"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2007

Οδηγίες χρήσεως


Ο έρωτας κι ο ουρανός
δεν είν' στο χέρι κανενός
μονάχα στο δικό σου
...
Λοιπόν εδώ είν' η καρδιά
για όποιον δεν το ξέρει
...
εδώ και το μαχαίρι
που κάποτε έμπαινε βαθιά
...
Σκόρπιοι στίχοι της Λίνας Νικολακοπούλου από τραγούδι του Σταμάτη Κραουνάκη

23 σχόλια:

  1. Λόγω των γνωστών τεχνικών προβλημάτων (μην τα ξαναλέμε), τραγουδάκι δεν μπορώ να σας βάλω...

    Ρίχνω ιδέα όμως: Όποιος θέλει, ας λέει τι θα του άρεσε να ακούει, βλέποντας και διαβάζοντας τα παραπάνω...

    Φιλιά, ευχές, αγάπες κι αγκαλιές
    σε όλους!

    Άντε, και το 2008, να σφαχτούμε, λέμε, από της "αγάπης μαχαιριές"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τις αγαπης μαχαιριες ε?/
    -Καλα!Θες να σου δειξω την πλατη μου!?

    Θα απαντησω αλλη ωρα, ηρθα μονο να πω οτι ειμαι εδω και σε παρακολουθω!
    Να εισαι καλα και να σε προσεχεις..

    ΡΕε ποσο εχει ενα καρουλι?
    θα στο παρω τη Πρωτοχρονια μα τον Αγιο!
    Φιλια!

    ασε το τραγουδι οπως ειναι..
    ειναι πολλοι εκει εξω..που δεν αγαπαν τα αλλα τραγουδια ..
    και πολλοι που καποτε θα μπουν μεσα
    και θα αγαπησουν παλι τη γιορτη..

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ


    πες μου ότι βρήκες τυχαία αυτήν τη φώτο !!!!!

    την έχω στην ανάρτηση του Χειμωνά ....!!! μα πόσο ταιριάζουμε!!χιχιχι

    περιμένω να με παρεις τηλ να μου πεις ΄πως τα περνάς....

    υγ: το τραΓΟΎΔΙ ειναι ΘΕΙΚΟ το κατέβασα και το ακουω συνεχεια!!



    φιλάκια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο που ακουγεται θα διαλεγα να ακουσω!!! Οπως καταλαβαινεις ειμαστε πολλοι που το ερωτευτηκαμε!

    Κι αλλη Νικολακοπουλου

    Φύλα με, στοιχειό της ερημιάς
    τέτοιες νύχτες σφάζουν μονομιάς

    *

    Αν ήξερες τις νύχτες μου
    ποιο ρεύμα τις χτυπάει
    θα μ' έπαιρνες στα χέρια σου
    σαν κάτι που σκορπάει.

    *

    Δι' ευχών των αγίων ημών
    στους ναούς των μεγάλων λυγμών
    Δι' ευχών των αγίων της γης
    ορατής και αοράτου πληγής
    Δι' ευχών των αγίων που κλαις
    που μπορείς σ' αγαπάω να λες
    Δι' ευχών των αγίων και αεί
    με Θεού πνοή

    *
    Κοίτα, κοίτα
    Τι είναι η στάχτη κοίτα
    Κοίτα, κοίτα, κοίτα
    Μη φοβηθείς την φωτιά
    Μια σαΐτα στου καημού την πλάτη
    Μια σαΐτα που σε πονάει με τον νοτιά

    κι αλλα κι αλλα και μπορουμε να παιζουμε ως αυριο αν θες :):):):)

    Χρονια πολλα Στελλιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax re filenada!!!!
    Den xereis poso mou tairiazei auto to post!!!!!!!!!
    eimai stin idia fasi kai egw kai malista se ayti tin periodo tis zwis mou niwthw etsi.
    akomi den exoun kleisei oi pliges aytes!!!
    oute 1 efxi, oute ena eyxaristw!!!
    mono sygnwmi akouw(me ta xilia zoria).Kai ti na to kaneis?
    Den thelw kanenas na me lypatai pou to velos tis kardias tou edeikse allon prorismo, alli afetiria (kai makari syntomo telos)!!!!
    Den mporoun na svinoun etsi ta oneira tou enos gia dyo!!!!
    Ma me gyrizoun pisw logia, katastaseis kai pathi.
    Se ena dromo pou exw ksanaperasei apo ekei....
    kai den yparxei gyrismos mono adieksodo.
    prrepei na synexisw na kanw oneira...oxi ap'to myalo alla oute ap'tin kardia.

    Ap'tin arxi...
    filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να είσαι καλά.
    Θα μου κάνεις αυτό το χατίρι;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και εγω αυτό που παίζει θα κρατούσα γιατί μ ε ταξιδεύει ακριβώς όπως και η εικόνα όπως και οι στίχοι

    από μαχαίρια και μαχαιριές άλλο τίποτα από αληθινές καρδιές δεν πάμε καλά...

    και από μένα ένα αγαπημένο της Λίνας


    Ανεβάσαμε την τέντα στο μπαλκόνι,
    ανεβάσαμε και λίγο τα ρολά.
    Κι ένας ήλιος στο δικό σου παντελόνι
    κάτι μου 'κανε και γέλασα τρελά
    και τραλαλά και τραλαλά.

    Δε με νοιάζει που τραβάμε και πώς ζούμε,
    δε με νοιάζει που δεν κάναμε λεφτά.
    Την αγάπη μια ζωή θ' απομυζούμε
    και στους δρόμους θα φιλιόμαστε κλεφτά.

    Ανεβάσαμε την τέντα στο μπαλκόνι
    κι όλα, μάγκα μου, ωραία και καλά.

    Ανεβάσαμε στ' αμάξι την κεραία,
    ανεβάσαμε και τ' άστρα στο καπό.
    Κι όπως ψάχναμε τα λόγια τα μοιραία
    κάτι μ' έπιασε και σου 'πα "σ' αγαπώ"
    και πω-πω-πώ και πω-πω-πώ.


    την πιο ζεστή μου καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέλλα μου

    εύχομαι να περνάς υπέροχα και ακόμα πιο υπέροχα να περάσεις και τις υπόλοιπες εορταστικές ημέρες!
    με υγεία, αγάπη και χαμόγελα να σε βρει ο νέος χρόνος!

    πολλά πολλά φιλιά


    υγ: ποτέ δε φέρνουμε αντίρρηση ή αντιπρόταση στις μουσικές επιλογές του οικοδεσπότη ή της οικοδέσποινας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σκόρπιοι στίχοι
    συγκεντρωμένοι αναστεναγμοί
    ανθρώπων που ξέρουν ν'αγαπούν
    με ό,τι συνεπάγεται αυτό

    ευχές για πολύ σφάξιμο
    αστέρι μου!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά τελειο φωτο άψογη και λόγια διαμάντια:) Καλη χρονια να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή, ευτυχισμένη χρονιά,
    Stella Matutina !
    να είσαι πάντα καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. που είσαι στελλίτσα μου ;;;

    γιατί έχεις εξαφανιστεί ;;

    είπες θα με πάρεις και περιμένω κι εγώ να σου ευχηθω προφορικά.....

    μου ελειψες..... :-(

    μάκια πολλά πολλά


    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μολονότι δε συνηθίζω να το κάνω εγώ αυτό, σήμερα ένιωσα την παρόρμηση να στείλω δυο κουβέντες σε λιγοστούς αγαπημένους,

    να μας ευχηθώ μια ευοίωνη φωτεινή χρονιά

    καλύτερη σε πολλά από την προηγούμενη,

    με τη χαρά, ενός φίλου που σε συναντά πια, σε φυσικό τόπο, τρόπο και χρόνο…

    φιλι φιλι καρδιά μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι άλλες "αγάπης μαχαιριές"!!! Τουλάχιστον ένα μικρό διάλειμμα (όχι πως θα το αποφύγουμε, αλλά λέμε τώρα...)!

    Καλή χρονιά σε όλους και σε σένα Στελλίτσααααα και στον πιτσιρικά!!!
    Με υγεία και μουσική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Talisker Stt.

    Αυτές στην πλάτη είναι από φίλους συνήθως... Εγώ μιλάω γι' αυτές που σημαδεύουν κατ' ευθείαν στην καρδιά... Τέτοιες, ευπρόσδεκτες!

    Το PC που μου πήρες δώρο την Πρωτοχρονιά δεν μου έχει έρθει ακόμα... Γμν ΕΛΤΑ!!!!!!!!

    Σου στέλνω (όχι με τα ΕΛΤΑ) πολλές ευχές για το 2008, φιλιά κι αγκαλιές!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Όντως τυχαία τη βρήκα! Αλλά τα μεγάλα πνεύματα, ως γνωστόν...

    Είμαι αρκετά πνιγμένη, Κυβελάκι, στο γραφείο και σχεδόν χωρίς PC στο σπίτι. Μη λέω συνέχεια τα ίδια και γίνομαι κουραστική...

    Φιλιά κι από μένα και ευχές για ό,τι καλύτερο στο 2008!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Dee Dee

    Πολύ όμορφα όλα όσα πρόσθεσες!

    Χρόνια πολλά και καλά, κοπελάρα μου, νά 'σαι πάντα γελαστή κι αισιόδοξη, όπως σε "γνώρισα". Και το 2008 να γίνεις ακόμα πιο!

    Φιλούμπες!!!!!!


    @ aurangel

    Καρδούλα μου, μην το κάνεις αυτό.

    Μην περιμένεις ευχή, ευχαριστώ ή συγνώμη από τον προηγούμενο.

    Μόνο "μαχαιριά" από τον επόμενο!

    Και το λέω πολύ θετικά αυτό το "μαχαιριά" σε τούτο το ποστ! Ανοίγω διάπλατα την καρδιά μου και λέω "σημαδέψτε και ρίχτε"...

    Κράτα αυτό το "απ' την αρχή" που λες στο τέλος. Ξέρω πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι, αλλά μόνο έτσι έχει νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μικρός Πρίγκηπας

    Μόνο πως θα προσπαθήσω μπορώ να σου υποσχεθώ. Πως θα βάλω τα δυνατά μου.

    Θα μου το υποσχεθείς κι εσύ;

    2008 ευχές, φιλιά κι αγκαλίτσες για σένα!!!!!!!!!!!!


    @artou

    Υπάρχουν αληθινές καρδιές.
    Μόνο αληθινές υπάρχουν.

    Μυαλά που κωφεύουν απέναντί τους ή που τις φιμώνουν, κάνουν συνήθως τη ζημιά...

    Χαρές και πολύτιμες εμπειρίες γεμάτο, νά 'ναι το 2008 σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Κωνσταντίνος Π

    Πολύ όμορφες οι ευχές σου Κων/νε μου, μόνο να σου τις ανταποδώσω μπορώ!

    Πιο πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!


    @maya

    Ποιος άλλος θα καταλάβαινε τι εννοώ λέγοντας "μαχαιριές";;;;

    Είσαι απίστευτη, κουκλάρα μου!!!

    Ναι, εμείς ξέρουμε... Και αγκαλιάζουμε κι ό,τι συνεπάγεται απ' αυτό... Και πάλι ανοιγόμαστε και προσφέρουμε στόχο...

    Καλά σφαξίματα και σε σένα, φιλενάδα μου!

    Πολύχρωμο κι ονειρεμένο 2008!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Lockheart

    Kαλή χρονιά και σε σένα, φίλε, με χαρά, αγάπη και υγεία πάνω απ' όλα!


    @quartier libre

    Κι εσύ, γλυκιά μου, πάντα καλά να είσαι, χαρούμενη και δημιουργική!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Κι εμένα μου έχετε λείψει, αλλά είπαμε... Ανωτέρα βία...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Γιάννης Φιλιππίδης

    Χαίρομαι αφάνταστα που με συμπεριέλαβες στους λίγους κι εκλεκτούς!

    Έχεις πάρει κι εσύ μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου και το ξέρεις!

    Μακάρι να εισακουστούν οι ευχές σου... και για σένα και για μένα και για όλους τους αγαπημένους μας!!!

    Ας περιμένουμε (κι ας κυνηγήσουμε) τα καλύτερα, λοιπόν, ελπίζοντας πως το 2008 θα σταθεί πιο γενναιόδωρα απέναντί μας!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!


    @south of the river

    Εγώ δεν προσπαθώ να τις αποφύγω Πάνο μου... Εγώ τις προσ(κ)αλώ!

    Τώρα, εσύ για να φωνάζεις σαν τον Κούρκουλο "όχι άλλο κάρβουνοοοοο!!!!" προφανώς νιώθεις την ανάγκη να προφυλαχτείς.

    Οπότε, κατ' εξαίρεσιν, για σένα εύχομαι να είναι μεγάααααααλο το διάλλειμα, και να περνάς ήρεμα κι ζεστά! Και πάντα με μουσική!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εστρέλλα μου ον λαιν

    μεγάλη αγκαλιά σύμπλευσης
    μ'ένα μακάρι στα χείλη
    που ξεκινά απο βαθιά
    και ξέρεις τώρα:
    βγάζει την γλώσσα στα ζόρια
    με θράσσος!

    και όπου δεν φτάνει ο ένας μας
    είναι και οι άλλοι στην γωνία
    να βοηθήσουν!

    ε ρε γλέντια!!!!!!!!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    καλή χρονιά
    να σκάσουμε απ'την χαρά!

    αγαμίδια 2007!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Negma μου, πέρασα για ευχές πολλές και μέσ΄απ΄την ψυχή μου
    Καλή χρονιά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @maya online

    Ό,τι ήμουν σπίτι σου και σου έγραφα κάτι σχετικό...

    Γιατί εκτός από τα "αγαμίδια" του 2007, έχω να του αναγνωρίσω και ένα πολύτιμο δώρο που μου άφησε: Εσένα κι κάποιους ακόμα, να βοηθάτε από τις γωνίες... Και να μοιραζόμαστε τα γλέντια!

    Να σκάσουμε, δεν λες τίποτα!!!! Να πλαντάξουμε από την πολλή χαρά!!!!!

    Φιλούμπες πολύχρωμες!!!!!!!!!!!!!!!


    @bluesmartoulis

    Καλή χρονιά, κοριτσάκι, να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου και όσους αγαπάς!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή