"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

Έ(κ)λλειψη

Εκείνες οι αγκαλιές που μου χάριζες ξέροντας καλύτερα κι από μένα πότε τις έχω ανάγκη (δεν νιώθεις την ανάγκη μου πια;...)

Τα μάτια σου που θόλωναν όταν πάλευαν να μιλήσουν κι εσύ τα φίμωνες (έκανες καλή δουλειά τελικά...)

Τα δάχτυλά σου που παιχνίδιζαν στα μαλλιά μου, πότε ασυναίσθητα και πότε προκλητικά (να και κάτι που κατάφερνε να μην σε υπακούει... να σε προδίδει...)

Η φωνή σου που έβγαινε από βαθιά και στόχευε ακόμα βαθύτερα (αυτό δεν μπορείς να μου το πάρεις...)

Τα χείλη σου που μισάνοιγαν στον ύπνο σου, σαν να περίμεναν να φιληθούν (πως να τους χαλάσω χατήρι;...)

Η μυρωδιά σου που μου κρατούσε συντροφιά μέχρι να σε ξαναβρώ (ακόμα κρατάει... κι ας μην...)

Το πάθος

Ο πόθος

Η λήθη

28 σχόλια:

  1. Love scenes - Beverly Craven

    I wonder what she says to you,
    when you're alone together
    My imagination is so cruel, picturing you holding hands,
    and doing the things that we planned
    Sharing everything day and night, Making memories

    You're playing Love Scenes without me,
    and she's got my role
    Starring as your leading lady,
    and stealing the show

    I wanted to be with you forever,
    we belonged together
    But my affection was too strong,
    I played it all wrong,
    chasing you,
    and ruining things like I do
    I'd give anything to turn back time,
    or get over you...

    You're playing Love Scenes without me,
    and she's got my role
    Starring as your leading lady,
    and stealing the show

    Am I just wasting my time,
    still believing
    someday you'll realise
    They're my lines,
    what she says to you,
    for the rest of your lives

    You're playing Love Scenes without me,
    and she's got my role
    Starring as your leading lady,
    and stealing the show

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο κείμενο μπουμπού!!!
    Καλά εκτός από τρελλή φαντασία και έμνευση έχεις και απίστευτο συγχρονισμό μαζί μου!!!!
    Μια δοκιμή θα σε πείσει...

    όσον αφορά το θέμα του κειμένου με έστειλες.
    Δεν ήξερα ότι τα σκέφτεσαι τόσο έντονα.
    Να υποθέσω ότι η δύναμη της λήθης κυριεύει την μοναξιά σου, έτσι?
    Θέλει δύναμη για να γυρισεις σελίδα...
    Πρέπει όμως και εσύ να ξεχάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στελλιτσα μου,

    Τι να σχολιασω σε κατι που ειναι ολοδικο σου και κανεις δεν ξερει το σωστο και το λαθος σου. Μακαρι η ζυγαρια μεσα σου να γυρει στη σωστη μερια και να αποφασισεις ειλικρινα κι εντιμα για σενα!

    Πολυ μου αρεσε ο τροπος γραφης σου, ειναι απο αυτα που λεω πως μου ταιριαζουν πολυ....κι ας μην ειμαι στην ιδια θεση.

    Καλο μεσημερακι!!!

    .....αν είσαι σπίτι

    τότε ετοιμάσου για Χαβάη

    πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει

    μόνο μην κάτσουμε άλλο σπίτι

    ......:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @aurengel
    @Dee Dee

    Καλημέρα κοριτσάκια μου!

    Τι γλυκές που είστε... Χαίρομαι που σας άρεσε!

    Παίρνω πάσα από τα σχόλιά σας για να πω κάτι, που αφορά και στο συγκεκριμένο κείμενο, αλλά και γενικότερα... στα πρώην και στα επόμενα.

    Αυτά που γράφω, άλλες φορές έχουν σχέση με κάποια προσωπικά μου θέματα και άλλες όχι. Δεν είναι λοιπόν απαραίτητο κάποιος που γνωρίζει δύο τρία πράγματα για μένα, να προσπαθεί να συνδυάσει το εκάστοτε κείμενο με πρόσωπα ή καταστάσεις, ή κάποιος που δεν γνωρίζει τίποτα από τα προσωπικά μου, να νιώθει πως «δεν του πέφτει λόγος» επειδή δεν καταλαβαίνει σε τι συγκριμένα αναφέρομαι.

    Ο καθένας είναι ελεύθερος να πει ό,τι αισθάνεται σε σχέση με το τι του προκάλεσε μια ανάρτηση, ανεξάρτητα από το αν και κατά πόσο μιλώ για υπαρκτά ή ανύπαρκτα, πρόσωπα ή γεγονότα. Είτε φαντασία, είτε πραγματικότητα, είτε αφορά εμένα, είτε κάτι που έμαθα για άλλον και με κέντρισε, εν ολίγοις οποιοδήποτε κι αν είναι το ερέθισμά μου, δεν χρειάζεται να σας απασχολεί και να σας καθοδηγεί τη σκέψη.

    Απλά, χαλαρώστε... και απολαύστε το...!!!
    (ή σιχτιρίστε το, όλα καλοδεχούμενα!)

    Πολλά - πολλά φιλάκια!!!!!!
    (στη μια στα μαγουλάκια και στην άλλη στα λακάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, στέλλα μου, με ξαναγύρισες στα 21 μη σου πω και πιο πριν…

    Δεν αφήνεις φράση απ’ έξω, εικόνα, αίσθηση… υπέροχο μάτια μου…:)****
    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα ήθελα να νοιώθεις μόνος χωρίς εμένα

    θα ήθελα να με νοσταλγείς

    θα ήθελα να σε προδίδουν οι διαταγές του εγκεφάλου σου

    θα ήθελα να νοιώσεις κι εσύ τι σημαίνει στέρηση & νοσταλγία ανάμεικτα

    θα ήθελα να βρεις το κουράγιο να σπαράξεις σε μια γωνιά του σπιτιού σου & να ουρλιάξεις τους φόβους σου

    θα ήθελα να έχεις μετανιώσει που χάσαμε την ευκαιρία του ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (ΑΥΤΟ..το τι σκεφτεται ο καθενας..να το ξεπερασεις...

    σιγα σιγα ολοι καταλαβαινουν πως τα παιρνουν οπως θελουν..και κανεις πια δεν τα συνδιαζει..τι να συνδιασει αλλωστε καποιος που εχει αλλη ψυχοσυνθεση και βιωματα?
    παραδειγμα..:διαβαζα ενα πολυ ωραιο ποστ σε καποιο μπλοκ που δεν γραφω με θεμα τη Συγνωμη..ηταν τοσο καλογραμμενο τοσο ανθρωπινο και τρυφερο που σκεφτομουν πως καθε αντρας θα λυγιζε... Κι ομως μετα διαβασα πως η κοπελα το εγραφε στη κορη της...Αρα περι ορεξεως του καθενος μας κολοκυθοπιτα!!:))

    Κατα τα αλλα..

    η Ελλειψη είναι σκληρο,
    μοβορο πραγμα!

    Ακόλουθη της Εξαρτησης
    και αδερφη της Υποτροπης...

    ....ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΕΙ!!



    -καλο σου μεσημερι Στελλινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με συγκίνησε το κείμενο σου... το ένοιωσα μέσα μου... χτύπησε χορδές δικές μου... είναι αυτονόητο ότι μπορείς πια να το κάνεις αυτό!

    το τραγούδι το περιμένω στο mail

    φιλί μεγάααααααλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειάσας Νέγκμα!!!πάρα πολύ ωραίο το κείμενο αυτό....με γύρισε πίσω κάπου 10 χρόνια...μου θύμισε τον παιδικό μου έρωτα...έτσι είναι όταν χαθεί από τη ζωή μας κάτι που αγαπήσαμε πολύ...(ή που νομίζαμε πως το γαπήσαμε;;)...το νοσταλγούμε πάντα....και πολλές φορές με απόγνωση...και νιώθουμε ότι θα το θέλαμε και πάλι πίσω... άσχετα αν γίνεται να το έχουμε ή αν όχι...ποιός ξέρει...ίσως το μυαλό και η ψυχή μας ποτέ δεν αποδέχονται πραγματικά την έλειψη αυτή....και την άπουσία'του αντικειμένου αυτού....πάντα το αναζητούν....αυτό...την αίσθησή του....το άγγιγμά του...την αφή του....πάντα...και για πάντα...Με αγάπη,Αθανασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εστρέλλα μου

    υπέροχο. απλά υπέροχο...
    δεν ψάχνω ποτέ την αλήθεια
    γιατί αυτό δεν είναι το ζητούμενο. η σημασία ενός κειμένου
    είναι αυτό που φτιάχνει
    στα κύτταρα του καθένα,
    τι γλυκές θύμισες
    ή πονεμένες ξυπνάει.

    αλοίμονο αν δεν βρίσκουμε
    κομμάτι μας σε ό,τι αφορά έρωτα.
    τι κρύο που θα έκανε...

    γράφεις υπέροχα
    - όπως σκέφτομαι και γω.
    και η νατάσσα.
    α! τάχουμε πει ε? :)

    και γω γράφω άλλες φορές αλήθειες κι άλλες απο στιγμές άλλων
    που κάτι μου προκαλούν.
    είναι ωραία παιχνίδια φαντασίας, είναι καλύτερα
    και όταν μας συμβαίνουν...

    σε φιλώ πολύχρωμα και σκαστά
    άξιζε το περίμενε
    για ένα τέτοιο ερωτικό 'αχ'
    που μας χάρισες...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απλά υπέροχο και το κείμενο και η αίσθηση που μου άφησε...
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Γιάννης Φιλιππίδης

    Γιάννη, γλυκό μου πλάσμα,

    Προσωπικά αισθάνομαι πως ο τρόπος που ερωτευόμασταν σ΄αυτές τις ηλικίες, έχει περάσει ανεπιστρεπτί... Όταν χαθεί η αθωότητα...

    Αλλά όσον αφορά την ένταση... δεν γνωρίζει ηλικίες ο άτιμος ο φτερωτός!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @mAuVe 1

    Κι αν δεν έχει γίνει ήδη, θα γίνει κι αυτό... Νά 'σαι σίγουρη...


    @Talisker

    Τι είπες, τώρα;

    Τι είπες?!?!

    ΤΙ ΕΙΠΕΣ!!!!!!!!!!

    Δεν παίζεσαι, ρε φιλενάδα...

    Με τρελαίνει ο τρόπος που χειρίζεσαι τις λέξεις...

    Καλημέρες και φιλιά!


    @mAuVe 2

    Το κατάλαβα από το σχόλιο Νο 1 !!!

    Το τραγουδάκι θα σού 'ρθει - αν όχι σήμερα το βράδυ - αύριο το βράδυ, οπωσδήποτε. Πρέπει να είμαι στου σπιτιού τον υπολογιστή...

    Τεράστιες σβουριχτές φιλούμπες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΣΧΕΤΟ:

    Ενώ συνήθως γράφω σε όλους στο ίδιο σχόλιο, μου κάνει κάτι κουλά ο blogger σήμερα, και γράφω όπως κάτσει...


    @Αθανασία

    Αχ, Αθανασία μου, σε θυμάμαι όταν άρχισες να γράφεις στου Γιάννη, που μου είχε κάνει εντύπωση αυτός ο πληθυντικός (πραγματικής) ευγενείας! Πάμε για ενικό, που μου κάνει λίγο πιο ζεστός κι αγαπησιάρικος;

    Και σένα πίσω σε πήγε; Και τον Γιάννη! Μήπως είναι ανησυχητικό αυτό για τον τρόπο που βλέπω τον έρωτα; Παλιμπαιδίζω????? Να το κοιτάξω αυτό...

    Και μετά την πλακίτσα...

    Μμμ... αυτό το πάντα... Νομίζω πως έχει να κάνει με τον τρόπο που έσβησε όλο αυτό, αν έσβησε. Κι ανάλογως ή που δεν θέλουμε κάποιον ούτε ζωγραφιστό, ή που θα αναρωτιόμαστε για πάντα τι θα είχε γίνει αν είχε κρατήσει λίιιιγο ακόμη...

    Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Φιλενάδα μου γλυκιά,

    αμ, γιατί έχουμε "κολλήσει" έτσι;

    Θα διάβασες φαντάζομαι το πρώτο σχόλιο της Νατάσσας... Σαν "δικό μας" δεν είναι κι αυτό;

    Όσο για το "άχ"... Πρέπει να βγαίνει... Κι αν βοήθησα βγάζοντας το δικό μου, να αφήσετε ελεύθερο έστω κι ένα "μικρούλι αχ" κι εσείς, χαίρομαι αφάνταστα!

    Φιλούμπες, φιλούμπες, φιλούμπες!!!!


    @bluesmartoulis

    Καλημέρα κοπέλα μου!

    (κοκκινίζω εγώ μ' αυτά, τά 'χουμε πει...)

    Πραγματικά το χαίρομαι όμως, όταν "περνάτε καλά" εδώ!!!!

    Πολλά φιλιά και σε σένα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγω σε παω Stella!!:)

    Καλο μεσημερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στέλλα μου
    "αν αυτά που άφησες πίσω σου, απλώς τα απώθησες, θα ξαναγυρίσουν...".
    κάτι όμορφο που μου επανέφερε στη μνήμη μια ανάρτηση του μορφέα.
    πάντως, ναι δεν ερωτευόμαστε (ερωτηματικό γιατί δεν είμαι σίγουρος πλέον αν ερωτευόμαστε) όπως παλιότερα.
    αλλά η αθωότητα δεν πεθαίνει, όχι αν δεν τη σκοτώνουμε οι ίδιοι.
    και να σου πω κάτι πάνω στο όμορφο σχόλιο της μωβ μας;
    δε μας απασχολεί αν κάποιοι μετανιώσαν που έχασαν την ευκαιρία τους για το ΜΑΖΙ.
    γιατί εκείνοι έχασαν.
    είμαι σίγουρος...

    πολλά φιλιά
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα άν δεν περνάγαμε καλά, θα ερχόμασταν βρέ???
    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έφυγες νωρίς, ούτε που πρόλαβα ν' αρχίσω
    Έφυγες νωρίς, μα είχα κι άλλα να σου πω
    Λόγια μυστικά, την άλλη όψη σου ν' αγγίξω
    Λόγια μαγικά από έναν κόσμο μου κρυφό

    Έφυγες νωρίς, κομματιασμένες υποσχέσεις
    Έφυγες νωρίς, χειρονομίες βιαστικές
    Έκλεισες σιγά την πόρτα μήπως με πονέσεις
    Βρήκες τελικά δυο-τρεις κουβέντες τυπικές

    Ποιος φωνάζει, ποιος πληγώνει τη σιωπή;
    Τι να θέλει να μου πει;

    Έφυγες νωρίς και όλα μείνανε στη μέση
    Ό,τι και να πω, ακροβασία στο κενό
    Τόση μοναξιά σε ποιο αστείο να χωρέσει
    Τίποτα δε ζω που να μη φαίνεται φτηνό





    σήμερα απαντάω μόνο με τραγούδια
    καλημέρα φιλενας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Talisker

    ;)


    @Κωνσταντίνος Π

    Και οι δύο χάνουμε Κων/νε μου... Και οι δύο... Απλά αυτοί που το επέλεξαν, φέρουν και το βάρος της απόφασής τους...


    @bluesmartoulis

    Καλημέρα, γειτόνισσα!!!

    :)***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @artou

    Καλά, τι timing ήταν αυτό; Ταυτόχρονα γράφαμε!!!

    Εξαιρετική η επιλογή σου, διάνα έπεσες!!!!!!!!

    Νά 'σαι καλά, φιλούμπες!!!!!

    (θα τα πούμε και το βράδυ στο πάρτυ σου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η μνήμη, είναι αδέσποτη, εκεί που έχεις μέρες να τη συναντήσεις, ξαφνικά ένα πρωι ανοιγεις τη πορτα σου και είναι κουλουριασμένη στο χαλάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εχει αρχίσει ήδη τρέχα να πάρεις θέση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @αν ακούς

    Μμμμ... εμένα δεν παίρνει να το λέω "ξαφνικό" αυτό...

    Άμα πιάνω κι αφήνω στο κατώφλι μπωλάκια με φαγητό και νερό, λογικό είναι να την βρω στο χαλάκι μου...


    @artou

    Ιέφταϊσέιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!

    (τέτοια ώρα που το μαθαίνω... ελπίζω να μην έρθω πάλι αφού έχετε φύγει όλοι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ερωτες που περνούν και φεύγουν...

    Πορεύονται μα δεν ξεχνούν και αφήνουν ανεξίτηλα τα σημάδια τους στη καρδιά...

    Απο έρωτα και χρόνο σμιλεύεται το αλλοτινό μας άγραφο πρόσωπο.

    Φιλιά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απο έρωτα και χρόνο σμιλεύεται το αλλοτινό μας άγραφο πρόσωπο.

    Υπέροχο αυτό... θα το κρατήσω... κι αν μου επιτρέπεις, θα προσθέσω και την συνείδησή μας...

    Πολλά φιλιά και καλό ταξίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εστρέλλα μου?
    πού είσαι? κάπου καλύτερα ελπίζω!

    φιλιά βραδινά
    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @maya

    Κούκουουου!!! Εδώ είμαι... Τώρα!

    Όλη μέρα γύρναγα στην στολισμένη Αθήνα, με όμορφη παρεΐτσα! Κουράστηκα, αλλά γενικά ήταν καλά!

    Μόλις έπιασε μια μπόρα έξω... Πως μ' αρέσει τώρα που ακούω τον ήχο της... Ελπίζω το καθιερωμένο τηλεφώνημα που περιμένω (ξέρεις εσύ!!!) να πέσει τώρα που πάω στη βεράντα για τσιγάρο και χάζεμα βροχής!!!

    Καλό βράδυ, φιλενάδα μου!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Ανάλογα με τη διάρκεια του τηλεφωνήματος, αν έχω τα κουράγια, θα ρίξω σχετικό ποστ... Αλλιώς, αύριο με τον καφέ, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή