
    ε βέβαια τους στοιχειώνεις απο την αρχή αφού εμφανίζεσαι με τις ταραντούλες στο πρώτο ραντεβού!

    όσο για τις δουλειές, είπα και στου γιάννη - αχ γιατί με βάζετε να επαναλαμβάνω πόσο τεριφικ είμαι! - μαγείρεψα 2 πελώριας δυσκολίας φαγητά με υπέροχη ταχύτητα για το τραπέζι που έχω αύριο και ΜΕΤΑ (!!!) βγήκα να πάρω λίγο αέρα.

    φιλιά με ερωτηματικό
    π ο ύ ε ί σ τ ε ?!!!!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @τάλισκερ
    προλαβαίνεις με αεροπλάνο...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι όμορφα που είναι εδώ!... Δεν είναι γλυκανάλατο το τραγουδάκι, κι εγώ βούρκωνα με αυτό το τέλος, κυρίως για τον τρόπο που του χάϊδευε τα μαλλιά, έστω και με το γάντι!!!!... Μοναδική ταινία για τις νεανικές σχέσεις, μοναδικό τραγούδι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @adaeus

    Συνήθως όταν πρωτομπαίνει κάποιος στο μπλογκ μας, του λέμε, καλώς ήρθες, χάρηκα...

    Εγώ τώρα με σένα:

    ΟΥΡΛΙΑΖΩ, ΡΙΧΝΩ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ, ΧΟΡΕΥΩ/ΧΟΡΟΠΗΔΑΩ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΠΟΝ-ΠΟΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΟΥ...

    κι άλλα τέτοια ψύχραιμα και ώριμα...

    Θα μου πεις, γιατί;

    Απλά από τη στιγμή που έβαζα τους στίχους του τραγουδιού στο ποστ, κι έλεγα ότι δεν το βάζω από δίπλα γιατί είναι γλυκανάλατο και δεν το έχω, παρακαλούσα να πει κάποιος: Γιατί, ωραίο είναι, βάλτο!

    Βλέπεις έχω και τον καλό μου άγγελο τον d & c, που με το που διάβασε ότι δεν το έχω, μου τό 'στειλε με μέιλ, οπότε ήταν ακόμα πιο δύσκολο να κρατηθώ, όταν το έχω μες τα χέρια μου!

    Είσαι το τέλειο άλλοθι, φίλε μου!

    Πάω για update!!!!!!!!!!!

    Να περνάς, να περνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @maya

    (Κατ' αρχάς, συγνώμη που σε "πήδηξα" και πήγα πρώτα στον Adaeus, αλλά έπεσα για μία ακόμη φορά στη ζωή μου, θύμα του γνωστού: Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει!)

    Σιγά μη δε συμφωνούσαμε εμείς!!!!! Μέχρι να πέσει η αυλαία λοιπόν... όλα παίζουν!!!! (Για τον μεγάλο έρωτα ρε γαμότι...)

    Τις ΜΠομπές της Βασιλίσσης, θα στις πω κατ' ιδίαν, τίποτα δεν ξέρεις! (Μεγαλειοτάτη, έχω την άδειά σας;)

    Εσύ φαγητά, εγώ γλυκό... Αν έχουν την συνήθη επιτυχία, τουλάχιστον τώρα το πιάσαμε το μήνυμα: Δεν πετάμε τίποτα στη λεκάνη, φράζει η αποχέτευση!

    Φιλούμπες, χωρίς ερωτηματικά, αλλά με άπειρα θαυμαστικά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Υ.Γ. Βρήκε πτήση;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημέρα εστρέλλα μου.

    ήρθα για συνεχίσω τα της ΑΜ αμαλίας
    κι έπεσα πάνω στο απίστευτο τραγούδι
    που πολύ καλά έκανες κι έβαλες.

    είπαμε. ροκ. έντεχνο. κλπ κλπ
    αλλά υπάρχουν κι άλλα.
    και αυτό είναι ένα τραγούδι
    που άφησε εποχή.
    και αυτά που έλεγε,
    απο το έργο που ήταν ορόσημο...

    τι να λέμε τώρα.
    συγκινήθηκα.
    δεν είναι σαν να βάλεις της καρι το θέμα! αυτο ναι, γελοίο.

    ωπ! τέλειωσε!
    repeat.

    ααααααααχ... υπέροχο.
    "So it's the laughter
    We will remember"


    φιλιά απο κοντά!!!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. -Βασσιλισα Αμαλια η ιδία!

    Εγω ακομα δεν εχω ακουσει το τραγουδι με το οποιο ενθουσιαστηκε ο φιλος μου..το εχω ακουσει? ειναι αυτο που επαιζε και χτες ?
    να ανοιξω τα ηχεια??
    αν και ε δ ω παντα ακουω ωραια τραγουδια μπερδευομαι γιατι Αdaeus μια αγαπη επισης στην Τσακα και την δεκαετια του εβδομηντα ..την εχει!:)

    Πομπες?? ποιες πομπες ??Τιποτα να μην της πεις που χοροπηδαει σαν πεταλουδα και ελειπε και ολη τη μερα και τη νυχτα..οχι τιποτα!!
    και εχει και γευμα γκουρμε και παλι θα λειπει..

    στελνω αυτο και θα ακουσω τωρα τι σας ενθουσιασε τοσο

    -καλημερα!;)
    (ενα μικρο λογιδριο καλωσορισματος στον Αdaeus?που ειναι ε????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το ακουσα ..το ακουσα...το ακουσα..
    ουου..καταενθουσιαστηκα ..τι να λεμε...ελεγα μπα δεν θα ειναι αυτο..αλλα αυτο ηταν...
    ου ου ου καταπληκτικοτατον..:::::)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αυτή είναι υποδοχή... δεν μου έχουν κάνει καλύτερη σε μπλογκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @maya

    Μη σου πω ότι σκέφτομαι εδώ και καιρό, εκείνο το μπλογκοπαίχνιδο με τα τραγούδια που αγαπάμε, να το παραλλάξω και να το παίξω ως εξής: "Τραγούδια που ντρεπόμαστε να παραδεχτούμε ότι μας αρέσουν".

    Υπομονή και το ετοιμάζω...

    Την Α.Μ. να προειδοποιήσουμε μόνο μην κάνει ότι μπαίνει, και τη φάμε άθελά μας πάνω στο άνθος της ηλικίας της...


    @Talisker

    OK, το μυστικό σου είναι ασφαλές, λέξη δεν μου πήραν. Τι φάλαγγα, τι καυτά αυγά στις μασχάλες... Αλλά εγώ... Τύφλα νά 'χει η Υπολοχαγός Νατάσσα!

    Όσο για το τραγουδάκι... Κορόιδευε, κορόιδευε... Όταν θα κάνω την ανάρτηση που λέω παραπάνω στη Μάγια να σε δω... Famous last words τα κόβω νά 'ναι τα λόγια σου!


    @adaeus

    Ε;; Ε;; Μη μου πεις!!!!!

    Μήτε και θα σου ξανακάνουν... πόσες άλλες σαν κι εμένα νά 'χουν αφήσει λυτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. συγνώμη κιόλας
    γιατί στο τέλος ΕΓΩ θα κάνω την σκηνή!

    ποιό μυστικό?!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

    υγ.μου αρέσει το μπλογκοπαίχνιδο αυτό! μπράβο! κι άλλες τις μαλακίες αν σκεφτούμε και παραδεχτούμε , να δω πώς θα μας μείνουν φίλοι στο τέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ωραιααα ...

    Να συνεχισω λοιπον, απο εκει που μειναμε, σαν να μην ειδα οτι γραφτηκαν κι αλλα σχολια, εβαλες update κλπ κλπ

    Τι να πω βρε Στελλα μου ???
    Μαλλον εγω ειμαι πολυ παρορμητικος ...
    Γιατι καθε φορα που ειμαι ερωτευμενος, την αντιστοιχη περιοδο, νομιζω οτι ειναι ο μεγαλυτερος ερωτας της ζωης μου κι αποκλειεται να υπαρξει ποτε αλλος σαν αυτον ...

    Ετσι ενιωσα και με την πρωτη μου (ενταξει οχι και με ολες τις εφημερες αλλες σχεσεις...) ετσι και με την ex (την συγχωρεμενη) ετσι και με την νυν (καλα... τροπος του λεγειν "νυν"... απλα, για να συνεννοουμαστε...)...

    Το θεμα ειναι ομως οτι τα χρονακια περνανε Στελλα μου... Και μπορει εσυ δικαιολογημενα, λογω ηλικιας, να αισθανεσαι οτι "ακόμα δεν έχει γίνει ούτε το διάλλειμα για ποπκορν", αλλα το κακο ειναι οτι καποια στιγμη συνειδητοποιουμε ΞΑΦΝΙΚΑ, πως το διαλειμμα εγινε, αλλα περασε και δεν το πηραμε χαμπαρι, επειδη δεν πηγαμε να αγορασουμε το pop-corn...

    Γιατι να πρεπει να δω ολο το εργο για να βγαλω καποια συμπερασματα ???
    Δεν μπορω να φανταστω, οτι μετα απο χρονια, που θα ειμαι χουφταλακι, θα γνωρισω ενα αλλο χουφταλακι και θα ζησω τον μεγαλυτερο ερωτα της ζωης μου ... Αν μη τι αλλο, απο ολο το πακετο θα λειπει το σεξουαλικο part ...

    Εκει κι αν συμβιβαζεσαι πια ... Προσβλεπεις στην συντροφικοτητα και παραβλεπεις την ελλειψη ολων των αλλων ... Οποτε σιγουρα δεν θα'ναι εκεινος, ο ενας... ο μοναδικος... ο ΜΕΓΑΛΟΣ...

    Χμμ... Αυτααα...
    Δεν ξερω... Τι λες κι εσυ ???

    Μμμμμααακιααα !!!
    Πολλα πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο άτιμος ο Blogger για κάποιο λόγο τυραννάει την Σμαρτούλα μου! Αλλά δεν θα του περάσει! Ως καλά παληκάρια, βρήκαμε άλλο μονοπάτι:



    Bluesmartoulis said:

    Αχ βρε Στελλίτσα, τί μού΄κανες... Νά΄ξερες τί μού΄κανες.
    Αργώ, αλλά όλα τα διαβάζω
    Σμούτσκια


    Δεν μ΄αφήνει με τίποτα να το βάλω σχόλιο...
    Φτού!
    Καλημέρα καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @maya

    Αααα!!! Άμα θέλει να σου πει η ίδια! Εγώ είμαι τάφος!

    Όσο για το μπλογκοπαίχνιδο... Από πότε κυρά-Μάγια σ' απασχολεί αν θα "αρέσεις" όταν κάνεις μια ανάρτηση;;;;;;; Που πήγε το γνωστό: Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε;;;

    Εγώ πάντως, πραγματικά θέλω να το κάνω κάποια στιγμή να γελάσουμε. Φυσικά και δεν θα καλέσω άλλον να το κάνει, μη σκιαχτείτε! Απλά έχω ήδη υποσχεθεί πως θα συμμετάσχω, κι επειδή έχω κάνει στο παρελθόν παρόμοια ανάρτηση, ήθελα κάπως να το παραλλάξω. Ε, και μού 'ρθε αυτό!

    Πάντως μη φανταστείς τίποτα σκυλάδικα... Κυρίως σε τίποτα μελιστάλαχτα, γλυκανάλατα, καψουρομπαλαντοτράγουδα, προσανατολίζομαι...

    Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @dazed & confused

    Καλημέρα και καλή βδομάδα, "καλέ μου άγγελε", κι ας μη θες να το σχολιάσεις...

    Δεν λέω, βρε Γιώργο μου, ότι ΤΟΤΕ θα τον γνωρίσω! Ότι ΤΟΤΕ θα μπορώ να αξιολογήσω και να κρίνω, λέω!

    Ότι θα πάρουν όλα τις διαστάσεις που τους αξίζουν!

    Αφού κι εσύ το λες ότι:

    καθε φορα που ειμαι ερωτευμενος, την αντιστοιχη περιοδο, νομιζω οτι ειναι ο μεγαλυτερος ερωτας της ζωης μου κι αποκλειεται να υπαρξει ποτε αλλος σαν αυτον

    Αυτό και μόνο αποδεικνύει όλα αυτά που λέω εγώ! Και περί μη αναγκαστικού συμβιβασμού μετά από μια ερωτική απογοήτευση, αφού μια χαρά μπορείς να ξαναερωτευτείς εξίσου ή και πιο δυνατά, και περί "αξιολόγησης" κάποια στιγμή ως προς το ποιος ήταν τελικά ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, εάν υπήρξε τέτοιος.

    Που νομίζεις ότι διαφωνούμε και το παλεύεις ακόμα;;;

    Φιλούμπες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τέλεια...

    μόλις διαπίστωσα πως ενώ χθες σου είχα αφήσει ένα σετάκι πανωσέντονο - κατωσέντονο μη σου πω και παπλωματοθήκη...

    τώρα δεν υπάρχει ούτε καν μαξιλαροθήκη

    πώς στο καλό γίνεται αυτό????

    ας μου εξηγήσει κάποιος....

    φτου

    και ξανα φτου

    αντε τώρα να ξαναμπω στον ειρμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. θα προσπαθήσω να μιμηθώ την τζουμελέκα

    με αργά και σταθερά βήματα θα προσπαθήσω να το ξανασυντάξω

    αλλά όταν χάνεται η πρώτη πρώτη έμπνευση & το ερέθισμα που έχεις από όσα διαβάζεις μετά μου θυμίζει κάτι μπαγιάτικο ρε γαμώτη

    σαν ξαναζεσταμένο φαγητό ένα πράγμα

    ορίστε... τώρα πλάκωσαν και τα τηλέφωνα

    θα είμαι online...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. " Κυρίως σε τίποτα μελιστάλαχτα, γλυκανάλατα, καψουρομπαλαντοτράγουδα, προσανατολίζομαι..."


    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ!!

    να μου πεις ποτε θα το κανετε αυτο να εχω παει να μεινω ή στου Μορφεα ή στου Δον ...θα παρω και τις βαλιτσες μου και δεν θα σας ξερω!!!

    οσο για τα αλλα τελειωνω εδω τα του σπιτιου και θα σας φτιαξω καλα...

    αν και εγω δεν εχω τραπεζι..!!!!

    -ακομα τρεχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. στελλίνα μου,

    ως συνήθως έχεις εκφράσει πράγματα που αυτοστιγμεί ήρθαν στο δικό μου (φτωχό) μυαλό & κυρίως έκαναν την καρδιά μου να χτυπά ταμπούρλο

    εννοείται πως έχω δει την ταινία… εννοείται πως κράτησα τη φράση που εμπνεύστηκες… εννοείται πως σας διάβασα όλους τους από πάνω… κι αυτό που κυρίως εννοείται είναι οι σιωπές μας, τα βουρκωμένα βλέμματα όταν ανακαλύπτουμε τους κοινούς κώδικες… τα καλά (?) κρυμμένα μυστικά μας

    someone as wild, to run with
    το κάνω πανώ / σημαία / λάβαρο
    με bold ΚΑΙ italics
    και το εμπεριέχω στη βραδινή προσευχή / λίστα to do από χθες!

    λέγε μέρα & ώρα (σαββατοκύριακο κατά προτίμηση) να φέρω μαζί μου φόρμες, χνουδωτές κάλτσες & χαρτομάνδηλα (συσκευασία ντουζίνας από Χόντο) για να κανονίσουμε την προβολή (και όχι μόνον!!!)

    @maya
    γεια σου ρε maya με τις γκιλοτίνες (αλλά και τις λεκάνες!!!!) έτοιμες προς χρήση

    @Α.Μ. Αμαλία
    ήθελα να ρωτήσω την αυτού εξοχότητά σας:

    "πότε αρχίζει ο νέος κύκλος σεμιναρίων για ανεπίδεκτους?" … όσον αφορά:

    α. στη στάση ζωής
    β. στη στάση προς το έτερο φύλο
    γ.στη «αντί»σταση κατά των γκουρμέ experts (για ποιον χτυπά η καμπάνα?)
    δ. στο θάψιμο του παρελθόντος που μας πονάει & μας τσούζει και ουχί μας διδάσκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. στέλλα

    ξέχασα να σου πω ένα πελώριο ευχαριστώ γιατί με σκέφτηκες & μου το αφιέρωσες & γιατί προλαβαίνεις τις δικές μου αντιδράσεις παύλα σκέψεις παύλα διαθέσεις παύλα θαμμένα του παρελθόντος φαντάσματα κι επίσης γιατί έχεις αυτό το απίστευτο, απερίγραπτο, ακαταμάχητο, ατίθασο, αξιοθαύμαστο (τόσα στερητικά -α- για κάτι τόσο θετικό!!! αναρωτιέμαι!)
    χ ι ο ύ μ ο ρ

    το τραγούδι παίζει κι αυτό το ρόλο του ξεσκονόπανου... έρχεται με απαλές κινήσεις & αφαιρεί την ηλίθια σκόνη που άφησε στα αυτιά & στα μέσα μας η πεζή πραγματικότητα

    ορίστε... λοιπόν... πάρε κι ένα ακόμη ευχαριστώ για τα αυτιά μας!!

    σου αποστέλλω με courier
    (είθε να είναι γελαστός & με αλογουρά !!!)
    ένα μάτσο από πεθυσμένα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @Προς ανιλικο πορφυρο!!!

    μμ:

    @Α.Μ. Αμαλία
    ήθελα να ρωτήσω την αυτού εξοχότητά σας:

    "πότε αρχίζει ο νέος κύκλος σεμιναρίων για ανεπίδεκτους?" … όσον αφορά:

    α. στη στάση ζωής
    β. στη στάση προς το έτερο φύλο
    γ.στη «αντί»σταση κατά των γκουρμέ experts (για ποιον χτυπά η καμπάνα?)
    δ. στο θάψιμο του παρελθόντος που μας πονάει & μας τσούζει και ουχί μας διδάσκει ..

    θα σου πω!!

    παρε την Αλικη απο την αρχη...

    εξτρα για σενα θα σου σταλουν κι αυτα που κατεβηκαν..

    θελω επιμελεια αποδοση και μεθοδικοτητα..θα σε κανω εγω..ουου..να σε βλεπει η Μαγια και να αλλαζει δρομο!

    χαχαχα φιλια!

    (ματια μου ολα μεσα μας ειναι εχουμε αντισωματα..δουλεψε το, αλλωστε εσυ εχεις ισχυρη θεληση και πεισμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @mAuVe 1

    Μια φορά μου είχε πει ο Κων/νος Π πως έκοβε το κεφάλι του, ότι μου είχε αφήσει κάποιο σχόλιο.

    Τώρα εσύ.

    Είναι τελείως διαφορετικό από το "προσπαθούσακαιδενμουτοπήρεοπούστηςομπλογκερ". Είναι πολύ παράξενο να το έχετε δει να μπαίνει ως σχόλιο και μετά να εξαφανίζεται. Είστε και οι δύο ΑΠΟΛΥΤΩΣ σίγουροι;;;;; Γιατί είναι θεόκουφο!!!!

    Πάντως εγώ έχω ειδοποίηση στο μέιλ μου για κάθε σχόλιο που προστίθεται στο μπλογκ μου, και δεν έχω λάβει ούτε μέιλ.

    Ας το έχουμε υπό παρακολούθηση το θέμα... Κάτι βρωμάει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...


    @mAuVe 2

    Ξέρω τι λες... Το τι μπινελίκι κατεβάζω κάθε φορά που μου συμβαίνει! Και ποτέ, μα ποτέ, δεν έχω ξαναγράψει το ίδιο, ούτε καν προσπαθώ δηλαδή...


    @Talisker

    Καλά σου, ρε Τάλι, καλά σου...

    Κι εγώ το κάνω για να αποδείξω στη Μάγια ότι οι φίλοι μου με αγαπάνε γι' αυτό που είμαι... (ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΙΜΑΙ!!!!) Κι εσύ τώρα με κρεμάς...

    Ντάξει... Καλά σου... Δεν πειράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @mAuVe 3

    Αμ, γιατί στο αφιέρωσα εγώ, αγάπη μου! Τυχαία τα κάνω εγώ κάτι τέτοια!

    Πάντως αυτό με το πανώ/σημαία/λάβαρο,
    μήπως να το κάνουμε και μπλουζάκια/στυλό/κονκάρδες?

    Δε 'ν' κακό...

    Α, κι άμα έρθεις για την προβολή, όλα αυτά που λες φέρτα, εκτός από κάλτσες. Θα σου δανείσω εγώ! Ξέρεις ποιές!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!


    @mAuVe 4

    ..............

    Έτσι που μ' έκανες, στείλε με το courier και τη συσκευασία γίγας με τα χαρτομάντηλα από το Χόντο που έλεγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @Roadartist

    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε!!!

    Βγαίνοντας, μπορείτε να περάσετε από το περίπτερό μας και να προμηθευτείτε την αγαπημένη σας φράση σε πανώ, σημαία, λάβαρο, μπλουζάκι, στυλό, κονκάρδα.

    Προσεχώς, και σε σωβρακοφανέλα.


    @Talisker & Mauve περί σεμιναρίων

    Μπααααα;;;; Δεν κατάλαβα!!!!! Από πότε συμβουλευόμαστε την ταραντούλα για όλες τις στάσεις;

    Να μας πει λοιπόν και για:

    α. Τη Στάση Κολλιάτσου
    β. Τη Στάση 69
    γ. Τη Στάση του Νίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μόλις ανέβηκε το παραπάνω σχόλιο, μου έβγαλε ότι είναι το 69ο!!!!!!

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. μου μου
    μου μου μουυυυ μου μουμουμου...
    μέεεεεεμοριζ
    λαιτ δε κορνερζ οβ μαι μαιντ...


    69 ε?
    δηλαδή το 72 που μπήκα εγώ...
    σημαίνει κάτι πιο μ......κωμα?!!!!
    ααααααα χαχαχαχαχα

    ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @μauβ
    μαντάμ
    έχουμε και γκιλοτίνες
    και καμπαρντίνες
    και σερπαντίνες
    και προπαντός
    κ α τ ί ν ε ς !!!!!
    λολ

    πολλές λέμε!

    για τις λεκάνες
    τι να λέμε τώρα!
    λέω να κάνω και ντελίβερι.
    ...τι λες? θα πιάσει?
    με σος τηλέφωνο τριψήφιο.

    @ΑΜ αμαλία
    θύμησε μου να σου φέρω και την σωβρακοφανέλα μόλις κυκλοφορήσει. θα κάνουμε πάνικ !!!

    @εστρέλλα
    σε βλέπω στην στάση του λεωφορείου άμα συνεχίσεις ν ΤΗΝ ΠΙΚΆΡΕΙς ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑ. είπαμε: δεν θέλει χαρά! άστην να ταίσει λίγο τις αράχνες. εκείνες δεν έχουν ορμόνες ερωτικές. μόνο κάτι σαχλά σάλια βγάζουν και τους μπαγλαρώνουν όλους...

    θα βγω σε λίγο
    και θα επιστρέψω να δω πόσο ώριμες είστε (μουχαχα) μετά τις 12...

    συγκεντρωθείτε!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Σαλια βγαζουν τα σαλιγγαρια!!!!

    Στελλα πες της!!

    ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ αναποδα !
    επισης το δουλικο εχει φυγει ..τι να τις κανω εγω τις σωβρακοφανελες..?

    τι λεξη μιο ντιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. α ρε ΓΑ ΜΟ ΤΗ
    (ή μήπως αντικείμενο?
    ήτοι ΤΙ?)

    καλά όπως...
    είτε ΓΑ ΜΟ ΤΗ
    είτε ΓΑ ΜΟ ΤΙ

    είτε ΓΑ ΜΑ ΤΑ (με μεγάλα γράμματα)

    είμαι στο γραφείο /η δευτέρα είναι η χειρότερή μας μέρα από άποψη δουλειάς & φόρτου

    & κωλύομαι να σας απαντήσω

    επίσης & επιπροσθέτως έχω κι εγώ έξοδο απόψε, οπότε θα σας "δω" αργά τη νύχτα ... την ώρα που ο κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του έχει φορέσει τη σωβρακοφανέλα και κοιμάται αμέριμνα

    1ο συμπέρασμα:δεν σέβομαι τον εαυτό μου

    2ο συμπέρασμα:τι δουλειά είναι αυτή που η πιο βλαμμένη μέρα του κόσμου η παλιοδευτέρα είναι πιο φορτωμένη

    3ο συμπέρασμα: πάλι θα βγω?

    4ο συμπέρασμα: πχοιος φοράει ακόμη σωβρακοφανέλες???? πχοιος?? (με το χ γίνεται πιο "ηχηρό"!!!

    5ο συμπέρασμα:αυτά τα μαθήματα της αλίκης υπάρχουν & σε cd να το κάνω ταχύρρυθμο την ώρα της οδήγησης??

    φιλουμπίτσες σε άπασες τις γυναίκες (αράχνες /νοικοκυρές / παίρνω το καπέλο μου & φεύγω με γκιλοτίνα, καμπαρντίνα και ό,τι...

    τι ωραίο διάλειμμα είστε !!!!

    θενξ α μιλιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αμαν βρε Στελλααααααααα ...

    Εντοπισα γιατι βλεπουμε διαφορετικα τα παραγματα ...
    (η διαφορα ηλικιας φταιει ... εσυ πιστευεις ακομα οτι ο ΕΝΑΣ επεται ... εγω εχω αρχισει και απογοητευομαι πλεον...)
    Αλλα δεν την παλευω πλεον μαζι σου ...

    Ασε που βλεπω και τα σχολια να αυξανονται επικινδυνα ...

    Που να μπλεκεις τωρα με τον Νταλαρα ...
    Κριμα ειναι !!!

    Μμμμμμμμμακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλημέρα σε όλους!!!!

    Λίγο σκατοδιάθεση, επειδή ξεκίνησε η μέρα μου πολύ αγχωμένα, και εμένα μετά μου χαλάει όλη τη μέρα αυτό το ξεκίνημα.

    Όλα καλά προς το παρόν πάντως. Θα δείξει βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Kαλημερα !! εδω να δεις..ενας φουτουριστικο ντελιριο....μια συγχιση...
    ειναι και αναδρομος ο Ερμης στον Λεοντα! χαλια!

    ακομα αυριο και μετα περασαν οι επικυνδινες μερες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ax το απντειτ τωρα το ειδα..
    το χρεωνουμε στο Αντεους δηλ το επαναληπτικο ε??

    (εχω ενα κακο μαλλον συνηθειο δεν παω στα μπλοκρολ των φιλων μου...αλλα τωρα με προκαλεις θα παω να δω και δεν ξερω αν θα ξαναρθω:::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. λολ
    ενω ερχομουν να πω διαφορα μολις ειδα οτι ημουν και ΜΙΣΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ στα δεξια.. δεν το ειχα δει ολη μερα!!

    και που εισαι και μιλαω μονη μου??

    ειμαι εγω μισητη αναρτηση εγω???

    ανταποδωσε οπως θες μονο Μη την μερα του Βαλεντινου!!!
    θα μου γυρισει το ματι αναποδα!!

    ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ!
    Προστατεψε τη νεοκοπη φιλια μας ..!

    ΜΑΓΙΑ που εισαι ??δες την!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Βλέπω Λάκη, παιδί μου, περίμενε! Εσύ πως και δεν βλέπεις;;; Ξεχάστηκες;;; Τρίτη σήμερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. βλεπω και μαλιστα εκλαψα με το τραγουδι για τη μανα...

    αλλα εδω στο βασιλειο της Δανιμαρκιας.. εχουμε εκεινο πλακε γκρι που μοιαζει με δισκο αλλα δεν σερβιρουμε..το λεμε λαπ τοπ και που και που γραφουμε ταυτοχρονως!!τςττςτςτςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλημέρα!

    Ακόμα χειρότερη η διάθεση, με εξαίρεση τη χαρά που πήρα βλέποντας στο μπλογκ της Λυδίας, ότι πήγε επιτέλους σπίτι του το παιδί, και μάλιστα χαμογελαστό-χαμογελαστό!

    Αυτά είναι...



    Τάλι μου, μία και σήμερα, είπαμε; Κείνα με τα ανάδρομα που έλεγες; Να ξέρω πότε θα σηκώσουμε κεφάλι... (ντεν έκο λαπιτόπι καρντιά μου!) (Για του Αγ. Βαλεντίνου, μη σκιάζεσαι, είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλημερα κι εφευγα...
    θα σου παρω ενα ..ποτε ειναι της Στυλιανης?
    θα κανει και καφε!!!

    θα τα πουμε μετα ακομα σημερα υπομονη απο αυριο παλι λαμπερες γιαπισσες

    ..πηρα ενα ραξεβσκυ μουρλια..πρεπει να μπω..

    πες της Μαγια να μην γραφει θελω να φυγω και ερχονται συνεχεια ποστ και α ναι...

    πηγαινε εκει θα σου φτιαξει η μερα θα δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ποιός σε χάλασε μωρό μου να τον κάνω σούπα?!!!

    καλημέρα βροχερή και ατρόμητη
    γράφτα όλα σε αυτά που έχουμε
    είσαι κουκλάρα

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Μάγια και Τάλισκερ:

    Προσπαθώ απο το πρωί να γράψω, αλλά όλο με διακόπτουν. Τώρα μόλις με ειδοποίησε το boss ότι ανεβαίνει. Ο Θεός κι η ψυχή της πότε θα γίνει αυτή η ανάρτηση. Δεν πρόλαβα να περάσω κι από τη Μάγια που θα μου φτιάξει και τη διάθεση...

    Άμα αξιωθώ να τελειώσω κάποια στιγμή σήμερα αυτή τη ρημάδα την αγανάκτηση, θα περάσω κι απ' τη Μάγια κι απ' όσους προλάβω...

    Προς το παρόν... χλωμό!

    Προσωρινές φιλούμπες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή