"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2007

Μία σελίδα και μια εποχή

Εικόνα από devianart

"Αγριόκυκνοι"
Ερμηνεία: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΑΓΚΟΥΛΗ
Μουσική/Στίχοι: ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΛΑΡΟΣ

Από την παράσταση "Μπιμπερό"
του Σταμάτη Κραουνάκη με την Σπείρα-Σπείρα
στην Αθηναΐδα τη σαιζόν 2005-2006.


Αγριόκυκνοι πετάνε
με κλωστές αόρατες δεμένοι
σχηματισμός προς το Νοτιά
τραβούν τα μάτια μου ψηλά
μία σελίδα και μια εποχή γυρνάνε

Χιλιάδες φιλιά
που τρέμουν στον άνεμο
άνοιξαν πάλι φτερά

Χιλιάδες πουλιά
λιμάνι απάνεμο
ψάχνουνε σ' άλλη στεριά

Τα φιλιά μου γδέρνουνε το δέρμα
μικρές πληγές περαστικές
μετανιωμένες προσευχές
μα υπάρχει πάντα μια αρχή
παραμονεύει έπειτα από κάποιο τέρμα

Χιλιάδες φιλιά
που τρέμουν στον άνεμο
άνοιξαν πάλι φτερά

Χιλιάδες πουλιά
λιμάνι απάνεμο
ψάχνουνε σ' άλλη στεριά

35 σχόλια:

  1. Είδα στο πρόγραμμα εκδηλώσεων του ΙΑΝΟΥ:

    Σάββατο 24 Νοεμβρίου, ώρα 22.00'
    ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΑΓΚΟΥΛΗ - ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ - ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    Η ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΑΓΚΟΥΛΗ ερμηνεύει τραγούδια του ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ, δισκογραφικές της συμμετοχές, αλλά και γνωστά τραγούδια ελλήνων συνθετών. Είσοδος: 10€, τηλ. κρατήσεων: 2103217917, άφιξη: μισή ώρα πριν την έναρξη της εκδήλωσης.

    Και θυμήθηκα αυτό το τραγούδι κι αυτήν την φωνή... Που με είχαν μαγέψει... Είχα σπεύσει ν' αγοράσω το CD της παράστασης μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι δεν θα το ξανακούσω... Εννοείται ότι το έλιωσα...

    Αν πάθετε το ίδιο... ξέρετε που θα την βρείτε να την ακούσετε τώρα! Μακάρι να μπορούσα να πάω κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στελλίνα,

    έμεινα να κοιτώ άφωνη την οθόνη & δάκρυα να κατρακυλούν ...

    είχα δει την παράσταση πριν 2 χρόνια στην αθηναΐδα... ήταν η μόνη έξοδος που είχα στο ολιγοήμερο ταξείδι μου στην αθήνα! πήγα και της μίλησα γιατί είχα μαγευτεί από τη φωνή της κι από τη σκηνική της παρουσία... κι όλων των παιδιών βέβαια... εννοείται ότι είχα πάρει το πρόγραμμα & το cd της παράστασης... για κάποιον λόγο είχα ξεχωρίσει αυτό το κομμάτι που μίλησε κατευθείαν στην καρδιά μου την ώρα της παράστασης... το χε πει ακριβώς δίπλα μου κι ένοιωθα την κάθε ανάσα της... ήταν απλά "μαγικό"! ευχόμουν το κομμάτι να υπήρχε στο cd... και ναι! υπήρχε... το είχα μάθει απ' έξω, το έπαιζα στο αυτοκίνητο & στο σπίτι για ατέλειωτες μέρες (πάντα το κάνω αυτό όταν κάτι με συγκινεί)... για κάποιον απροσδιόριστο λόγο εδώ & λίγο καιρό έχω χάσει το cd & τώρα που μπήκα και τ' άκουσα δεν άντεξα... "έσπασα"...

    πόσο πολύ σ'ευχαριστώ από την καρδιά μου... δυο άνθρωποι τόσο ά-γνωστοι αλλά και τόσο γνώριμοι μεταξύ μας...ε? με συγκίνησες απίστευτα πολύ & χαίρομαι που μοιραζόμαστε τα ίδια (έχουν γίνει απίστευτα πολλά... ολόκληρη "σωρός")

    μια ζουμερή αγκαλιά (αλμυρούλα)

    υγ είσαι η πρώτη μου ήρθα να "μιλήσω" μετά από βδομαδιάτικη σιωπή (σσσσςςς μην το πεις πουθενά αυτό....) σήμερα επέστρεψα νωρίς [πού καταντήσαμε να είναι νωρίς 1.30 το πρωί!!!] από το φεστιβάλ γιατί κάτι δεν πάει καλά με την υγεία μου... ίσως ένα κρύωμα... βήχω και λιγουλάκι... άσε...

    όσο γι' αυτό που σου συνέβη το διάβασα κι αυτό, ναι, μένω άφωνη με τη δύναμή σου, που τουλάχιστον εγώ έχω ξεχωρίσει από καιρό!

    σε φιλώ πολύ & σ'ευχαριστώ από την καρδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Negma mou? Χαμπαρι δεν πηρα η χαζη! Ευτυχως ειστε καλά! Και για να μου χαμογελασεις λιγο... Πηραν και το κολιεδακι που θα μου δανειζες? :)
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mAuVe

    Και μόνο γι' αυτό το σχόλιο, άξιζε αυτή η ανάρτηση... Δεν το πιστεύω... Δεν έχω λόγια...

    Πόσο θά 'θελα, να ήσουν Αθήνα σήμερα το βράδυ, να υπήρχε και κάποιος να μου κρατήσει το παιδί, και να πηγαίναμε παρεΐτσα να την ακούσουμε και να τα πιούμε!!!

    Πρόσεχε τον εαυτό σου τώρα που την "άρπαξες". Φτιάξε τσαγάκι με μαύρο ρούμε, λαμπάδιασε το τζάκι σου, τυλίξου με την αγαπημένη σου κουβερτούλα, κι άραξε να χουχουλιάσεις. Από μουσικούλα... τ' αφήνω πάνω σου. Είμαι σίγουρη πως θα είναι ιδανικό ό,τι επιλέξεις να βάλεις ν' ακούς!

    Τα φιλιά μου, την αγάπη μου και περαστικούλια!!!!!!!!!!!!



    @φάβα

    Μη σκιάζεσαι... Μόνο χρυσά πήρανε. Το κολιεδάκι είναι στην διάθεσή σου, όποτε το χρειαστείς!!!

    Φιλούμπες χαμογελαστές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οταν βγουμε ντε :) Τοτε θα το χρειαστω ;) φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέλλα μου
    πώς γίνεται και όλοι ολόκληρη την εβδομάδα μου μιλάνε για "σπείρα-σπείρα";
    περίεργο!
    όμορφο τραγούδι, όμορφοι στίχοι, πανέμορφη φωνή!
    ούτε εγώ μπορώ να πάω στην παράσταση σήμερα! μη στενοχωριέσαι αν δε μπορείς κι εσύ! δεν είσαι μόνη!

    φιλιά
    θα τα ξαναπούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στελλα μου!!!!!!!!!

    Πολυχρονη κι ευτυχισμενη να εισαι παντα κουκλα μου.

    Ευχομαι η ζωη σου να ειναι ενα απεραντο υπεροχο ταξιδι προν την μαγικη Ιθακη σου!!!!!!

    Να εισαι παντα καλα με μια γεματη ζωσσα ζωη ακομα και με μικρες πικρες για να εκτιμας και να ζεις πιο εντονα τις χαρες. Τζουρες ευτυχισμενων στιγμων οπως λεει και η maya μας!!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @φάβα

    Κανόνισε εσύ, κι από κολιέ εδώ είμαι εγώ! Να βάλεις κάτι άσπρο, μαύρο, ή γκρι από πάνω. Έχω τσεκάρει ότι "χτυπάει" ωραία πάνω σ' αυτά τα χρώματα...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!


    @Κωνσταντίνος Π

    Καλά, μ' αυτές τις συμπτώσεις σε σχόλια ή αναρτήσεις, που προκύπτουν κάθε τρεις και λίγο μεταξύ της μπλογκοπαρέας μας, αρχίζει να γίνεται λίγο spooky το θέμα...

    Ήσουν ένας από αυτούς, που ήμουν σίγουρη, πως κι αν δεν το ξέρει, θα του αρέσει πολύ!

    Χαίρομαι που δεν έπεσα έξω!!!

    Φιλούμπες και σε σένα!!!!!!!!


    @Dee Dee

    Τι όμορφες ευχές!!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ, είσαι γλύκα!!!!

    Φιλούμπες μελωμένες!!!!!!!!!
    (τώρα κι αν ακούγεται σαν "τουλούμπα", που λένε κάποιοι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆΑΑΑΑΑΑΑΕΣΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ!
    έλα μια να δεις που σε γιορτάζω...
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, και κυρίως καλά, όπως εσύ τα γουστάρεις και ακόμα πιο κυρίως..., χρόνια rock 'n' roll. Ξέρεις εσύ, σε εμπιστεύομαι!!!

    Δεν προλαβαίνω να γράψω περισσότερα. Θα τα πούμε.

    Φιλιά πολλά γιορτινάαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νέγκμα μου,

    χρόνια πολλά
    μ’ ένα υπέροχο τραγούδι…

    τα καλύτερα
    πάντα έρχονται…

    κάθε μέρα
    να ‘σαι
    λαμπερή
    φωτεινή
    γελαστή…

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κλέβω χρόνο που δεν υπάρχει μόνο για εδώ:
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ!!!!

    θα επανέλθω μόλις βρω περισσότερο χρόνο. κρατήστε μου ποτά!!!!

    πολλά πολλά φιλιά και αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στελα μου.ολα τα καλα που θελεις να ερθουν να σε βρουν.ελευθερια σου ευχομαι απο οτι σε κραταει κ σε πνιγει..ανασες ελευθεριας σου ευχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ
    ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ
    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!

    ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΙΣ 2 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.Η ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑΚΑ ΜΟΥ!!!

    ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΡΝΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΜΙΖΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ.
    ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕΣ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΣΟΥ.'
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!
    ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΣΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΑΣ
    ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΛΙΟΥ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Malista
    μολις εχασα ενα ακομα σχολιο...

    οπως και να χει

    Στελλα σου ευχομαι
    τα καλυτερα
    υγια χαρα ευτυχια
    και κυριως πληροτητα και συντροφικοτητα...

    ολα τα αλλα ας πανε κι ας ερχονται..

    το τραγουδι σου ειναι υπεροχο
    ερχομαι καθε μερα και το ακουω..

    Να σε προσεχεις και να σε χαιρονται αυτοι που σε εχουν κοντα τ ους !!!κι εμεις.

    ::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maya

    Φχαριστώωωωωωωωωω!!!!!!!!!

    Ήρθα! Τι ομορφιές είναι αυτές???? Τι υπέροχα πράγματα μου ετοίμασες???? Δεν παίζεσαι, λέμε!!!!

    Το μωβ-λουλούδι-αστέρι το μεταφύτευσα εδώ, να στολίζει και να ομορφαίνει...

    Πολλή χαρά μου έδωσες, να το ξέρεις...!!!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


    @South Of The River

    Νά 'σαι καλά φίλε μου, σου ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου και τα γιορτινά φιλιά σου!!!!!


    @Γιάννης Φιλιππίδης

    Σ' ευχαριστώ πολύ κι εσένα Γιάννη μου!

    Όταν έφτιαχνα αυτήν την ανάρτηση, δεν είχα υπολογίσει τη γιορτή μου. Κι όταν σκέφτηκα σήμερα το πρωί, ότι πιθανώς να έχω περισσότερες επισκέψεις από το συνηθισμένο, μ' έπιασε κάτι σαν το σύνδρομο της νοικοκυράς: Πως λέμε άμα είναι να σού 'ρθει κόσμος, "έχω συγυρισμένα; έχω βγάλει σκουπίδια;" και τέτοια? Ε, κι εγώ αναρωτιόμουν, "ποιο ποστ έχω σήμερα; τι μουσική έχω;"!!!

    Ευτυχώς, νομίζω, στα ωραία μου με πετυχαίνετε!!!! Για να το λες "υπέροχο"...

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!


    @Κωνσταντίνος Π

    Από τα πολυτιμότερα δώρα ο χρόνος! Οπότε είμαι ευγνώμων που μου αφιέρωσες λίγο από τον πιεσμένο χρόνο σου, φιλαράκι!

    Βουτάω φιλιά κι αγκαλιές και τρέχω για τα ποτά!!!!!!!!


    @Κατερίνα

    Φυλαχτό θα την κάνω αυτήν την ευχή, και θα προσεύχομαι να βγει αληθινή... Δεν την αποκαλούν τυχαία "υπέρτατο αγαθό" την ελευθερία!

    Γιορτάζουμε και κοντά-κοντά εμείς, οπότε πέσανε στο καπάκι οι ευχές μας!!!

    Μία δόση φιλιά προς το παρόν, και τα υπόλοιπα - ελπίζω - κάποια στιγμή από κοντά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά φιλενάδα μου καλή!!!! Να είσαι πάντα όπως θες να είσαι :) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @aurangel

    Τι μού 'κανες βρε άτιμο αγγελάκι; Αφού ξέρεις ότι είμαι στη δουλειά τέτοια ώρα... Εμένα με παίρνουν τα ζουμιά μ' αυτά...

    Δεν βρίσκω λόγια... Περιμένω πότε θα σε δω από κοντά να σε ζουπήξω μέχρι να σε λιώσω!!!!!!

    Κουτσούνι μουουουοουυουουουουουου!!!!!!!!!!


    @Talisker

    Δεν ξέρω τι έχει πάθει τις τελευταίες μέρες αυτό το κωλόπραμα, αλλά κι εγώ το τι σιχτίρισμα έχω κατεβάσει... Μόνο copy πλέον, να 'χω το κεφάλι μου ήσυχο!!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ, Ταλισκερσκέτο! (με νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μη μου βγει το γουτσουγουλινέ μου μέρα πού 'ναι!!!)

    Διάνα οι ευχές σου! Μ' αρέσεις που από λίγα, καταλαβαίνεις πολλά! Είναι ένας από τους λόγους που σ' έχω εκτιμήσει ιδιαίτερα! (Κι είναι πολλοί, πίστεψέ με...)

    Αχ, αυτό το τραγούδι... Σαν ταξίδι, δεν είναι; Πολύ το έχω χαρεί που σας άρεσε! (Διάβασες πιο πάνω τι έπαθε η Μωβ μας, εεε;;;)

    Θα με προσέχω όσο μπορώ, για να με χαίρονται αυτοί που μ' έχουν και να κωλοχτυπιούνται αυτοί που δεν μ' έχουν ή με είχαν και με έχασαν!!!!!!!!!!!! (Μπουαααα χα χα χα χα χα!!!) (Σατανικό γέλιο ήταν αυτό...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @φάβα

    Πωπωπωπω, δεν σας προλαβαίνω!!! Τι χαρά είναι αυτή!!!!!

    Χίλια ευχαριστώ, φαβουλίνι μου!!! Κι εσύ το ίδιο!!!!!!!

    Φιλούμπες μες-την-τρελή-χαρά!!!


    @To all

    Πάω να φέρω κι άλλα ποτάκια, μην ξεμείνουμε από πολεμοφόδια!!! Με την πρώτη ευκαιρία, θα σκάσουν και τα γλυκά, stay in touch!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Αγριόκυκνοι πετάνε
    με κλωστές αόρατες δεμένοι
    σχηματισμός προς το Νοτιά..."

    Κάτι μου λέει αυτό το "Νότια", κάτι με καλεί... κάτι καλεί τον South...

    Πήγαινε φέρε ποτάκια Στέλλα μου! Στεγνώσαμε!

    Φιλιά ξανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μου χαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα
    χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!

    .....θα συμφωνησω απιστευτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σου στέλνω Χρόνια πολλά
    και καλά !
    να ναι ΥΠΕΡΟΧΑ τα χρόνια σου !

    πάντα φιλίες κι αγάπες!
    και πάντα καλή δουλειά!

    Α.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και απο εμενα...
    και εδω...
    και e-Χρονια Πολλα !!!

    (οχι τιποτα αλλο, αλλα μετα απο καιρο μπορει να τα διαβαζεις αυτα και να 'χεις ξεχασει και να αναρωτιεσαι αν σου ευχηθηκα, η ακομα χειροτερα πως γινεται να σε ξεχασα...)

    Μμμακια !!!
    Πολλα πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κι εγώ τζινάκι θέλω αλλά προτιμώ bombay! τσιγκουνιές κάνουμε;
    άντε να τα βλέπω να έρχονται!!! έφερα ένα θυμάμαι, που το έβαλες, ε;

    θα ξαναπεταχτώ αργότερα. φρόντισε!!!


    υγ: σου άφησα τραγουδάκι στα δικά μου. έτσι για να θυμόμαστε οι παλιότεροι! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @South Of The River

    Τό 'πες κι έγινε! Είδες δεξιά; Τσακίστηκα, κύριε!!!!

    Άντε, άσπρο πάτο!!!!!!!!!!!!


    @Τάλισκερ

    Σ' ευχαριστώ κι από δω για το δώρο!
    Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο!!!!!!!!!!!!!!


    @quartier libre

    Πάρα πολύ σ' ευχαριστώ! Τι όμορφες ευχές... Στις ανταποδίδω μ' όλη μου την καρδιά, φιλενάδα!!!!!!!!

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!


    @dazed & confused

    ِΑγάπη μου, γλυκιά!!!!!!!!!

    Γίνεται να "ξεχαστούμε" εμείς, twin soul μου??????

    Τι ποτάκι να "σερβίρω" για σένα? Τούρτα πήρες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Κωνσταντίνος Π.

    Σιγά μην δεν πίνατε το ίδιο ποτό με τον Πάνο!!!! Αφού είστε τάλε κουάλε!!!!!

    Θα το βρεις κι εσύ στο μπαρ, δεξιά, κάτω από τα γλυκά! Με λεμονάκι κι εσύ;;;;; Έχω κοτζάμ λεμονιά για τον άλλον, μην πάνε χαμένα άμα δεν τα καταναλώσει!!!

    Όσο για το δώρο μου...
    @#%^#%^^$#@@#$%^^&##!!!!!!!!!!!!
    Δεν μπορώ να το δω από το PC του σπιτιού μου, γιατί κολλάει μόλις πάω να μπω στο μπλογκ σου. Προφανώς κάτι από You Tube μου έχεις, γιατί με τα βιντεάκια "τα παίζει" το καρούλι μου!!!! Θα κάνω υπομονή μέχρι αύριο που θα το δω από το γραφείο...

    Τι είναι, τι είναιαιαιαια;;; ΣΚΑΩ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ!!!!!!! (Είναι που θά 'κανα υπομονή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ενα Haig με cola , δυνατο παρακαλω να παω να ξεραθω στον υπνο :)

    Χρονια πολλα πολλα πολλα. Να περασεις υπεροχα σημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα υγεία και πολλά χαμόγελα. Απ΄την ψυχή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στελλίτσα μας ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ!!!!

    Συγνώμη που άργησα να φέρω τις ευχές...

    Και την επόμενη φορά να έχουμε περισσότερο χρόνο.

    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είδα φώτα γιορτινά και μπήκα...
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΩΒΕΝΙΑ!!!!!!
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ, ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!

    (υ.γ. ΄Ανοιξε η ψυχή μου εδώ πέρα...όλα φωτεινά και χαρούμενα...ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μιλάμε εξαιρετική δουλειά Στέλλα μου. Ευχαριστώ για το τζινάκι και τα λεμονάκια! Θα μου επιτρέψεις να τα μοιραστώ με τον Κων/νο ε;

    Ευχαριστώ πολύ πολύ!


    Φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εεεεεε! συγνώμη?

    absolut τόνικ ελφρύ σε κοντό!

    πού είναι?

    ο-ε-ο?!!!

    ναι καλά! το ξέρω οτι είναι πρωί!!!! αλλά δεν ήπια στην υγεία σου!!! μόνο πάχυνα!!!

    υγ1.α! και συμφωνώ με την αλεξάνδρα μου (βεβαίως-βεβαίως!) : την άλλη φορά χωρίς τρεχάλα,ε?

    υγ2.τώρα τόπιασα... τι έκανες παιδί μου: έμεινες με το παγούρι σου στον ιανό απ'το πρωί ή έκανες δρομολόγια?!!!

    υγ3. μην ξεχνάς το πολύχρωμο χαμόγελο σου!!!!

    υγ4.αργότερα θα έχεις μειλ...

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    τέρμα! τραβάχο τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Κωνσταντίνος Π

    Το είδααααα!!!!!!!!!

    Νομίζω το πιο όμορφο τραγούδι για Στέλλα!!!!!!!!!

    Χαλάλι σου το ακριβό το τζιν!!!!

    (Σου άφησε κανά λεμόνι ο φίλος σου, ή τα τσάκισε μόνος του τελικά, γιατί έφυγα νωρίς χθες απ' το πάρτυ μου...)


    @Dee Dee

    Κατερίνα! Κατερίνααα!!! Εεεε, Κατερίνααααααα!!!!!!!

    Είπαμε δυνατό, αλλά μάλλον το παράκανα...

    Τάλισκερ! Πιάσε μια κουβερτούλα, να της ρίξουμε, θα την κοιμίσω εδώ σήμερα.

    Μάγια, εσύ ρίξε ένα τηλέφωνο στον Δ. και πες του ότι θα του την προσέχω σαν τα μάτια μου!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @bluesmartoulis

    Ευχαριστώωωωωωω!!!!!!!!

    :) :) :) :) :-*********


    @Αλεξάνδρα

    Υπέροχες ευχές, απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!!! Για όλους μας!!!!

    Εννοείται πως θα είμαστε οργανωμένες next time!!!

    Πολλά φιλιά κι από μένα!!!!!!!!!


    @ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Καλώς την Γλαρένια!!!

    Θέμα χρόνου ήταν να βρεθούμε και στα "σπίτια" μας, μετά από τόσες συναντήσεις στα κοινά φιλικά μας!

    Τώρα αυτό το "πάντα έτσι" δεν μπορώ και να στο εγγυηθώ... Έπεσες και σε χρονιάρα μέρα, γι' αυτό είμαστε μες την τρελή χαρά... Μη σκιαχτείς άμα ξανάρθεις... Σε προετοιμάζω...

    Φιλί και Μωβένιες αγκαλιές!!!!


    @South Of The River

    Πέρασες καλά; Βρήκα 3 άδεια μπουκάλια το πρωί... Ελπίζω να μην οδήγησες εσύ φεύγοντας...

    Ξέρεις τι δεν βρήκα; Τη λεμονιά!!! Με την γλάστρα την πήρες, μωρέεε!!!

    Κι εγώ σ' ευχαριστώ, μανάρι μου, φιλιά και καλημέρες κι από μένα!!!


    @maya

    Τι "που είναι ο-έ-ο", βρεεεε!!!! Μήπως δεν το βλέπεις επειδή είναι το 8ο?????????

    Ή η κοιλιά σου από την πολύ τούρτα, άρχισε να μπαίνει στο οπτικό σου πεδίο???????

    Υ.Γ.1 Τά 'πα και στην Αλεξάνδρα παραπάνω, θα οργανωθούμε, παιδιά, θα οργανωθούμε!!!

    Υ.Γ.2 Δεν έμεινα, γι' αυτό γκρίνιαζα που δεν μπορώ να πάω... Θα έπρεπε να κάνω κάτι από τα 2 που λες, και κανένα δεν ήταν εφικτό...

    Υ.Γ.3 :) :) :) :) (τώρα φαντάσου τα με χρώματα, γιατί εδώ μόνο μαύρα μπορώ να γράψω...)

    Υ.Γ.4 Θα μπαίνω να ελέγχω... Τι μού 'χεις, τι μού 'χειειειειεις;;;

    :)**********************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αλέξανδρος Ζήβας18 Μαρτίου 2008 - 12:44 μ.μ.

    Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
    Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), κοσμογονία, θεογονία,....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή