"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2007

Περί αυτού του "για πάντα"...



Από αυτό το άρθρο, ξεχωρίζω κάτι που με εντυπωσίασε
και μου θύμισε κάτι που είχα βρει παλιότερα
και το είχα ανεβάσει σε ένα από τα πρώτα post μου.


Έφυγε από τη ζωή ο Γάλλος φιλόσοφος Αντρέ Γκορζ, συνιδρυτής με τον Ζαν Ντανιέλ του εβδομαδιαίου πολιτικού περιοδικού «Nouvel Observateur». Ο 84χρονος φιλόσοφος αυτοκτόνησε μαζί με τη σύντροφό του, η οποία έπασχε από ανίατη ασθένεια στην κατοικία τους στο Βοσνόν. Στενή φίλη του ζεύγους αντιλήφθηκε το δραματικό τέλος της 58χρονης κοινής ζωής τους το πρωί της Δευτέρας. Μάλιστα, πάνω στην κεντρική πόρτα του σπιτιού υπήρχε η επιγραφή με την ένδειξη «ειδοποιείστε την χωροφυλακή».

Τα πτώματα βρέθηκαν το ένα πλάι στο άλλο, ενώ δίπλα τους βρέθηκαν γράμματα προς τους οικείους τους. Μάλιστα, προ ημερών ο Γκορζ εκμυστηρεύθηκε σε στενή φίλη ότι τον προβλημάτιζε πολύ η ραγδαία επιδείνωση της υγείας της Ντορίν.

Για την «Ντορίν του» στο πρόσφατο βιβλίο «Ιστορία της Ντ., ιστορία μιάς αγάπης» ο Γκορζ είχε γράψει: «Μόλις συμπλήρωσες τα 82, όμορφη, χαριτωμένη, ποθητή. Ζούμε μαζί 58 έτη και σε αγαπώ σήμερα περισσότερο από ποτέ. Εσχάτως, σε ξαναερωτεύτηκα άλλη μια φορά και να γνωρίζεις, φέρω μέσα μου ένα 'κενό', το οποίο εντούτοις με κατακλύζει, και που ξεπερνιέται μόνον όταν σε αγκαλιάζω».


Επειδή στα τελευταία post...
σαν πολλά να είπαμε για
σχέσεις, αγάπες, έρωτες...
κλπ κλπ κλπ...

26 σχόλια:

  1. Nice flower, congratulations.
    Linda flor, parabéns.

    Congratulations you the Greek Soccer. Final The phase of the champioship of Europe 2008 already is reached. Now in front will be the European.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @david santos

    Welcome to my blog!

    I can't imagine what brought your interest here, but it's always nice to meet new people.

    I suppose that you don't understand my language, since your comment had to do with my picture, but thanks anyway for your nice words.

    As for the Greek Soccer... I should thank you for two things:

    First for your congratulations;
    that was very kind of you.

    Second for the information;
    because I have absolutely no idea what you 're talking about!
    (Sorry, I hate soccer...)

    Take care!!!


    @ Αμαλία, Κων/να

    Ομολογείστε γαϊδάρες, ΤΩΡΑ!!!!
    Εσείς μου την έχετε στήσει, έτσι;
    Θα θαθ πάρει και θα θαθ θηκώθει...!

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!!!

    (Αν δεν είχε τέτοιο προφίλ ο τύπος, δεν θα μου τό 'βγαζε κανείς απ' το μυαλό ότι εσείς οι δυο μου κάνετε πλάκα!!! Απίστευτο, ε??? Φιλούμπες, κοπελάρες μου!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα βρε που κολλησες στον τυπο...
    Τι απιστευτα ομορφη ειδηση αυτη στο post σου...
    Ενταξει, οχι το ιδιο το γεγονος βεβαια... Αλλα ο ερωτας τους...
    Αααααχχχ...

    Φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πρωινές ανατριχίλες με υπέροχα post και μουσικές!δεν νομίζω οτι θα ταίριαζε καλύτερα κάποιο άλλο τραγουδάκι ως "soundtrack"στην ιστορία αυτή.
    Όσο για τον david santos frankly my dear I have absolutely no idea!!!

    πρωινά φιλιά (και εδώ)
    Αμαλίααποτοραδιοφωνοτηςτριτης (το ποιό;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @dazed & confused

    Σιγά μην κόλλησα, βρε! Ευκαιρία για χαβαλέ βρήκα, πολύ θέλω?

    Όσο για το σχόλιό σου...
    Ααααααααχχχ, δε λες τίποτα!

    Φιλούμπες!!!


    @Αμαλίααποτοραδιοφωνοτηςτρίτης (το γνωστό κι ανεπανάληπτο!)

    Έτσι... ανατριχίλα είναι η σωστή λέξη... αυτό έπαθα κι εγώ. Και το τραγούδι, ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό...

    Όσο για τον david santos... ρίξε μια μετάφραση για μένα και τους αναγνώστες μου, εσύ που "τό 'χεις", πορφαβόρ!

    Φιλούμπεθ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφη αγαπη, αλλα δεν μου αρεσουν οι αυτοκτονιες...... με αδειαζουν!
    O David εχει περασει απο πολλους τελευταια, δεν εχω καταλαβει αν θελει να πει κατι;

    Καλημερουδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aχ τι να πώ τώρα...
    Μας έχουν μάθει από παιδιά ότι οι μεγάλες αγάπες υπάρχουν μόνο στα άρλεκιν και πουθενά αλλού.
    Έτσι αναγκαστήκαμε να το έχουμε δεδομένο και όταν εμφανιστούν να μην δώσουμε την δέουσα προσοχή και να τις χάσουμε μέσα από τα χέρια μας.
    Σαν την Ρένια Λουιζίδου στην κλεμμένη ζωή.
    Δεν αφήνουμε τον Χειλάκη έτσι απλά. Μετά είναι αργά.
    Έρχεται το απέραντο κενό.
    Φιλενάδα με νιώθεις φαντάζομαι...
    Ααααααχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Dee Dee

    Καλημέρα, κοπέλα μου!

    Τι να θέλει να πει, μωρέ... Προφανώς προσπαθεί να αυξήσει όσο μπορεί τις "Προβολές προφίλ" του, που αν τις δεις είναι ήδη 5764893957484 περίπου... Αλλά μια που "πέρασε" κι από δω, κάνουμε με την ευκαιρία και την πλάκα μας!!!

    Φιλούμπες και σε σένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @aurangel

    Μπουμπού μου, με τα καινούργια σήριαλ δεν το "πολυ-έχω", αλλά ένα είναι το σίγουρο: Τι μεγάλη, και τι μικρή, και τι μεσαία αγάπη... Τον Χειλάκη δεν τον αφήνεις, όπως και νά 'χει!!!!!!!!!!!!!! (ΘΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καποτε ειχα ερωτευτει 2 σηριαλ, "παραθυρο στον ηλιο" και το "αθηνα-θεσσαλονικη"....... στη νετ και τα δυο
    Δεν υπαρχουν τετοια σηριαλ πια. Περσι εβλεπα το 50-50, φετος ακομα δεν εχω βρει κατι, ισως λιγο αυτο με τον γιο της Τσομπανακη στον alpha.
    Ασχετο με το θεμα......αλλα αφου το θυμηθηκα...να μη το πω ;;; !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @dee dee

    Δεν πειράζει αν ξεφεύγουμε και λίγο, τά 'χουν αυτά οι ζωντανές εκπομπές...
    (Τι λέω, Παναγία μου...)

    Πάντως αφού το πιάσαμε, ας πω κι εγώ: Φέτος βλέπω μόνο το "10" στον Alpha τις Πέμπτες στις 22.00 και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν το ξερω, αν τυχει θα το δω να σου πω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. hello stella!!!

    Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να βρούμε την αληθινή αγάπη και τον πραγματικό έρωτα(κάτι που το βλέπω κομματάκι ουτοπιστικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @dumbdog

    Κατ' αρχάς ένα καλωσόρισμα!

    Και προχωρώ...

    Δεν ξέρω τι θα πει αληθινή αγάπη ή πραγματικός έρωτας. Δεν με ενδιάφερει κάποιο "για πάντα". Είμαι άνθρωπος του τώρα. Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρω από τι φάσεις πέρασαν μέχρι να καταλήξουν να έχουν αυτό το τέλος. Μπορεί να πέρασαν κι απ' την κόλαση. Κι αν την άντεξαν, να τους άξιζε να έχουν αυτό το τέλος. Μαζί. Όσοι θέλουμε να περνάμε όμορφα τώρα, ίσως δεν δικαιούμαστε να αποζητούμε ένα τέτοιο τέλος, αλλά να περιμένουμε ένα άλλο. Μόνοι. Όλα είναι θέμα επιλογών κι όλα έχουν ένα τίμημα. Το μόνο που θέλησα να προβάλω μ' αυτήν την ιστορία είναι ότι αυτό το "για πάντα" υπάρχει. Γι' αυτούς που το αμφισβητούν και γι' αυτούς που το αποζητούν...

    Φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΕΝ ξερω αν καποιοι ανθρωποι αξιζουν απλα πιο πολυ απο καποιους αλλους για να αξιωθουν ως το τελος να αγαπιουνται ετσι απο τον συντροφο τους..

    δεν ξερω αν εξαρταται απο τον συντροφο ,
    αν δηλαδη απο τη φυση του ηταν ανθρωπος που απλα θα αγαπουσε καποιον για παντα -οποιος κι αν ηταν...

    ξερω πως ειναι ευλογια αν υπαρχει
    και τοσο δυσκολο

    που ειναι
    σαν να διαβασα μολις για ενα θαυμα καπου μακρια...

    υπαρχουν τελικα τετοιες αγαπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...είναι πάντως μεγάλη υπόθεση να μπορεις αλλά και να ξέρεις να δώσεις, και ακόμη μεγαλύτερη να καταλάβεις οτι αυτό που περνεις είναι αληθινό και να μπορείς να το εκτιμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συγκλονιστικό και μεγαλειώδες.

    ανοίγει πολλές συζητήσεις. αρκούμαι στο να κρατήσω στο μυαλό μου ένα σύγχρονο θαύμα να μου σωπάσει για λίγο τον κυνισμό.


    φιλιά ρομαντικά εστρέλλα μου
    χχχχχχχχχχχχχχ

    καλά, και πολύχρωμα βέβαια!
    όμορφη νύχτα να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το όνειρο μου είναι να μην μας χωρίσει τιποτα παρα μόνο ο θάνατος...
    αυτο εδω ειναι πολυ περισσότερο...

    σου εχω προσκληση για παιχνιδι :), φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @talisker

    Ούτε εγώ ξέρω. Πιστεύω όμως πως είναι λίγο κι απ' τα δύο που λες.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχουν.


    @dumbdog

    Πολύ σημαντική παρατήρηση όσον αφορά στο κομμάτι του εαυτού μας. Που για μένα μ' αυτό θα πρέπει να ασχολούμαστε πρώτα απ' όλα και μετά με του συντρόφου.


    @maya

    Αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ Μάγια μου! Αυτό...

    Φιλούμπες και καλημέρες!

    (Υ.Γ. Πέρασα πολύ ωραία στο πάρτυ σου! Και του χρόνου, νά 'μαστε καλά!!!)


    @φάβα

    Εγώ, ούτε ξέρω τι ονειρεύομαι πλέον...

    Παιχνίδι???? Μμμμ... Έρχομαι να δω!!! Γίνεται να λείψει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή????!!!!!!!!!!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το να παίρνεις γίνεσαι,
    με το να δίνεις είσαι.
    Έτσι λέω.

    Αν βάλουμε και την αγάπη κάπου ανάμεσα, συνειδητοποιούμε και την αξία της.

    Καλησπέρα σου Negma :)

    (o David Santos δεν είναι human αλλά bot.
    Λογισμικό spyware δηλαδή που στοχεύει usernames και τα κάνει add σε μια βάση δεδομένων του για να κάνει spam και Ad targets.
    Προσοχή στην web page του, έχει δυο exploits..)
    όπου exploit:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Exploit_(computer_security)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @FuSmOKer

    Καλημέρα :) !!!

    "Με το να παίρνεις γίνεσαι
    με το να δίνεις είσαι"

    Έτσι λες, ε? Ωραία τα λες! Θα το θυμάμαι αυτό, μ' άρεσε!

    Όσο για τα περί Santos... Στη μάνα σου τό 'πες??? (Χα χα χα, τη λατρεύω αυτή τη διαφήμιση, για κάτι σαν κι εμένα φτιάχτηκε!)

    Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι είναι κάτι κακό και να μην μπαίνουμε! (Αν και σαν μλκς ήδη μπήκα, τόσο όμως, όσο να καταλάβω ότι πρόκειται για κάτι εντελώς "φτιαχτό" για να τραβάει κόσμο, με κάποιο προφανώς όφελος απ' αυτό). Ελπίζω να μην έχω κολλήσει τίποτα!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως, καλό είναι να ενημερωνόμαστε γι' αυτά, γιατί το συγκεκριμένο έχει "παίξει" σε πολλά φιλικά blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εστρέλλα μου
    σου άφησα και στης φάβας:
    για να ανεβάσεις τις φωτό σου, στείλε τις με sms ή mms στο mail σου.

    φιλάκια πολύχρωμα
    χχχχχχχχχχχχχ

    υγ.προχτές μου έλεγες για τα λουλούδια απο τον διευθυντή, και τώρα στην φάβα έλεγες για μοίρασμα. τι δεν έπιασα? το πρώτο στο πριν, και η ψηφιακή στο τώρα?
    οκ, μάλλον τόπιασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περνάω και τη φάση μου αυτό τον καιρό και ανεβάζεις και τέτοια θέματα... η Ντορίν δεν θα ήταν η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο?? ναι, σίγουρα ναι.'Ηταν για πάντα... Σε πείσμα των καιρών και των τεχνοκρατών υπάρχουν ακόμα περιθώρια για έρωτα και αγάπη βαθιά. Και θα υπάρχουν πάντα.

    Στελλόνι μου, τι να πω...

    Μια καληνύχτα να σε σκεπάσει.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @maya

    Πολύτιμη η βοήθειά σου! Τώρα μπορώ να παίξω κι εγώ σαν παιδάκι το παιχνίδι της Φάβας!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Σου απαντώ με e-mail...


    @Chryssa

    Τώρα για τη φάση που περνάω εγώ... Ας μην το πιάσω... Ξέρεις... (Όσο μπορεί να ξέρει ο οποιοσδήποτε απ' έξω).

    Για την Ντορίν πάλι... δεν ξέρω! Μόνο η Ντορίν θα μπορούσε να ξέρει. Δεν μπορώ να ξέρω τι πέρασε τόσα χρόνια για να καταλήξει εκεί... Τι μπορεί να υπέμεινε, τι να θυσίασε...

    Τελικά αυτό που θα ευχόμουν για τον καθένα μας, είναι ένα: Ό,τι και να αποφασίσει να ακολουθήσει, όταν φτάσει κοντά στο τέλος, να μην το έχει μετανοιώσει.

    Αυτό μόνο...

    Μια λαμπερή καλημέρα μετά την χουχουλιάρικη καληνύχτα σου!

    Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. λενε οτι ο καθενας αγαπαει με τον τροπο του.παντα λεω οτι η αγαπη ειναι μια γαμω τη πουτανα μου..τωρα ξερω οτι δεν το λεω μονο εγω..σευχαριστω για το αρθρο-μηνυμα.
    καλημερα καλη μου,ελπιζω να εισαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @katerina

    Καλημέρα και σε σένα Κατερίνα μου!

    Κι αν δεν είμαι θα γίνω... Ελπίζω...

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή