"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2007

Η ΨΥΧΩΣΗ ΤΟΥ ΜΩΒ

Η καλή μας η Mauve_All, ρωτάει κι εμένα, μεταξύ άλλων:
Γιατί μωβ blog?
Δεν μπορώ να απαντήσω,
αν δεν κάνω μια αναδρομή στο παρελθόν...

ΝΗΠΙΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ

Όποτε η καλή μου η μανούλα, θέλει να πει κακία για το γούστο μου, επαναλαμβάνει εδώ και χρόνια την εξής ιστορία: «Όταν σε πήγαινα μικρή στο πανηγύρι (= Μεταμόρφωσης του Σωτήρος), όλο διάλεγες κάτι πορτοφολάκια λαχανί-πορτοκαλί με φωσφοριζέ χαντρούλες, κι έλεγα, πως βγήκε έτσι αυτό το παιδί...»

Σημ.1. Δείγματα για μωβ σε τόσο πρώιμο στάδιο δεν έχουμε

Σημ. 2. Εννοείται ότι κι όταν συμπίπτουν οι γνώμες μας, πάλι έχει μια δυσκολία να πει καλή κουβέντα, οπότε επαναλαμβάνει την ανωτέρω ιστορία, βάζοντας στην αρχή ένα «παρόλο που...» και στο τέλος ένα «ευτυχώς κάτι κατάφερα».


ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ


Άγνωστο πως, αρχίζει πάντα να τελειώνει πρώτος ο μωβ μαρκαδόρος, να γίνεται 2 εκατοστά η μωβ ξυλομπογιά από το ξύσιμο, να αποφεύγουν να με ρωτάνε όταν επρόκειτο να μου αγοράσουν κάτι «τι χρώμα θες»...

Αποκορύφωμα: Κυκλοφορούν εκείνη την εποχή, κάτι στυλό χρωματιστά που μύριζαν κιόλας!!!! Όλα υπέροχα, αλλά με το μωβ... Ψύχωση!!! Έγραφα ασταμάτητα και μύριζα... Μέχρι τώρα θυμάμαι αυτό το άρωμα... Είχα ξετρελλαθεί, δεν έχω λόγια!!! Από τότε ως τώρα, δεν γράφω με άλλο χρώμα στυλό. Στο σπίτι, στο σχολείο, στη δουλειά...

Ρούχα δεν ψωνίζω μόνη μου – ακόμα – αλλά ξέρω ότι όταν βλέπω κάτι μωβ στις μεγαλύτερες ξαδέλφες μου, παρακαλάω να τους μικρύνει.


ΠΡΟ-ΕΦΗΒΕΙΑ


Κόβονται τα μπλε τετράδια μαχαίρι. Μόνο μπιχλιμπιδάτα, με βάση το μωβ. Επειδή δεν μου αρέσουν τα πολύ γλυκερά πράγματα, που θυμίζουν σετ αλληλογραφίας (τα θυμάστε;;;;), αρχίζω κοπτική-ραπτική! Μία από τις κορυφαίες δημιουργίες μου ήταν η εξής: Ήταν ένα μεγάλο σπιράλ, που είχε μωβ εξώφυλλο και στην μέση σε έναν κύκλο μια χαζοχαρούμενη ζωγραφιά. Έκοψα με ψαλίδι τον κύκλο, πέταξα την εικονίτσα και κόλλησα από μέσα μια φωτογραφία του Jon Bon Jovi!!!!!!!! Μόνο που το θυμήθηκα, μού ‘ρχεται να πάω στο πατρικό μου και να ψάχνω τα πατάρια!!!!!!!

Ξεκινούν επίσης να επικρατούν στην ντουλάπα μου τα μωβ ρούχα. Στα σχολικά, εξυπακούεται ότι πέραν στυλό και τετραδίων, είναι όλα μωβ. Γόμες, ξύστρες, χαρακάκια.... διαβήτη δεν κατάφερα να βρω ποτέ!

ΕΦΗΒΕΙΑ


Μοναστηράκι: Μωβ σαλβάρι, μωβ φανελάκι, μωβ σκουλαρίκια και δερμάτινα σανδάλια με τσαντάκι. Τα πρώτα ρούχα που ψώνισα μόνη μου. Ακόμα τα θυμάμαι. Ανείπωτη χαρά. ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ. Τότε άρχισαν να μου λένε πόσο όμορφη είμαι όταν φοράω μωβ. Και ακόμα δεν ξέρω, αν απλά μου πάει όπως λένε, ή αν με ομορφαίνει η χαρά που με πλημμυρίζει όταν το φορώ...

Χειμερινή κολεξιόν Μοναστηράκι: Μωβ κοτλέ ή μαύρο, και ζακάρ πουλόβερ σε μωβ αποχρώσεις ή μαύρο-γκρι. Συνδυάζονταν και σταυρωτά.

Τα «καλά» μου, από το Egg (υπάρχει άραγε ακόμα;).

Μακιγιάζ (αφού φύγω από το σπίτι εννοείται): Μωβ σκιά σε όλο το πάνω βλέφαρο και μαύρο μολύβι στην κάτω-μέσα μεριά του ματιού. Κραγιόν ροζ-μωβ, μην είμαι κι εντελώς φρίκουλας...

Παράπονο: Γιατί το Camel μαλακό να μην έχει χρώμα που ταιριάζει με τους μωβ αναπτήρες μου;;;; (ναι, δυστυχώς, από τότε καπνίζω...)

Μεγαλύτερο παράπονο: Γιατί η ζωή είναι τόσο σκατά;

Αφού βγήκα όπως βγήκα από την εφηβεία... και δόξα τω Θεώ λέω... μεγάλη μαυρίλα... Και από τα λίγα πράγματα που γλύκαιναν λίγο την μαυρίλα που είχα μέσα κι έξω: Το Μωβ μου! (και οι Deep Purple…)

20-ΚΑΤΙ



Κοίτα να δεις που τελικά η ζωή είναι ωραία...!!!

Και τον αγαπάω!!! Και μ’ αγαπάει!!!

Κι είμαι γυναίκα...

«Τώρα δεν τα βλέπεις μόνο εσύ, ρε μαλάκα, ξεκόλλα! Λιλά εσώρουχα?!?!? Θα τον ξενερώσεις εντελώς τον άνθρωπο! Ευτυχώς που ψωνίζεις και κανά μαύρο... Αυτά να πάρεις μαζί σου μόνο. Μην διανοηθείς να πάρεις αυτά τα τσιχλοφουσκέ!»

Κι ανακάλυψα και τα Body Shop…

Αφρόλουτρο White Musk, Body Lotion White Musk, όλα ασορτί, σαπουνάκια, αρωματικό λαδάκι... όλα με μωβ ετικετούλες, κάποια με μωβ περιεχόμενο... Ονειρεμένη μυρωδιά! Χαράχτηκε ανεξίτηλα σ’ όσους με ζούσαν τότε. Κι περισσότερο φυσικά σ’ εκείνον. (Κι έτσι..., για την ιστορία..., και τα λιλά του άρεσαν πολύ!)

Σπουδές:
- «Βρήκα το τάδε βιβλίο από τη Στέλλα από το τάδε έτος» - «Ποια Στέλλα; Την ξέρω;» - «Μια έτσι κι έτσι κι έτσι...» - «Μπα... δεν μού ‘ρχεται...» - «Μια που πάντα έχει κάτι μωβ;» - «Άααα!»

Δουλειά:
(μετά από τις 4-5 πρώτες παραγγελίες για γραφική ύλη)
- «Ναι, γειά σου Πόπη, παρέλαβα τα πράγματα, αλλά δεν μου έχεις βάλει τα 10 μεγάλα κλασέρ»
- «Δεν είχα μωβ, και αφού θα μου τά ‘στελνες που θα μου τά ‘στελνες πίσω, είπα να σου τα στείλω μια καλή στην επόμενη παραγγελία, που θα έχω στο χρώμα που θες»

(συνάδελφος σε καινούργιο συνάδελφο)
- «Που το βρήκες αυτό το μαρκαδοράκι?????»
- «Στο γραφείο της κοπέλας που είναι όπως μπαίνουμε...»
- «Πήγαινέ το γρήγορα πίσω και πάρε όποιο άλλο χρώμα θες! Α! Κι αν χρειαστείς ποτέ κανένα post-it για να σημειώσεις κάτι την ώρα που είσαι στο γραφείο της, μην πάρεις από τα μωβ, τα έχει μόνο για στόλισμα, τα άλλα χρησιμοποιεί»

30-ΚΑΤΙ


Έφτιαξα σπίτι. Έκανα παιδί. Αν «μαζεύτηκα»; Μπα...

Στο σπίτι βγήκα εντελώς off budget γιατί είχα την «ατυχία» ψάχνοντας για πλακάκια μπάνιου να δω κάτι μωβ. Τα οποία είχαν 3πλάσια διαφορά κι από τα πιο ακριβά που βρίσκαμε και αποκλείαμε. Σαν τον γερο-λαδά καθόμουν κάθε μέρα, όλη μέρα κι μαγείρευα τους λογαριασμούς να δω αν «βγαίνω» να τα πάρω. Μέχρι στον ύπνο μου τά ‘βλεπα. Στο τέλος, ενώ όλοι στην οικογένεια με σκυλόβριζαν, ο άντρας μου, είπε: «Κάθε φορά θα που πηγαίνει στην τουαλέτα, θα βγαίνει με τη φάτσα «δαρμένο κουταβάκι» και θα αναστενάζει. Μα ογδόντα χρονών να φτάσουμε, αυτό θα κάνει. Και θα το βλέπω εγώ, όχι εσείς. Αφήστε την να πάρει όποια θέλει, θα τα βολέψουμε με τα λεφτά».

Με το παιδί; Έπρεπε να δείτε τα μούτρα μου όταν μου είπαν ότι θα είναι αγόρι. Πάνε όλες οι φαντασιώσεις για μωβ παιδικό δωμάτιο, μωβ μωρουδιακά, μωβ αρκουδάκια και κουνελάκια... Μέχρι τώρα, όταν πάω να του ψωνίσω ρούχα, πρώτα πάω και βαριαναστενάζω πάνω από τις κρεμάστρες με τα κοριτσίστικα, κι ύστερα με μισή καρδιά πάω στα αγορίστικα. Από τα πιο πετυχημένα πειράγματα σχετικά με την τρέλα μου, είχε πει ο αδελφός μου, όταν ήμουν έγκυος, και με έβριζαν όλοι που στραβομουτσούνιασα όταν έμαθα περί του φύλου του: «Αυτή; Όλη μέρα θα το δέρνει το παιδί, για να το κάνει μωβ!!!». Πάντως το καμάρι μου, όταν ζωγραφίζει, διαλέγει πάντα τ’ αγαπημένα του μαύρο και μπλε, και όταν θέλει να κάνει κάτι για μένα – από πολύ μικρούλης – βάζει μωβ! Μωβ δέντρα, μωβ σύννεφα... Τι κι αν δεν υπάρχουν; Η μαμά να χαρεί...

Ακόμα όλοι μου χαρίζουν ό,τι μωβ βρουν. Όταν είναι να μου πάρουν κάποιο δώρο, θα ρωτήσουν πρώτα αν υπάρχει σε μωβ. Αν δουν κάτι, κάπου, που είναι ακριβό, παλτό ας πούμε, θα με ειδοποιήσουν άμεσα, μήπως μ’ ενδιαφέρει. Ακόμα και Πασχαλινά ή Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά να βρουν σε μωβ, μου τα φέρνουν, γιατί «άντε να το πετύχεις!»...

ΕΠΙΛΟΓΟΣ


Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Κάποτε μου είχαν πει ότι επειδή είμαι Σκορπιός, και το πετράδι μου είναι ο αμέθυστος που είναι μωβ... Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω, και το είχα πει στις Μωβ-blog-ίτισσες, είναι ότι δεν ξέρω άλλο χρώμα που να προκαλεί τέτοιο πάθος σε άνθρωπο. Πολλοί έχουν κάποιο αγαπημένο, αλλά χωρίς τέτοιες ακρότητες, όπως αυτές που διαβάσατε παραπάνω. Ενώ με το μωβ, υπάρχουν πολλές σαν κι εμένα. Άρα δεν νιώθω και τόσο ούφο. Πιστεύω ότι υπάρχει κάποια εξήγηση, κι απλά δεν την ξέρουμε. Κάτι παίζεται μ’ αυτό το χρώμα.

Ένα από τα πιο τρανταχτά περιστατικά που έχω ακούσει με την μωβ-ψύχωση είναι με την κόρη μιας φίλης μου Σουηδέζας. Τονίζω την εθνικότητα, γιατί μιλάμε για τέρας ψυχραιμίας. Βρισκόμασταν σε σπίτια με τα παιδιά μας, και έβλεπες όλες τις Ελληνίδες να ουρλιάζουμε στα παιδιά μας για τα αυτονόητα κι εκείνα να μας «γράφουν», και εκείνην να μιλάει ήρεμα και γλυκά και τα παιδιά της να υπακούουν χωρίς δεύτερη κουβέντα! Γνωρίζοντας λοιπόν την τρέλα μου με το μωβ, ήρθε μια μέρα σπίτι μου για καφέ, για να μοιραστεί μαζί μου την εξής εμπειρία:

Αυτή η μαμά λοιπόν, μ’ αυτό το «άγιο» παιδί, έχουν πάει σε μαγαζί με παιδικά ρούχα να αγοράσουν ένα δώρο για παιδικό πάρτυ. Η μικρή (γύρω στα 4; 5; τότε...) βλέπει ένα συνολάκι μωβ. Το παίρνει αμέσως από την κρεμάστρα και το πάει στη μαμά της για της το αγοράσει. Η μητέρα της λέει – με τον γνωστό ήρεμο τρόπο που συνήθως αρκούσε – ότι γλυκιά μου αυτό δεν γίνεται γιατί έχουμε λεφτά να αγοράσουμε μόνο το δώρο της φιλενάδας σου. Η μικρή επιμένει, κάτι πρωτοφανές. Η μαμά εξηγεί πιο αναλυτικά ότι προέχει να αγοράσουν δώρο, κλπ. Αυτό συνεχίζεται για αρκετή ώρα, και όσο «τραβάει» τόσο ανεβαίνουν οι τόνοι, κάτι το ξανα-μανα-τονίζω εντελώς πρωτόγνωρο για τα δεδομένα τους. Και τότε, όπως μου τα είχε διηγηθεί η Σουηδέζα φίλη μου, η μικρή πέφτει στο πάτωμα με τα ρουχαλάκια αγκαλιά, τα έσφιγγε, τα φιλούσε και ούρλιαζε κλαίγοντας: «Είναι το πιο όμορφο πράγμα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου, τα αγαπάω, τα λατρεύω, αν δεν τα πάρω θα κλαίω για πάντα»!!!!!!! Εγώ κάπου κρυφογελούσα που επιτέλους και η «Σουηδέζα» είδε τη γλύκα, γιατί δεν είχε χρειαστεί ποτέ της να αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο. – «Τι έκανες τελικά;» της λέω, να δω πως διάολο έμεινε πιστή στις αρχές της, ότι «αν του κάνεις το χατήρι την ώρα που κάνει έτσι το παιδί, θα το ξανακάνει συνεχώς». Και μου λέει με ύφος «κι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια»: - «Της το αγόρασα, τι άλλο μπορούσα να κάνω; Προφανώς, όσο κι αν δεν το κατανοώ, ήταν κάτι πολύ σημαντικό για εκείνην, για να φτάσει σε τέτοιες ακρότητες».
(Η μικρή Α. πάει πια σε μεγάλη τάξη του δημοτικού. Την συνάντησα μια μέρα που μόλις είχε γυρίσει από το σχολείο, και δεν γινόταν να μην προσέξω ότι φορούσε μωβ κορδέλα στα μαλλιά και είχε μωβ σάκκα. Κι εκείνη φυσικά, καρφώθηκε αμέσως στα νύχια μου και μου είπε πόσο της άρεσε το χρώμα που τα βάφω και πως όταν θα την αφήνει η μαμά της να τα βάφει, τέτοιο θα διαλέξει...)

Επανέρχομαι στο αρχικό «Γιατί Μωβ?» της Mauve_All:

Μετά από όοοοολα αυτά, νομίζω ότι δεν είναι να αναρωτιέται κανείς τι χρώμα θα διάλεγα όταν έστηνα το blog μου, ε; Τι άλλο...

37 σχόλια:

  1. Λοιπόν, μετά από όλα αυτά, νιώθω ανάξια να υπογράφω ως Mauve_All! Εσύ είσαι Mauve_All_In_All!!! Δέχομαι λοιπόν να με ξαναβαφτίσεις αν θες, αλλά όχι κάτι χρωματιστό γιατί δε θα μπορώ να το δικαιολογήσω! Χαχα!

    Τρομερά εκείνα τα στιλό πάντως που μυρίζανε, ε;! Την πιο ωραία μυρωδιά την είχε το μωβ αλλά η δασκάλα δε με άφηνε να γράφω μ' αυτό, της φαινότανε μεγαλίστικο ή κάτι τέτοιο. Μύριζε όμως τέλεια και έγραφα τουλάχιστον την ημερομηνία!

    Ευχαριστώ για την απάντηση, Negma, ήταν πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο post Στελλιτσα μου...
    Αλλα πιο πολυ απ'ολα, ξερεις φυσικα, τι μ'αρεσε ε ?
    Το σχολιο του αδελφου ... !!!
    Χα χα χα ...
    Φιλακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά, οι δρόμοι φαίνεται πως είναι παράλληλοι...
    Το τσιγάρο, τα πλακάκια, το ντύσιμο, το μωρό (εγώ έχω δύο)...
    Ως καρκίνος, όμως, έχω το ΜΠΛΕ, εξού και το nickname!
    Όσο για την ιστορία της φίλης από την Σουηδία, διαφώνησα στο ότι της αγόρασε τελικά το συνολάκι. Έτσι, περνάς το μήνυμα πως "όταν χτυπιέμαι πετυχαίνω τον στόχο μου".
    Πολύ γλαφυρό και μώβ πόστ...
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οτι πιο όμορφο έχω διαβασει εδω :) Το λάτρεψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άργησα που άργησα να πάω για ύπνο... ήρθα από δω και με "αποτέλειωσες"....

    μα τι κάθισες κι έγραψες βρε???

    είσαι απίστευτη!.!.!.!.!

    περιττό δε να αναφέρω ότι προσυπογράφω στα περισσότερα από τα μισά (θα διαβάσεις την απάντηση που σου γραψα σε μένα & θα καταλάβεις τι σου λεω)

    μωβ ανοιχτήρια για μπύρες? μωβ θήκη για παγάκια? μωβ κάλτσες? μωβ κοσμήματα? μωβ παπούτσια? καλά να σου μιλήσω για τη μωβ όζα που πήρα την πρώτη φορά που πήγα Λονδίνο το 1986!!! (είχες γεννηθεί καλό μου τότε?)

    σου υπόσχομαι να σου χαρίσω το πιο όμορφο μωβ κερί μου, στελλίνα μου... όταν θα δεις την card visit που έχω, θα καταλάβεις περισσότερα...

    i mAuVe YoU... (πολύ όμως...λέμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Mauve_All

    Αυτό είναι που λένε: "Άλλος έχει το όνομα κι άλλος έχει τη χάρη"!!!

    Άστα, με τα στυλό... Τι ήταν να το θυμηθώ! Ξαναθέλω!!! Γιατί τα σταμάτησαν, γμτ μου? Το πιθανότερο να ήταν βλαβερά για την υγεία, οπότε φαντάσου με τόσες "μυτιές" που τραβάγαμε μικρά, τι κίνδυνο διατρέχαμε...

    Εγώ σ' ευχαριστώ, που με "κούρδισες"!!!


    @dazed & confused

    Ε, τι θα σ' άρεσε εσένα, αφού τάλε κουάλε είστε! Πάντως κι εγώ κόντεψα να γεννήσω από το γέλιο, όταν τό 'χε πει! Κι αυτό είναι ένα απλό highlight... Το τι μου λένε τόσα χρόνια, τι δούλεμα πέφτει...

    Φιλούμπες!!!!


    @bluesmartoulis

    Άμα δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε, Σμαρτούλα μου!!!

    Να σου ζήσουν τα ζουζούνια σου!!! Αγοράκια, κοριτσάκια, έχεις, ή τά 'χεις "ζευγαρώσει";;;

    Πάντως με την μικρή Α., αυτό είναι το κουλό της υπόθεσης: Δεν το είχε κάνει ποτέ πριν, και δεν το ξανάκανε ποτέ μετά! Μιλάμε ότι είναι από αυτά τα παιδιά, που σού 'ρχεται να πας κρυφά το βράδυ όταν κοιμούνται και να το αλλάξεις με το δικό σου!!! Έπαθε παράκρουση μιλάμε το παιδάκι όταν είδε το μωβ σύνολο. Άσε μετά που δεν το έβγαζε από πάνω της! Τι μες το σπίτι, τι στον παιδικό, τι στις βόλτες... παντός καιρού το είχε κάνει! Μια φορά, ρίξαμε απίστευτο γέλιο όταν έκανε το εξής: Φορούσα ένα αρκετά μωβίζον κραγιόν, και με το που με βλέπει έρχεται αγκαλιά μου, μου λέει "αχ πόσο σ' αγαπάω" και μου σκάει σβουριχτό φιλί στο στόμα!!! Να μην ξεκολλάει η άτιμη, αμάν κάναμε!!! Και στο καπάκι βέβαια, έτρεξε στον καθρέφτη, και έκανε την χαρακτηριστική κίνηση των χειλιών που κάνουμε για να στρώσουμε το κραγιόν, κοιταζόταν και καμάρωνε! Ούτε στο μάγουλο δεν ερχόταν η σκατούλα να με φιλήσει και άκου τι σκαρφίστηκε για να "βάλει" μωβ κραγιόν!!!

    Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!!!!!


    @φάβα

    Αλήθεια, φαβουλίνι μου???

    Φαίνεται είμαι λίγο black για τα γούστα σου, και τώρα που με πέτυχες στα κέφια μου, το φχαριστήθηκες!

    Υπόσχομαι (να προσπαθήσω, τουλάχιστον) να ρίχνω και τίποτα αισιόδοξο ή χαρούμενο εδώ μέσα, που και που...


    @mAuVe

    Μα γι' αυτό άργησα να απαντήσω στην πρόσκληση. Μέρες μου πήρε! Έφαγα κόλλημα! (Θα έρθω μόλις τελειώσω με τις απαντήσεις από δω, να σε διαβάσω).

    Ανοιχτήρι και παγοθήκη, den eho kardia mou! Όλα τ' άλλα... φυσικά!!! Τώρα αυτό με την όζα, θυμάμαι να το έχω ξανακούσει από φίλη Θεσσαλονικιά πριν χρόνια... Με κίνδυνο να γίνω ρόμπα, θα τολμήσω μια μαντεψιά: Το βερνίκι νυχιών λέτε έτσι;

    Άφησα για το τέλος το καλύτερο...
    ΑΝ ΕΙΧΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ 1986???????
    Λοιπόν: Ηλικία γράφω στο προφίλ μου, ηλικία είπα πρόσφατα στα γενέθλιά μου, στα διάφορα σχόλια σε φιλικά μας μπλογκς καρφώνομαι κατ' εξακολούθησιν - μέχρι που παραδέχτηκα στης Τάλισκερ ότι θυμάμαι τις κασέτες/γκουμούτσες! Άσε το παρόν ποστ με το ντύσιμο από το Μοναστηράκι και το βάψιμο!!! Ή εκείνα τα αρωματικά στυλό!!! Και μετά από όοοοολα αυτά, με ρωτάς αν είχα γεννηθεί το 1986??????? Σύνταξη κόντευα να έχω πάρει!!!!!!!!!!

    Όσο για το δωράκι... έχεις ακούσει που λένε: "Μην τάξεις σ' άγιο κερί και σε παιδί κουλούρι"??? Εσύ τώρα έταξες κερί σε παιδί!!!! Βάλε τι έχεις να πάθεις αν δεν τηρήσεις την υπόσχεση!!!!!!

    I mAuVe you, too, ψυχούλα μου!!!!!

    Υ.Γ.1 Κοντεύω να φάω τις κοτσίδες μου, απ' όταν έμαθα τι θα κάνετε την Παρασκευή, κωλοπαιδάκια!!!!!

    Υ.Γ.2 Όταν θα έρθετε κάτω με το μικρό νεραϊδάκι, δεν κάνετε μια παράκαμψη από Γιάννενα μεριά, να μου φέρετε και τον Στιχάκια μου??? (Του τό κόλλησε τώρα η Μάγια, πάει...) Ή άμα δεν του βρούμε Μάλαμα κι εδώ, δεν έρχεται?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρες!
    Τα΄χω ζευγαρώσει χιχιχιχι
    Απίστευτα μικρά ζουζούνια. Σκέφτονται και κάνουν ότι τους έρθει στο μυαλό για να πετύχουν. Και τα κάνουν τόσο χαριτωμένα...
    (άκου φιλί στο στόμα για το κραγιόν! απίστευτη)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ... το λατρεψα αυτο το "οζα" της Mauve...
    Ελα βρε Στελλιτσα που δεν το ξερεις...
    Εχοντας γεννηθει Θεσ/νικη - και η μανα μου το ιδιο - ειναι απο τις λιγες λεξεις που εχω λυπηθει που δεν λεει πια...
    Δεν με χαλασε καθολου που εκοψε τα "με" και "σε" (αγορι μου, να σε κανω γεμιστα ?), αλλα αυτο το "οζα" και κανα δυο αλλα, πραγματικα μου εχουν λειψει...

    Φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ θα έρθω από κει & θα σε τσουρομαδήσω... τρίχα τρίχα θα σου τις βγάλω τις κοτσίδες βρε....

    ναι.. όζα λέμε το βερνίκι νυχιών... έχεις κάποιο πρόβλημα??? κι άμα λάχει έχουμε πολύ περιποιημένα νύχια (κάτω & πάνω) ... και τα κάτω είναι επίσης περιποιημένα και εν μέσω χειμώνα... κι εδώ υπάρχει πρόβλημα???

    a propos
    να σου κάνω μια ερώτηση? πώς είπαμε ότι τον λένε τον μήνα πριν από τον οκτώβρη & μετά τον αύγουστο?
    αυτό δυστυχώς [για μένα] αποκαλύπτεται μόνο ηχητικά....

    όταν θα βρεθούμε δεν θα προλαβαίνουμε να κάνουμε ασκήσεις κοιλιακών... αυτό προβλέπω...

    @dazed & confused
    σ'ευχαριστώ για το support... τάχα με κίνδυνο να γίνει ξεκούμπωτη... χα χα χα

    @negma (ξανά)
    όσο για τον μάλαμα, ναι να ζηλέψεις ... μεταξύ μας ... θα θελα πολύ να 'σουν εδώ ... μαζί μας...

    φιλιά ατέλειωτα (σαν τα τσιγάρα του σωκρατάκου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μωβούλα? Μπορώ να έχω αυτό που ακούγεται? Σε παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωχ ωχ...
    Σκουρα τα πραγματα...
    Εδω καλη μου Mauve, μ'επιασες και μενα αδιαβαστο... Δεν το'χω αυτο... Ειναι κατι με τον Σεπτεμβρη, που δεν ξερω ???

    Ειναι κανα καινουριο αυτο ? ...
    Γιατι εχω καιρο να κανω update στον σκληρο δισκο ...
    Πες... πες... θα με φαει η αγωνια...

    Φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χνούδι (λατρεμένο μου πλάσμα)
    dazed & confused (καινούργια μου συμπάθεια)
    αντε και negma (οικοδέσποινα...γαρ)

    ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως [το έχω ακούσεο ακόμη και από δελτίο ειδήσεων, όπως επίσης είχα για ατέλειωτα χρόνια συναδέλφους από Αθήνα & το παρατήρησα]

    λέτε τον Σεπτέμβρη

    ΣεΜπτέμβρη

    του προσθέτετε έναν ήχο -μ- χωρίς καν να υπάρχει στη λέξη....

    κάντε μια πρόβα & θα με θυμηθείτε

    συνήθως βέβαια [για να είμαι ακριβοδίκαιη] το γράφεται ορθά! [πώς κι έτσι?]

    επειδή για 5 χρόνια έκανα σπικάζ & προβλήματα άρθρωσης & προφοράς (παχύ λάμδα, νι, λι κλπ... ευτυχώς δεν έχω!!!!) έμαθε το αυτί μου να αφουγκράζεται καθετί που "ξεχώριζε" είτε θετικά είτε αρνητικά... κι έγινα πολύ σχολαστική σε σημείο να είμαι απαιτητική από τους ανθρώπους αφενός να μιλούν καλά ελληνικά, αφετέρου να τα προφέρουν όσο γίνεται καλύτερα...

    ποτέ μου βέβαια δεν έχω κάνει παρατήρηση σε κάποιον, απλά χωρίς να το θέλω γίνεται αυτόματα η διαδικασία σκανναρίσματος από τον εγκέφαλό μου να εκτιμώ τις "καθαρές" & "σωστές" ομιλίες των γύρω μου...

    συζήτηση που δεν έχει τέλος αν προσθέσουμε τον ήχο της φωνής μας, το ηχόχρωμά της που είναι επίσης πολύ βασικό για να στείλει στον εγκέφαλο σήμα (θετικό ή μη)...

    μια σαλάτα caesar's από τη γνωστή αλυσίδα σταμάτησα να πάρω μετά το γραφείο... μήπως είχαν βάλει και γλιστρίδα???

    δεν το πρόσεξα

    καληνύχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dazed & confused 1

    Καλέ Γυμνάσιο πήγαινα όταν έκανα παρέα μ' αυτήν την κοπέλα, από τότε είχα ν' ακούσω αυτή τη λέξη!!! Δεν ήμουν σίγουρη!!!

    Κι εσύ λες ότι ξέρεις, αλλά δεν μου επιβεβαιώνεις αν λεώ μλκ ή όχι! Να γίνω πιο ξεφτίλα ακόμα που δεν το θυμάμαι!!!


    @Μωβούλα μου γλυκιά!!!! 1

    Καμάρι μου, μη με παρεξηγείς! Τι περιμένεις να ξέρει μια, η οποία έτσι που έχει κάνει τα χέρια της, κοντεύει ν' αρχίσει να τρώει και τα νύχια των ποδιών της!!!???!!! Λίγο πιο γυμνασμένη να ήμουνα, και να φτάναν τα πέλματά μου στο στόμα μου, εκεί θα είχα καταντήσει! Βρήκες άνθρωπο...


    @Χνούδι

    Check your mail...

    Σματς!!!!


    @dazed & confused 2

    Να μάθεις να κάνεις τον έξυπνο! Που σε ρώταγα τι είναι τα γιαπράκια κι ούτε αυτό το ήξερες! Αααααχ, έτσι, στεγνά θα σε δώσω, που μου την πέσατε όλοι μαζί να με φάτε επειδή έχω άγνωστες λέξεις!


    @ Μωβ θύελλα από τον Βαρδάρη 2

    Τι έπαθες καρδούλα μου? Δεν φαντάζομαι να έχεις "στραβώσει" στ' αλήθεια;;; Γιατί εγώ δεν έχω ΙΧΝΟΣ ειρωνείας ή κοροϊδίας σ' αυτό που είπα. Εξάλλου δεν είπα ότι το λέτε ΛΑΘΟΣ, αλλά ότι το λέτε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας υπάρχουν λέξεις που χρησιμοποιούνται από τους ντόπιους και είναι πολύ πιθανό, κάποιος απ' έξω να μην γνωρίζει τη σημασία τους.

    Μη γίνει αφορμή για διπλωματικό επεισόδιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης η π..να η όζα!!! Άντε, γιατί θα γίνω Κομανέντσι και θα φάω ΚΑΙ τα νύχια των ποδιών μου!!!!

    Να περάσετε ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ σήμερα, και να πιείτε κι ένα ποτηράκι για μένα, ναι? Και να μου τους φιλήσεις όλους!!!!!!!!

    Υ.Γ. Αυτό με τα "γιαπράκια" το άκουγα στους Μήτσους που το λέγανε ο Λαζόπουλος με τον Σταρόβα όταν κάναν τους Σαλονικιούς. Και δεν ξέρει κανείς να μου πει τι είναι με σιγουριά: "Νομίζω μικρά ψαράκια", "Νομίζω σαν ντολμαδάκια", "Νομίζω σαν κεφτεδάκια"... Θα μου λύσεις κι αυτήν την απορία, να μου φύγει ο καημός??? Άντε κι άμα ανέβω πάνω, θα μου κάνεις ταχύρρυθμα μαθήματα, και θα κατέβω να πουλάω εγώ μετά μούρη στον dazed & confused που μου "τη λέει"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω! Η ιστορια της ζωης σου :)

    Το βραδυ που θα δω την μωβουλα ειμαι περιεργη τι χρωμα ρουχα θα φοραει ;)

    Φιλακια Στελλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1. καλημέρες

    2. θυμώνω πολύ που τρως νύχια (τι θα πρωτοπούμε στον ψυχολόγο)

    3. δεν θυμώνω καθόλου ούτε το εκλαμβάνω ως εκτόξευση κοροϊδίας ή ειρωνείας... αντίθετα το διασκεδάζω απίστευτα

    4. δεν μου είπες πώς "εκφέρεις" τον σεπτέμβρη κι αν το έχεις παρατηρήσει (ειδικά εσύ που έχεις κάνει ορθοφωνία!)

    5. γιαπράκια = σαρμαδάκια με αμπελόφυλλα που εντός έχουν κιμά + ρύζι & περιχύνονται από αυγολέμονο...

    6. εννοείται ότι θα σε θυμηθούμε σήμερα που θα τα πίνουμε & θα βλέπουμε Σωκράτη

    7. αρχίζει το φεστιβάλ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλα... Εχει πολλη πλακα ολο αυτο...
    Και ξερεις, καλη μου Mauve, ποια θα ειναι η επομενη ερωτηση της Στελλιτσας ε ?
    "Τι ειναι τα σαρμαδακια ???"
    χα χα χα ...

    Παντως πρεπει να ομολογησω, οτι αυτο με τον ΣεΜπτεμβρη δεν το εχω προσεξει... Σε ασχημο τριπακι με βαζεις... Θα αρχισω να τους προσεχω ολους να δω αν το λεει κανεις... Αν και ακομα και το "χαμουτζηδες" νομιζω οτι αδικα τους το εχουμε κολλησει... Ελαχιστοι λενε "χαμω" αντι "κατω"...

    Αλλα επιμενω, οτι μ'αρεσει τρελλα ολη αυτη η κουβεντουλα... χι χι χι...

    Φιλακια πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μακάρι το σύμπαν, ο κόσμος ολόκληρος να είχε μωβ χρώμα!!!
    Έτσι θα ξέραμε τι να αναμένουμε!!!Δυστυχώς κυριαρχεί το μαύρο, το γκρί και στην καλύτερη των περιπτώσεων το άσπρο.Το άσπρο της αθωότητας.
    Κοριτσάρα μου, τέλειο το post.Δεν περίμενα ότι θα είναι πιο ωραίο από το προηγούμενο.
    Είδες για να είμαι άνθρωπος που αγαπάει και αυτός το μωβ?
    Τι να πω για την αναδρομή στα παιδικά σου χρόνια μέχρι σήμερα?Παρόλο που έχεις μπει στην ζωή μου- και σ'ευχαριστώ γι'αυτό-ένιωθα σαν ήδη να σε ξέρω από παλιά!!!
    Άψογες φωτογραφίες, λέξεις και παραστάσεις μέσα από την περιγραφή σου!!!!
    Θα είμαι παράλογη αν πώ και εγώ με την σειρά μου:
    I MaUvE You...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρόλο που τώρα έχεις μπεί στην ζωή μου ήθελα να πω....
    Αχ αυτό το μωβ χρώμα...
    Με κάνει και τα χάνω...

    φιλιά πολλά μωβούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. νέγμα μου, το κείμενό σου για τις μωβ προτιμήσεις είναι απολαυστικό, με εξαιρετική αίσθηση χιούμορ, μ’ έκανες και γέλασα πολλές φορές μολονότι είχα μια κουραστική μέρα…

    εγώ από παιδί λάτρευα το ναυτικό σκούρο μπλε, το μαύρο, και φυσικά το βαθύ σκούρο κόκκινο [το λέμε βυσσινί, αλλά δε μου πολυαρέσει αυτή η λέξη…]

    όσο για το χρωμα του πακέτου σου, κάνε και καμιά βόλτα από ρεζέρβα σοπς, όλο και κάτι θα βρεις, έχω δει κάποια απ’ αυτά, και δεν είναι όλα κιτς ή κακόγουστα

    μωβ δεντράκια

    μωβ μαρκαδοράκια…

    τι πλάκα…

    κι η παιδική σου ηλικία θυμίζει την παιδική μου, με την παλιά εκείνη μου γραφομηχανή, να πετάνε διάφορα κείμενα στον αέρα εκεί στα 10 και πέρα ειδικά, κανείς δε μπήκε στον κόπο να τα διαβάσει, δε μπορούσαν να καταλάβουν περί τίνος θέματος έγραφα… μόνο σελίδες στον αέρα έβλεπαν κι ένα παιδάκι να χτυπάει πλήκτρα με τρελή ταχύτητα… και χαμογελούσαν σαστισμένοι….

    φιλι φιλι καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρεεεεες!!!!!!

    Επειδή ακόμα κοιμάμαι όρθια, το πι-σί μπορεί να κολλήσει & να τα χάσω όλα και προτιμώ να με μαστιγώσουν δημοσίως την Πλατεία Συντάγματος από το να κάθομαι να κάνω κόπυ-πέιστ κάθε τρεις και λίγο... θα απαντάω με ξεχωριστό σχόλιο στον καθένα.

    ΟΚ, dazed & confused?????? (θα την έλεγε την κακία του, πιστέψτε με...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @mAuVe

    1. Σαββατιάτικες καλημέρες

    2. Και πολύ καλά κάνεις! (δεν θα προλάβουμε να πούμε και πολλά για την περίπτωσή μου, θα σκίσει τα διπλώματά του εν τω μεταξύ...)

    3. Χαρά μας να σας διασκεδάζουμε φιλτάτη! Που να μας έρθετε κι από κοντά! Σκακιέρα θα γίνουν οι κοιλιακοί!

    4. Εγώ τα λέω όλα ολόσωστα κι από πριν πάω στη Σχολή. Εδώ ήξερα και βοηθητικά κολπάκια για να θυμούνται οι συμφοιτητές μου απλούς κανόνες. Π.Χ. για να θυμάσαι τα σύμφωνα Τ, Π, Κ που γίνεται το "θεματάκι" όταν προηγείται το Ν, ξέρεις τι βάζεις στο μυαλό σου;;; "Τον Π..τσο Κλαίγαν!!!"

    5. Μισό, να σκουπίσω τα σάλια από το πληκτρολόγο, κι έρχομαι...

    6. Να ανεβάσετε όλοι ποστ σήμερα, με όλες τις γαργαλιστικές λεπτομέρειες!

    7. Το νου σου, κακομοίρα μου, στη μικρή!!! Το νού σουουουου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @dazed & confused

    Θυμάσαι πόσες φορές σου έχω πει πόσο μ' αρέσει να με ξέρει κάποιος τόσο καλά; Ε, αυτή είναι μία από αυτές που τσαντίζομαι που ξέρεις πλέον σαν κάλπικη δεκάρα!!!!

    Μα την Παναγία, ήταν το πρώτο που σκέφτηκα!!!! Αλλά συγκεντρώθηκα στο υπόλοιπο της πρότασης και ήταν παραπάνω από προφανές ότι πρόκειται για ντολμαδάκια... Είπαμε... δεν είμαι ΤΟΣΟ χαζή...

    Για τον Σεπτέμβριο δεν έχω προσέξει κι εγώ κάτι... Αλλά ακούω πολλούς - ανεξαρτήτως προέλευσης - να λένε ΟκτώΜβριος, που δεν έχει Μ.

    Φιλούμπες!!!!!!!

    Υ.Γ. Πειράζει που για το βράδυ, έχω μεγαλύτερη χαρά που θα δω το σουφλέ σου, απ' ότι εσένα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @aurangel

    Ωραιότερο κι από το προηγούμενο??? Μμμμμ... νομίζω ότι καταλαβαίνω γιατί σου αρέσει αυτό πιο πολύ... Προτιμάς να με βλέπεις στη διάθεση που είμαι όταν γράφω "τέτοια", απ' ότι όταν γράφω "άλλα"!!! Πάντως για μένα, η "Στέλλα με τα μωβ γάντια" είναι ό,τι καλύτερο έχω γράψει ως τώρα (στα πλούσια συγγραφικά μου χρόνια...)(μη χέσω...)!!!!

    Παράλογοοοοο;;;; Δεν απαντάει... Άρα λογικό!

    I mauve you, three!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Γιάννης Φιλιππίδης

    Καλώς τον Γιάννη μου!

    (μη ζηλεύετε οι άλλοι, τον βλέπω σπανιότερα εδώ, και κάνω άλλη χαρά!)

    Αν ήταν έτσι η μέρα σου, καλά που έπεσες σ' αυτό το ποστ! Άγιο είχες!!! Ένα ποστ πριν να 'ρχόσουν, σηκωτό θα σε παίρναν από δω!!!

    Δεν ξέρω αν αυτά είναι τα συνηθισμένα αγαπημένα χρώματα για αγοράκια, αλλά κι μικρός μου όλο αυτά θέλει όταν ζωγραφίζει ή όταν διαλέγει ρούχα!

    Φέτος το καλοκαίρι βρήκα στις διακοπές μια φανταστική ταμπακιέρα! Άμα θες, μπες στο ποστ που είχα με τις φωτό που μας είχε ζητήσει η Φάβα, να την δεις. Μωβ σκούρα, δερμάτινη, με ειδική θηκούλα στο πλάι για τον αναπτήρα.

    Κάπως καλύτερη μου φαίνεται η δική σου παιδική ηλικία... Εσένα σε κοιτούσαν κι έστω και σαστισμένα, χαμογελούσαν. Εμένα είχαν το βλέμμα "να φέρουμε έναν παπά να το διαβάσει ή μπα;"

    Φιλούμπες της καλημέρας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Dee Dee

    Κοίτα τώρα τι έπαθα!!!! Απ' όλες τις απαντήσεις, της Dee Dee βρήκε να μην ανέβει! Καλά που το είδα!!!! Σε Θεσσαλονικιά βρήκε να μου τύχει ο διάολος??????? Άντε να αγριέψω δεύτερη Θεσσαλονικιά τώρα, και δεν με σώζει ούτε όλη η υπόλοιπη Ελλάδα!!!!

    Κοπέλα μουουουου!!!! Σε πειράζω κι εσένα, για το χουνέρι που μου 'κανε η Μωβούλα μας!!! Λοιπόν, ξέρεις τι θα της κάνουμε; Θα μου στείλεις με e-mail όλα τα Σαλονικιώτικα SOS και θα την τρελάνω μετά!!! Θα της τα πετάω λίγα-λίγα εκεί που δεν θα τα περιμένει!!!

    Εσύ είσαι η πρώτη κι η καλύτερη, από την οποία περιμένω ποστ σχετικά με τα χθεσινοβραδινά. Όχι σχόλια... κανονική αναμετάδοση περιμένω!!!

    Πρωινά φιλιά!!!

    Υ.Γ. Τι φόραγε τελικά;;; Τσέκαρες αν είχε βαμμένα τα νύχια των ποδιών της ή μας παραμυθιάζει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στελλα μου στο δευτερο μπλογκ μου εγραψα βιαστικα λιγα πραγματα για χθες. Νυχια ποδιων δεν ειδα :)

    Γελαω πολυ με τις διαφορες μας στα φαγητα και σε διαφορα αλλα. Τι να παρεξηγηθουμε βρε, εδω μεσα δεν ειμαστε εμεις για τετοια. Η συγκατοικος μου την πρωτη φορα που της ειπε μια κοπελα "Ω τι μανο ειναι αυτο;;;" Νομιζε οτι ειχε κατι πανω της και τιναζοτανε :):):)

    Θα σου κανουμε φροντιστηρια κι αν κατηφορισουμε Αθηνα θα μας δωσεις εσυ σκονακια πως να ζηταμε τον γυρο για να μη μεινουμε νηστικες καμια μερα :)

    Ελα κι εσυ πανω, κερναμε μπουγατσα με κιμα :)

    Φιλακια κουκλαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι όμορφη μωβ αναδρομή...οι βαθιά πνευματικοί άνθρωποι έχουν μωβ αύρα λέει...

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Dee Dee

    Καλησπέρα κοπελάρα μου!

    Αααχ! Μια δουλειά/κατασκοπεία σε βάλαμε να κάνεις και απέτυχες! Πως θα ξέρουμε τώρα αν είναι ντεμέκ - κοκέτα η Μωβούλα, που μας τη λέει για τα νύχια μας???? (Καλά το είπα το ντεμέκ???? ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!)

    Το Σάββατο το βράδυ είχα μερικά φιλαράκια σπίτι, αρκετοί εκ των οποίων bloggers που έχουμε τακιμιάσει και προσωπικά πλέον.

    Ήταν λοιπόν εδώ και ο καλός μου ο dazed & confused και μπήκαμε για λίγο στον υπολογιστή να δούμε κάτι. Επειδή έχω βάλει ειδοποίηση στο μέιλ μου όταν μπαίνει κάποιο σχόλιο στο blog μου, με το που τ' ανοίξαμε, μας "έσκασε" το σχόλιό σου.

    Βλέπεις καθόλου Λαζόπουλο τις Τρίτες; Έχεις ακούσει την περιβόητη Ανθούλα πως γελάει και την πειράζει ο Λάκης; "Την χάνουμε την Ανθούλα σήμεραααα"??? ΕΤΣΙ ΚΑΝΑΜΕ!!!!!!

    Μακάρι να καταφέρεις να έρθεις κι εσύ Αθήνα, όταν θα κατέβουν τα κορίτσια!!!!!! Μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα μας ακούνε από τα γέλια, άμα μαζευτούμε όλες οι μουρλές μαζί, τη βλέπω τη δουλειά!!!!!!!!!!!!!!

    Αμέτρητα φιλιά και στις τρεις σας!!!


    @elafini

    Καλησπέρα Λαφίνα μου!

    Θα το κρατήσω και θα το χρησιμοποιώ αυτό, με συμφέρει!!!

    Φιλούμπες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωστε ετσι εεε ?
    Το σουφλε μου εεε ?
    Καλα που το ειδα...
    Να θυμηθω να μην σου ξαναμιλησω ...
    Να θυμηθω επισης, την επομενη φορα που θα ερθω, να σου μαγειρεψω απο το σουβλατζιδικο της γειτονιας...

    :-PPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν θέλω να πω μαλακία...
    άργησα κιόλας...
    αλλά έχω την υπόνοια οτι έχεις μια ελαφριά αρέσκεια προς το μωβ.

    συγνώμη αν βιάστηκα να βγάλω συμπέρασμα...

    :}


    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    μούλειψες εστρέλλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @dazed & confused

    Μη μου το κάνεις αυτό το κακό!!! Κι αν δεν λυπάσαι εμένα, λυπήσου το παιδί μου!!! (Συναισθηματικός εκβιασμός λέγεται αυτό, για όποιον δεν κατάλαβε...)

    Πλάκα-πλάκα, μόνο το πυρέξ σου που δεν έφαγε ο Αδάμ την Κυριακή! Και στην αρχή ούτε που να το δοκιμάσει, τον παρακαλούσα! Έβαλα τα χέρια μου κι έβγαλα τα μάτια μου η ηλίθια... Τίποτα δεν άφησε ο άτιμος για μένα!

    Πότε θα ξαναπαίξουμε αυτό το ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ γαμωπαίχνιδο που μας κατέστρεψε το Σαββατόβραδο?????????

    ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην διανοηθεί κανείς να παίξει - πόσο μάλλον να αγοράσει - το Τρίβιαλ '90ς. Μόνο για προσάναμμα κάνει, αλλά πάλι 40€ γι' αυτή τη δουλειά... κρίμα είναι!


    @maya

    Άργησες, αλλά την είπες... Πως σου πέρασε αυτή η ιδέα από το μυαλουδάκι σου; Από που ορμώμενη; Τόση ώρα που διάβαζες, αυτό κατάλαβες; Αααχ, και σ' είχα και για έξυπνη και διορατική...

    Κι εμένααααα!!!!! Θα τρακαριστούμε εμείς σε κανάν Ιανό, που θα μας πάει! θα σου στείλω εγώ με μέιλ, σε ποιές εκδηλώσεις σκοπεύω να πάω, ναι? :))))))))*****

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εγώ τώρα τι να πω με το χρώμα επιλογής του μπλογκ μου;;; Πάντως ίσως να είναι πως το μωβ αποτελείτε από συνδυασμό πολλών χρωμάτων μαζί.
    Μου αρέσει επίσης πολύ η επιλογή μουσικής που έχεις! Γενικώς πολύ ωραίο μπλογκ! Να, τα είπα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @s

    Καλημέρα και καλώς ήρθες!

    Ωραία εξήγηση κι αυτή... Μπορεί να είναι αυτό ή και αυτό...

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @nistikoarkoudaki

    Join the club!!!

    (Μαζευόμαστε σιγά-σιγά...)

    Υ.Γ.1 Μπορείς να πάρεις πάσα να παίξεις κι εσύ το παιχνιδάκι αφού είσαι ομοιπαθής-ούσα!

    Υ.Γ.2 Κάνω κλικ στο όνομά σου και δεν με βγάζει κάποιο λινκ στο προφίλ ή το μπλογκ σου... Θα δοκιμάσω ίσως κάποια στιγμή κι απ' τη δουλειά, γιατί έχω ένα καρούλι στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αμέθυστος λίθος του Σκορπιού; Μύθος. Και για τον Υδροχόο τα ίδια λένε... Ταυτίζομαι με το μοβ και την ψύχωσή σου, είναι μαγικό χρώμα.

    *protaprilia*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @protaprilia

    Τελικά είμαστε πολλοί...

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή