"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2007

Γκόμενος: Αυτός ο άγνωστος!


Κουβεντιάζω πολύ για σχέσεις τελευταία.
Μιλάω με φίλους, από κοντά, απ’ το τηλέφωνο, απ’ τα blogs, απ’ τα chats… Μιλάμε, μιλάμε, μιλάμε... Πολύ κουβέντα, όμως!

Στα περισσότερα συμφωνούμε. Έχουμε παρόμοιες απόψεις, παρόμοιες εμπειρίες, παρόμοια παράπονα. Όλα καλά και άγια.
Κοινό μέτωπο. Απέναντι σε ποιους όμως;

Αυτοί οι «άλλοι», ποιοι είναι; «Αυτός» που μού ‘κανε εκείνο, «Αυτή» που μου φέρθηκε έτσι, «Αυτοί-ες που μου φάγανε τη ζωή μου».... Ποιοι είναι όλοι τούτοι; Ανήκουν σε κάποια άλλη συνομοταξία; Έχουν καμιά ταμπέλα στο κούτελο; Σε τι διαφέρουν από εμάς, που μια χαρά τα συμφωνούμε και «τα βρίσκουμε»; Υπάρχει διαχωρισμός σε καλούς και κακούς;

Φαντάζομαι «εμάς» από τη μια, και τους «άλλους» από την άλλη. Να μιλάνε κι αυτοί – αν γνωρίζονταν – μεταξύ τους. Και να ρίχνουν δίκιο ο ένας στον άλλον, να λένε τον πόνο τους από αυτά που έχουν τραβήξει από «εμάς», να λένε «Μα που πάμε και τους/τις πετυχαίνουμε»...

Το καλύτερο παράδειγμα που αποδεικνύει περίτρανα ότι όλοι από την ίδια πλευρά στεκόμαστε, είναι να τα φτιάξετε με κάποιον-α φίλο-η σας. Τι ωραία όλα στην αρχή, ε; Βρε να μην μας έχει γυρίσει στο τσάμικο τόσο καιρό, τι χάναμε, αφού εμείς τα βρίσκουμε, ταιριάζουμε, συμφωνούμε, που πάντα έλεγα ότι είσαι γαμώ τα παιδιά...

Μέχρι να στραβώσειειειεει... Εεεε;
Είδατε για πότε το «γαμώ τα παιδιά» μετατρέπεται σε «μα τι μαλάκας»;

Επειδή λοιπόν κανένας δεν μεταλλάσσεται σε ΤΕΤΟΙΟ βαθμό εν μία νυκτί, κάτι άλλο παίζει...
Κάτι βρωμάει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...

Τι κάνουμε ρε παιδιά? Όλοι μας.
Όλοι ίδιοι είμαστε στα 5-10 βασικά πράγματα.
Όλοι Friskies και αγάπη θέλουμε...

Για πείτε...

33 σχόλια:

  1. ... Έριξα και μια Mina από δίπλα να ξαλεγράρουμε... Ε, μα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότι μας πιάνουν μερικές ιδιοτροπίες στη σχέση που δεν τις είχαμε οταν ήμασταν φίλοι, αλήθεια.
    όχι όμως και σε βαθμό μετάλλαξης που λες Στέλλα μου.
    σου μιλάω ως παθών, κολλητός φίλος που άλλαξε πλευρά...

    πάντως αυτό που ξέρω είναι ότι αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για κάποιον/αν δεν μουλαρώνεις και κάνεις τους απαραίτητους συμβιβασμούς. ειδάλλως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ βρε Στελλα μου,
    Τι περιμενεις ???
    Αφου οι "αλλοι", ειμαστε εμεις οι ιδιοι...
    Κι αν οχι εμεις, το ετερον μας ημισυ...
    Το τεως ετερον μας ημισυ εστω...

    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Κωνσταντίνος Π

    Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι περί φιλίας που "γυρνάει" σε σχέση, μία φορά μου έχει τύχει κι έχουμε κόψει και την καλημέρα! Αλλά φυσικά δεν πιστεύω ότι παθαίνει κανείς μετάλλαξη, και αυτό ακριβώς λέω στο post μου, με κάπως χιουμοριστικό τρόπο. Γι' αυτό και χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο είδος σχέσης ως παράδειγμα, για να υπογραμμίσω το ότι κατά βάση δεν έχουμε και πολλά να χωρίσουμε, θα μπορούσαμε να είμαστε υπό άλλες συνθήκες μια χαρά φίλοι με κάποια άτομα που λόγω της αποτυχημένης σχέσης θεωρούμε "εχθρό" ή "αλλότριο".

    Τώρα για τους συμβιβασμούς... Μεγάλη κουβέντα. Προσωπικά, τους θεωρώ μεγάλη παγίδα. Μη σου πω ότι εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι. Το οποίο, είναι που είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα από μόνο του, κάνουμε οι περισσότεροι και το χαρακτηριστικό λάθος: Κουβαλάμε στην επόμενη σχέση, όση ανοχή μας μείνει από την προηγούμενη. Λες και οι συμβιβασμοί λειτουργούν προσθετικά! "Έχω κάνει τόσα για τούτον, τόσα για κείνον... γι' αυτόν λοιπόν θα κάνω μόνο τόσα. Κι άμα του αρέσει"! Εμ, δεν είναι έτσι... Εγώ τουλάχιστον, πάντα προσπαθώ να "μπαίνω" σε μια σχέση "καθαρό χαρτί". Όσο γίνεται, και σε συνειδητό πάντα επίπεδο...


    @dazed & confused

    Αυτό λέω, ρε μανάρι...! Ότι αφού όλοι στο ίδιο καζάνι είμαστε, και έχουμε την ίδια δίψα για αγάπη & επαφή, γιατί όταν "ζευγαρώνουμε", τραβάμε αυτά που τραβάμε?

    Εγώ έχω κάποιες θεωρίες, μεγάλο μέρος ανέφερα στην απάντησή μου προς τον Κων/νο από πάνω, αλλά έθεσα το θέμα για να δω τι πιστεύουν και οι άλλοι.

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Negma μου, το εχω φαει το χαστουκι της "μεταλλαξης"... φρικη... οπως λες ουτε καλημερα μετα...
    Ισως ο ανταγωνισμος του πάθους να γαμαει τα παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ίδια θέλουμε, όντως.
    Η οπτική και η χημεία διαφέρουν.
    Έτσι μου'χει δείξει μέχρι σήμερα...
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Post με ουσία και περιεχόμενο.
    Αλλά χωρίς απάντηση............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυστυχώς βάζουμε λογιστικές λογικές στις σχέσεις. εκεί χάνουμε το παιχνίδι.
    πάντως κι ας μη το ζω απακριβώς τώρα, εμμένω στην άποψή μου περί φιλίας και έρωτα!

    καλημέρα Στέλλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @φάβα
    Ανταγωνισμός του πάθους.
    Μ' άρεσε αυτό...

    @bluesmartoulis
    Και το μέγεθος του Εγώ, θα είχα να προσθέσω...

    @Μικρός Πρίγκηπας
    Και χωρίς τις ανάσες που λέγαμε από το "σπίτι σου" τις προάλλες...

    @Κωνσταντίνος Π
    Και καλά κάνεις, Κων/νε μου, δεν διαφωνούμε όπως θα είδες από την απάντησή μου...


    Καλημέρες και φιλούμπες σ' όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οταν υπαρχει ερωτας κ απο τις δυο πλευρες,καλη μου ολα ειναι καλα κ παλευονται..αν καταφερουν οι πλευρες να τον μεταλαξουν σε αγαπη,αγαπη ανιδιοτελη,αγαπη παραφορη,αγαπη ερωτικη,αγαπη του δινω χωρις ανταλαγμα ..τοτε ναι ειμαστε και οι δυο στο ιδιο καζανι αλλα θα βραζουμε ομορφα στο ζουμι της καυημερινοτητας μας..φιλια καλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι θέμα έπιασες ρε Στελλίτσα; Αν είναι δυνατόν! Θες και απάντηση; Όχι φαντάζομαι, το ήξερες εξ αρχής! Κουκιά μετρημένα είναι αυτά;

    Τι να πω κι εγώ, ένα μικρό ποταμάκι με το φτωχό μου το μυαλό που λέει κι ένας φίλος...

    Δεν θυμάμαι που το άκουσα ή διάβασα, αλλά...

    "...ΕΡΩΤΑΣ (ΣΧΕΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ..."

    Τους χαιρετισμούς μου σε όλους και αντί να τα αναλύουμε, ας τα ζήσουμε... (το λέω για να το ακούσω ο ίδιος πρώτα...). Ο έρωτας είναι σαν το οξυγόνο: δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτόν, αν και ξέρουμε πως είναι αυτό που μας πεθαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...όλοι friskies και αγάπη θέλουμε, αλλά όταν έρθει εκείνη η ώρα γινόμαστε μονοφαγάδες και κρατάμε (τουλάχιστον τα friskies) για τον εαυτό μας.Την αγάπη την σκορπάμε και μετά μας φταίνε "οι άλλοι".Κι εμείς και εκείνοι είμαστε ίδιοι,όταν μας επιτρέπει ο εγωισμός μας να το δούμε ξεκάθαρα...μέχρι να συμβεί αυτό θα συνεχίσουμε να αναρωτιόμαστε αν είμαστε...γαμώ τα παιδιά ή μ.....ς
    ωραίο ποστ νεγκμάκι,σηκώνει όμως μεγάλη συζήτηση

    Αμαλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...αποτοραδιοφωνοτηςτριτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Κατερίνα

    Αχ, μωρέ Κατερίνα... Ωραία λόγια... Αλλά λόγια...

    Δεν έχω δει και πολλά πράγματα γύρω μου στην πράξη...

    Αλλά έστω και τα λίγα που έχω δει, με κάνουν να ελπίζω ότι μπορεί να γίνει κι έτσι...

    Πολλά φιλιά!!!


    @South of the river

    Όχι, μανάρι μου, δεν περιμένω απάντηση. Ο Μικρός Πρίγκηπας τά 'πε ωραία!

    Όσο για τη φράση που χρησιμοποίησες... Μπορεί να είναι κι έτσι... Αλλά καμιά φορά η παρεξήγηση αργεί να λυθεί επειδή κάποιος δεν μιλάει. Οπότε στα όσα έχουν ειπωθεί ως τώρα από εμένα και τους φίλους/επισκέπτες ως προβλήματα σχέσεων, ας προστεθεί κι αυτό: Μιλάμε, παιδιά, μιλάμε! Δεν αφήνουμε εκκρεμότητες να αιωρούνται!

    Για το "ας τα ζήσουμε αντί να τα αναλύουμε"... δεν γίνεται να συμφωνήσω περισσότερο. Κι είναι ένα από τα ελάχιστα πράγματα που ΔΕΝ καταλογίζω στον εαυτό μου (γιατί γενικώς τον βάζω κάτω και τον πατάω...). Εσύ μ' έχεις "ακούσει" παλιότερα να τα λέω και στου f το blog. ΒΟΥΡ ΣΤΟΝ ΠΑΤΣΑ!!!

    Φιλούμπες και το νού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά, όλοι μαζί γράφουμε σήμερα??? Όπως απαντούσα στην Κατερίνα, μου σκάει το σχόλιο του Πάνου. Με το που πατάω "δημοσίευση", μου σκάει της Αμαλίας... Τα μεγάλα πνεύματα...

    @ΚαρακουκλάραΑμαλίαΑποΤοΡαδιόφωνοΤηςΤρίτης

    Χαίρομαι που συμφωνούμε Αμαλία μου. Αν και δεν είχα καμία αμφιβολία ως προς αυτό, απ' όσες κουβέντες έχουμε κάνει ως τώρα!

    Η συζήτηση είναι όντως μεγάλη και δεν περιμένω να γίνει εδώ κάτι που θα δώσει απαντήσεις. Ήθελα μόνο να προβληματίσω...

    Φιλούμπες και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και στις δυο κατηγορίες ανήκουμε ταυτοχρόνως πιστεύω.. Έχει συμβεί σε όλους και να πληγωθούμε από μια σχέση και να πληγώσουμε εμείς (έστω και άθελα μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέρασα και είπα να σου αφήσω στο όμορφο post που έκανες ένα τραγούδι:
    Life Depends On Love-Bert Jansch
    Love is easy,if you try
    Love and be happy,do not cry
    Life Depends on love

    Take it easy,won't you try still love
    don't you want to capture sweet little love
    Life Depends on love

    Love a woman like a child
    growing up each day and growing wild
    Life Depends on love
    Θα τα ξαναπούμε...
    Κώστας 'The Fuzzy Snail'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @aggelika

    Καλώς την!!!

    Έτσι είναι... Το θέμα λοιπόν είναι τι κάνουμε γι' αυτό... Για να προστατεύουμε και τον εαυτό μας και αυτόν που αγαπάμε...


    @Fuzzy Snail

    Γειά σου ρε Σαλιγκαράκι μου με τα τραγούδια σου!!!

    Πάντα καταλυτικές οι "τραγουδιστικές" σου παρεμβάσεις!


    Γλυκές φιλούμπες και καλημέρες σ' όλα τα παιδάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΟ POST ΣΤΕΛΛΑΚΙ ΜΟΥ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΒΗΞΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑ!!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟΙ!!!
    Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ.
    ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ,ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ.
    ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ, ΟΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΟΣ ΕΝΗΛΙΚΑ.
    ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΚΟΡΜΙΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ...ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΚΥΛΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ...ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aurangel

    Κων/να μου πάντα έτσι συμβαίνει. Μην νιώθεις άσχημα! Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλιώς, το βλέπεις κι εσύ, το βλέπουν και όσοι το έχουν πάθει!

    Απλά αυτό το "πρέπει να είστε πολύ πολύ καλοί φίλοι για να συνεχιστεί η επαφή" το λέμε από φόβο, ότι δεν θα ξαναδούμε τον άλλον/άλλη ποτέ. Μια αυταπάτη είναι. Το ξέρουμε εκ των προτέρων όμως. Σαν να είναι προδιαγεγραμμένες οι πορείες...

    Έτσι είναι οι ανθρώπινες σχέσεις όμως. Και να σου πω ίσως είναι και καλύτερα. Απλά, λύνεται η παραξήγηση αργά ή γρήγορα, όπως έγραψα παραπάνω!

    Το νου σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @aurangel

    Κάτι που μου αρέσει σ' όλη αυτή τη διαδικασία των αναρτήσεων και των σχολίων, είναι να παρατηρώ που επικεντρώνεται ο καθένας. Στο συγκεκριμένο θέμα, παρατήρησα ότι κάποιοι - μεταξύ αυτών κι εσύ - μείνατε στο κομμάτι "φιλία που γίνεται σχέση".

    Επ' αυτού δεν έχω και τεράστια προσωπική εμπειρία, μόνο μία περίπτωση πριν χρόνια, όπως είπα παραπάνω και στον Κων/νο (οπότε δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με τα λεγόμενά σου, αφού προφανώς από προσωπική εμπειρία... "μου ρίχνεις"!) Γνωρίζω αρκετά από κοντινά πρόσωπα όμως, γι' αυτό χρησιμοποίησα αυτό το θέμα ως ένα απλό παράδειγμα για να υπογραμμίσω το κυρίως θέμα μου.

    Το τι κάνει κλικ στον καθένα, έχει να κάνει με το τι τον απασχολεί περισσότερο από αυτό που διαβάζει. Δίνει λοιπόν το δικό του στίγμα, κι έτσι το ευρύτερο θέμα παίρνει πολλές αποχρώσεις και διαστάσεις.

    Κι αυτό το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @south of the river
    πάνο μου δεν περίμενα την δική σου απάντηση στα λεγόμενά μου αλλά της Στέλλας.
    Εγώ μοιράστηκα την εμπειρία μου για τις σχέση έρωτα-φιλίας,μ'ένα παιδί τον jorge(γιατί μ'αρέσει να λέω τα πράγματα με τ'όνομά τους).
    Πες μας και τα δικά σου Πάνο αν θέλεις,γιατί δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε άγγιξε η εξομολόγηση μου τόσο πολύ…
    Από εδώ και εμπρός θα έχω πάντα τον νου μου για να μην την ξαναπατήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διαβασα το post, αλλα δεν προλαβαινω να διαβασω τους απο πανω.

    Υπηρξα και στην απεναντι οχθη, πληγωσα και πληγωθηκα ........και ποσο χαιρομαι γι' αυτο. Εμαθα να μην πληγωνω και να φυλασσομαι λιγακι.......καποιος ειχε πει ..."αν για μια βδομαδα λες στον εαυτο σου μονο αληθειες, ΜΑ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, δεν θα μπορεις να πεις ψεματα ουτε σε αλλον"....αυτο μας λειπει, η ειλικρινια μεσα μας!!!

    Θα επιστρεψω να διαβασω και τους προλαλησαντες γιατι εχουν παντα ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι σχέσεις (γενικά οι σχέσεις) περνάνε σήμερα κρίση λόγω έλλειψης πραγματικής "επικοινωνίας"..
    Παίζουν αρκετά πράγματα ρόλο και καταρχάς το ότι υπάρχει υποκρισία..

    Για κάποιους περίεργους λόγους (που τελικά δεν είναι και τόσο περίεργοι) οι άνθρωποι δείχνουν διαφορετικά από αυτό που είναι, προσποιούνται συνεχώς και υποκρίνονται και "μπαίνουν" στο τριπάκι του συναγωνισμού με τον περίγυρό τους. Ένας λόγος είναι η ανασφάλεια που διακατέχει το μυαλό τους.

    Είναι και ο (περισσότερο) ταχύς ρυθμός της ζωής που γεμίζει το μυαλό άγχος να τα προλάβει και να τα διεκπαιρεώσει όλα σε χρόνο dt και έτσι φτάνουμε στο αποτέλεσμα των σημερινών σχέσεων μεταξύ δύο ανθρώπων (δύο, για παράδειγμα) που θυμίζει τα "δώρα".
    Όλα τα δώρα, φαινομενικά και εξωτερικά, ίσως είναι πολύχρωμα και λάμπουν αλλά σε μερικά μόνο είναι η ουσία (..ή το περιεχόμενο, αν θες) επίσης πολύχρωμο..

    Πρέπει να γίνει κόσμος πιο γνήσιος. Περισσότερο "ο εαυτός του". Όταν κάποιος έχει κάποιον απέναντί του και δεν ξέρει με ποιον έχει να κάνει, αυτό είναι πρόβλημα..
    Και οι καθαρές σχέσεις βασίζονται στην ειλικρίνια. Μεγάλος παράγοντας!
    Ειλικρίνεια και ξεκάθαρες κουβέντες..
    Φαινομενικά μπορεί να φαίνεται πως χάνουμε (ανθρώπους ίσως) αλλά σίγουρα κερδίζουμε ένα κομμάτι του "άλλου μας μισού", του εαυτού μας.

    Το χειρότερο είναι όταν η υποκρισία και άλλα άσχημα μένουν μέσα μας, να δηλητηριάζουν την σκέψη μας και να καθορίζουν τον τρόπο που θα σκεφτόμαστε, πράττουμε ή/και επικοινωνούμε..

    Διότι (και δυστυχώς..),
    αν δεν σκεφτόμαστε όπως ζούμε, τότε θα ζούμε όπως σκεφτόμαστε.

    Λίγο άσχετο το comment αλλά αυθόρμητο.
    Όπως πάντα.
    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @aurangel
    @south of the river

    Εισπράττω περίεργα vibes ή μου φαίνεται; Επειδή κάτι τέτοιο ένιωσα από τα σχόλια κάποιων και στο αμέσως προηγούμενο post μου, αρχίζω να ανησυχώ ότι... σπέρνω τη διχόνοια!!! Τι πάθατε βρε παιδάκια???

    Στο προηγούμενο, επειδή ήταν άτομα άγνωστα μεταξύ τους προσπάθησα να μπω στη μέση και να κατευνάσω τα πνεύματα. Είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις μεταξύ αγνώστων. Με εσάς δεν θα μπω σ' αυτή τη διαδικασία. Αν έχω καταλάβει καλά, και όντως υπάρχει μια ψιλοπαρεξηγησούλα, φιλαράκια είστε, μιλάτε και το λύνετε όποτε θέλετε...

    (ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ "ΤΑ 'ΧΑΤΕ" ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ??? ΧΙ ΧΙ ΧΙ !!!)


    @Dee Dee

    Καλώς ήρθες Dee Dee!

    Πολύ σωστό κι αυτό... Όταν λέμε ψέματα τόσο συχνά στον ίδιο μας τον εαυτό, πόσο ειλικρινείς μπορούμε να είμαστε προς τους άλλους;

    Θα τα λέμε!


    @FuSmOKer

    Κι εσύ καλώς μας ήρθες!

    Καθόλου άσχετο το σχόλιό σου, αντιθέτως θα έλεγα. Το βρίσκω αρκετά εύστοχο και αληθινό. Αν μη τι άλλο, μπήκες στη διαδικασία να προσπαθήσεις να βρεις απαντήσεις, σε θέμα που οι περισσότεροι "σηκώνουν τα χέρια ψηλά".

    Το θέμα βέβαια είναι πολυδιάστατο και οι περισσότεροι έχουμε "πιάσει" από ένα κομμάτι του: Άλλος για συμβιβασμούς, άλλος για εγωισμό, άλλος για χημεία, άλλος για ανταγωνισμό, άλλος για ειλικρίνεια, άλλος για επικοινωνία... Και πιστεύω ότι βγαίνει ένα πολύ όμορφο κολλάζ...

    Ελπίζω να τα λέμε!


    @To All

    Σήμερα σας έστειλα φιλούμπες και καλημέρες;;; Όχι;;;; Ε, λοιπόν, σας στέλνω τώρα!!!!! Και σας ευχαριστώ πολύ όλους, που μου κάνετε την τιμή να μοιράζεστε μαζί μου τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας! Βγαίνουν πολύ όμορφα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κάποιος έπεσε στην αγκαλιά του γείτονά του γιατί εψαχνε να βρει τον εαυτό του και κάποιος γιατί ήθελε πραγματικά να τον αγκαλιάσει.
    Νίτσε ...(Γι αυτό ..ανθρωπινο δυστυχως ή ευτυχώς..όλα τα άλλα θέμα timing?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Aurangel
    Κων/να μου αν σε ενόχλησε που είπα μια γνώμη δεν θα ξανασυμβεί, παρά μόνο αν μου ζητηθεί. Θα προσέχω κι εγώ να μην την ξαναπατήσω...!!!

    Επίσης δεν θεωρώ ότι λέει κάποιος τα πράγματα με το όνομά τους επειδή λέει ένα όνομα! Κι εγώ με το όνομά τους τα είπα! Ούτε επειδή εσύ θέλησες να εκθέσεις ένα περιστατικό σου σημαίνει ότι πρέπει να το κάνουν όλοι και μόνο έτσι δικαιούνται να μιλάνε. Αλλά μάλλον κι αυτό κακώς το γράφω, δεν μου ζήτησε κανείς τη γνώμη μου επί του θέματος.

    @Negma
    Δεν ξέρω αν παρεξηγήθηκε η Κων/να Στέλλα μου. Πάντως αν το έκανε, το έκανε μόνη της. Δεν νομίζω να έγραψα κάτι προς παρεξήγηση. Αλλά όπως και νά'χει θα απευθύνομαι μόνο στον εκάστοτε host ή σε όποιον μου έχει απευθύνει τον λόγο! Τις καλησπέρες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Analyze is paralyze

    ΤΕΛΕΙΟ!!! Νομίζω ότι "δένει" άψογα με το post μου! Σ' ευχαριστώ!


    @ Τα παρεξηγιάρικα μωρά μου

    Καλέεεε!!! Για συνέλθετε! Τι 'ν' αυτά!?!

    Το θέμα είναι να καλυτερέψουμε τις σχέσεις μας με τα "ταίρια" μας, όχι να χαλάσουμε τις μεταξύ μας!!!

    Πάνο μου, φυσικά και θα σχολιάζεις ό,τι θες! Είμαι σίγουρη ότι δεν λες κάτι με κακή πρόθεση όταν παρεμβαίνεις.

    Κων/να μου, όντως "στράβωσες" ή μας φάνηκε και τσάμπα χαλιόμαστε? Κι αν όντως σε πείραξε κάτι από τα λεγόμενα του Πάνου (γιατί δεν πιστεύω ότι σε πείραξε απλώς το γεγονός πως σου απάντησε πριν σου απαντήσω εγώ!), όταν μιλήσετε, λύστε το μην μένει πίκρα στην καρδούλα σου! Κι αν δεν βρεις άκρη με τα λόγια, ρίξτου καμιά με το καμουτσίκι, πόνυ είναι δεν παθαίνει τίποτα!

    Άντε, κοιτάξτε να τα βρείτε, γιατί δεν θέλω άλλες στεναχώριες, ΟΚ? Τα φιλαράκια μου τα θέλω ενωμένα!!! (Για καθαρά εγωιστικά λόγους φυσικά... Τι σκατά support θα μου κάνετε άμα είστε έτσι; Άντε γιατί "η μέρα εκείνη δεν θ' αργήσει" (ξέρετε εσείς), για τέλος του μηνός είπε, οπότε σας θέλω δίπλα μου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @South of the River
    Mikro mou Pony, no offence of your own words.
    I love You very much!!!!
    will be friends forever!!!!

    @Negma
    Thanks baby!!!!you are so nice friend!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διαβασα αυτο που εγραψες παραπανω για τους συμβιβασμους....... κι εγω πιστευω οτι ειναι παγιδα αλλα μαλλον εννοουμε διαφορετικα πραγματα λεγοντας το :)

    Χρειαζεται να κανουμε συμβιβασμους διχως να χανουμε τον εαυτο μας ομως. Υπηρξαν καποιες γνωστες μου που στο ονομα του συμβιβασμου και της αγαπης ποδοπατηθηκαν. Ας σκεφτομαστε λιγακι οτι στα παντα υπαρχουν ορια, και θα κανω χιλιους συμβιβασμους αρκει μεσα απο αυτους να μη χασω την Κατερινα (εγω ειμαι αυτη :)).

    Να φανταστεις ακομα δε διαβασα ολα τα σχολια, θα κολλησω και σε αλλες λεξεις και θα με ξαναδεις :)

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Aurangel

    :) :) :)


    @dee dee

    Τότε ακριβώς το ίδιο εννοούσαμε λέγοντας "παγίδες"!!!

    Καλημέρα και περιμένω τη συνέχεια... Έχουν πέσει πολλά θέματα στο τραπέζι, όπως θα δεις, από τους φίλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ...ΚΑΙ Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ...

    ...ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ FRISKIES...

    ...ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΕΡΜ...

    ΚΛΑΨ.
    ΚΛΑΨ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @chryssa

    Don't κλαψ my dear!
    Όλα μπροστά μας είναι...

    ΕΥ-ΠΟ, ΕΥ-ΠΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή