"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2007

Το Μπλογκοπαίχνιδο της Φάβας!

Μας ζήτησε η Φάβα να φωτογραφίσουμε και να "ανεβάσουμε" κάποια αγαπημένα, προσωπικά αντικείμενα. Λόγω της γνωστής μου ψύχωσης με το μωβ, διάλεξα 3-4 πράγματα αυτού του χρώματος. Το τονίζω, διότι λόγω της εξαιρετικά κακής ποιότητας των φωτογραφιών μου, θα πρέπει να το... φανταστείτε λίγο το πράγμα! Οπότε όταν θα βλέπετε παράκατω τα αντικείμενα, να ξέρετε ότι όλα είναι ένα υπέροχο λιλά χρώμα, εκτός από την ταμπακιέρα μου, που είναι καραμώβ. Για πάμε να δούμε:


Από αριστερά βλέπουμε την ταμπακιέρα μου. Την απέκτησα φέτος το καλοκαίρι στο Σαρμ - Ελ - Σέιχ, από φίλο που διατηρεί μαγαζί με τουριστικά είδη. Μου την χάρισε επειδή είναι μωβ. (Μέχρι κι εκεί μ' έχουνε μάθει...)

Δεξιά είναι το απόλυτο φετίχ μου. Agenda και πορτόφολι, δερμάτινο, της Filofax. Αν κάτσω να σας περιγράψω τι και τι έκατσα κι έκανα για να το αποκτήσω, θα ειδοποιείσετε τους καλούς κύριους με τις άσπρες ρόμπες να έρθουν να με μαζέψουν! Ένα θα σας πω: Το "μπάνισα" το 2002 και το απέκτησα το 2007!!! (Όταν μιλάμε για κολλημένο και παθιασμένο άνθρωπο, δεν έχετε ιδέα πόσο...)

.

Εδώ είμαστε... ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΡΩΜΑ!!! Που δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πια... Εγώ φοράω Escada το πρώτο, το κλασσικό. Ο αγαπητός σύζυγος όταν του ζήτησα να μου τη φέρει από κάποιο ταξίδι του, παραμυθιάστηκε από την πωλήτρια, και μου αγόρασε αυτό. Λεγόταν Loving Bouquet και ήταν Special Limited Edition της Escada για εκείνη την άνοιξη (2000; 2001; θα σας γελάσω...). Αφού τον πέρασα γενεές 14 που τόλμησε να "τσιμπήσει" στο promotion της πωλήτριας, αντί να κάνει ό,τι του ζήτησα, άνοιξα το κουτί. Πρώτον: Πιο όμορφο χρώμα και μπουκάλι δεν θα μπορούσε να έχει! Δεύτερον: ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΥΡΙΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!! Το κρατάω ακόμα κι ας έχει τελειώσει από χρόνια... Για στόλισμα... Για να το μυρίζω από καιρού εις καιρόν... Και για κάτι ακόμα: Για να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι ακόμα κι αν είχα δίκιο σε πολλά πράγματα και οδηγήθηκε μία κατάσταση εκεί που οδηγήθηκε, δεν είχα και ΠΑΝΤΑ δίκιο! (για να λέμε και του στραβού το δίκιο...) (πόσες φορές είπα δίκιο;)

.


Ένα από τα 2-3 κολλιέ που έχω αγαπήσει τρελά!!! Κοσμήματα δεν φοράω, εξαιρετικά σπάνια. Αν όμως κάτι μου "κάτσει καλά", δεν το βγάζω από πάνω μου! Αυτό μου ήρθε με courier από Αγγλία ως δώρο για τα γενέθλιά μου, συνοδευόμενο από μία γλυκύτατη ευχετήρια κάρτα, πριν 3 χρόνια, τέτοιες μέρες, από μία σπάνια κοπέλα, που αγαπώ πολύ! Η κίνησή της, πέρα από το δώρο που πέτυχε διάνα το γούστο μου, είναι κάτι που εκτίμησα αφάνταστα και θα θυμάμαι πάντα.



Κι ένα κεράκιιιι.... Σιγά μη δεν έβαζα κερί!!! Τα λατρεύω τα κεριά!!! Το συγκεκριμένο είναι επίσης από Αγγλία, έχει υπέροχη συσκευασία, πανέμορφα χρώματα μέσα (δεν το φωτογράφισα μέσα, γιατί έτσι κι αλλιώς από τη χρήση, δεν έχουν διατηρηθεί τα σχεδιάκια που είχε αρχικώς) και ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ μυρωδιά!!!

Φαβούλα; ΟΚ; Δεν έχεις παράπονο, έ; Εγώ πάντως πέρασα πολύ όμορφα με το παιχνίδι σου! Νά 'σαι καλά!!!

14 σχόλια:

  1. καλημέρα Στέλλα μου (και από εδώ).

    κι εγώ νόμιζα ότι παντοτε είχα δίκιο!
    μια φορά πίστεψα ότι είχα άδικο.
    τελικά αδίκως το πίστεψα! δίκιο είχα!
    κατάλαβες τίποτα;
    :-)

    που είναι το Σαρμ - Ελ - Σέιχ?
    από γεωγραφία σκίζω!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αργησες αλλα τα καταφερες :)

    Πολυ ομορφο το λιλα!!! Περισσοτερο μου αρεσε το κερακι, εχω κι εγω συγγενεια με τον Νερωνα και καιω ο,τι βρω :)....ακομα και ανθρωπους ;)....ποτε δαση ομως !

    Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάρα μου πολύ ενδιαφέρον το post σου.
    όλα αυτά είσαι εσύ.Αν και σε ξέρω μόνο λίγους μήνες μπορώ να πω ότι έχω χαρεί που μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα τα έχω δει και εγώ μέσα από σένα.
    Σε εσένα πάλι σου ξυπνάνε άλλες αναμνήσεις από εκείνους που στα χάρισαν ή την χρονική περίοδο που τα απέκτησες.
    Αυτό είναι το περίεργο συναίσθημα των αντικειμένων.
    Τι μένει μετα.Τι αναλώνεται πρώτο.
    Αχ φιλενάδα θ'αρχίσω να κλαίω τώρα.
    Το δωμάτιό μου είναι γεμάτο δώρα, αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πειράζει που εγώ ποτέ, μα ποτέ δεν με έχει απασχολήσει αντικείμενο, εννοώ ότι ποτέ δεν έχω δεθεί συναισθηματικά με κάτι; Αλλά με τίποτα λέμε! Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Τι δώρα, τι χαρίσματα, από ανθρώπους με κάθε ρόλο στη ζωή μου, ή ακόμα και από αγορές δικές μου!

    Ακούω ένα σωρό κόσμο να λέει, όχι το ένα, μη το άλλο, εκείνο έτσι, το άλλο αλλιώς, αυτό από τον/την τάδε κλπ, και με αφήνει παγερά αδιάφορο. Θα έλεγα ότι ενίοτε νιώθω και τυχερός που δεν έχω τέτοιου είδους δέσιμο με πράγματα.

    Σαφώς και θα ξεχωρίσω κάτι όμορφο, ωραίο, πρακτικό κλπ, αλλά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΘΩ ποτέ και με κανέναν τρόπο. Ενίοτε το θεωρώ έως και πισωγύρισμα, ή τουλάχιστον "φρένο"!

    Καμιά φορά μόνο σκέφτομαι για κάποια πράγματα (αντικείμενα πάντα) από πόσα κύματα έχουν περάσει, τι έχουν δει και ακούσει, κι όμως τα έχω ακόμα (ενίοτε και εντελώς άθικτα παρά τις πολλές πολλές μετακινήσεις, μετακομίσεις, πτώσεις κλπ).

    Γενικά όμως δεν με νοιάζει καθόλου!

    Τόσο γομάρι είμαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εστρέλλα μου
    έγω κατάλαβα το χρώμα και την ζεστασιά των πραγμάτων σου απο τις φωτογραφίες. υπέροχες είναι, μην είσαι πολύ αυστηρή!!!

    δεν θέλω να πω μαλακία, αλλά μήπως σου αρέσει το μωβ? μήπως λεω...

    έχεις δίκιο οτι δεν έχεις πάντα δίκιο. αλλά είναι άδικο να δικαιώνεσαι απο αδικία...πνιγμένη στο μεγάλο δίκιο.
    πάρτα!


    φιλιά (άντε, μια φορα!) ΜΩΒ!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν απαντήσεις Στέλλα μου (ή όποιος άλλος) για το πόσο γομάρι είμαι, να τονίσω (που ξέχασα πριν) ότι σαφώς και εκτιμάω την κίνηση του άλλου σαν δώρο, το ότι το διάλεξε με το γούστο του κι την αγάπη του. Απλά με νοιάζουν όλα αυτά μόνο, και όχι το αντικείμενο.
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @South of the River
    Πάνο μου είσαι πολύ ευαίσθητος όμως πρέπει ν'αρχίσεις να ζείς την ζωή σου και όχι την ζωή των άλλων.
    όλα σε αγγίζουν αν τα συνδυάσεις με μουσική που γράφεις, δεν θα τα ξεχάσεις με τίποτα.

    Υ.Γ1
    sorry που σου απάντησα εγώ και όχι η Στέλλα όμως σ'αγαπάω και θέλω το καλό σου
    No hard feelings baby!!!!
    Y.Γ2
    ΠΑΤΣΙΣΑΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα και γλυκο και μωβ ποστ!!! Καλα το κολιε το ζηλεψα!!
    Σε εχω κάνει μπλε, αν και επρεπε να σε κάνω μωβ κανονικα :)
    Φιλί γλυκο!

    (Να σου πω, ασχετο, εχεις εναν αδερφο Νικο μηπως?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Aurangel
    Εγώ ζω τη ζωή των άλλων και όχι την δική μου, και μάλιστα να αρχίσω τώρα να ζω την δική μου (είναι καιρός); οκ! Κων/να μου τι λες;

    Και να συνδυάσω την μουσική μου με τι; Με αντικείμενα (γιατί γι αυτά μιλάω και γι αυτά είναι το ποστ πιστεύω) και όχι με ανθρώπους, συναισθήματα και καταστάσεις; Ξανά οκ!

    Δεν απαξιώνω το συναίσθημα για το αντικείμενο, απλά εγώ προτιμώ να συνδυάσω τα τραγούδια με άλλα πράγματα. Ή μάλλον έτσι μου βγαίνει!

    No hard feelings είπαμε όμως!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α και εγω Escada φοραω το Magnetism.. Αυτα τα limited τα αποφευγω για αυτο το λόγο, για να μην μου λείπουν μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κωνσταντίνος Π

    Κατάλαβα περισσότερα απ' όσα νομίζεις! (Μια φράση που λέει χρόνια η μάνα μου και μ' αρέσει: "Λίγα να σου λένε, πολλά να καταλαβαίνεις")

    Το Σαρμ-Ελ-Σέιχ είναι στην Αίγυπτο και για την ακρίβεια στην χερσόνησο του Σινά, κάτω-κάτω στη μυτούλα όπως θα βλέπαμε το χάρτη.

    Φιλούμπες!!!!


    @Dee Dee

    Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

    Όσο για το "κάψιμο", καλά κάνεις, σε μερικούς χρειάζεται!

    Κι από μένα φιλάκιαααααα...


    @aurangel

    Όντως εσύ πρέπει να είσαι η μοναδική από εδώ που τα έχει δει όλα αυτά live!

    Όσο για τα κλάματα και τις αναμνήσεις... Τι να σου πω... Αφού το ξέρουμε... Τα ίδια σκατά είμαστε! Γι' αυτό καταλαβαινόμαστε!

    Σκούπισε τα ματάκια σου, γλυκιά μου...


    @South Of The River

    Κατ' αρχάς πρόσεχε τι ρωτάς, γιατί μπορεί και να σου απαντήσουν!!!

    Και συνεχίζω: Για γομάρι δεν ξέρω, κάτι για μικρό πόνυ ήξερα. Αλλά ένα είναι σίγουρο... ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΑ!!!

    Δυστυχώς είμαι το ακριβώς αντίθετο απ' αυτό που περιγράφεις, το οποίο το θεωρώ πολύ μεγάλη μαλακία, αλλά... έτσι είμαι!

    Δεν μου φτάνει όλο αυτό που περνάω, που έχω ένα σωρό σοβαρότατους λόγους να κλαίω, μπορεί να κάθομαι να σπαράζω πάνω από μία κούπα του καφέ "επειδή είναι αυτή που..." ή ό,τι άλλο άψυχο μπορείς να φανταστείς. Ο απόλυτος μαζοχισμός, λέμε! Λες και χάνω άνθρωπο!!!

    Γι' αυτό σου λέω... επειδή απ' όσο σε ξέρω, δεν είσαι κι εσύ ο πλέον χαρούμενος άνθρωπος ("dead man walking εκ γενετής", τό 'παμε;) είσαι πολύ τυχερός που γλύτωσες απ' αυτό το κουσούρι! Άγιο είχες!!!


    @maya

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!

    Ζωγράφισες, κοριτσάρα μου, και μεταφορικά αυτή τη φορά, γιατί κυριολεκτικά "τό 'χεις" κάργα!!!

    Πόσο ανάγκη το έχω αυτό το γέλιο...

    Νά' σαι καλά, κούκλα μου, κι από μένα οι φιλούμπες στάνταρ μωβ!!!!!


    @Ξανά ٍSouth Of The River

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!! Το φόβο μου νά 'χεις!!!!!

    Βρε χαζό υπήρχε περίπτωση να σου πω (δημοσίως) ότι "Ναι, είσαι γομάρι";;;

    Σοβαρά τώρα: Κατάλαβα πολύ καλά τι εννοείς, και όπως σου είπα παραπάνω θεωρώ ότι αυτή είναι η υγιής αντιμετώπιση. Νά 'χα τη χάρη σου!!!


    @Ξανά aurangel

    Να πω την αμαρτία μου... δεν τό 'πιασα...

    Υ.Γ.1 Οι Σκορπιοί έχουν το όνομα και οι Ταύροι τη χάρη, μου φαίνεται... Του το φύλαγες;;;

    Υ.Γ.2 Μμμμ, ναι... Του το φύλαγες!


    @φάβα

    Βρε καλώς τον ηθικό αυτουργόοοο...

    Όταν θα βγεις για καμιά μπαρότσαρκα (και δεν θα αργήσει αυτή η μέρα, κούκλα μου, στο υπογράφω!) θα μου πεις να στο δανείσω, ναι?????

    Αδελφούς έχω δύο, Νίκο κανέναν! Αλλά εννοείται ότι θα μου πεις που στο καλό σου 'ρθε, γιατί θα πεθάνω από την περιέργεια!!! Στο προκάλεσε κάποιο από τα αντικείμενά μου???

    Γλυκές φιλούμπες κι από μένα!!!!


    @Ξανά Μανά South Of The River

    Τώρα, μετά την κρίση αυτογνωσίας που μ' έπιασε λόγω του post, του στραβού το δίκιο πρέπει να το πω, δεν πρέπει;

    Κάπως έτσι ακούστηκαν τα λεγόμενα της Κων/νας, αλλά είμαι 100% σίγουρη ότι κάτι άλλο ήθελε να πει, αλλά δεν της πολυβγήκε στο γραπτό...

    Ρε Μπουμπού, κάντο λίγο πιο λιανά, γιατί θα μείνω κι εγώ με την απορία... Θεωρείς ότι κάτι χάνει από τη ζωή του, με το να μην δένεται με άψυχα αντικείμενα;

    Και πως το "κολλάς" αυτό με το ότι γράφει ο Πάνος μουσική;

    Επειδή συνήθως είσαι απόλυτα σαφής, ξέρω εγώ τι έπαθες και μας τα μπέρδεψες... ΕΓΡΑΦΕΣ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΌ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΣΚΑΣΕΣ!
    ΧΙ ΧΙ ΧΙ !!!


    @Ξανά φάβα

    Μωρέ κι εγώ τώρα, δεν την ξαναπατάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @South of the river and Negma
    Sorry αν παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου.
    Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και αυτό μας κάνει ξεχωριστούς.
    Απλά μου κάνει εντύπωση να μην συνδέεσαι συναισθηματικά με κάτι ή κάποιον.
    Ίσως η Στέλλα και εγώ που είμαστε ηθοποιοί να είμαστε πιο ευάλωυες συναισθηματικά και να προσηλωνόμαστε κάπου σε άνθρωπο, σε αντικείμενο για να έχουμε μια κατάσταση στο μυαλό μας.Τα πάντα μπορούν να είναι η αιτία να φτιαχτεί ένας μονόλογος, μια σκέψη.Μπορείς να το πείς και ψυχασθένεια.Ίσως από τότε που με ξέρω έχω κάνει στροφή 180 μοιρών στην προσωπικότητα μου και τα αντικείμενα να μου θυμίζουν τι άφησα, πιους άφησα.
    Οι μουσικοί δεν ξέρω, τί τους παρακινεί, ποιο συναίσθημα για να γράψουν μουσική.Εσύ ξέρεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @South of the River
    Nα μην συνδέεσαι με κάτι.Οκ?
    φιλιά
    No hard feelings right?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγραψα στο προηγουμενο ποστ μιας κ δεν ξερω απο υπολογιστες γαμοτο για να σου δειξω αγαπημενα πραγματα.τεσπα.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή