"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2007

Λίγο ψηλότερα

Devianart... νομίζω...


Μ’ αρέσει να με βλέπω μέσα από τα μάτια σου.

Μακάρι να μπορούσα να με δω κι εγώ έτσι.

Σπάνια.

Μοναδική.

Υπέροχη.

Προς το παρόν χρειάζομαι τα γυαλιά σου.

Ελπίζω να καταφέρω σύντομα να το κάνω κι από μόνη μου.

Δεν γίνεται αλλιώς...

Αν δεν το δω κι εγώ,
σιγά-σιγά θα παραμορφωθεί η εικόνα που έχεις κι εσύ.

Το καταλαβαίνεις, έτσι δεν είναι;

Θα με περιμένεις ως τότε;

Προς το παρόν...

Σ’ ευχαριστώ για την ομορφιά που μου χαρίζεις!





UPDATE: Άλλαξα τραγούδι μετά από ένα σχόλιο της Maya. Τους στίχους σας τους έβαλα σε σχόλιο. Συνήθως βάζω τραγούδια που ταιριάζουν με το ποστ, αλλά καμμιά φορά η άκρα αντίθεση μπορεί να πετύχει τον ίδιο στόχο. Ουστ, στους τζάμπα μάγκες λοιπόν... (Η αρχική επιλογή μου, παίζει αμέσως μετά.)

54 σχόλια:

  1. πιασε ενα φιλάκι μωβ :)))) εισαι καλα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @fava

    Μια χαρά είμαι μανάρι μου, ειδικά μετά το μωβ φιλάκι!!!!

    Δεν παίζεσαι πάντως παιδάκι μου! Ούτε το τραγούδι δεν είχα προφτάσει να βάλω καλά-καλά, τσουουουπ!!!!!

    Έχεις εκείνο το πράγμα που βλέπεις πότε κάνει ανάρτηση κάποιος, να υποθέσω; Γιατί εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτά...

    Πρόλαβες να τ' ακούσεις τουλάχιστον, είχε "φορτωθεί" το καψουροτραγουδάκι μου;;;;;;;;

    Γλυκανάλατο, το ξέρω, αλλά... that's the mood, dears!!!!!!!!!!!

    Μωβ φιλούμπες και μωβ καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στέλλα μου καρδούλα μου

    τι υπέροχα λογάκια έγραψες πάλι..... και τι μουσική!!!!!

    μέρες έχουμε να μιλήσουμε πάλι...

    ελπίζω να μου εισαι καλα

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εστρέλλα μου
    να σου δώσω και γω τα γυαλιά μου? είναι πολύχρωμα no matter what!
    είσαι υπέροχη
    είσαι σπάνια
    και σίγουρα μοναδική!

    μακάρι ο άνθρωπος που λες εδώ, να αντέχει να μην "γλυτώνει απο τα όμορφα". θέλει μαγκιά που λέει κι η ευσταθία!

    ...να υποθέσω οτι κάτι πολύ ωραίο συμβαίνει? τα λόγια σου έχουν μια δύναμη μαγευτική. κρατάω την αισιοδοξία που κρύβεις στα λόγια σου.

    τι όμορφη που είναι η ζωή γαμότο!
    να σου κουνήσω την κούνια ακόμη λίγο πιο ψηλά? έχει καθαρό αέρα...

    καλό βράδυ φιλενάδα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Negma μου, το κείμενο υπέροχο...
    κι η φωτογραφία όαση...
    Θα φέρω μιά αντιρρησούλα, κι ελπίζω να μην "παρεξηγηθώ": Άν είσαι ο εαυτός σου, πραγματικά κι αληθινά, τότε δεν χρειάζεσαι τα γυαλιά κανενός. Επιλέγεις εσύ σε ποιόν θα τα δανείσεις για να σε δεί έτσι όπως είσαι...
    Τότε, άν το ίδιο κάνει κι ο άλλος, γεννιέται η αληθινή σύμπνοια - δεν θα τ΄ονομάσω αγάπη. Γιατί η αγάπη γεννιέται όταν φοράς δυό ζευγάρια γυαλιά - και τα δικά σου και τα δικά του...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Επιλέγεις εσύ σε ποιόν θα τα δανείσεις" - Μάλλον πεινάω και τρώω... γυαλιά.
    Γράφω την σωστή φράση:
    "Επιλέγεις εσύ σε ποιόν θα δανείσεις τα δικά σου γυαλιά"
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χα!!

    Πανεμορφο..
    αλλωστε αυτο δεν μας μαγευει στους αλλους και τελικα τους αγαπαμε ?
    Μπορεις να αγαπησεις καποιον που σε βλεπει σαν έκτρωμα?
    Οχι..
    αλλα καποιον που βλεπει ομορφα πραγαμτα απανω σου και ειδικα στην ψυχη σου..
    καποιον που θελει να σε δει ακομα καλυτερα
    πως να μην τον αγαπησεις..
    κι αν τυχει και εχει κι αυτος να σου δωσει τα μισα απο οσα τυφλωμενος βλεπει
    εισαι ναι τυχερη..

    Οσο για τα παραμορφωτικα γυαλια ...

    εκεινα ειναι τα πρωτα του ερωτα ..
    μετα αρχιζουν τα ομορφα και δεν θελουν καν γυαλια..
    γιατι οποιος θελει να σε αγαπησει πραγματικα αγαπαει τη ψυχη σου ..

    και οι ψυχες ειναι ομορφες!

    καλημερα Στελλα μου
    -εχεις τη σκεψη μου στο ειπα και στου Γιαννη..
    θα περασει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα εστρέλλα μου φωτεινή!
    μόλις σταμάτησε η βροχή και έχει βγει ο ήλιος προσεκτικά...τι ωραία!

    σε φιλώ
    χχχχχχχ





    @bluesmartoulis
    και γω μια αντίρρηση...λες:
    "Γιατί η αγάπη γεννιέται όταν φοράς δυό ζευγάρια γυαλιά - και τα δικά σου και τα δικά του..."
    ...

    η αγάπη
    γεννιέται
    όταν
    βγαίνουν
    τα γυαλιά.

    ΟΛΟΝΩΝ.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Νέγκμα μας!!!πάρα πολύ ωραίο το κειμενάκι...έτσι είναι όταν βλέπουμε τον εαυτό μας μέσα από τα μάτια του αγαπημένου μας... πάντα βλέπουμε ότι είμαστε πιό...ωραίοι!!....πιό όμορφοι!!είναι ένα από τα πολλά...καλά που έχει ίσως ο έρωτας αυτό....δε βρίσκεις;;;.....Με αγάπη,Αθανασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ
    Στίχοι - Μουσική : ΕΥΣΤΑΘΙΑ
    Τραγούδι : Ευσταθία / Πλιάτσικας

    Αν τύχει και μ΄ερωτευτείς
    πολλά μπορεί να υποστείς
    απ΄τις αρχές θα΄ναι μεγάλες οι κυρώσεις
    Οι ανυπότακτες καρδιές
    φέρουν πολύ βαριές ποινές
    γι΄αυτό καλύτερα σε μένα
    μην ενδώσεις
    Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
    της σιγουριάς τα κυβικά
    για έναν έρωτα να πεις
    εγώ θα ζω με δανεικά
    θέλει μαγκιά για να δοθείς
    σε ένα πάθος δυνατό
    μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

    Αν τύχει και μ΄ερωτευτείς
    θα χάσεις την καλή δουλειά
    και θα διωχτείς απ΄την μεγάλη εταιρεία
    Κι εκεί που όλα πάν΄καλά
    με σπίτια και εξοχικά
    στο δρόμο θα βρεθείς
    χωρίς να έχεις μία
    Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
    της σιγουριάς τα κυβικά
    για έναν έρωτα να πεις
    εγώ θα ζω με δανεικά
    θέλει μαγκιά για να δοθείς
    σε ένα πάθος δυνατό
    μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

    Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
    τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
    Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
    και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί
    Ομως το βόλεμα είναι βόλεμα μωρό μου
    πού ν΄αφήσεις τη χλιδή μια αξία σταθερή
    και να γυρίσεις πάλι στα ζόρια τα ίδια
    αυτό το κάνουν μόνο όσοι έχουν μεγάλα ....
    Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
    της σιγουριάς τα κυβικά
    για έναν έρωτα να πεις
    εγώ θα ζω με δανεικά
    θέλει μαγκιά για να δοθείς
    σε ένα πάθος δυνατό
    μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

    Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
    τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
    Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
    και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους!!!

    Φτιάχνω καφέ,

    ανεβάζω το τραγούδι που αναφέρεται η Μάγια,

    κι έρχομαι να τα πούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κυβέλη Δραγούμη

    Είμαι πολύ καλά, χαρά μου!

    Θα τα πούμε, που θα μας πάει;

    Συγνώμη που άλλαξα τη μουσικούλα που σου άρεσε, αλλά δεν την έβγαλα τελείως, μπορείς να την βρεις αμέσως μετά από την Ευσταθία.

    (Πως να μην αρέσει το You are my love σε "ερωτευμενάκι"???)

    Φιλιά πολλά ματάκια μου και θα τα πούμε σύντομα!


    @maya

    Όχι ότι δεν την καταβρίσκω να μου λένε τέτοια, αλλά επειδή μου αρέσει από δω να γενικεύω - τά 'πα και στο προηγούμενο ποστ περί του μη προσωπικού ή αυτοβιογραφικού - θα έλεγα ότι ΚΑΘΕ άνθρωπος είναι σπάνιος και μοναδικός.

    Όσο για το "να αντέχει να μην γλυτώνει από τα όμορφα"... Το πόσο συμφωνώ με τα λόγια σου και με τα λόγια της Ευσταθίας, φαίνεται από το μοναδικό UPDATE που έκανα, στους 6 περίπου μήνες που έχω το μπλογκ.

    Θέλει πολύυυυυυυυυυ μεγάλα αρχ... να διεκδικήσει κανείς αυτό που πραγματικά θέλει, και να μην το εγκαταλείψει επειδή είναι δύσκολο το "γύρω-γύρω" και πάει να βολευτεί με το εύκολο, κι ας ήταν second best! (μη σου πω third και πάνω ενίοτε!).

    Ωραία η ζωή λες, ε; Ωραία είναι μωρέ! Ειδικά όταν έχω εσένα να μου σπρώχνεις την κούνια...

    ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ! ΠΙΟ ΨΗΛΑ! ΟΛΟ ΚΑΙ ΨΗΛΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @bluesmartoulis

    Μα δεν είναι χάσιμο αυτή η φωτογραφία; Την κοιτάζω και νιώθω πως η ανάσα μου καταβαίνει βαθύτερα... Το οξυγόνο επαρκεί...

    Πριν από οτιδήποτε άλλο, σου λέω πως δεν χρειάζεται πριν πεις κάτι να σκέφτεσαι μην "παρεξηγηθείς". Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι διαφωνήσεις με κάποιον, το οποίο μια χαρά το βρίσκω!

    Κατά βάση λοιπόν, θεωρώ πως συμφωνούμε, απλά το "πιάνουμε" από αλλού. Γιατί συμφωνώ πως αν είσαι ο εαυτός σου πραγματικά και αληθινά δεν χρειάζεσαι τα γυαλιά κανενός. Το κείμενό μου, "πιάνει" το πρόσωπο σε μία φάση της ζωής του που για τον Α ή Β λόγο έχει χάσει τον εαυτό του. Και ακριβώς γι' αυτό ζητάει από το άλλο πρόσωπο να περιμένει. Γιατί ξέρει πως θα ήταν άσκοπο να προχωρήσει πιο κάτω αν χρειάζεται "τα γυαλιά κάποιου άλλου".

    Άρα το μόνο σημείο που θα διαφωνήσουμε - και θα συμφωνήσω με ένα σχόλιο της Μάγιας που θα δεις παρακάτω - είναι το πότε γεννιέται η αγάπη... Όταν βγαίνουν τα γυαλιά... Λέει και η Τάλισκερ κάτι σχετικό: Όταν αρχίζουν τα όμορφα, δεν θέλουν καν γυαλιά...

    Εκτός αν μπλεχτήκαμε με τα σχήματα και τις μεταφορές και στην τελική κι εσύ κάτι τέτοιο ήθελες να πεις.

    Όμορφη Κυριακή νά 'χεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γειά σου ρε στέλλα με τα ωραία σου!
    πολυαγαπημένο μου τραγούδι!
    ύμνος με την γλώσσα όλη έξω!

    σαν στο σπίτι μου νοιώθω!
    με την φόρμα και τις κάλτσες ήρθα,
    με βλέπεις? φτου σου κοπελλάρα μου!

    έκανες αυτό που σούπα το πρωί?
    θα σε τσεκάρω κακομοίρα μου!

    πολύχρωμη καλημέρα!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Talisker

    Βασικά, και μόνο αυτό το "Χα!!", από σένα ειδικά, έφτανε! Τά 'πε όλα!!! Πιστεύω ότι σιγά-σιγά εμείς εκεί οδεύουμε. Πως στις προσωπικές επαφές, όταν κάποιοι εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος, απλά αλλάζουν μια ματιά και τά 'χουν πει όλα; Αυτό!

    Σίγουρα δεν μπορείς να αγαπήσεις κάποιον που σε βλέπει σαν έκτρωμα. Αλλά δυστυχώς δεν ισχύει πάντα αυτό το "πως να μην τον αγαπήσεις" για αυτόν που όπως λες "βλέπει όμορφα πράγματα πάνω σου και ειδικά στην ψυχή σου, που θέλει να σε δει ακόμα καλύτερα". Μακάρι να ήταν έτσι...

    "Παίζουν" τόσοι άλλοι παράγοντες... Που απλώς περιπλέκουν το αυτονόητο... Αλλιώς όλα θα ήταν ευκολότερα και θα περιορίζονταν οι "παράπλευρες απώλειες"!

    Υπέροχο αυτό που είπες για το "μετά τα παραμορφωτικά γυαλιά"!!! Και κάνοντας τη μικρή αυτοκριτική μου (δεν θα αποφύγω τελικά το προσωπικό!) νομίζω ότι ένα βασικό λάθος που κάνω είναι ότι μάλλον βιάζομαι να πετάξω τα γυαλιά. Με κουράζει αυτή η περίοδος, όσο όμορφη κι αν είναι. Δεν μπορώ να απολαύσω την ομορφιά της, επειδή ξέρω ότι αργά ή γρήγορα θα βγουν τα γμν τα γυαλιά, θέμα χρόνου είναι, και θέλω να ξέρω τι ισχύει χωρίς αυτά. Ορμάω και του τα βγάζω από μόνη μου, τα ρίχνω κάτω και τα πατάω, και του λέω: ΤΩΡΑ ΚΟΙΤΑ! ΤΩΡΑ Σ' ΑΡΕΣΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΘΑ 'ΝΑΙ! Κι όποιος αντέξει...

    Αλλά όπως λέει και το σημερινό μας τραγουδάκι, λίγοι έχουν τ' αρχ... να το αντέξουν! Δεν πειράζει... Ας περνάνε καλά μ' ό,τι επιλέξουν, αυτό τους αξίζει. Εμείς θα περιμένουμε έναν από τους λίγους!

    Εδώ κολλάει πάλι το γνωστό μας σατανικό γελάκι! Πάμε μία μαζί:

    ΜΟΥΑΑΑΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    Υ.Γ. Μια χαρά η μανούλα, σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @maya

    Εμένα μ' άρεσε κι αυτή η βροχή... Αλλά μόνο και μόνο επειδή την άκουγα μέσα από το πάπλωμά μου! Άμα είχα να βγω, δεν ξέρω κατά πόσο θα μου άρεσε!

    (για το υπόλοιπο, δες την απάντησή μου στην Σμαρτούλα μου)

    ;-)******************************


    @Αθανασία μας

    Καλημέρα, γλυκιά μου Αθανασία!

    Καλό είναι μωρέ Αθανασία μου, δεν λέω... Δεν είναι ακόμα καλύτερο όταν το καταφέρνουμε από μόνοι μας όμως; Κι αν το καταφέρουμε εμείς οι ίδιοι, βγει από μέσα μας, να δεις πως πολλαπλασιάζονται και οι άλλοι που θα το δουν!

    Πολλά Κυριακάτικα ηλιόλουστα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maya

    Μα και γώ με τις πυτζαμούλες, τις κάλτσες/κουνελάκι και την "πεταλούδα" στο μαλλί είμαι... Μην κοιτάς στην φωτό... Είναι που σας "έβαλα τα γυαλιά"!!!!

    Για να ανεβάζω στο podcast τον "ύμνο", εσύ τι λες, το έκανα ή δεν το έκανα??????

    Πάμε άλλη μία σπρωξιά στην κούνια, με την γλώσσα έξω αυτή τη φορά:

    ΠΙΟ ΨΗΛΑΑΑΑΑΛΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    Άντε, θέλω σιγά-σιγά να μαζευτείτε όλες και να μου λέτε "κοριτσάκι, να κάνω λίγοοοο;;;"!!!!!!!!!!

    Εδώ θα είμαι, να σας κουνάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά, τι θυμήθηκα τώρα με αφορμή το τραγούδι... Γελάω μόνη μου...

    Το παρακάτω προς όλους όσους προέρχονται από την μπλογκοπαρέα του Radiopoetry:

    Θυμάστε στην κατάληξη του περιβόητου μπλογκορομάντζου, όπου παρά τις καμήλες που μου προσέφερε πλουσιοπάροχα ο Dazed & Confused, εγώ και καλά είχα επιλέξει - μετά την προσωπική γνωριμία με όλους - την Stellaradiorama? Κι όταν τα εξηγούσα μέσω των σχολίων στην Κατερίνα, εκείνη άφησε το εξής σχόλιο:

    "Θελει μαγκια για ν' αρνηθεις των καμηλων τη σιγουρια"

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

    Νά 'σαι καλά ρε Κατερίνα, τι γέλιο έριξα και τότε και τώρα που το θυμήθηκα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι, αυτό έγινε. Μπλεχτήκαμε στις μεταφορές. Το ίδιο εννοούσα. Γι΄αυτό είπα και για τους δύο με γυαλιά. Με τον όρο "γυαλιά" εννοώ το μέσον να δείς την ομορφιά του άλλου σε όλα τα επίπεδα...
    Σμούτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. στο μεγαλο σχολιο θα απαντησω μετα ...με προσοχη..σε ευχαριστω!!

    περασα για ενα γεια πριν κοιμηθω αλλα μπαινω στον πειρασμο ρε συ ...

    να εκει...για τους τζαμπα μαγκες...


    κεινο το ουστ!!!

    να πω κι εγω θελω κατι..

    μια δηλωση...

    -ΟΥΡΤΟΥΥΥ..Υ

    (η ΚΑΛΗ μου ανατροφη υπαρχει ..αλλα καμια φορα μου βγαινει η αλητισσα μεσα μου...
    αλλωστε ποτε δεν ειπα οτι ειμαι του κατηχητικου!!:::))

    ΟΥΡΤΟΥ ΛΕΜΕ!!!

    (Θα ξαναρθω μετα ..γυρισαν οι αντρες μου απο την γιαγια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στελλίτσα δεν το είχα ακούσει όχι :) Επίσης εχω φαει κόλλημα και βαριεμαι πολύ να γραψω οτιδηποτε... μπήκα τυχαια στο δικο σου μόνο γιατι μου ειχες λειψει.. διαγωνια το διαβασα το ποστ σου, βαριεμαι πολυ αυτο το σκ... (αυτο που βλεπεις το εχω, ειναι o google reader αλλα το βαρεθηκα και αυτο) παω να ξαναβαρεθω :) φιλακι και άλλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΤΕΛΛΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ !!!!!


    ΚΑΛΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΟ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΑΠΑΙΣΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!! θα παθω εμφραγμα....

    το μισω το σιχαίνομαι

    το ακούω και κλεινω τα αυτια μου μιλάμε!!!

    αμα δεν ξαναβαλεις εκεινο το υπεεεεροχο τραγουδι δεν ξαναρχομαι εδω....:-(

    -ακου "μαγκιά" ο Έρωτας ... αχ δεν νιωθω καλα-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @bluesmartoulis

    ٍΣματς-Σμουτς :)


    @Τάλισκερ

    Παρακαλώ, εκδηλωθείτε ελεύθερα. Γι' αυτό και έδωσα το παρασύνθημα άλλωστε.

    (Ψιτ! Ψιιιιιττ!! Νατάσσααααα!!!
    Αυτό το "ΟΥΡΤΟΥ" το κατάλαβα κι από μόνη μου! Αρκετά εύγλωττο!)


    @φάβα

    Απόλαυσέ την αυτήν βαριεμάρα! Ωραία είναι! Ποιος τη χάρη σου!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Γιατί καλό μου πήγες στα μαχαίρια κατευθείαν; Αφού σε προετοίμασα και σου έδωσα ΚΑΙ οδηγίες. Μπες στο podcast και πάτα να παίζει το δεύτερο κομμάτι.

    Είδες, δεν προσπάθησα να πείσω κάποιον που είναι 19 να δει τον έρωτα όπως τον βλέπει κάποιος στα 35. Απλά σε προειδοποίσα με το που θα μπεις ν' αλλάξεις τραγούδι... (πως σε ξέρω, πως σε ξέρω!!!)

    Εγώ θα στο χαλάσω; Έχεις μέλλον ακόμα... Μακάρι να φτάσεις στις ηλικίες που έχουμε πάνω-κάτω οι περισσότεροι εδώ μέσα, και να έχεις ακόμα την ίδια ρομαντική άποψη!

    (Επίσης μπορείς να κλείσεις εντελώς τη μουσική και να διαβάζεις μόνο το κείμενο ή να χαζεύεις τη φωτό... Εκμεταλλεύσου το όσο είμαι στα πάνω μου και παραμυθιάζομαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια καλημέρα βιαστική! Και παγωμένη (μόνο από άποψη θερμοκρασίας όμως, λόγω της Δανίας και της Γερμανίας)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @south of the river

    Μια καλημέρα, επίσης βιαστική, αλλά καθόλου παγωμένη, από καμμία άποψη!!!

    Πέραν του ότι επέστρεψες σαν παγωτό κασάτο, πέρασες καλά μανάρι μου; Αυτό μετράει!!!

    Φιλουμπίτσες χουχουλιάρικες για απόψυξη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΟΛΑ....ΤΑ ΠΑΝΤΑ....ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΓΑΛΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ, ΜΕ SOUNDTRACK ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΜΩΣ

    ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
    ΤΗΝ ΛΥΡΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ (ΝΑΙ, ΒΡΕΧΕΙ ΕΔΩ)
    ...ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ.

    ΟΜΟΡΦΗ ΑΙΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ
    ΟΜΟΡΦΗ ΑΙΩΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
    ΟΜΟΡΦΗ ΑΙΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΙΧΟ
    ΟΜΟΡΦΗ ΑΙΩΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΛΩΠΟΙΗΣΗ

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΕΞΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΠΟΝΥ...
    ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΟΝΥ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ....
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!
    (ΜΕ ΔΩΡΑ Η' ΧΩΡΙΣ)

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @aurangel

    Μπουμπού μου, καλή σου βροχερή μέρα!!!! (Ταυτόχρονα γράφαμε;;;;)

    Ήρθες να κάνεις κούνια κι εσύ; Κόπιασε, να δεις πως θα σ' αρέσει! Ελπίζω να μην φοβάσαι τα ύψη όμως, γιατί εγώ σπρώχνω πολύ δυνατά, να πηγαίνουμε όλο και ψηλότερα!!!!

    Το πόνυ σου όπως διάβασες, μας γύρισε κατεψυγμένο!

    Άστο να συνέλθει και μετά το βάζουμε κι αυτό στην κούνια μας, ναι; (Ψιτ, πόνυ, μην το παρεξηγήσεις, δεν εννοώ να σε κάνουμε κουνιστό...!)

    Άντε, να μας πει κι αν βρήκε τη γοργόνα στη θέση της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημέρα κι απο δω!!!

    όπως καταλαβαίνεις με το που ξύπνησα ήρθα να δω αν συνήλθες και έβγαλες εκεινο το πράγμα ΑΛΛΑ ΠΟΥ !!!! ευχαριστώ για τις οδηγίες και βέβαια θα τις ακολουθήσω !!

    και δεν μου άρεσε ο όρος "ρομαντική άποψη" γιατί δηλαδή μεγαλώνοντας θα χάσει την αξία του ό,τι θεωρώ ιερό τώρα???

    δεν το πιστεύω!!

    και μιας και είμαι το μωρό εδώ (και του κατηχητικου!!!) να ρωτήσω τι ειναι το ουρτου>???


    αυτά για την ώρα....


    θα ξανάρθω για τις απαντήσεις...

    μάκια πολλά πολλά (σ'αγαπώ βλέπεις παρόλο που με σύγχισες!!!)

    :-)


    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Κυβέλη Δραγούμη

    Άχου που μου θυμώνει κιόλας!!! Έμπαινε Κυβέλη, χώστα!!!!!

    Βρε, γιατί στράβωσες με το "ρομαντικό"? Δεν σημαίνει κάτι αρνητικό, τουλάχιστον όχι για μένα. Μακάρι - όπως σου είπα και πριν - να μην αλλάξει ποτέ αυτή σου η ματιά! Απλά μετά από αρκετές σφαλιάρες, κάποιοι δεν το βλέπουμε και τόσο ρομαντικά το θέμα πλέον, αυτό είναι όλο. Γι' αυτό και αγγίζουν κάποια χορδή μας οι στίχοι της Ευσταθίας στο τραγούδι που δεν αντέχεις να ακούς.

    Όσο για το "ΟΥΡΤΟΥ" κι εγώ από τα συμφραζόμενα έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα. Που σημαίνει πως είναι συνώνυμο του "ΟΥΣΤ". Για πιο συγκεκριμένες απαντήσεις η καθ' ύλην αρμόδια είναι η Τάλισκερ!

    (Τάλισκεεεεερ!!!!!!!!!! Για καμ του δώθε, σε ζητάνε!!!!!!!!!!!)

    Ξεθύμωσες τώρα; Έλα, μπράβο!

    Φιλούμπες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ok ..... εντάξει είμαι ....

    άλλωστε δεν μπορώ να σου θυμώσω για πολύ!!!!!!

    ελπίζω να ξαναβάλεις εκείνο το υπέροχο τραγούδι που μου άρεσε τόσο και ταίριαζε τόσο υπέροχα με το κειμενο και τις φωτος σου...


    μπορώ να βάλω το γλυκολέμονο μου να μου το βρει βέβαια γιατί αμα περιμένω απο σένα ...!!! χιχι


    φιλάκια πολλά πολλά και αγκαλίτσα

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Κυβέλη Δραγούμη

    Εγώ μπορώ να στο στείλω μόνο όταν θα είμαι στον υπολογιστή του σπιτιού. Αν το βιάζεσαι τόοοοσο πια, βολέψου με το γλυκολέμονο, τι να σου κάνω; Λέγεται "You are my love" και είναι από Liverpool Express.

    Άντε... όλο παράπονα μου είσαι σήμερα...!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν εχεις την πολυτελεια να εχεις εναν τετοιο καθρεφτη σπιτι σου γινεσαι καλυτερος.....και πας ολο πιο ψηλα!!!

    Καλησπερα Στελλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ..ΦΙΛΙ,ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χιχι το κατέβασα!!!!!!

    σιγά μην περίμενα!!!!!


    και το ακούω συνέχεια και χαίρομαι !!! άντε πότε θα μπεις μσν να μιλήσουμε σαν ανθρωποι ??? σου έχω πολλά νέα


    μάκια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα βρηκατε με τις ξενες λεξεις δεν χρειαζεστε μεταφραστρια αλλωστε το Δικατσα ειναι πολυ κακο με τις ξενες γλωσσες...

    ΣΤΕΛΛΑ κατεβα τωρα απο την κουνια...ολο εσυ κανεις θελω να ανεβω!!::)

    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μου άρεσε πολυ είπα να αφήσω μια καλημερα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Dee Dee

    Όπου και να τον έχεις, καλό είναι, αλλά μες το σπίτι ειδικά... "καλυτερότερο"!!!

    (Κουνίτσα πρόλαβες καθόλου ή σε ρίχνουν τ' άλλα κοριτσάκια μόλις πας ν' ανέβεις;)

    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!!


    @scorpios

    Εκεί κι αν χρειάζεται η μεγαλύτερη μαγκιά! Αν δεν την έχει κανείς με τον εαυτό του τον ίδιο, που να την βρει για άλλους;

    Καλημέρα και καλώς ήρθες!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλά έκανες γιατί τελευταία δεν πολυμπαίνω το βράδυ από το σπίτι...

    Με την πρώτη ευκαιρία πάντως, θα φροντίσω να έχω ανοιχτό και το ΜΣΝ για μου πεις τα νέα σου!

    Καλημέρες και φιλούμπες!!!!!


    @Τάλισκερ

    Καλημέρα!!!

    Φτάνει τόσο σπρώξιμο ή θες κι άλλο;

    Δεν κατεβαίνεις σιγά-σιγά να κάνει καμμιά άλλη, να κάτσεις κι εσύ ν' απαντήσεις στο μακρυνάρι που έλεγες; Εκτός αν "σού 'φυγε" τώρα... Νόου προμπλεμ, εν τοιαύτη περιπτώσει... κι εγώ το παθαίνω...!

    Άντε... άλλη μια σπρωξιά - γερή - και μετά τέρμα, ναι; Δε 'ν' για χόρταση...


    @Lockheart

    Και πολύ καλά έκανες!

    Και να μη σου άρεσε δηλαδή, δεν είναι λόγος να μας κόψεις την καλημέρα! ;)))))

    Καλημέρα κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ξέρεις οτι τα 2 τελευταία post σου είναι καταπληκτικά;;;;;;; Όποιο και αν είναι το βάσανο, ειναί σίγουρα έμπνευση...
    Και εσύ είσαι υπέροχη. Θα τα πούμε σύντομα.

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @chryssa

    Διαφορετική η έμπνευση για το καθένα, αλλά χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δύο!

    Υπέροχη είσαι εσύ, όχι εγώ... Μακάρι να έφτανα το νυχάκι σου στο γράψιμο. Γιατί μας έχεις αφήσει όμως τόσο καιρό χωρίς νέα ανάρτηση;

    Περνάω καθημερινά σχεδόν και περιμένω όλο χαρά... Αλλά που!

    Άντε να τα πούμε κι από κοντά γιατί την τελευταία φορά... ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΜΑΤΑΣΧΟΛΙΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΩΠΑΙΧΝΙΔΟ!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μπριτζ!!!

    ___________________

    οταν εχω μουτρα δεν μπορω να σκεφτω:!!!
    _______________________

    (θα απαντησω μολις μου περασει το σχιζοειδες τωρα ειμαι σε γκαου μουντ δεν πιστευω να περιμενεις σοβαρη προταση..:)
    _____________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. άντε με ξέχασες τελείως.......


    θα σου κάνω παράπονα !!!!

    θα Τον πάρω τηλ την άλλη βδομάδα και θέλω να σου πω όλες τις λεπτομέρεις !!! αυριο θα παιρνα αλλα λογω της απεργιας θα ειναι κλειστο το..μαγαζί !!!!

    φιλάκια πολλά πολλά αγάπη μου !!

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @TaliskerάλλαξεοΜανωλιός

    Καλά, όταν έχεις μούτρα, με τους γνωστούς/άγνωστους, τόσο πολύ επηρεάζεσαι στις λειτουργίες σου;

    Μήπως να μην τους έχεις μούτρα, τότε;;;;;; (Λέω εγώ τώρα, ως διαμεσολαβητής του ΟΗΕμηχέσω...)


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Δεν σ' έχω ξεχάσει ματάκια μου...

    Ένα ψιλοπήξιμο τρώω... Θα περάσει και θα τα πούμε! Τα χάνω εγώ αυτά;

    Κι από μένα φιλάκια!!!!


    @Dee Dee

    Καλησπέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρε μπας και να κάνω ένα δεύτερο μπλογκ να απαντάω στα συναισθηματικά σας;

    Να αποσυμφορήσω και το ΜΣΝ;;;;

    "Η θεία Στέλλα σας απαντά";;;;
    (μπα... με μεγαλώνει...)

    "Πέστο στη Στέλλα";;;
    (κλισέ...)

    "Η Στέλλα έχει τη λύση";;;;
    (σαν διαφήμιση τράπεζας...)

    "Είμαι όλο αυτιά και σε περιμένω";;;
    (κάπως ροζ...)

    "Άνοιξέ μου την καρδιά σου";;;
    (κάπως κίτρινο...)

    "Είμαι τάφος";;;
    (κάπως μαύρο...)

    Μμμμμ... δεν τό 'χω ακόμα...

    Θα μού 'ρθει, θα μού 'ρθει...

    (Κι άμα μείνει άνθρωπος ζευγαρωμένος, να με χέσετε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χαχαχαχα!

    πολύ καλό εστρέλλα μου!
    κάντο κάντο να χαλαρώσουμε και δω να μιλάμε και για άλλα.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.πρώτη κίνηση: κλείσε τ'αυτιά σου.
    υγ2.κλείσε το msn
    υγ3.πάμε την άσκηση...

    καλό απόγευμα!
    έχω μπαλέτο και καπάκι
    πάλι χαμένη στην συνέλευση...
    ουφ πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. η Στελλα στη γη
    θα ειναι το δευτερο μπλογκ σου :)

    μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @maya

    Τι τραβάτε κι εσείς οι χορεύτριες...

    ;))))))))))))))))))))***************

    Υ.Γ. Η άσκηση επαναλαμβάνεται καθημερινώς και ανελλειπώς.


    @dee dee

    Εγώ και στη γη;;;;;

    Μόνο αν η θεματολογία μου έχει να κάνει με επιστημονική φαντασία θα ονόμαζα έτσι μπλογκ!

    Όποιο άλλο στοιχείο της φύσης νά 'τανε, μέσα θά 'μασταν, Η Στέλλα στη Φωτιά, η Στέλλα στο Νερό, η Στέλλα στον Αέρα... αλλά ΣΤΗ ΓΗ???

    Για ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΗ ΓΗ, μμμμ, κάτι πάει κι έρχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καλα είσαι απίστευτη

    έχω τρελαθεί στο γέλιο!!!!!

    θα σου βρω τίτλο ...


    "Η Στέλλα από το Σικάγο" μου ρθε αλλα δεν ειναι ακριβως αυτο που έψαχνα....
    -μιας και είσαι στο σωστό μέρος θα πετούσαμε μαζι το κανάτι!! σ'αυτό το έργο δεν είναι ???!!-

    θέλω κάτι σοφιστικέ όμως....

    για να δουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτο το μπλογκ ειναι στον ουρανο (stella nel cielo) ε οταν προσγειωνεσαι δινεις και συμβουλες.

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλημέρα ζουζούνι!

    Ελπίζω να είδες χθες τα μηνύματά μου στο ΜΣΝ. Οπότε, μην δω πλέον σχόλια-παραπονογκρινιάρικα, ΟΚ???

    Πάντως αν πρόκειται να γίνει το κονέ την επόμενη βδομάδα, προλαβαίνουμε ακόμα, μη σκιάζεσαι. Αν και κανονικά θά 'πρεπε να σκιάζεσαι που θα ακούσεις εμένα για συναισθηματικές συμβουλές...

    Μπας και να το ξανασκεφτόσουν, καλό μου; Να μίλαγες και κανάν άνθρωπο της προκοπής; Που νά 'χει λυμένα επιτυχώς τα δικά του, ας πούμε;

    Για πάρτο αλλιώς...

    ΦΙΛΟΥΜΠΙΤΣΕΣ ΓΛΥΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!


    @dee dee

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!

    (Μ' αρέσει που μου το εξηγείς...)

    Καλημέρα, κοπελάρα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. όχι δεν είδα τίποτα στο μσν ....!!!

    :-(

    είμαι να σκάσω ... την Κυριακή θα βάλουν Μουσικό Μαραθώνιο Χριστουγέννων EBU απο τις 12 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ....

    καταλαβαίνεις τι θα πει αυτό ...

    και την Παρασκευή στο πάω και στοίχημα .. καλές επαναλήψεις...


    γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γνωστοι - αγνωστοι+ μία!


    Μαλιστα!:)
    _____!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μέσα σε ποια μάτια κρύβεται η αλήθεια;
    Σε ποιο βλέμμα αλητεύει η ομορφιά.
    Ποια είναι η ομορφότερη γλώσσα του σύμπαντος, αν όχι αυτή των ματιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή