"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2007

Εξ απαλών ονύχων

Devianart
-------
Διάβασα:


Μήπως να πάμε από την αρχή; Από την αλφαβήτα;

Ακούω
Βλέπω
Γεύομαι
Διαβάζω
Εισπράττω
Ζητάω
Ηρεμώ
Θρυμματίζω
Ιχνηλατώ
Κωδικοποιώ
Λιώνω
Μετράω
Νιώθω
Ξεδιαλέγω
Οσμίζομαι
Παρατηρώ
Ρισκάρω
Συμπεραίνω
Ταξινομώ
Υπερασπίζω
Φρονώ
Χτίζω
Ψηλαφώ
Ωριμάζω

63 σχόλια:

  1. Επιτρέψτε μου να το αφιερώσω στον Γιάννη ΜΟΥ τον Φιλιππίδη ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από το Α έως το Ω έχεις δίκιο ειδικά με τη σειρά που τα χεις βάλει...

    βέβαια, κάποια από αυτά "χτύπησαν συναγερμό" μέσα μου... βλέπε: "θρυμματίζω"... "κωδικοποιώ".... "λιώνω"... "ξεδιαλέγω"... "ρισκάρω"...

    καλά για το "ωριμάζω" ουδέν σχόλιο

    σε φιλώ με ζεστή & αγουροξυπνημένη κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @mauve

    "Ωριμάζω"????????

    Μη σου πω ότι συγκρίνοντας εμένα με τα μωρά (βλ. άρθρο) νιώθω πως πηγαίνω από το Ω προς το Α...

    Μωβ φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα μπορείς και τα κάνεις όλα αυτά μπράβο εχω μείνει έκπληκτη με τις ικανότητες σου λέμε

    συμφωνώ με τη μωβούλα και εμένα αυτά μου άνοιξαν παλιές αγιάτρευτες πληγές

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατι πας αναποδα;;;;

    Εγω θα διαλεγα το ιχνηλατω και το ψηλαφω....δικα μου, τα περνω και φευγω, βολευτειτε με τα αλλα.
    Κραταω και το ωριμαζω για την Ταλι που θα το χρειαστει.

    Μη σε δει καμια απο τις αλλες να λες τον Γιαννη "ΣΟΥ"....αρχινα να τρεχεις απο τωρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι φορές που θα ήθελα να υπήρχαν ένα δυό γράμματα ακόμα. Όχι περισσότερα. Κάτι για τα ανύποτα. Ξεχωριστό.

    Σε φιλώ κοριτσάκι μου.

    (Για το άσμα τι να πω κι εγώ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κομμάτι στο in.gr με άφησε άναυδο… το ίδιο και η αφιέρωσή σου

    από τα ρήματα της προσωπικής μου εξέλιξης προέχουν το νιώθω και το ηρεμώ

    το ωριμάζω, το χω αφήσει στην άκρη προ πολλού… πρώτο θαρρώ ότι με άφησε εκείνο

    νέγκμα μου
    ευχαριστώ από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @artou

    Σιγά μην τα κάνω όλα αυτά!

    Απλά αυτά υπενθυμίζω στον εαυτό μου κάθε φορά που τρώω τη σφαλιάρα!

    Καλό βράδυ, πια!!!!


    @Dee Dee

    Μέγα ερώτημα! Αν μου απαντηθεί ποτέ (εν ζωή) θα σε ενημερώσω.

    Όσο για τα κορίτσια, μη σκιάζεσαι. Ξέρουν πως όσες και τον λένε ΤΟΥΣ, ο Γιάννης δεν λιγοστεύει...

    Φιλούμπες κοπελάρα μου!!!


    @Χνούδι

    Να φτιάξουμε λοιπόν! Τι, δεν μας έχεις ικανές;;;

    Φιλιά πολλά κι από μένα, Χνουδάκι μου, καλό σου βράδυ!!!

    (ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ ΚΑΙ ΔΙΣΚΑΡΑ! Δεν "βάφτισε" τυχαία το μπλογκ μου...)


    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Το κομμάτι αυτό, το είχα διαβάσει από τότε που δημοσιεύτηκε και είχα εντυπωσιαστεί. Το θυμήθηκα ξανά, με αφορμή το ποστ σου. Έτσι προέκυψε και η αφιέρωση, χωρίς να είναι φυσικά ο μοναδικός λόγος...

    Εγώ σ' ευχαριστώ, Γιάννη μου!

    Φιλιά καληνύχτας!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφη αλφαβήτα δεν μπορώ να μην σου φέρω την Αλφαβήτα Του Λουδοβίκου των ανωγείων. Η καλύτερη αλφαβήτα τραγουδισμένη:

    Αλφα, βήτα, γάμα, δέλτα
    σκόνη γίνεται κι η πέτρα
    έψιλον, ζήτα, ήτα, θήτα
    ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ
    Βι, γα, δε, ζι, θι
    κα, λα, μι, νι, ξι
    πι, ρο, σίγμα, ταυ
    φι, χι, ψι

    Γιώτα, κάπα, λάμδα, μι
    ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
    νι, ξι, όμικρον, πι, ρο
    φεύγω μα σε καρτερώ

    Σίγμα, ταυ, ύψιλον, φι
    ΜΟΝΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
    με το χι, το ψι, το ωμέγα
    ΜΙΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΕΥΓΑ...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξέρεις γιατί γίνεται αυτό? Γιατί τα βρέφη ακούν την φωνή της διαίσθησής τους. Δεν έχουν μπεί ακόμη στην διαδικασία των πρέπει και των μη...
    Η ακροστοιχίδα υπέροχη...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω παλι νομιζα πως διαβαζα λιστα του Ανιλικού:)
    τςτςττςτςς...

    οταν βλεπω
    ποστ αφιερωμενα ...
    σε φιλους ή γειτονες
    χαιρομαι , εκτιμαω και
    σεβομαι..ολα τα συναισθηματα που ενεπνευσαν μια τετοια χειρονομια..

    και κεινο το Μου..
    το μοιραζομαι τοσο ανοιχτοκαρδα
    γιατι ξερω απο μεσα τι σημαινει..

    Δεν ζηλευω αλλα χαιρομαι ανθρωπους
    που μπορουν να γεννουν τετοια συναισθηματα για τετοιες χειρονομιες
    κι οταν ειναι φιλοι μου ειμαι περηφανη
    κι οταν ειναι φιλοι μου κι οι δυο...
    χαιρομαι διπλα!!

    Τελος μεταδοσης απο το μοναστηρο μητερας Τερεζας!
    Αυριο θα σας στειλω την Ταλισκερ να δειτε εσεις::)))

    Στελλινα φιλιααααα!

    (ΠΑΛΙΟ ΝΤΙ..απο τοοοσα ωραια λογια κρατησες για μενα το "ωριμαζω"?
    πφφφ παραμενω πιπινα και σοφη σαν κουκουβαγια!αιντες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα ξαναδιαβασα ολα..ποσο δικιο εχεις για ολα τα γραμματα ε??

    πολυ ομορφο πραγματικα!


    Αυτο τι σημαινει?
    "Το κομμάτι στο in.gr με άφησε άναυδο… το ίδιο και η αφιέρωσή σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εστρέλλα μου
    έγραψες!
    και μένα μου θύμισε το νατασσάκι μου πολύ. το αξιοθαύμαστο είναι το πόσο γρήγορα εναλλάσουμε τόσα συναισθήματα σε αλλόκοτα μικρό χρόνο...

    ο κύριος μουσουμας είναι και για μένα πολλές φορές έμπνευση για να σκεφτώ κάτι παραπέρα, ξεκλειδώνει όμορφα δύσκολες σκέψεις, χειροκροτάω μαζί του πολλές δακρυσμένες χαρές.

    δεν θα σχολιάσω την υπεράνισκερ! άκου δήθεν "δεν με πειράζει...χαίρομαι...θαυμάζω..
    συναισθήματα...μπλαμπλαμπλα!
    μόνο σε εμένα ξέρει να κάνει σκηνές?!!!

    για να σοβαρευτούμε λίγο!!!!!!!!!

    καλημέραααααα
    πολύχρωμη εννοείται!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.έβγαλες την ευσταθία να μην στεναχωριέται το νεραιδάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σκεπτική, αλλά αρκετά αισιόδοξη (ναι, απορώ κι εγώ πώς έγινε αυτό!).

    Τυχερός Γιάννης Φιλλιπίδης!

    Όσο για το "ωριμάζω", είναι φορές που νιώθω καταδικασμένος, ότι ήμουν από μικρό παιδί καταδικασμένος να είμαι ώριμος... λόγω συνθηκών. Όχι βέβαια ότι ανταποκρινόμουν πάντα σ' αυτήν μου την καταδίκη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αλεξάνδρα

    Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!

    Τι ωραίο που είναι αυτό! Δεν το ξέρω! Άμα το έχεις, θα μου το στείλεις να το ακούσω κιόλας;

    Φιλιά πολλά!!!


    @bluesmartoulis

    ِΆει γειά σου!!!

    Αυτό είναι που τρελαίνει! Που τό 'χουμε και το χάνουμε...

    Καλημέρες και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μητέρα Taliskerέζα

    Καλά, αυτό με τη Νατάσσα... Καταντάει σχεδόν τρομακτικό! Που ν' ακούσεις άλλα...

    Και πιπίνα, και τσαχπίνα, και γλυκόλογη...

    Συγνώμη κυρία μου, ποιά είστε;;;

    Τι της κάνετε της original???

    Θέλω την ταραντούλα μου πάραυτα!!!


    @Talisker the black original version

    Άντε, έλα, σκιάχτηκα προς στιγμήν...

    Ναι, δίκιο... Είναι που τό 'χω ψάξει πολύ στη θεωρία... Στην πράξη κάπου χάνω τη μπάλα...

    Για επεξηγήσεις στο ερώτημα, παρακαλείται ο κ. Φιλιππίδης να επανέλθει στο βήμα.

    Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maya

    Παιδί μου, με τη Νατάσσα όποτε μιλάμε, μας σηκώνεται η τρίχα! Εδώ ανακαλύψαμε πως μέχρι και το ίδιο άρωμα φοράμε από καταβολής κόσμου! Εντελώς spooky, το θέμα!!!

    Για τον μουσουμα μας... Τι να πω... Με τριβέλιζε το θέμα, απ' όταν διάβασα το άρθρο... Αλλά δεν μου είχε "κάτσει" ακόμα... Δεν ήταν ξεκάθαρο το τι θέλω να πω επ' αυτού... Και το είχα στην καβάτζα.

    Μέχρι που διάβασα το τελεύταιο post του Γιάννη και αρκετά από τα σχόλια. Κι όλα πήραν στο κεφάλι μου τη θέση τους.

    Το 'χω ξαναπεί: Εμένα ο Γιάννης μου κάνει καλό! Τι άλλο να πω παραπάνω;

    Η κυρία που παρουσιάστηκε ως Τάλισκερ, πάνω από την Τάλισκερ, παραμένει ένα μυστήριο για μένα... Ευτυχώς που εμφανίστηκε αμέσως μετά η δικιά μας, γιατί θ' άρχιζα ν' ανησυχώ μην της έχει κάνει κακό...

    Καλημέρα, στάνταρ πολύχρωμη, αλλά με αρκετές μωβ αποχρώσεις!!!!!

    :))))))))) :)****************

    Υ.Γ. Αλλαγή ποστ, αλλαγή τραγουδιού. Δεν ταιριάζουν απίστευτα οι στίχοι με το κείμενο?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @South Of The River

    Αισιόδοξος; ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ?????

    Τι έγινε ρε παιδιά, κατέβηκαν εξωγήινοι, απήγαγαν τους φίλους μου, και πήραν τις θέσεις τους;;;; Μια η Τάλι, μια ο Σάουθ...

    ΠΑΝΟ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΣΥΝΕΛΘΕ, ΤΙ ΣΟΥ 'ΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ??? ΠΟΥ ΣΕ ΜΠΛΕΞΑΝΕ???

    Σοβαρά τώρα...

    Το πόσο συμφωνώ, δεν περιγράφεται. Ακριβώς έτσι νιώθω. Και το νιώθω και γω ως μία καταδίκη στην οποία δεν μπορώ να ανταπεξέλθω...

    Φιλούμπες, ποταμάκι μου!!!!

    Υ.Γ. Δεν είναι ο Γιάννης τυχερός, όσοι τον ξέρουμε είμαστε. Πέρνα μια βόλτα από το "σπίτι" του και θα καταλάβεις. Τον έχω - εκτός από την καρδιά μου - και δίπλα στα λινκ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα μωρό μου....
    πολύ ενδιαφέρον κείμενο.Είχα μια διαίσθηση ότι ανέβασες νέο κείμενο και βγήκα αληθινή.
    Ξέχασες την διαίσθηση λοιπόν.
    Σαν παιδι νιώθω ιδιαίτερα διαισθητική και πίστεψέ με, δεν θέλω να μεγαλώσω.

    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλφαβηταρι...αστεριου άξιο
    σε φιλω Αστερι...
    σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εχω ολη τη μερα ανοιχτη την πορτα σου για να ακουω το τραγουδακι σου!!! Υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Talisker the black original version

    Λοιπον ΕΣΥ..
    εκει στο cello
    βγαλε τωρα απο την καρδια σου τον Γιαννη γιατι θα παραφερθω!
    Οριστε σε αφηνω χαμω τον Αγιαννη στον εφερα απο του Φωτος την πολη
    παρτον και βαλτον αλλα τον Μου
    μπρος
    βγαλτον..
    και μην ξανακουσω μου σου μουτου..
    κοβω της κουνιας τα σκοινια
    και την αφηνω κουτση!
    ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ!

    αιντες αφεντικα και δουλοι ενα πραμα γιναμε ουλοι..ακου Μου

    κι εσυ Τσαρλυ καλο κουμασι εισαι
    εξηφανισθεις!περνα απο δω να δεις!!

    Επισης θα σας τσεκαρω..μην και λειπετε ολοι την ιδια ωρα ..θα φρικαρω να ξερετε με την ιδεα που μπορει να ειστε!!


    Κατεβα εσυ μικρη πακιστανη.. τζαμαικανη ..κατι
    ...απο την κουνια..
    κι αλλο μαυρισες .
    Να κουνηθει και κανενας αλλος .

    Dee ποιου αιωνος ειναι το τραγουδακι θα με πεις????????

    @!@#$#$%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γειάσου Νέγκμα μας!!....νομίζω πως όλες αυτές οι λέξεις είναι αυτές που χαρακτηρίζουν τον αγαπητό μας Γιάννη!!(και αυτό το λέω χωρίς πλάκα)...χωρίς καμία πλάκα..πάρα πολύ ωραίο πόστ...γεμάτο αισθήσεις, αναζήτηση εσωτερική..μυστήριο και αναζήτηση λύσεων στα μυστύρια της ζωής (μέσα από αυτές τις αισθήσεις...)γιατί οι αισθήσεις μας βοηθούν να ανακαλύψουμε τον κόσμο γύρω μας και να λύσουμε τα μεγάλα μυστύριά του....μέσα από αυτές...πάρα πολύ ωραίο πόστ...με πολύ...βάθος ψυχής.....Με αγάπη,Αθανασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να ΣΕ πω Ταλι;;;; (Ασε τα σαλονικιωτικα, δε θα μας καταλαβαινουν :):):) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νέγκμα μου, λαμπερή καλησπέρα, πριν ξαναπομονωθώ,

    @ αθανασία μου, όλες αυτές οι λέξεις χαρακτηρίζουν κάθε ευαίσθητο / καλλιεργημένο / ψαγμένο / παθών άτομο σ’ αυτή την δύσκολη ζωή, όχι μονάχα εμένα, γι αυτό δεν έχω κοπυράϊτ, κι ούτε θα ‘θελα, εξίσου αυθεντικές τις ακούω κι από τη λαμπερή μας φίλη νέγκμα…

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στέλλα μου,
    τον τελευταίο καιρό δυστυχώς το μόνο που με χαρακτηρίζει είναι το Λιώνω...

    σύντομα ευελπιστώ να χαλαρώσω.
    μου λείψατε όλοι, πιστεύω ότι δε χρειάζεται να το λέω.

    καλό σου βράδυ γλυκιά μου
    θα τα ξαναπούμε σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!! η παλιά καλή στέλλα με τις υπέροχες αναρτήσεις και τις ΩΡΑΙΕΣ μουσικές ξανά κοντά μας!!!


    τι καλα τι καλα!!!!!

    φιλάκι με αγκαλίτσα καληνύχτας!!!!

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΖΗΤΑΩ
    ΛΙΩΝΩ
    ΝΙΩΘΩ

    ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΑ 3 ΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ. ΜΕ ΚΟΙΤΑΩ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΩΡΙΜΑΣΩ.

    ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΞΑΝΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΕΛΛΟΝΙ ΜΟΥ. (ΜΩΒ ΣΤΕΛΛΟΝΙ ΜΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΙΟΡΘΩΣΗ: `ΑΥΤΑ` ΤΑ 3 ΡΗΜΑΤΑ. SOOOOORRY...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το μόνο σιγουρο είναι οτι το αλφάβητο έχει αλλάξει απο τοτε που το μαθαιναμε, παιδια.

    αλλάζουμε τις λέξεις διαρκώς γιατί όσο και αν το αρνειστε, μερικοί φίλοι εδω, μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλή μας βδομάδα κορίτσι,
    με τις υπέροχες αναρτήσεις και τις διαλεχτές μουσικές
    [ακόμα αν δεν ακούσω μια δυο φορές τους Αγριόκυκνους, η μέρα δε ξεκινάει…]

    φιλι για καληνύχτα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά μου το κόλλησες και αυτό το τραγουδι !!!!

    το κατέβασα απο το γλυκολέμονο και το ακούω ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    το καινούριο slide που ετοιμάζω είναι εμπνευσμένο απο αυτό το τραγούδι !!!! και απο σένα καλή μου -εκτός απο την Αγάπη μου -

    έχω βάλει και 2 φωτογραφίες αφιερωμένες σε σένα και στη μωβούλα μας!!!!!

    μααααααααααααααακια

    πολλα πολλα

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερες...περασαν τα δυσκολα μου.να πιουμε καφεδακι απο βδομαδα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.

    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΙΣΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.

    ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.

    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΔΡΙΜΥΤΕΡΗ.

    ΑΦΗΝΩ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ...
    ΝΑ 'ΧΕΤΕ ΝΑ ΠΟΡΕΥΕΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγω δεν σε συγχωρω!

    και παιρνω και πισω την κουνια που σου χαρισα στου Γιαννη!

    ::((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @aurangel

    Καλά κάνεις και δεν θέλεις να μεγαλώσεις, κουκλί μου! Μας αρέσει που σ' έχουμε για το "μικρό" μας!

    Χθες στο Δεύτερο ήσουν σκέτη γλύκα!!! Εύχομαι τα καλύτερα!!!

    Φιλούμπες αγαπησιάρες!!!!!!!!


    @Μαρίνα Γ.

    Καλημέρα Μαρίνα μου, φιλιά κι από μένα!


    @Dee Dee

    Αν και κάνει ρεύμα, και με χτυπάει στην δεξιά ωμοπλάτη... χαλάλι σου!


    @Talisker

    Δόξα τω Θεώ! Πιάσαν τόπο οι προσευχές και τα τάματα.

    Φανερώθηκε η παλιά κακιά μας Τάλισκερ!!!!!!!!!

    (Μάγια;;; Ξέρεις καμμιά συνταγή για Φανουρόπιτα;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Αθανασία

    Σ' ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια. Είναι όμορφο να ξέρει κανείς πως αυτά που τον απασχολούν και βγαίνουν από μέσα του, αγγίζουν κι άλλους.

    Τον Γιάννη, δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά κατά πόσο τον χαρακτηρίζουν, μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω από το όσο τον έχω "γνωρίσει". Σίγουρα όμως χαρακτηρίζουν απόλυτα εμένα.


    @Κων/νος Π.

    Φιλαράκι μου, αυτές τις μέρες σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έχω χαθεί κι εγώ και μου λείπετε πολύ όλοι σας.

    Άντε να χαλαρώσουμε λίγο, να φτιάξω και το PC στο σπίτι, και θα τα λέμε οπωσδήποτε!!!

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Η Στέλλα είναι μία, ομούσια και αδιάσπαστη! Όλα να τα περιμένεις από μένα!!! Κι ό,τι και ν' ακούσεις ή να διαβάσεις, ως κομμάτι δικό μου να το εκλάβεις.

    Άλλο θα το αγαπήσεις κι άλλο ίσως και να το μισήσεις... Αλλά όλα είμαι "εγώ"!

    Καλημέρα νεραϊδάκι, σε φιλώ!!!


    @Maya

    Καρασμούτς!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Chryssa

    Χρυσοψαρόνι, μού 'λειψες, το ξέρεις;

    Έχω την εντύπωση πως το "ζητάω" είναι ένα από τα 3 σου ρήματα, που έχεις παραμελήσει κάπως...

    Άντε να βρεθούμε, να τα πούμε!


    @αν ακούς

    Μη μας τη χαλάς, βρε "αν ακούς" μου... άσε μας στην πλάνη μας...


    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Καλημέρα Γιάννη μου!

    Έχω "πήξει" άσχημα αυτές τις μέρες... Μέχρι και σήμερα που προσπαθώ να σας μιλήσω, αν προσέξεις στην ώρα της κάθε απάντησης θα δεις τεράστιο κενό... Από την αμέσως προηγούμενη, ως αυτά που γράφω τώρα, έχω περάσει του λιναριού τα πάθη κι έχω ακούσει τον εξάψαλμο!!!

    Μόλις έληξε το θέμα, ξέρεις τι έκανα; Άναψα ένα τσιγάρο, πήρα πάλι τον καφέ μου που μου "διέκοψαν βιαίως" και ξαναμπήκα εδώ... Και είδα τα λόγια σου...

    ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΛΑ!

    "Κορίτσι με τις υπέροχες αναρτήσεις και τις διαλεχτές μουσικές"... Τι άλλο να θέλω ν' ακούσω;

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλά... έγινα και πηγή έμπνευσης...!!!???

    Τι είστε εσείς βρε...!!!

    Με έχετε γλιτώσει από πολλά λεφτά για ψυχοθεραπείες...

    Θα μπω μόλις ευκαιρήσω, μικρούλι μου, ναι;

    Ματς-μουτς!!!!!!!


    @Κατερίνα

    Εμείς, μάτια μου, τά 'παμε τηλεφωνικώς... Κι όπου νά 'ναι θα τα πούμε και προσωπικώς, σωστά;

    Πρέπει να σου μάθω μια άσκηση που μου έχει δείξει η Μάγια... Άκρως αποτελεσματική και μετά από αυτά που μου είπες, προφανώς θα τη χρειαστείς κι εσύ!


    @Talisker

    Εμένα, μη με απειλείς, γιατί γνωρίζω την Αχίλλειο Πτέρνα σου και μπορώ να σε τιμωρήσω σκληρά!!!

    Πάρε μια γεύση... έτσι... για να έχεις το φόβο μου:

    (τα ακούλουθα, με συχνότητα φωνής απείρων MHz...)

    Ταλισκερουλίιιιιινι μου, γλυκούτσικο μωρουλίιιιιιινι μου, μου 'λειψες, τόοοοοοοσο τόσο τόσο τόσο πολύ πολύ πολύ πολύυυυυυυ!!!!
    ΓΟΥΤΣΟΥ ΓΟΥΤΣΟΥ ΓΟΥΤΣΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. και με το δικό μου, έφτασαν τα 41 σχόλια!!!!

    Θέλω να σ'έυχαριστήσω μέσα απ'την καρδιά μου για την χτεσινή σου συμπαράσταση!!!!

    Η παρουσία σου στο studio ήταν καταλυτική!!!!

    Και ας καθόσουν απ'έξω ήσουν μέσα μαζί μας!!!
    Είμαι πολύ τυχερή που μπήκες στην ζωή μου!!!

    Να άλλο ένα καλό του ραδιοφώνου!!!
    φιλιάααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μου χεις λείπεις ανεπανόρθωτα

    μωβ

    αδελφή ψυχή μου

    μην έρθω εκεί και τα σπάσω όλα [πες τους]

    που σε τρέχουν & σε πριζώνουν

    i c-χτίρ

    φιλιά αμέτρητα μαζί με την καθυστερημένη καλή_μας_μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. - - - - διακοπή - - - - -

    και απο δω
    αστραπιαίο πέρασμα
    φιλί μεγάλο
    και πάω πάλι...

    είμαι στον πιο όμορφο κόσμο μου
    πλημμυρισμένη έμπνευση, μουσικές και γαμημένη δύναμη

    - - - - - γειά σου εστρέλλα μου - -

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.θα χωθώ αργότερα να σχολιάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μπλιαχχχχχχχχχχχχχχχχ


    σ γ δ ο υ π!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Aurangel

    Ναι, με το ζόρι ήρθα, θυσιάστηκα στο όνομα της φιλίας μας!!!

    (Εγώ είμαι τυχερή...)

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!


    @mAuVe

    Κι εμένααααααα........!!!!!!!!

    Έλα να καθαρίσεις για πάρτη μου!!!

    (Που θα πάει, θα το φτιάξω το καρούλι στο σπίτι σύντομα...)

    Μωβένιες φιλούμπες!!!!!!!!


    @maya

    Ωραία είναι εκεί που είσαι!

    Αν είναι κολλητικό, θέλω να σε δω από κοντά και να φτερνιστείς στα μούτρα μου ΠΑΡΑΥΤΑ!!!!!!

    Άντε να ξελασκάρω λίγο, γιατί μου έλλειψε το πολύχρωμο σπίτι σου τόσες μέρες!!

    :)*****************************


    @Talisker

    (Ωχ! Μάλλον το παράκανα... Πρέπει να της δώσω άμεσα το αντίδοτο!)

    Σήκω πάνω Μαύρη Δηλητηριώδη Ταραντούλα! Σου μιλάω! ΤΩΡΑ, ΕΙΠΑ!!!

    (Σα να συνέρχεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η κυρια "εγω ειμαι ο ομφαλος της Γης "
    αντι να βαζει με το μυαλο της διαφορα να διαβαζει το γλυκοσοροπιαστο σχολιο απο πανω της ..
    να δω ποσα μπλιαχ θα κανει ...
    και να μην βαζει αλλα με το μυαλο της!!!!)))

    συνεχιστε τις ενεσεις γιατρε μου..::)


    (καλημερα και κοιτα να ξελασκαρεις μια βδομαδα με ειχες στην κουνια
    και μια βδομαδα μαθαινω την αλφα βητα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ααααααχα χαχαχαχαχχα
    (τύπου γιάννη και ασταμάτητο) για το απίθανο:
    "(καλημερα και κοιτα να ξελασκαρεις μια βδομαδα με ειχες στην κουνια
    και μια βδομαδα μαθαινω την αλφα βητα..)"

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    καλημέεεεεεερα

    με το γνήσιο της υπογραφής
    Ο ομφαλός της γης.

    υγ.εστρέλλα μου μάζευτην γιατί με την πολλή κούνια ....άιντααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. όμικρον όπως ονειρεύομαι κι εγώ χθες το βράδυ ονειρεύτηκα πως ήμουν στο σπίτι σου νεγκμάκι και καθώς κοίταζα τα βιβλία στη βιβλιοθήκη σου ξεπηδούσαν από μέσα διάφορες φωτογραφίες από κάποιο αγαπημένο σου πρόσωπο!

    λεπτομέρειες από κοντά, σε έναν χριστουγεννιάτικο καφέ, από τους πολλούς που σου έχω τάξει και ακόμη δεν έχουμε πιει!!(εξαιτίας μου)

    σε σκέφτομαι πολύ συχνά,με ή χωρίς αφορμές...

    πολλά μωβ φιλιά,

    αυτή που γράφτηκε φλαμένκο και μετά από μια εβδομάδα άλλαξε γνώμη και ξεγράφτηκε,κοινώς:

    Αμαλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Talisker, Maya

    Νά 'στε καλά ρε κορίτσια που περνάτε, κι ας έχετε πάθει ναυτία από το κούνημα...

    Για την αλφαβήτα, μην γκρινιάζετε, καλό είναι να την εμπεδώσετε, θα σας εξετάσω μετά!

    Ελπίζω να ξελασκάρω σύντομα, γιατί έχω πάθει στερητικό με την πάρτη σας, τόσο καιρό που έχω να σας διαβάσω!!!

    Σας φιλώ πολύ πολύ και τις δύο!!!!!


    @αμαλίααπότοφλαμένκοπουτομετάνιωσε

    (Τι, επειδή τέλειωσε το Μ.Π. θα σε αφήσω να γλιτώσεις από τους σιδηρόδρομους; Θα σου κολλήσω άλλο τώρα!)

    Βρε βρε βρεεεεε... Η Αμαλίαααα... Σαν τα χιόνιαααα...

    Δεν θα σου πω "πως και μας θυμήθηκες", γιατί δεν έχει σημασία. Από ύπνο, από ξύπνιο... Σημασία έχει ότι είσαι εδώ.

    Να περνάς καλά Αμαλία, κι αν δεν τα πούμε ως τότε, εύχομαι Καλές Γιορτές!!!

    Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ελα και από μενα να πάρεις δωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το τραγουδάκι με ολιγοήμερη καθυστέρηση είναι στο mail box σου!

    Την καλησπέρα μου σου στέλνω μαζί με ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλα εισαι απαράδεκτη .....

    ούτε απο το σπιτάκι μου δεν ήρθες !!! ΜΙΛΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ κι εσύ εξαφανισμένη !!!!


    έχω να σου πω πολλά νέα

    λέω να σε πάρω αυριο τηλ να σε τρελάνω λίγο !!!!!!χιχιχιχιχιχι



    μακια πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Άντε Στελλίτσα, πού χαζεύεις; Όλο "εξ απαλών ονύχων" βλέπω εδώ και τόσες μέρες!

    Τέλωσπάντων. Τι να σε κάνουμε!

    Χαιρετώ δικτυακά μιας και θα απουσιάζω αρκετές μέρες.

    Εύχομαι περάσεις καλά, όμορφα και ζεστά, με τον μικρούλη σου και όσους εσύ θέλεις!

    Φιλιά πολλά.

    ΥΓ. Στείλε τον Αδάμ για κάλαντα με τα ντραμς. Να μπαίνει στο κουρμπέτι το παιδί σιγά σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλα Χριστουγεννα Στελλιτσα μου
    γεματα μωβ πυροτεχνηματα, υπεροχα "δωρακια" και αξεχαστες μικρες στιγμες ευτυχιας !!!!!!!!

    Να περασεις υπεροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλα Χροστουγεννα μυστηριωδη φιλεναδα μου :) Και μωβ και πολυχρωμα και οπως τα θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ῾Η γέννησίς σου Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν
    ἀνέτειλε τῷ κόσμῳ τὸ φῶς τὸ τῆς Γνώσεως.
    ᾿Εν αὐτῂ γὰρ οἱ τοὺς ἀστέρας λατρεύοντες
    ὑπὸ ἀστέρος ἐδιδάσκοντο
    Σὲ προσκυνεῖν, τὸν ῞Ηλιον τῆς δικαιοσύνης,
    καὶ Σὲ γιγνώσκειν ἐξ ὕψους ᾿Ανατολήν.
    Κύριε, δόξα σοι.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Καλα Χριστουγεννα φιλτατη

    με υγεια και χαρα..
    οικογενειακη ηρεμια και γαληνη...!!

    αν θες αρχιζουμε την αλφαβητα στα ιταλικα
    σ αυτην εγινα ξεφτερι!
    αιντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Xronia polla zouzounitsa mou!!!
    Eisai kala?
    Pernaw wraia edw, an eksaireseis fysika to prwino ksipnima.
    Stis 8 prepei na eimaste orthioi gia na fame prwino kai na fygoume gia na pame sto xwrio tou Ai Basili.Exw parei dwra gia olous.Gia olous omws. Dimo, Marialena, Saligkaro,kookoorookoo, pony, kai den milame gia sena tin aderfoula mou kai ton anipsio mou(esena kai ton Adam an katalabes, twra sas vaptisa xixixi)
    Filakia.
    Na pernate super mwra mou!!!
    HoHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. χρόνια πολλά γλυκά και ζεστά οι πιο κρυφές σου επυθιμίες οι πιο μεγάλες ευχές μου για το χρόνο που έρχεται



    μουτς μουτς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανταποδίδω σ' όλους τις ευχές, μ' αγάπη περισσή και παράκληση για μία ακόμα φορά να με συγχωρέσετε!

    Δυστυχώς λόγω των ημερών, όχι απλώς δεν είναι εδώ ο τεχνικός, αλλά και να ήταν, δεν έχω παραλάβει ακόμα τα ανταλλακτικά! Για... του χρόνου, το κόβω να φτιάχνεται το καρουλάκι μου!!!

    Μου λείπετε, σας σκέφτομαι,
    σας φιλώ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Βιάστηκες να μιλήσεις, κακούργα γυναίκααααα......!!!!!!!

    Όσο εσύ άφηνες το φαρμάκι σου, εγώ ρισκάροντας τη δουλίτσα και το ψωμάκι μου, ανέβαζα νέα ανάρτηση!

    (Μου τριβελίζει το μυαλό πολύ καιρό, αλλά δεν προλάβαινα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή