"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2008

Μόνο έτσι...

Παίρνω πάσα (από μόνη μου...) από τον φίλο Lockheart, και συνεχίζω το μπλογκοπαίχνιδο με θέμα: "Έρωτας δίχως λογική".

Ευχαριστώ τους αγαπημένους μου:
f - Radiopoetry
dazed & confused - Kookoorookoo
Αυτοί ξέρουν γιατί...
Sarah Kane

Εγώ θέλω να κοιμάμαι πλάι σου και να σου κάνω τα ψώνια σου και να σου κουβαλάω τις σακούλες σου και να σου λέω πόσο πολύ μ' αρέσει να είμαι μαζί σου αλλά πάντα μ' αναγκάζουν να κάνω βλακείες.Και θέλω να παίζουμε κρυφτό, και να σου δίνω τα ρούχα μου, και να σου λέω πόσο μ' αρέσουν τα παπούτσια σου, και να κάθομαι στις σκάλες ώσπου να κάνεις μπάνιο, και να σου τρίβω το σβέρκο σου, και να σου φιλάω τα πόδια σου, και να σου κρατάω το χέρι σου, και να βγαίνουμε για φαγητό και να μη με νοιάζει που θα μου τρως το δικό μου, και να βρισκόμαστε στο Ρουντυ'ς και να λέμε πώς τα περάσαμε σήμερα, και να σου δακτυλογραφώ την αλληλογραφία σου, και να σου κουβαλάω τα ντοσιέ σου, και να γελάω με την παράνοια σου, και να σου δίνω κασέτες που δε θα τις ακούς, και να βλέπουμε καταπληκτικές ταινίες, και να βλέπουμε απαίσιες ταινίες, και να μαλώνουμε για το ραδιόφωνο, και να σε βγάζω φωτογραφίες όταν κοιμάσαι, και να σηκώνομαι πρώτος για να σου φέρω καφέ και κουλούρια και γεμιστά κρουασάν, και να πηγαίνουμε στο Φλοράντ για καφέ τα μεσάνυχτα, και να σ' αφήνω να μου κάνεις τράκα τσιγάρα, και να μην καταφέρνω ποτέ να βρω ένα σπίρτο, και να σου λέω τι είδα στην τηλεόραση χτες το βράδυ, και να σε πηγαίνω στον οφθαλμίατρο, και να μη γελάω με τ' αστεία σου, και να σε θέλω το πρωί αλλά να σ' αφήνω να κοιμηθείς λίγο ακόμα, και να φιλάω την πλάτη σου, και να χαϊδεύω το δέρμα σου, και να σου λέω πόσο μα πόσο αγαπώ τα μαλλιά σου τα μάτια σου τα χείλη σου το λαιμό σου το στήθος σου τον κώλο σου το

Και να κάθομαι στις σκάλες και να καπνίζω ώσπου να γυρίσει σπίτι ο διπλανός σου, και να κάθομαι στις σκάλες και να καπνίζω ώσπου να γυρίσεις σπίτι εσύ, και να τρελαίνομαι όταν αργείς, και να ξαφνιάζομαι όταν γυρίζεις νωρίτερα, και να σου χαρίζω ηλιοτρόπια, και να πηγαίνω στο πάρτι σου και να χορεύω ώσπου να πέσω ξερός, και να 'μαι δυστυχισμένος όταν έχω άδικο, και να 'μαι ευτυχισμένος όταν με συγχωρείς , και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου και να παρακαλάω να σ' ήξερα μια ζωή, και ν' ακούω τη φωνή σου στο αυτί μου, και να νιώθω το δέρμα σου πάνω στο δέρμα μου, και να τρομάζω όταν θυμώνεις και το 'να σου μάτι κοκκινίζει και το άλλο σου μάτι γαλάζιο και τα μαλλιά σου στ' αριστερά και το πρόσωπο σου ανατολίτικο, και να σου λέω πως είσαι θεσπέσια, και να σ' αγκαλιάζω όταν σε πιάνει αγωνία, και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς, και να σε θέλω όταν σε μυρίζω, και να σε πληγώνω όταν σε αγγίζω, και να κλαψουρίζω όταν είμαι πλάι σου και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι, και να κυλάει το σάλιο μου πάνω στο στήθος σου, και να σε πλακώνω και να σε πνίγω τις νύχτες, και να ξεπαγιάζω όταν μου παίρνεις την κουβέρτα, και να ζεσταίνομαι όταν δε μου την παίρνεις, και να λιώνω όταν χαμογελάς, και να διαλύομαι όταν γελάς, και να μην καταλαβαίνω γιατί λες πως σε απορρίπτω αφού δε σε απορρίπτω, και ν' αναρωτιέμαι πώς σου πέρασε ποτέ απ' το νου ότι εγώ θα μπορούσα να σε απορρίψω, και ν' αναρωτιέμαι ποια είσαι αλλά να σε δέχομαι έτσι κι αλλιώς, και να σου λέω για το μαγεμένο δάσος τον άγγελο του δέντρου το αγόρι που πέρασε πετώντας τον ωκεανό επειδή σ' αγαπούσε, και να σου γράφω ποιήματα, και ν' αναρωτιέμαι γιατί δε με πιστεύεις, και να σ' αγαπώ τόσο βαθιά που να μην μπορώ να το βάλω σε λόγια, και να θέλω να σου πάρω ένα γατάκι που θα το ζηλεύω γιατί θα το προσέχεις περισσότερο από μένα, και να μη σ' αφήνω να σηκωθείς απ' το κρεβάτι όταν πρέπει να φύγεις, και να κλαίω σαν μωρό παιδί όταν φεύγεις στο τέλος, και να σκοτώνω τις κατσαρίδες, και να σου αγοράζω δώρα που εσύ δεν τα θέλεις, και πάλι να τα παίρνω πίσω, και να σου λέω να παντρευτούμε, κι εσύ να μου λες πάλι όχι, αλλά εγώ να σ' το λέω και να στο ξαναλέω, γιατί όσο κι αν νομίζεις πως δεν το λέω σοβαρά, εγώ το λέω, και πάντα σοβαρά το έλεγα, από την πρώτη κιόλας φορά που σ' το είπα, και να τριγυρίζω στην πόλη και να τη νιώθω άδεια χωρίς εσένα, και να θέλω ότι θέλεις, και να νομίζω πως χάνομαι αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής, και να σου μιλάω για ότι χειρότερο έχω μέσα μου, και να προσπαθώ να σου δίνω ό,τι καλύτερο έχω μέσα μου γιατί δε σου αξίζει ούτε στάλα λιγότερο, και ν' απαντώ στις ερωτήσεις σου αν και θα προτιμούσα να μην απαντήσω, και να σου λέω την αλήθεια έστω κι αν κατά βάθος δε θέλω, και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πως το προτιμάς και να νομίζω πως όλα τελείωσαν κι ωστόσο να περιμένω άλλα δέκα λεπτά πριν με πετάξεις έξω από τη ζωή σου, και να ξεχνάω ποιος είμαι, και να προσπαθώ να 'ρθω πιο κοντά σου γιατί είναι ωραίο να μαθαίνω να σε μαθαίνω, κι αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω, και να σου μιλάω κάτι άθλια γερμανικά και κάτι εβραίικα τρισάθλια, και να κάνουμε έρωτα στις τρεις το πρωί, και κάπως, με κάποιο τρόπο, με κάποιο τρόπο, να σου εκφράζω έστω και λίγο
Τον ακάθεκτο
Τον ακατάλυτο
Τον ακαταμάχητο
Τον ακατάσβεστο
Τον μεταρσιωτικό
Τον ψυχαναληπτικό
Τον άνευ όρων
Τον τα πάντα πληρούντα
Τον δίχως τέλος και δίχως αρχή
Έρωτά μου για σένα.


Crave - Sarah Kane - 1998

33 σχόλια:

  1. Από δίπλα ακούμε Morrissey:

    Lifeguard Sleeping,
    Girl Drowning


    Always looking for attention
    Always needs to be mentioned
    Who does she
    Think she should be ?
    The shrill cry through darkening air
    Doesn't she know he's
    Had such a busy day ?

    Tell her ... sshhh
    Somebody tell her ... sshhh
    Oh, no way, no way, there's no movement
    Oh, oh, hooray
    Slowest ...

    It was only a test
    But she swam too far
    Against the tide
    She deserves all she gets
    The sky became marked with stars
    As an out-stretched arm slowly
    Disappears

    Hooray
    Oh hooray
    No, oh, oh, woh, there's no movement
    No, oh, hooray
    Oh, hooray

    Please don't worry
    There'll be no fuss
    She was ... nobody's nothing

    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)

    When he awoke
    The sea was calm
    And another day passes like a dream
    There's no ... no way

    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)
    (What's your name ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααχ βρε Στελλιτσα μου ...

    :-*
    :-*
    :-*
    :-*
    :-*



    P.S.: Μονο ετσι ... πραγματι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι!!!Και μ οποιο τιμημα !Αξιζει πραγματικα να γινει κανεις κομματια για την υπαρξη που ερωτευεται!Αυτος ειναι και ο δοσμενος απ τη φυση ,σκοπος του ερωτα.Να διαλυσει το ''εγω'',(μακαρι θα ελεγα εγω και των δυο)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέλλα αυτό είναι έρωτας! Χωρίς καμιά λογική εγω, υπερεγώ...

    Κι όποιος τον έχει γνωρίσει, έχει ανεξίτηλα τα σημάδια του πάνω στη καρδιά του...

    Κι όταν φύγει αφήνει πίσω τόσο πόνο...

    Πανέμορφο κείμενο.

    Φιλιά Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Morrissey μου αρεσει πολυ ειδικα το Yoy have killed me!
    χα θα το βαλω οταν αναρτησω το παιχνιδι κι εγω...

    δεν το διαβασα ολο..
    μου αρεσει γι αυτο..
    και δεν θελω να με επεηρρεασει..
    κατι ττεοιο θελω να κανω με δικα μου ομως..

    πρωτα θα το κανω και μετα θα το διαβασω ολο ...

    τι ψαχνεις...

    βαρομετρικο ασταθες..

    κεινο το σκοινι που το χεις?
    σιγα μην το παρω δηλ αλλα λεω να κανω μια κουνια να υπερριπταμαι...

    τελειο λεμε το ασμα!

    οι αναρτησεις αλλαζουν και δνε προλαβαινω να σχολιαζω..
    παει και η Πλαθ..
    τουλαχιστον θα προσεχει που βαζει το κεφαλι της η Μαγια...
    :)

    -καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω θα παιξω και θα παιρνω την πασα απο σενα και απο μονη μου...
    σιωπη!

    αλλα οχι τωρα...τωρα ακομα εχει σειρα το τι σας πηρε τι σας εδωσε το 7

    καμια φορα λεω να κανω την παπια!

    τεσπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσο αγάπη και έρωτα έχει το κείμενο που τοποθέτησες...:) ; απιστευτο...

    Ποσο αγάπη και έρωτα έχει μέσα σου για να το εκφράζει μέσα απο τέτοιο κείμενο...


    πολυ πάρα πολυ .....Υπεροχο..

    Να εισαι καλα Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, αγάπη. Το έχεις πιάσει το νόημα... Καλά το πας! Θα τρελάνεις κόσμο εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζηλεψα κι εγω κι αναρτησα :)

    Δεν ξερω τι να σχολιασω στο δικο σου.... με φοβιζουν λιγακι αυτα, οταν δεν υπαρχει "εγω" δεν υπαρχει και πληρης προσωπικοτητα....ή ετσι νομιζω. Καλημεραααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έρως,
    μόνον έτσι.

    όσο για τις 3 αναρτήσεις, δεν το ξέχασα, μήτε αμελώ...
    θα προκάμω (ελπίζω!) Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @dazed & confused

    Aααααααχ βρε Γιώργο μου...

    Θυμάσει πώς γνωριστήκαμε;

    Τι ρόλο έπαιξε η Σάρα Κέιν;

    Πως ταιριάξαμε;

    Εσύ νομίζεις πως την αφιέρωση στην έκανα μόνο για την βοήθεια;

    Δεν ξεχνώ, μανάρι μου... Δεν ξεχνώ...


    @Faraona

    Ευλογία μεγάλη αυτό το "δύο"...

    Πόσο σπάνιο...


    @Αλεξάνδρα

    Κάτι λέγαμε προ καιρού, πάλι εδώ μέσα, γι' αυτά τα σημάδια...

    Μα δεν είναι ο πιο γλυκός πόνος που υπάρχει; Ο μόνος που αποζητούμε; Φαντάζεσαι μία ζωή, δίχως αυτόν τον πόνο;΄

    Φιλιά πολλά κι από μένα!


    @Talisker

    Κάνε την αγανάκτησή σου, και γύρνα γρήγορα να διαβάσεις! Χάνεις!

    Σ' άρεσε το τραγούδι, έ;;; Χρόνια το λατρεύω και πολλοί όταν τους το λέω, δεν το ξέρουν. Τώρα που μου "κόλλησε" με το συγκεκριμένο θέμα, βρήκα ευκαιρία να το βάλω να το ακούσουν. Αμ οι στίχοι...

    Οι αναρτήσεις έπεσαν κοντά-κοντά, αλλά οι δύο τελευταίες συσχετίζονται σε μεγάλο βαθμό - τις θεωρώ σαν μία, σε δύο μέρη. Μήπως επειδή είναι από θεατρικό το συγκεκριμένο κομμάτι, δεν είναι ποίημα;

    Ναι, πάει η Πλαθ, αλλά πάλι σε αυτόχειρα πήγαμε, οπότε θ' αρχίσει τις απορίες πάλι η Μάγια. Εκτός αν για την Κέιν γνωρίζει ήδη τον τρόπο που "έφυγε" και σκιαχτεί που σε ακούει να ψάχνεις για σκοινί!

    Καλημέρεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!


    @Lockheart

    Το τι έχω μέσα μου, Σπύρο... Μην την ψάχνεις... Ένα θα σου πω:

    Προ καιρού, μου έκανε μία φίλη ΡΕΪΚΙ. Όταν τέλειωσε ήταν χάλια, ζαλιζόταν κι ήθελε να κάνει εμετό.

    Όταν τη ρώτησα αν έτσι είναι πάντα - γιατί δεν είχα άλλη εμπειρία - μου είπε πως δεν είναι σύνηθες, και ειδικά στην ίδια δεν είχε ξανασυμβεί.

    Απλά, όταν στάθηκε στο κέντρο του συναισθήματος, εισέπραξε τόση ανισορροπία στην αγάπη που δίνω και στην αγάπη που παίρνω, που της προκάλεσε όλα αυτά τα επακόλουθα...

    Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, έ;

    Την καλημέρα μου!


    @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Προς το παρόν εγώ τρελαίνομαι, καμάρι μου, δεν νομίζω να έχω τρελάνει κανέναν...


    @Dee Dee

    Εγώ, φιλενάδα, δύο κατηγορίες παρατηρώ. Τους συμφωνούντες και τους διαφωνούντες. Και σε άλλο μπλογκ όταν είχε τεθεί προς συζήτηση, και τώρα εδώ. Πρώτα πρώτα όμως στην ζωή, γύρω μου...

    Σίγουρα ανήκω στους συμφωνούντες. Δεν ξέρω, κι ούτε θα μάθω ποτέ - σ' αυτή τη ζωή τουλάχιστον - ποιοι τό 'χουν πάρει καλά και ποιοι πρέπει να το "πάρουν αλλιώς".

    Απλά έχω παρατηρήσει ότι αυτοί που προστατεύουν το εγώ τους, είναι λίιιιιιιγο πιο χαρούμενοι. Ευτυχισμένοι όμως, δεν ξέρω... ή γεμάτοι...

    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @quartier libre

    Νάτο πάλι το timing! Με το που πάταγα το κουμπί της δημοσίευσης του σχολίου μου, ερχόταν η ειδοποίηση για το δικό σου σχόλιο!

    Μην πιεστείς, φιλενάδα μου, όποτε μπορέσεις και σου "βγει"!

    Στους συμφωνούντες βλέπω κι εσύ, ε;

    Join the club!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτι, κάτι μου θυμίζει εμένα αυτό το απόσπασμα από Sarah Kane...

    Φιλιά πολλά, και σε περιμένω δίπλα... Ξέρω ότι θα σ' αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ...
    ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ)

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΟΥ
    ΑΠΛΑ ΥΕΡΟΧΟΙ(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ)
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Σε περιμένω δίπλα...Ξέρω ότι θα σ'αρέσει..."

    Τώρα το προσεξα τι έγραψα. Ο κικεώνας των υπονοούμενων καλά κρατεί! (θυμάσαι φαντάζομαι ε;)

    Γελάω μόνος μου σα βλάκας. Με αφορμή αυτά. Για λίγο όμως... Το ποταμάκι σου δεν περνάει καλές φάσεις (και είμαστε και μες στο καταχείμωνο).

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @sotr

    Κάτι σου θυμίζει, κάτι σου θυμίζει, αλλά δεν βλέπω να λες τίποτα για την "ταμπακιέρα"...

    Που ανήκετε κ. Νοτιοποτάμιε, στους συμφωνούντες ή στους διαφωνούντες;

    Φιλούμπες!

    Υ.Γ. 1 Δεν το είχα "δει" έτσι, αλλά με το δεύτερο σχόλιό σου το πρόσεξα και γέλασα κι εγώ! Και μού 'ρχονται τόσες απαντήσεις... Κρίμα που δεν λέγεται καμμία από 'δω! (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων από τρίτους πάντα, όχι ότι "μασάω", έχω πει πολύ χειρότερα εδώ μέσα)

    Υ.Γ. 2 Βρε μπας και τελικά η εποχή σου είναι το καλοκαίρι και δεν τό'χεις καταλάβει; Όλο για ζόρια ακούω...


    @aurangel

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ...
    ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.


    Αυτό κούκλα μου, είναι η ιδανική περίπτωση. Πως μ' αρέσει που είσαι τόσο θετικός και αισιόδοξος άνθρωπος... Γι' αυτό σου συμβαίνουν όμορφα πράγματα!

    Οι ευχές που κάνεις εσύ για μένα, έχουν περισσότερες πιθανότητες να "πιάσουν" απ' ότι αν τις έκανα η ίδια... Οπότε... Λέγε, λέγε, εσύ!!!!!!!!

    Άπειρες φιλούμπες!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Μα είδες τι υέροχη κομματάρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα τα θυμαμαι Στελλιτσα μου ...

    Πρεπει να ομολογησω ομως, πως θεωρησα, οτι καποια γεγονοτα που προσδοκουσες χρονια και αρχισαν σιγα-σιγα να δρομολογουνται προς τη λυση τους, επισκιασαν αλλα - δευτερευοντα - και τα αφησαν να ξεθωριασουν στην μνημη σου ...

    Πιστευα οτι ασχετα απο τα "δικα μας", θα ειχες "σωσει" καπου την Sarah Kane, εστω και σαν αντιπροσωπευτικο δειγμα γραφης που σου αρεσει ...

    Πολυ χαιρομαι που ειχα βγαλει λαθος συμπερασματα ...

    Μμμμμααααακιααααα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ, στέλλα μου γλυκιά, διάβασα αυτό το κείμενο προσεκτικά –ξέρεις πόσο- κι ήταν ώρες και στιγμές που έβρισκα τόσα πολλά δικά μου σ’ αυτό, που χανόμουν, κι απ’ την πολλή γραφή, είχα την ψευδαίσθηση ότι… το ‘γραψα εγώ…

    «…όμορφο να σ’ αγαπούν
    και να σου το λένε…»

    πρωινό σαββάτου, καλημέρα με φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αυτός ο χείμαρρος ακριβώς.
    χωρίς τελείες, παύσεις, λογική.
    πάντα κάτι παραπάνω να νοιώθεις οτι έχεις να δώσεις, λίγο παραπάνω να χαθείς, να μην φτάνουν οι λέξεις, ο χρόνος, οι τρόποι. να βλέπεις χρώματα ακόμη και όταν πονάς. να αναπνέεις καλύτερα...

    υπέροχο κείμενο
    δεν το είχα διαβάσει
    γι'αυτόν τον έρωτα τρώμε ΌΟΟΟΟΟΛΑ τα υπόλοιπα της ζωής. υπέρτατη ελευθερία να πετάς απο ευτυχία.


    αυτό με την φουρνιστή, δεν μπορώ να το ξεχάσω...
    αλλά μην μου κάνετε τις έξυπνες με όλους αυτούς τους καταθλιπτικούς που μου αραδιάζετε! κρεμάστηκε σε μπάνιο του νοσοκομείου. άιντα!

    το επόμενο σας παιχνίδι θα είναι "πώς αυτοκτόνησε και ποιός?"

    φιλιά πολύχρωμα
    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα στελλα μου..οταν το διαβασα πρωτη φορα μου κοπηκε η ανασα..τωρα μετα απο πολυ καιρο που το ξαναδιαβαζω εδω παλι το ιδιο συναισθημα..αδιορθωτο συναισθημα γμτ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝΥΧΤΩΣΕ ΕΞΩ...ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΟ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΒΡΙΣΚΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ SARAH KANE??? ΠΑΛΙ? ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΑΕΙ ΝΙΩΘΩ. ΕΧΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ.
    ΕΧΩ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΛΛΟ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.

    ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΠΟΥ ΝΑ΄ΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

    ΣΤΕΛΛΟΝΙ ΜΟΥ, ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ SOUTH, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλημέρα και καλη βδομάδα :)...Θα ήθελα σε παρακαλώ ...την άποψη σου για το θεματάκι που έχω κάνει ...Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στους συμφωνούντες Στέλλα μου, που θα μπορούσα δηλαδή να ανήκω;

    Όσο για το άλλο, αρχίζω και αμφιβάλλω για ένα από τα ελάχιστα πράγματα για τα οποία ήμουν πάντα σίγουρος, ότι δηλ. είμαι χειμωνιάτικος. Λες;

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλα είναι λίγο μελαγχολικά...

    Το δέρμα της Χρύσας, η ανάσα της Κατερίνας, οι διαπιστώσεις της Maya, οι αμφιβολίες του Πάνου.

    Εσύ, γλυκιά μου;

    Πολύ όμορφο το τραγούδι...

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @dazed & confused

    ِΑν και μπερδεύτηκα κάπως και δεν είμαι σίγουρη τι εννοείς, κρατάω το ότι "χάρηκες" στο τέλος, άρα κάτι καλό πρέπει να λες...

    Σίγουρα θα το συζητήσουμε από κοντά!

    Φιλούμπες!!!




    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Καλημέρα, αραχτή και κάπως μελαγχολική από το σπίτι.

    ("Άρρωστη" είπα στη δουλειά... Δεν είναι εντελώς ψέμματα... Απλώς άλλου τύπου αρρώστια άφησα να εννοηθεί... Λες κι ένα κρυολόγημα είναι ικανό να με ρίξει εμένα κάτω... Άλλα (κακώς!) με ρίχνουν, αλλά ευτυχώς κι αυτά για λίγο...)

    Μεγάλη παρένθεση, αλλά με πιάνει ένα εξομολογητικό όταν μιλάω μαζί σου. Ίσως γιατί ξέρω ότι ανήκεις στην κατηγορία "ένα λέω, δέκα καταλαβαίνει".

    Και να αγαπάς είναι όμορφο,
    και να το λες.

    Πόσο θά 'θελα όμως, να άξιζε, ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ, ο αποδέκτης... Μία ή δύο να μου έχει τύχει στο πολύυυυυυυυ μακρινό παρελθόν...

    Ελπίζω... Δεν ξέρω γιατί, αλλά ελπίζω...

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @maya

    να βλέπεις χρώματα ακόμα κι όταν πονάς

    Να... για κάτι τέτοια είναι που ευχαριστώ το Θεό που συναντηθήκαμε...

    Δεν θα πω κάτι παραπάνω... Και ξέρω ότι αν διάβασες αυτά που λέω στο Γιάννη, έχεις καταλάβει πως είμαι και δεν με παρεξηγείς...

    ΦιλιάΟυράνιοΤόξο!!!!!!!!



    @Κατερίνα

    Είδες; Πότε θα βάλουμε μυαλό; Ποτέ λες κι εσύ, έ; Κι εγώ...

    Δεν πειράζει, καλά νά 'μαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Chryssa

    Τη φράση κλειδί είπες Χρυσοψαρόνι μου!

    ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΠΟΥ ΝΑ΄ΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

    Γιατί να έρχεται και να με παίρνει απ' τα μαλλιά και να με τραβάει πίσω στο καταχείμωνο; Ή μάλλον... Γιατί εγώ το αφήνω να συμβαίνει; Πάλι...;;;;

    Μην απαντήσεις, ξέρω... Τά 'παμε και με την Κατερίνα πιο πάνω... Αδιόρθωτη...

    Πολλά πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!!



    @LOCKHEART

    Καλημέρα Σπύρο μου. Θα περάσω...


    @SOTR

    Δεν ξέρω Πάνο μου, εσύ ξέρεις.

    Σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Γιάννη μου...

    Αχ, αυτό το τραγούδι! Χαίρομαι αφάνταστα που άρεσε σ' όλους σας τόσο πολύ! Όχι τίποτ' άλλο, αλλά προβλέπω να μένει για πολύ...

    Πως είμαι εγώ; Εγώ... Εγώ "προκάλεσα" μ' αυτήν την ανάρτηση όλα τα παραπάνω που λες στους φίλους μας. Βάλε με νου σου πως είμαι εγώ λοιπόν... Δεν είναι δύσκολο για σένα, είμαι σίγουρη...





    Μη σκιαχτεί κανείς σας όμως... Όπως λέει και το τραγούδι μας:

    "It was only a test
    But she swam too far
    Against the tide
    She deserves all she gets
    ...................
    Please don't worry
    There'll be no fuss
    She was ... nobody's nothing
    ...................
    When he awoke
    The sea was calm
    And another day passes like a dream"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εσύ είσαι εκεί, όπως κι αν είσαι, κι εμείς [ξέρεις ποιοι...] είμαστε εδώ... όπως κι αν είσαι επίσης! Να μην κοκκινήσουν ποτέ τα μάγουλά σου, αν σκεφτείς έστω και για ένα λεπτό να πληκτρολογήσεις έναν αριθμό... Να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το διάβασα πάλι!

    Υπέροχο!

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το έχω κάνει copy paste από την πρώτη μέρα που το ανέβασες εδώ

    το διάβασα κι άλλες αμέτρητες

    το διάβασα και σ'αυτόν που ήθελα έστω κι από το τηλέφωνο

    και σταμάτησα γιατί βούρκωσα
    και σταμάτησα γιατί πόνεσα
    και σταμάτησα γιατί ταυτίστηκα

    και συνέχισα γιατί γούσταρα
    και συνέχισα γιατί απόλαυσα
    και συνέχισα γιατί αναγνώρισα

    τι τέλεια έμπνευση που είχες στελλίνα μου

    υγ ένας καλός άγγελος μου έστειλε το κομμάτι από την πρώτη κιόλας μέρα & το χω να παίζει & να το μουρμουρίζω μες την ικανοποίηση

    άφησέ το κι άλλο

    αξίζει πραγματικά

    σε φιλώ καληνυχτιάτικα & ιαματικά

    περαστικά σου γλυκό μου κι ένα χάδι στο σγουρό κεφαλάκι το ατίθασο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ κι ένα μεγαλύτερο φιλί!


    @Αλεξάνδρα

    Πολύ χαίρομαι φιλενάδα!

    Όμορφο βράδυ νά 'χεις!!!!


    @mAuVe

    Αντί οποιασδήποτε άλλης απάντησης, απλά σου αφιερώνω την επόμενη ανάρτηση...

    Αρκεί να μου υποσχεθείς ότι θα κάτσουμε ένα βράδυ να το δούμε οι δυό μας... Φαντάζεσαι πως...

    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κανω ομως κατι ελιγμους ρε παιδακι μου!!!! χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή