"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2007

Καλειδοσκόπιο


Πόσο ίδια όλα... Και πόσο διαφορετικά...

Περίεργο παιχνίδι της μοίρας αυτή η βραδιά...

Γιατί αυτή η ομοιότητα, η επανάληψη; Τι νόημα είχε να το ξαναζήσω όλο αυτό, αλλά με μία επικάλυψη μελαγχολίας για τη βασική διαφορά του τότε με το τώρα;

Μια βραδιά πανομοιότυπη με μιαν άλλη... Μα τότε ανάλαφρη, ανυποψίαστη, ελπιδοφόρα... Μια καθαρή και ξάστερη χαρά... Ούτε μία σκιά... Ενώ τώρα, βαριά στο στήθος, με την γνώση της κατάληξης να πικραίνει το στόμα, με τα «γιατί» να φέρνουν δάκρυα... που τα πνίγεις στο λαιμό, μην και βρεθούν πίσω απ’ τα μάτια... κι από κει ποιος τα σταματάει... αλίμονο, πόσα «γιατί» θα φέρουν ακόμα, αν τυχόν φανερωθούν!

Μα όλα ίδια...! Τα μέρη, το περπάτημα, το φιλί, η αφορμή, η επίσκεψη, τα λόγια, οι πράξεις... Να ζεις ένα παρατεταμένο déjà vu… Και να το ακολουθείς μην ξέροντας τι ακριβώς ψάχνεις, τι περιμένεις... Σχεδόν σαν υπνωτισμένη... Μ’ έναν εαυτό να το ζει, κι έναν απ’ έξω να το παρατηρεί και να προσπαθεί να το αξιολογήσει στον ίδιο χρόνο! Με κρίση θολή από τα ανάμικτα συναισθήματα που σε κατακλύζουν... Ανάμικτα όχι λόγω τον δύο εαυτών... Ανάμικτα και διαφορετικά, να έχει ο καθένας εαυτός σου ξεχωριστά! Καταιγισμός πληροφοριών, αναμνήσεων, γεγονότων... Να μην προλαβαίνει ο νους να επεξεργαστεί τίποτα, πόσο μάλλον η καρδιά να συνειδητοποιήσει τι νιώθει...

Το μόνο που ξεχώριζε κι επικρατούσε ήταν αυτή η αίσθηση της επανάληψης. Των στιγμών που ξανάρχονται και βιώνονται αυτούσιες μετά από 10 χρόνια. Με την ίδια διαδοχή, κατά τη διάρκεια μιας απρόσμενης νύχτας... Αλλά ιδωμένα μέσα από έναν σπασμένο καθρέφτη...

49 σχόλια:

  1. Aστερι μου...
    θελει κουραγιο κι αντοχες η ψυχη...
    για να μην επαναλαμβανεται...
    θελει προσλαμβαμουσες καινες καθημερινα...
    κιαυτες εκλειψαν...

    καρμπον γιναναι τα αισθηματα και τα συναισθηματα...

    μα παντα μρπστα θα κοιταμε εμεις ...
    την " εκπληξη " να προσμενουμε...ε;
    ε;αστερι μου;

    καλη σου μερα ψυχη μου...
    καλη σου μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα φιλεναδούλα μου!!!

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΠΑΩ!!!

    όχι η εκδήλωση ήταν Θεσσαλονίκη οποτε δεν τα μαζεψα για να κατέβω ακόμα!!!!!

    Καλα τι υπέροχη η μουσική του Preisner τι εκτελέσεις!!!!

    λοιπον Τον είδα ... μιλήσαμε...

    με γνώρισε αμέσως... με θυμόταν ... δυστυχώς έφυγε χθες το πρωι και δεν υπήρχε καθόλου χρόνος ούτε για να Τον δω μόνο Του.. αφού μιλήσαμε δόξα τω θεω λέω!!!!

    θα σου δείξω φωτογραφίες !!! (δικές Του και απο την εκδήλωση)

    μάκια πολλά πολλά

    _κΥβΕλΗ_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλενάδα μου, δεν σε προλαβαίνω στα post.
    Καθώς διάβαζα το κείμενο(ευτυχώς νωρίς)συνειδητοποίησα για μια ακόμη φορά οτί εκπέμπουμε στα ίδια μήκη κύματος.Εσύ μιλάς για dejavu ενός συμβάν (για το οποίο μιλήσαμε χτες και δεν θέλω να αναφερθώ για να μην μου ξεφύγει κάτι που δεν πρέπει)και εγώ στο δικό μου blog για την μετενσάρκωση΄όπου ο όρος dejavu, προέρχεται όταν θυμάσαι σκηνές από προηγούμενη ζωή και ότι τις έχεις ξαναζήσει.
    Μπορεί και την πρώτη σας συνάντηση να την έχεις ξαναζήσει σε προηγούμενη ζωή.Το έχεις σκεφτεί αυτό?Γι'αυτό τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα προιόντα της χαράς, του φόβου, της ελπίδας και των γλαφυρών αναμνήσεων.
    Εύχομαι να έχει την εξέλιξη που πραγματικά, πραγματικά θες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τόσο ίδια μα και τόσο διαφορετικά ταυτόχρονα

    ίδια όπως και τότε τίποτε δεν έχει αλλάξει

    διαφορετικά στο συναίσθημα με έντονη την επανάληψη



    φιλιά και καλημέρες
    Υ.Γ και μια ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπρρρρρρρρρ...
    ένοιωσα ένα κρύο ως το κόκκαλο.
    δεν σταμάτησε καν στο δέρμα μου...

    και η μουσική εστρέλλα μου
    γεμάτη πινελιές απο πριν του τότε, πριν του τώρα.

    δυο φορές λοιπόν την πήγες την βόλτα...κοίτα τώρα πιο καλά γύρω σου. κάποια πράγματα σου ξέφυγαν την πρώτη φορά.

    και δεν είναι όλα θολά.
    δεν είναι.

    άστον καθρέφτη. άψυχος είναι. ακόμη και τα δάκρυα, πάνω του στεγνά είναι.

    φιλί καλημέρας
    άλλης μέρας
    ναι?

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ και μερικά χρόνια έχω υιοθετήσει μια τακτική που με έχει βοηθήσει πολύ. Μάλλον δουλεύει.

    Τέτοιου είδους πράγματα τα ξορκίζω ξαναζώντας τα. Μην σε τρομάζει το de ja vu (δεν ξέρω και πως γράφεται). Μόνο έτσι αφήνω πίσω πράγματα που θέλω να αφήσω. Μόνο έτσι ξέρω αν έκλεισε ο κάθε κύκλος ή όχι! Για δοκίμασε! (εκτός αν δεν θες να αφήσεις πίσω τίποτα, οπότε αλλάζει το πράγμα).

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @bluesmartoulis

    "ΩΧ!";;; Χμμμμ...

    Τώρα εσύ... ή που κάτι άλλο κατάλαβες ή που κατάλαβες κάτι που ούτε εγώ δεν κατάλαβα ακόμα...

    Ενδιαφέρον, όπως και νά 'χει!


    @Μαρίνα Γ

    Μαρίνα μου,

    Αν και μιλάω για άλλου τύπου επανάληψη, σχεδόν μεταφυσική, η ουσία παραμένει αυτό που σοφά είπες: Η έκπληξη.

    Μου άνοιξες ένα παραθυράκι μ' αυτήν την κουβέντα, κι φύσηξε λίγος καθαρός αέρας στο θολό τοπίο...

    Που θα πάει; Θα έρθει και η διαύγεια... Όση γίνεται, τέλος πάντων!

    Πάντα παραπάνω από ευχάριστη η παρουσία σου εδώ, αλλά σήμερα θα την έλεγα και καταλυτική!

    Να μου είσαι πολύ πολύ πολύ καλά! Φιλιά σου στέλνω...


    @Κυβέλη Δραγούμη

    1. Οι εκτελέσεις είναι αυτές που υπάρχουν στο O.S.T. της ταινίας, άμα τις θες, μου λες, το έχω όλο. (Αν ήταν τα μαγαζιά ανοιχτά, θα το είχα αγοράσει με το που βγήκα από τον κιν/φο! Όμως είχα αναγκαστεί να κάνω υπομονή ως την άλλη μέρα!)

    2. Ξεχνιέσαι εσύ, καλέ, δυο μέτρα κορίτσαρος??????? Αυτό του 'λειπε!!!! Περιμένω όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από MSN, κανά βράδυ, ΟΚ?

    Φιλούμπες συμπαράστασης!!!!!!!!

    Υ.Γ. Του θανατά ερωτευμένη να ήμουν, αυτό το κεφαλαίο στην αντωνυμία, δεν μου βγήκε ποτέ...!!!!!!!!


    @aurangel

    Αγάπη μου γλυκιά,

    Τά 'χω παίξει που συνέβη αυτό που συνέβη δύο φορές σ' αυτή τη ζωή, γιατί παλεύω να καταλάβω "τι τέλει να πει το ποιητή" - αν υποθέσουμε ότι κάποιο ανώτερο ον μου την έχει στήσει τη δουλειά - κι άκρη δεν βγάζω...

    Να μπω στη διαδικασία να σκεφτώ κι ότι μπορεί να έχει ματα-ξανα-μανά-συμβεί και σε προηγούμενη?????? θα το κάψω το μηχάνημα, ήδη είναι στα όριά του!!!!!!!!!

    Όμορφη η ευχή σου... Νά 'ξερα και τι θέλω...

    Φιλούμπες κι αγκαλίτσες!!!!!!!

    Υ.Γ. Ήδη σήμερα, προσπαθώντας να ξεκλέψω λίγο χρόνο να σκεφτώ, να επεξεργαστώ λίγο τον καταιγισμό των πληροφοριών, σε κάποιο δρόμο ψιλομπήκα... Είναι που δεν έχουμε χρόνο ούτε να σκεφτούμε, ρε π... μου!!!! Και δεν είμαι ο άνθρωπος που μπορώ να τα καταπίνω όλα αμάσητα...


    @artou

    Κάπως έτσι, καλό μου! Δύσκολο να μπει σε λόγια...

    Ωραία που ήταν η αγκαλίτσαααααα! Ζεστάθηκε το κοκκαλάκι μου!!!!

    Κι από μένα φιλιά! Πολλά πολλά!!!


    @maya

    Για καλό σε "τράβηξα" προς τα δω το πρωί, αλλά μάλλον σε φρίκαρα τελικά, ε; Είχα ξεχάσει προς στιγμήν το "κυρίως μενού"...

    Σίγουρα για κάποιο λόγο το ξαναέζησα, και ο πιθανότερος είναι αυτό που λες: Να δω αυτά που δεν είδα την πρώτη. Ή κι αν τα είχα δει και τα ξέχασα, να τα θυμηθώ.

    Σίγουρα δεν είναι ΟΛΑ θολά. Όπως είπα παραπάνω και στην Κων/να μου (Aurangel), χρόνο θέλω... για φιλτράρισμα και επεξεργασία. Είδος πολυτελείας έχει γίνει κι αυτός ο άτιμος!

    Φιλιά πολλά... άλλης μέρας... όπως τό 'πες... ναι!


    @South of the river

    Το ξέρω, μανάρι μου, κι εγώ το κάνω.

    Δεν είναι πάντα απολύτως ξεκάθαρο. Ακριβώς, γιατί δεν είναι πάντα ξεκάθαρα τα "θέλω"... και τα δικά μας και του "άλλου"...

    Με τα χρόνια, (και δεν πάω να σου κάνω τη μεγάλη, μη μου την πεις πάλι!) νομίζω ότι κάποιοι κύκλοι δεν κλείνουν... γίνονται σπείρες...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχω διαβασει μονο αρκα και εχω λυθει στα γελια!!! Βαλτο πιο ψηλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ok diabasa kai to post... ολα κατανοητα, όλα ζωντανα, σαν να σε βλέπω εκεί, να κοιτας στον σπασμένο καθρέφτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λενε πως συχνα το déjà vu
    το προκαλουμε εμεις σαν συναισθημα
    οταν θελουμε να αναπαραγουμε στον εγκεφαλο εκεινη την ουσια της αδρεναλινης
    του παιχνιδιου με τη φωτια
    και της μορφινης για κατι που επαψε να πονα...

    υπεροχη η μουσικη...

    (δεν πιστευω να θες να σχολιασω τον Αρκα!)!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @φάβα 1

    Ε, είπαμε... να στολίσω Χριστουγεννιάτικα... αλλά και πρώτη μούρη... Άντε, για το χατήρι σου, θα το σκεφτώ...


    @φάβα 2

    Αυτό το "κατανοητά" πολύ με ανακουφίζει... Ήταν τόσο περίεργο όλο αυτό, που από τη μια ήθελα να το βγάλω από μέσα μου κι απ' την άλλη μου φαινόταν σχεδόν αδύνατον να το βάλω σε λόγια...


    @Talisker 1

    Λες; Παίζει κι αυτό... Δεν το είχα σκεφτεί... Να κι ένα ακόμα παράθυρο...

    Θέλω να το σκεφώ αυτό...


    @Talisker 2

    Ο ΑΡΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

    Απ' το πρωί δεν έχω σταματήσει να γελάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ειναι ο Αρκας παιδι μου η Μαγια ειναι!! σε καταλαβα και σενανε !!:)την καλυπτεις!

    (ολα παιζουν! δικα μας τα ζαρια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Talisker

    Παραδέξου ότι γέλασες!!!
    Πάω στοίχημα!!!

    (Σςςςς... μεταξύ μας... δεν θα το πω ποτέ στην Εμπενίζερα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το εχω δει εδω και ωρες αλλα δεν προλαβαινα να γραψω πριν..

    γελασα τοσο που οταν ξαναμπηκα πτωμα και το ειχες παρει απο κατω εκανα "φτου"!

    Μετα το βρηκα στα πλαγια..::)
    να εισαι καλα...και μη ξεχνας δεν θα της πεις τιποτα!

    (απιστευτη γκρινιαρα ρε συ εγινε και Αρχαγγελος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Τάλισκερ

    Μη λες μεγάλο λόγο, γιατί σε βλέπω εσένα να κάνεις τα χειρότερα στην ΝτηΝτή κατά Φλεβάρη μεριά...

    Φαντάζομαι την Λαίδη, ως φτερωτό έρωτα, κι εσένα να μη σου πω που να της καρφώνεις το βέλος...

    Πταισματάκι θα φαίνεται το παλούκωμα του αγγελακίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αουτς!

    Μη δινεις ιδεες Στελλα μου. Την εχω ικανη να σηκωθει να ερθει εδω απο εκει που βρισκεται να με τραβαει απο τα μαλλια........δεν εχω φαντασια θα μου πει παλι και θα με ξενερωσει!

    Καλημερααααα

    υ.γ. δεν ηξερα οτι θα υπαρξει αναμετρηση χθες στης γκρινιαρας να μεινω να βοηθησω την Ταλι! (Να δεις που θα το μετανιωσω καποτε που ειμαι στο ιδιο στρατοπεδο με την ταραντουλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Dee Dee

    Ναι... απ' αυτές είναι που περιμένει από μένα να πάρει ιδέες!!!

    Ο Θεός να σε φυλάει κούκλα μου στις 14 Φεβρουαρίου, γιατί αυτό που σου περιέγραψα, θα σου φαίνεται αθώα παιδική φάρσα, μπροστά σ' αυτά που θα σου κάνει!

    Εσύ καλού-κακού βέβαια, πρόσεχε τι θα ρωτάς... Και συγκεκριμένα μη διανοηθείς να ρωτήσεις που να βάλεις κάποιο στολίδι...

    Άντε καλή μέρα νά 'χουμεεεεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όλα ίδια
    κι όλα αλλιώτικα μαζί
    κι η κρίση σου που στρέχεις για θολή
    μόνο θολή δεν είναι…

    όμορφη καλημέρα
    με μια σκέψη όμορφη….

    φιλι φιλι

    υγ. τα σκούρα μας είναι εύκολα,
    τα φωτεινά χρειάζονται την ψυχή μας, ταμένη σ’ αυτά, με όλη της τη δύναμη

    βρες την…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωραίο μπλογκ! Άργησα αλλά σε βρήκα κ εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χμμμμμμμμμμμμ...

    ωστε έτσι!
    εδώ έγινε το κρυφό καφεδάκι τσούπρες άτακτες?!!!

    μισο λεπτό να βγάλω τα κ..φτερα που μούβαλε η τάλισκερ (μα τι σκεφτόταν?!!!) και θα σας πω δυο λογάκια!

    και γω να μην έχω ιδέα χτες...


    με είπε η σαχλεντίνα γκρινιάρα?
    μ είπε η dejavuλα εμπενιζερα?
    με είπε η αρνούμαι-να-γελάσούλα ΑΡΚΑ?

    ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ?
    εγώ? το πιο γλυκό πλάσμα?


    ααααααχαχαχα
    ούτε να το γραψω δεν μπορώ!!!
    αχαχαχαχα - μα τον αηβασίλη, ούτε για πλάκα δεν μπορώ!!!

    χαχαχα




    χαχα



    αχαχαχααααααα!


    φιλιά χαχανητά
    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...




    ουχ...πόνεσε η κοιλιά μου...

    χα


    χαχα

    "το πιο γλυκό πλάσμα..."!!!!


    αχαχαχαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. O Αρκάς σίγουρα έκανε την maya να χαμογελάσει. Πόσοι να αντισταθούν στο χιούμορ του...

    Δεν ήταν το ίδιο αυτό που έζησες εφόσον 10 χρόνια πέρασαν. Αποκλείεται να έχεις μείνει η ίδια μες τον χρόνο. Και ευτυχώς!
    Ο χρόνος αφήνει στην καρδιά μας τις ζωγραφιές του...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Τρίο καρώ
    (Ταραντούλισκερ, Βαλε-Dee-να, Μάγιο-Βασίλαινα)

    Να οργανωθούμε, ρε παιδιά, να οργανωθούμε!

    Πάντα κάπου είναι μαζεμένοι οι περισσότεροι, κι κάποιος γυρνάει σαν την άδικη κατάρα να βρει που στο διάολο είναι όλοι οι άλλοι... Και συνήθως το ανακαλύπτει κατόπιν εορτής...

    Χθες ήταν η σειρά της Μάγιας να την πατήσει... Έχετε καμία ιδέα να το λύσουμε κι αυτό;;; Κρίμα είναι να χάνει κάποιος όλο το χαβαλέ!!!

    ... Όχι πως δεν έχει πλάκα για όλους τους άλλους να τον "θάβουν" κατά την απουσία του, λες και δεν πρόκειται μετά να τα διαβάσει...
    Χε χε χε !!!

    ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΣΜΑ ΕΣΥ, ΤΙ ΛΕΩ ΠΑΛΙ Η ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!

    Όμορφη νύχτα και όνειρα γλυκά σε όλες σας!!!

    Υ.Γ. Τελικά σε ποιανής-ού θα πιούμε καφέ το πρωί;



    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Καλέ μου Γιάννη...

    Τα περισσότερα τα είπαμε στα μέιλ...

    Εμπρός για τα φωτεινά λοιπόν!

    Θα την βρούμε τη ρημάδα τη δύναμη. Μαζεύω τόοοοοση από σας έτσι κι αλλιώς...

    Και σε σένα, όπως και στις τσούπρες από πάνω, εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ και γλυκά όνειρα!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Εντάξει με το τραγούδι;



    @Roadartist

    Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!!!

    Το πρωί έλεγα στης Dee Dee για το πόσες επισκέψεις αισθάνομαι ότι "χρωστάω" (με την καλή έννοια!) και δεν βρίσκω τον απαιτούμενο χρόνο.

    Αργά ή γρήγορα πάντως θα γίνουν... Δεν σταματάω (και δεν χορταίνω) να ανακαλύπτω διαμάντια σ' αυτό που λέμε μπλογκόσφαιρα. Άρα σίγουρα θα σού 'ρθω κι εσένα το συντομότερο δυνατόν!

    Φιλούμπες και καληνύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Αλεξάνδρα

    (Μαζί πρέπει να είμασταν μέσα!)

    Σίγουρα δεν ήταν ακριβώς το ίδιο. Ήταν ίδια κάποια εξωτερικά χαρακτηριστικά. Τοποθεσίες, αλληλουχία γεγονότων, τέτοια. Και οι ίδιοι (φαινομενικά) άνθρωποι. Με όσα τους ένωσαν και τους χώρισαν μέσα σε 10 χρόνια. Άρα όσο ίδια και να ήταν κάποια στοιχεία, η βασική διαφορά ήταν πως πλέον τα βιώναμε διαφορετικά.

    Κι ήταν κάπως επώδυνο όλο αυτό... Στενάχωρο... Όχι πως δεν ξέραμε ούτως ή άλλως που βρισκόμαστε μεταξύ μας... που πονούσε ήδη... Απλά αυτές οι απίστευτες συμπτώσεις που έκαναν την συγκεκριμένη βραδιά να μοιάζει εξαιρετικά με μία άλλη βραδιά, σημαδιακή και για τους δυό μας, έξυσε κι άλλο τις πληγές... Αυτό...

    Και απλά, λες, "γιατί"; Γιατί χρειαζόταν ΚΑΙ αυτό;

    Φιλιά πολλά και σε σένα, κούκλα μου, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το βιώνω αυτή την εποχή αυτό ακριβώς που λες και το νιώθω απόλυτα

    πόσο δίκιο έχεις ίδια και ταυτόχρονα ξένα

    εχουν μια δώση γλύκας από το παρελθόν και μια περίεργη αίσθηση που σου προκαλεί το ξένο

    γιατί περνώντας ο καιρός πολλά αλλάζουν όμως η βάση και η ουσία είναι ίδια πόσο δύσκολο όμως είναι αυτή την ουσία να την προσαρμώσεις στο τώρα

    θα καταφέρει άραγε να επιβιώσει στο σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχχχ ξεχάστηκα μια ζεστή καλημέρα και μια τεράστια αγκαλιά αφήνω για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @artou

    Δεν είναι απαραίτητο να επιβιώσει... Αυτά δεν είναι να τα τραβάς απ' τα μαλλιά... Ό,τι "φεύγει", ας πάει καλλιά του!

    Μπροστά κοιτάμε, ναι καλό μου;

    Καλό μεσημέρι πια, φιλάκια κι αγκαλίτσες κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πέρνα να τα πούμε με καφέ και τσιγάρο να καταλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σχετικό είναι το "οτι φύγει" κα σχετικός είναι και ο χρόνος

    για να φύγει πρέπει να φύγει και από τις δυο πλευρές αν μείνει στη μια ή και στις δυο τότε υπάρχει πρόβλημα

    και είμαι από τους ανθρώπους τους παρωρμητικούς που πράττω όπως νιώθω και δεν φοβάμαι τις συνέπειες έμαθα να γελάω έμαθα όμως και να κλαίω
    έμαθα να παλεύω και έμαθα να ξανασηκώνομαι όταν πέφτω

    δυστυχώς αυτό που δεν έμαθα ακόμα είναι να παρατάω τα πράγματα στη μοίρα τους και να περιμένω τις εξελίξεις οχι τη συνέχεια της ιστορία την φτιάχνω εγω και το παλεύω μέχρι να τελειώσουν οι αντοχές μου


    Υ.Γ συγνώμη για το σεντόνι μου βγήκε το παράπονο(ξέρεις εσυ ήρθες και είδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @artou

    Κατ' αρχάς αν φύγει κάτι, έφυγε. Πάπαλα. Αν δεν έχει φύγει, μιλάμε για κάτι άλλο. Σχετικότητα, στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν βλέπω.

    Αυτό που εννοείς, μάλλον, είναι το κατά πόσο το αποδέχεται η κάθε πλευρά (ή και οι δύο). Εκεί, πάλι αλλού πάει το πράγμα και η κουβέντα.

    Από κει και πέρα, καλά κάνεις και παλεύεις κι όλα τ' άλλα που λες. Αρκεί να είσαι βέβαιη ότι αξίζει τον κόπο.

    ;-)*

    Υ.Γ. Και σεντόνια, και παπλωματοθήκες, και όλα τα είδη προικός, ευπρόσδεκτα είναι εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορω να χω την μια κοτσιδα???

    Για το στολισμα λεμε..
    και τπ φιογκακι..

    πανε να δεις..

    τα αλλα μετα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έτσι είπε κι η Δαλιδά στον Σαμψών,
    κι είδαμε τα χαΐρια του...

    ΠΡΙΤΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αχ δεν μπορώ!!!!
    πάλι γελάω! παιδί μου είσαι σε απίστευτη ρέντα σήμερα!!! πού είσαι νάρθω να πάρω λίγη?

    καλά της είπες της νταρκλιστερ! που νομίζει οτι επειδή την έπιασε το στόλισμα ξεχάσαμε τα κελιά της!

    μην πας, μην πας! είναι επικίνδυνη αυτή! πολύ, σου λέω.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    κοριτσάρα μου! σε χαίρομαι απίστευτα, λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΣΤΕΛΛΙΤΣΑ ΜΟΥ

    ναι να μου το βαλεις στον κοινοχρηστο το Ο.S.T. της ταινιας δεν το εχω όλο....

    Αχ θέλω τοσο πολύ να σου πω τα νεα... σε ειδα το πρωι που ήσουν μεσα αλλα για καλο και για κακο δεν εστειλα!!!

    αντε ελπίζω να σε πετυχω αποψε...


    υγ: εγω είμαι κατι παραπανω απο απλώς ερωτευμένη του θανατα....

    να πας να δεις το τελευταιο slide μου με τα αρνητικά Του....


    μάκια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλημέρα εστρέλλα μου!
    καλό μήνα!

    μόλις είδα οτι έβαλες το δώρο μου στην σελίδα σου!!! γλυκιά μου φιλενάδα, ευχαριστώ και γω! χχχ

    αγκαλιά και πάω...
    άντε, άλλο ένα τσιγάρο και πάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. είναι απο αυτά που περιμένεις- ευχεσαι να τα ξαναζήσεις και όταν συμβαίνει δεν μπορείς καν να αποφασίσεις αν ήταν για καλό...

    συνηθως( για μένα τουλάχιστον) για κακό.

    και για να το διασκεδάσουμε λιγο το θέμα, όπως λέει και ο μεγάλος ποιητης Πασχάλης Τερζής...επιστροφές καταστροφές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @maya 1

    Έτσι θέλω... να γελάς... κι εσύ και όλοι...

    Τι μέρα κι αυτή η Παρασκευή! (Κυριακή σήμερα που γράφω...) Όντως από το πρωί είχα διαολομένο κέφι! Ευτυχώς που έχω κι αυτές τις αναλαμπές, αλλιώς δεν θα την έβγαζα καθαρή!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Κυβέλη Δραγούμη

    ΟΚ, κυρία μου, η επιθυμία σας, διαταγή για μένα!

    Καλή ακρόαση!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    @maya 2

    Καλό μήνα, κούκλα μου!!!

    Από την ίδια κιόλας μέρα που έκανες την ανάρτηση για τη γιορτή μου, το έβαλα δίπλα να στολίζει και να μοσχοβολά!

    Αχ, πως μ' αρέσουν οι αγκαλιέεεες...!!!!

    Κάτσε γι' άλλο ένα τσιγάρο...


    @αν ακούς

    Φαντάσου, να μην το περιμένεις/εύχεσαι, και να σου έρχεται στα καλά καθούμενα...

    Για μένα... δεν ξέρω αν υπερισχύει το "για καλό" ή "για κακό"... Αργώ και λίγο να κατανοήσω συνήθως τι μου γίνεται...

    Τι ωραία που το έθεσε ο ποιητής... Δεν είναι τυχαία κάποιοι ρε παιδί μου στο βάθρο που είναι... Κακώς δεν του το δώσανε πάντως τότε το Νόμπελ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kαλημέρα!
    Μου αρέσει πολύ η φωτογραφία που έχεις διαλέξει και το nickname σου.
    Όσο για το deja vu,μου συμβαίνει συχνά,στο παρελθόν περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ευχαριστώ Στελλίτσα μου για το Ο.S.T.!!!!! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ???!!!! χιχιχιχι



    Τον άκουσες σήμερα???

    -πρόσεχε τι θα απαντήσεις!!!-

    μακια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή εβδομάδα να έχουμε και καλό μας μήνα.

    Αφήνω ήσυχα μια καληνύχτα...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Kαλη βδομάδα και καλό μήνα :) Ωραίο κείμενο ΥΠΕΡΟΧΟ blog :) Aυτο το μωβ χρωματάκι σου αλλάζει πραγματικά την διάθεση αντικρύζοντας το , πολλα φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλημερες.καλη βδομαδα να εχεις..ολα εχουντο λογο τους που γινονται..νομιζω η ελπιζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπερα
    Καλη βδομαδα
    Καλο Μηνα
    Καλο Στολισμα
    Καλα Καλαντα

    μμμ

    καλη πρωτοχρονια να πω ή να φυγω:::)))

    καμια αναρτησουλα καινουρια ισως??

    α του χρονου ε??
    Αγιοβασιλιατικη;;;

    οκ οκ ανυπομονω!!!

    ::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @όλα θα πάνε καλά...

    Τι αισιόδοξο nickname!

    Εσύ πρέπει να περνάς απ' όλους μας πρωί-πρωί καθημερινά, και να μας αφήνεις μια καλημέρα!

    "Όλα θα πάνε καλά: Καλημέρα!"

    Τι άλλο να θέλουμε;


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Όσο και να προσέξω ματάκια μου, δεν υπάρχουν και πολλοί τρόποι για να σου πω πως... - πάρε βαθιές ανάσες - πάρε και το υπογλώσσιο στη χειρότερη - ... ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΠΟΤΕ!!!

    (δεν ακούστηκε "γκντούπ" γιατί πρόλαβα να της βάλω μαξιλάρια...)


    @Αλεξάνδρα

    Καλά έκανες, κοπέλα μου!

    Όταν δεν είναι σκέτες, τυπικές κι ανούσιες λέξεις, όπως τις λένε πια οι περισσότεροι, χαίρομαι πολύ να βλέπω και ν' ακούω τέτοιες ευχές.

    Στις ανταποδίδω μ' όλη μου την καρδιά!

    Πολλά φιλιά κι από μένα!!!!


    @LOCKHEART

    Επίσης, φίλε μου!

    Να κι ένας άντρας που εκτιμάει το μωβ μου!!!!!!!!

    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!


    @katerina

    Επίσης, κοπελάρα μου!
    Μ' εσένα να δω πότε θα βρεθούμε... Τι να σου λέω τώρα από δω...
    Γενικά, καλά πάντως... Έτσι, για να πάρεις μια ιδέα!


    @Talisker

    Καλά κρασιά
    Καλή λευτεριά
    Καλή σοδειά
    Καλή θητεία
    Καλός πολίτης
    Καλά στερνά (φτου φτου φτου Παναγία μου...)

    Άστα με την καινούργια αναρτησούλα... Το γιοφύρι της Άρτας... "Ολονυχτίς γραφότανε, πουρνό-πουρνό σβηνόταν"... Δεν μου κάθεται με τίποτα, φιλενάδα! Και δεν τα ζορίζω εγώ αυτά, γιατί βγαίνουνε μλκς.

    Δεν θεωρώ ότι έχω κανά λογοτεχνικό ταλέντο. Οπότε "βγάζω", αν όχι όμορφα, τουλάχιστον ενδιαφέροντα πράγματα, μόνο όταν βγαίνουν απ' τα τρίσβαθα... Και στην παρούσα φάση, γίνεται της πτνς στα τρίσβαθα... Άντε να πάρει μορφή αυτό...

    Ίδωμεν...

    :-)******************************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. βάστα!

    το κολύμπι δεν ξεχνιέται!
    :)

    καλημέρα!!!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή