"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2007

Νυχτερινή βόλτα σε φθινοπωρινό τοπίο

- Πως είναι;

- Είναι νωρίς.

- Μέχρι στιγμής;

- Ήσυχα.

- Μόνο;

- Μόνο... νομίζω... και όμορφα κάπου - κάπου...

- Αρκεί;

- Όχι βέβαια! Αλλά προς το παρόν...

- Φοβάσαι;

- Κάνω πως όχι.

23 σχόλια:

  1. Οχι "κανω πως δεν φοβαμαι"...
    Σκετο "δεν φοβαμαι" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νέγκμα μου,

    όταν φοβάσαι...να το λες.
    θα δεις ότι δεν είσαι μόνη...
    και έτσι θα αντιμετωπίζεις τους φόβους σου καλύτερα...

    κι η ησυχία
    μερικές φορές όμορφη
    μερικές φορές αρκετή
    μερικές φορές αναγκαία
    μερικές φορές επιδιωκόμενη...

    όμορφος διάλογος
    φιλιά
    να μου προσέχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στελλίτσα μου?
    πώς κοιμήθηκες?
    πολύ σ'έχω στον νου μου.

    είναι νωρίς.
    αλλά καλά πάει. γιατί πάει.
    όλα θάρθουν και τ'άλλα θα μπουν στην θέση που τους αρμόζει. σιγά-σιγά.

    καλημέρα πολύχρωμη
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!!!!!!!!!!

    "Αρκεί;
    Όχι βέβαια! Αλλά προς το παρόν..."

    Αυτο τον διαλογο, μονο αυτο το κομματι το κανω συχνα με τον εαυτο μου.

    "Ο φοβος του πονου ειναι χειροτερος απο τον ιδιο τον πονο" λεω συχνα στους πελατες μου, κι οταν αφηνονται και δηλωνουν το φοβο τους ειναι ολα πιο ευκολα μετα. Εχω δει πραγματικες μεταμορφωσεις με ενα απλο "ναι φοβαμαι".

    Καλημερα Στελλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πειράζει που νιώθω ότι δεν φοβάμαι; Και αν καμιά φορά φαντάζει έτσι, είναι που θα αντιμετωπίσω απογοήτευση, όχι φόβο για την απώλεια...

    Αλλά όταν φοβάμαι, ΦΟΒΑΜΑΙ!!!

    Καλά, για το Another night in και τους Tindersticks γενικότερα να μην ξαναπώ κάτι! Αηδία θα καταντήσω.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο φοβος ειναι που με εκανε να κρυφτω..να σαι καλα,σε σκεφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επιφύλαξη...χάνεις το χρόνο σου με τους φόβους τις ίδιες στιγμές που πρέπει να ζεις, περιμένοντας το "καλυτερα" που τελικά δεν έρχεται ποτέ γιατι είτε δεν το αφησες να έρθει γιατι το έπνιξες είτε δεν αξιζε ποτέ και δεν θα ερχοταν έτσι κι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σε όλους!!!

    Τρελή μέρα, δεν έχω καταφέρει να μπω καθόλου από τη δουλειά, και σπίτι ήρθα μόλις τώρα. Δεν μου φτάνει όλο αυτό που πέρασα χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί με τις αστυνομίες, τις σημάνσεις και τα ρέστα... Έπρεπε να με γαμ... και στη δουλειά και μάλιστα ως τέτοια ώρα...!

    (Για όσους δεν ξέρουν, μου άνοιξαν το σπίτι και μου πήραν χρήματα και κοσμήματα. Μην ανησυχείτε όμως, κι εγώ και το παιδί καλά!)

    Θα ξαναπεράσω λοιπόν άλλη ώρα, που θα μπορώ να σας δώσω την προσοχή που σας αξίζει. Ευχαριστώ που είστε εδώ!

    Φιλούμπες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΩΧ! Δυστυχώς μου'χει "τύχει" κι εμένα..
    Να λές που είστε καλά εσύ και το παιδί.
    Φιλιά, καληνύχτα και να προσέχετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ άσχημα τα νέα... ευτυχώς που είστε καλά... να προσέχεις. Αυτό το "κάνω πως δεν φοβάμαι" μ' έστειλε. Φιλιά, καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ dazed & confused

    Το σκέτο¨"δεν φοβάμαι", δεν παίζει... Το κάνω πως δεν φοβάμαι είναι μία πολύ καλή μέθοδος αυθυποβολής. Τουλάχιστον σε μένα λειτουργεί καλά, με βοηθάει να αντιμετωπίζω τις καταστάσεις...


    @Κωνσταντίνος Π

    Το ξέρω... και καμμιά φορά το λέω... σπάνια... ίσα για να το αναγνωρίσω, επειδή δεν έχει νόημα να με κοροϊδεύω. Αλλά, όπως είπα και στον Γιώργο από πάνω, με βοηθάει να λέω "δεν φοβάμαι", με "πείθω". Είναι όπως λέμε πολλές φορές στον εαυτό μας ή στους άλλους "όλα θα πάνε καλά"; Είναι πράγματα που τα λέμε για να παίρνουμε δύναμη. Σιγά μην πάνε ΟΛΑ καλά... πότε πήγαν;... και για ποιόν...; Αλλά είναι ωραίο παραμύθιασμα για να προχωράμε μπροστά και να μην κοιτάμε πίσω!

    Ναι, όλα αυτά είναι η ησυχία... θα προσθέσω και το πολύτιμη! Πολλές φορές, όχι μερικές! Για μένα τουλάχιστον...

    Φιλιά και σε σένα Στιχάκια μου!


    @maya

    Το βράδυ στο οποίο αναφέρεσαι, κοιμήθηκα μια χαρά. Πραγματικά δεν φοβόμουν, δεν έκανα πως δεν φοβόμουν. Όλες αυτές οι αναποδιές με τσιτώνουν και με δυναμώνουν. Φρικάρω προς στιγμήν, άνθρωπος είμαι, μην τρελλαθούμε, αλλά πολύ σύντομα με πιάνει το κωλο-Σκορπινο-πείσμα μου και νιώθω διασταύρωση Δαυίδ με Γολιάθ!!!

    Δεν το πίστευε άνθρωπος ότι κοιμήθηκα μόνη μου στο σπίτι μετά από αυτό. Μου έλεγαν "δεν χρειάζεται να αποδείξεις κάτι, έλα σε μένα άμα θες να κοιμηθείς ή να έρθω εκεί για παρέα". Αλλά πραγματικά δεν το έκανα για να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Που όλη η Αλβανική κι η Ρώσικη μαφία μαζί, να μπαίνανε, ένιωθα πως θα τους φάω όλους λάχανο!!!

    Θα συμφωνήσω απόλυτα μ' αυτό το "πάει καλά. γιατί πάει."...

    Νομίζω πως οι τελευταίες αναρτήσεις μας, συνδέονται με κάποιον τρόπο. Δεν βρίσκεις; Σαν η δικιά μου, να είναι τι θα μπορούσε να είχε κάνει η δικιά σου... Ήμουν η γυναίκα που περιγράφεις για πολύ καιρό... Η μόνη μας διαφορά είναι πως εγώ όταν είδα να έχει πέσει κάτω η ψυχή μου, δεν την έσπρωξα κάτω από το χαλί να μη φαίνεται... Άργησα ίσως... αλλά ποτέ δεν είναι - εντελώς - αργά!!!

    Γλυκά φιλιά και τρυφερές καλημέρες!!!
    (σ' ευχαριστώ που με νοιάζεσαι...)


    @Dee Dee

    Καλημέρα όμορφη Σαλονικιά μου!!!

    Το τραγούδι, λατρεμένο, χαίρομαι που σ' αρέσει κι εσένα!

    Ο πόνος πρέπει να είναι ένα από τα ελάχιστα πράγματα που δεν έχω φοβηθεί ποτέ μου. Στο βαθμό του να με εμποδίσει να κάνω αυτά που θέλω, εννοώ. (Η μόνη μορφή του που με τσάκιζε, με τσακίζει, και θα με τσακίζει πάντα, είναι ο θάνατος αγαπημένων προσώπων.) Εγώ το τραυμαπλάστ, το βγάζω απότομα! ΧΡΑΑΑΑΑΑΤΣ!!!!!!! Δεν κάθομαι να το λιβανίζω...

    Γενικώς, με βάζω κάτω και με κοπανάω αλύπητα. Πιστεύω πως αν θωρακίζεις τον εαυτό σου από τον πονό, δεν αφήνεις να περάσουν μέσα και τα όμορφα...

    Φιλιά πολλά κοπελάρα μου!!!!


    @South Of The River

    Πρέπει να είναι - αν όχι η μοναδική - μία από τις ελάχιστες φορές που δεν κατάλαβα "τι τέλει να πει το ποιητή"... νομίζω...

    Κάτι μου λέει πάντως, ότι κι εδώ κολλάει αυτό που είπα πριν στη Dee Dee περί θωράκισης του εαυτού μας. Είτε το ονομάζουμε φόβο, είτε απογοήτευση, είτε οτιδήποτε θεωρούμε αρνητικό. Η πανοπλία κρατάει έξω μεν τα κακά, αλλά κρατάει και τα καλά...

    (Όντως, το αφήνουμε ασχολίαστο το κομμάτι... Δεν χρειάζεται μεταξύ μας...)


    @katerina

    Κι εγώ σε σκέφτομαι... Πέρασα κι απ' το "σπίτι σου" και στο είπα κάποια στιγμή... Δεν θα σου πω "μην φοβάσαι"... Μόνο "βρες τι θα τον κάνεις αυτόν τον φόβο"... Σε κάτι πρέπει να μετουσιωθεί, για να μην μένεις κρυμμένη...

    Είμαι εδώ!


    @αν ακούς

    Πολύ συμφωνώ φίλε μου! Νομίζω πως αυτό που γράφεις, συμπυκνώνει κατά κάποιο τρόπο, τα περισσότερα από αυτά που είπα παραπάνω στους φίλους μου... Ειδικά τα περί θωράκισης...


    @bluesmartoulis

    Αυτό λέω... Και μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που το αντιμετώπισε ο μικρός, ο οποίος εξέφρασε την ίδια άποψη, με τα δικά του λογάκια: "Μη στεναχωριέσαι, ρε μαμά! Τα λεφτά είναι λεφτά, τα χρυσά είναι χρυσά, κι οι άνθρωποι είμαστε άνθρωποι!" (δεν έχει κλείσει καν τα 6...)

    Καλημέρες και φιλιά!!!


    @f

    Μ' αρέσει που εμφανίζεσαι στα σημαντικά. Με κάνει να νιώθω πως είσαι συνέχεια κάπου κοντά, και παρεμβαίνεις την κρίσιμη στιγμή.

    Σ' εσένα, τι άλλο; ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ Στέλλα μου, δεν είχα καταλάβει τι σου συνέβη! σε καταλαβαίνω απόλυτα όμως, ομοιοπαθής προ ετών.
    σημασία έχει να είσαι εσύ τουλάχιστον καλά και ο μικρούλης μας. μόνον αυτό.
    και "όλα θα πάνε καλά" που έλεγες και πριν.
    βιαστικός περνάω και από εσένα
    βιαστικό φιλί σου αφήνω
    αλλά εδώ θα είμαστε
    για οτιδήποτε χρειαστείς
    πιστεύω το ξέρεις
    οτιδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στελλίτσα μου τι υπέροχη ανάρτηση έκανες πάλι......!!!!!

    αυτο το "κανω πως όχι¨ με μάγεψε...

    και για μια ακόμα φορά θαυμάζω τα τόσο απλά λόγια με τα οποία μπορεί τόσο όμορφα να εκφραστεί η ψυχή μας...

    υγ: σου έχω νέα ... θα απονέμει ένα βραβείο στην Δευτέρα στο Μέγαρο Μουσικής.... θα σε πάρω τηλ να το δεις στην τηλεόραση... αν βρω πρόσκληση θα είμαι και γω εκεί...!!!


    μάκια πολλά πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κωνσταντίνος Π

    Που να το καταλάβεις μανάρι μου; Έτυχε και το ξέραν κάποιοι που μιλάμε ή η Μάγια που το έγραψα σ' ένα σχόλιο.

    Η ανάρτηση, δεν έχει καμία σχέση, γράφτηκε πριν από το γεγονός αυτό.

    Είναι απίστευτα γλυκό αυτό το "οτιδήποτε"... Χίλια ευχαριστώ!!!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Κυβέλη μου, γλυκιά...

    Έτσι είναι... τα απλούστερα λόγια, αν βγαίνουν από την ψυχή μας, μπορούν να αγγίξουν βαθιά τους άλλους...

    Μακάρι να βρεις πρόσκληση! Εσύ χαίρεσαι γιατί θα δεις τον you know who κι εγώ επειδή - ελπίζω - θα δω εσένα!!!

    Μάκια κι από μένα :)***********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να προσέχεις.
    Απλώς να προσέχεις..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όχι αγάπη μου!! εμένα που να με δεις!!!! δεν σκοπεύω να ανεβώ κι εγώ στη σκηνή - λέω να κρατηθώ!!!-
    είμαι έτοιμη να σου κάνω μια μικρή περιγραφη του τι θα μπορούσα να κάνω αυτή τη μοναδική βραδιά αλλά λέω να κρατηθω....

    θα σου τα πω πριβέ να γελάσουμε οι 2 μας μόνο!!!!


    πολύ φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρουμε να μιλήσουμε καθόλου και πάλι θα μείνω να Τον κοιτάω από τη βιντεοκασέτα....

    τουλάχιστον για αύριο μόλις αποφάσισα να μου δώσω ρεπό απο τα σεμινάρια!!! αφου την Κυριακή θα ρθει γιατί να πλακώνομαι στα παγωμένα κουταλάκια και στα αγγούρια για να μου φύγουν οι μαύροι κύκλοι, το πρίξιμο και να ανοίξουν επιτέλους τα μάτια 8 η ώρα το χάραμα!!

    ΑΥΡΙΟ : έχω και σχολή, έχω και προβολή έχω και να γυρίσω τρέχοντας μετά σπίτι να μην χάσω την εκπομπη!!!

    δικαιούμαι μια μέρα να μην σηκωθώ απο το κρεβάτι!!!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ !!!

    χιχι!! αντε στελλίτσα μου και του χρόνου θα πηγαίνουμε μαζί στα σεμινάρια!!!!


    α!!! είδα το πρόγραμμα της ΕΡΤ

    Δευτέρα ώρα: 21:00 στην ΕΤ1 είναι τα βραβεία Ποιότητας (βεβαια ποιότητας σε τι άλλο θα συμμετείχε??) αν στείλουν πρόσκληση στο λιμεναρχείο θα πάω!!! -εγώ τους εκπροσωπώ σε κάτι τέτοια!!!-


    μακια πολλά πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Stella
    να εισαι ετοιμη για ολα..

    δεν θα νιωθεις παντα ετσι δυνατη..
    αλλα θα γινεις οταν καταλαβεις ποσο αδυναμη κατα βαθος εισαι..
    και ποσο αναγκη ΣΕ εχεις,,

    να εισαι ετοιμη για τα σκαμπανεβασματα..δεν το λεω για να σε απογοητευσω καθε αλλο
    για να σου πω οτι εχεις κανει τον μισο δρομο...

    και τα πας μια χαρα..
    οταν πεσεις η τρομαξεις απο τη δυναμη σου , οταν λιγοψυχησεις..
    να θυμηθεις τα σταθερα σου βηματα ..

    .....να σε προσεχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στέλλα μου τώρα διάβασα για το συμβάν. Κακή φάση, αλλά τουλάχιστον είσαι καλά εσύ και το παιδί!

    Θα τα πούμε, take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Μικρός Πρίγκηπας

    Κάνω ό,τι μπορώ...


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Δικό μου το λάθος. Νόμιζα ότι εννοούσες πως θα έρθεις Αθήνα, κι θα σ' έβλεπα live. Σ' έχω για τρελοκομείο, αλλά όχι και τόσο, που να σ' έχω ικανή ν' ανέβεις στη σκηνή!!!

    Εύχομαι να σου "κάτσει" μια και θες τόσο πολύ να πας!

    Υ.Γ. Αυτό για τη Δευτέρα να μου το ξαναπείς, γιατί με την μνήμη μου έχω ένα θεματάκι...

    Φιλιάααα!!!!!!!!


    @Talisker

    Καταλαβαίνω τι λες και πως το λες. Έτσι είναι... Τα ξέρω πολύ καλά αυτά τα σκαμπανεβάσματα!

    Αν και δεν είναι πάντα εύκολο (ενώ θά 'πρεπε!) προσπαθώ και να προσέχω και να με προσέχω.

    Αν μη τι άλλο, προσπαθώ...


    @South Of The River

    Ναι, αυτό μετράει.

    Θα τα πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Ρε Στελλάκι.....
    πολύ ωραίο κείμενο.
    Κάνω πως δεν φοβάμαι....
    Κάτι που μου ταιριάζει τώρα τελευταία.
    Κάνω άσχημες σκέψεις γι'ανθρώπους που αγαπάω μα δεν μπορώ να βρώ.

    Κάνω πως καταλαβαίνω....
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ

    ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ...
    το τι θα συνέβαινε αν....

    Αυτό το ΑΝ με τρομάζει πιο πολύ.
    βλέπω και ακούω δυσάρεστες ειδήσεις παντού.
    Δεν ξέρω πως να αντιδράσω
    Δεν ξέρω τι να υποθέσω
    Δεν ξέρω τι να σκεφτώ
    Δεν ξέρω τι να πω

    Ευτυχώς είστε καλά και εσύ και ο Αδάμ.
    Φιλάκια πολλά
    Να προσέχεις
    Για να μην φοβάσαι...
    Για να μην φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. έχεις μειλ και συ :)

    φιλιά βραδινά
    χχχχχχχχχχχχχ

    εννοείται πολύχρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή