"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2007

Άντε, και καλό μήνα...

Αναδημοσίευση από το in.gr:

Αρθρο της Εβδομάδας 1/10/2007

Μήπως είστε σε μια «δύσκολη» σχέση;
Δρ Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια

Πολλές φορές άνθρωποι κατά τα άλλα λογικοί, οργανωμένοι, επιτυχημένοι σε διάφορους τομείς βρίσκονται σε μια σχέση η οποία αποδεικνύεται «δύσκολη», κάτι το οποίο όμως είτε οι ίδιοι δε βλέπουν, είτε δε θέλουν να παραδεχτούν. Και θα πρέπει να πούμε ότι η γραμμή που διαχωρίζει τη δύσκολη από την προβληματική σχέση είναι πολύ λεπτή.

Οι λόγοι για τους οποίους μια σχέση είναι δύσκολη ποικίλουν: κάποιοι από αυτούς είναι αντικειμενικοί (όταν π.χ. το ζευγάρι ζει σε διαφορετικές πόλεις ή χώρες ή υπάρχουν πρακτικά προβλήματα), αλλά τις περισσότερες φορές πρόκειται για λιγότερο χειροπιαστούς λόγους που σχετίζονται με υποκειμενικούς παράγοντες.

Υπάρχουν κοινά θέματα στις «δύσκολες» σχέσεις: όταν ένας άνθρωπος πιστεύει ότι από το να είναι μόνος του στη ζωή καλύτερα να έχει έναν οποιονδήποτε, ακόμα και ακατάλληλο σύντροφο, όταν το ένα από τα δύο άτομα «αγαπάει» πολύ, έτσι που πνίγει τον/τη σύντροφό του, όταν η σχέση προχωράει τόσο γρήγορα που τα μέλη της δε προλαβαίνουν να γνωριστούν και να ακολουθήσουν με το ρυθμό τους, όταν διαψεύδονται οι προσδοκίες του ενός μέσα στη σχέση.

Αλλά δύσκολες είναι και οι σχέσεις όταν άντρες ή γυναίκες αισθάνονται παγιδευμένοι, ότι η σχέση δεν οδηγεί πουθενά, ότι υπάρχει συναισθηματική εξάρτηση, όταν υπάρχει ψυχική ή σωματική βία, όταν το άτομο νιώθει ανήμπορο να κάνει τις απαραίτητες δραστικές αλλαγές στο συναισθηματικό τομέα για να βελτιώσει τη ζωή του.

Γιατί οι άνθρωποι παραμένουν σε «δύσκολες» σχέσεις;

Ο νούμερο ένα λόγος για τον οποίο αποφασίζει να μείνει κάποιος σε μία δύσκολη σχέση είναι γιατί δε συνειδητοποιεί τη φύση της σχέσης του! Έτσι, ενώ μπορεί κάποιος να είναι σε μια «δύσκολη» σχέση, για διάφορους λόγους το αρνείται, δε θέλει να το αναγνωρίσει, ή επιθυμεί τόσο πολύ να αλλάξουν τα πράγματα, που διαρκώς δίνει μια ακόμα ευκαιρία (η οποία βέβαια κάθε φορά διαψεύδεται).

Ο φόβος της μοναξιάς, της κοινωνικής κατακραυγής και του στίγματος, του «τι θα πουν οι γονείς, οι συγγενείς, οι φίλοι» είναι από τους συχνότερους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι μένουν στις λάθος σχέσεις. Αλλοτε πάλι επιλέγει να μείνει κανείς σε μια δύσκολη σχέση επειδή αυτό είναι βολικό, επειδή φοβάται το άγνωστο, ή επειδή έχει την ανασφάλεια της επόμενης μέρας.

Ανθρωποι οι οποίοι δεν έχουν αυτοπεποίθηση και πιστεύουν ότι δεν αξίζουν τίποτα παραμένουν στις λάθος σχέσεις γιατί θεωρούν ότι κανείς άλλος δεν θα τους κοιτάξει. Αλλά υπάρχουν και τα άτομα τα οποία έζησαν συναισθηματικά δύσκολα παιδικά χρόνια και δεν έχουν μέσα τους σχηματίσει το αρχέτυπο, το καλούπι μιας υγιούς, αληθινής σχέσης.

Αν λοιπόν κανείς ανησυχεί ότι κάτι δεν πάει καλά στη σχέση του, αλλά δυσκολεύεται να το εκφράσει με λόγια, καλό θα είναι να ανατρέξει στην παρακάτω λίστα προκειμένου να διαπιστώσει εάν κάποια από αυτές τις δηλώσεις περιγράφουν αυτό που βιώνει και αισθάνεται.

Τα σημάδια που δείχνουν ότι βρίσκεστε σε μια «δύσκολη» σχέση:

Στον τομέα της επικοινωνίας:

Ξέρετε πως όσο ασήμαντη ή αθώα είναι μια διαφωνία με τον/τη σύντροφό σας, θα πάρει τεράστιες διαστάσεις και θα καταλήξει σε καυγά

Θα θέλατε να πείτε κάτι, αλλά όταν το ξεστομίζετε, ακόμα και αν είναι ένα καλοπροαίρετο σχόλιο ή κριτική, η κατάληξη είναι δραματική, οπότε προτιμάτε τη σιωπή

Ότι και να πείτε ο/η σύντροφός σας το παρερμηνεύει και το διαστρευλώνει

Αισθάνεστε ότι θέλετε να ουρλιάξετε και να βρείτε το δίκιο σας

Όταν ο/η σύντροφός σας πρεσβεύει ότι η σιωπή είναι χρυσός
Ενώ παράλληλα θεωρεί πως ό,τι και να πείτε είστε επιθετικός

Στον τομέα του εσωτερικού σας κόσμου:

Δεν τολμάτε να εκφράσετε τα όνειρα, τις επιθυμίες, τις φιλοδοξίες σας

Αισθάνεστε ότι ο/η σύντροφός σας σας υποτιμά

Αισθάνεστε ότι κάτι κάνετε λάθος

Έχετε χάσει τη χαρά της ζωής, αλλά ελπίζετε ότι ο/η σύντροφός σας θα σας τη ξαναδώσει σύντομα

Φοβάστε τον χωρισμό ή το διαζύγιο, αλλά παράλληλα το επιθυμείτε

Όταν βλέπετε ευτυχισμένα ζευγάρια αναρωτιέστε τι σκοτεινά μυστικά κρύβουν

Αισθάνεστε εξουθένωση ή ότι έχετε στραγγίξει στην προσπάθειά σας να αγαπάτε τον/τη σύντροφό σας με τον τρόπο που επιθυμεί

Αισθάνεστε ότι η ζωή σας είναι συνδεδεμένη με ένα «συναισθηματικό πιράνχας», αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο νιώθετε ανίκανος/η να απομακρυνθείτε

Στον τομέα της συμπεριφοράς:

Διαρκώς μαλώνετε για το κάθε τι

Τα πάντα είναι σύνθετα: η ζήλεια, οι εντάσεις και το παρελθόν του καθενός γίνονται αντικείμενα καυγάδων για το παραμικρό

Ανέχεστε συμπεριφορές από τον/τη σύντροφό σας τις οποίες δε δέχεστε από κανέναν άλλο

Αισθάνεστε παγιδευμένοι στη σχέση

Ο/η σύντροφός σας δε χάνει ευκαιρία να σας πει ότι κάνετε λάθος και ότι είστε βλάκας

Το να παραδεχτείτε ένα σφάλμα είναι σαν να υπογράφετε την καταδίκη σας

Ο/η σύντροφός σας σας κατηγορεί ότι είστε άπιστος/η, ότι σχεδιάζετε να τον εγκαταλείψετε και βλέπει κάτι κακό και στην πιο απλή δραστηριότητά σας

Μήπως στα ζητήματα της καρδιάς πρέπει να αποφασίζει το κεφάλι;

Δυστυχώς, μια «δύσκολη» σχέση συντηρείται από δύο άτομα, όπως και για να υπάρξει κακοποίηση (σωματική, λεκτική ή συναισθηματική) χρειάζονται δύο άτομα. Αυτό σημαίνει ότι θύτης και θύμα έχουν ευθύνη.

Αν είστε σε μια δύσκολη σχέση και αισθάνεστε ότι είστε το θύμα, θα πρέπει να βάλετε έναν τέλος στην κατάσταση αυτή, όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται. Ακόμα και αν είστε σε κίνδυνο, υπάρχουν τρόποι να βρεθείτε στην ασφάλεια.

Αν η σχέση σας δε σας καλύπτει, αν αισθάνεστε παγιδευμένοι και ότι δεν υπάρχει βελτίωση παρά τις ευκαιρίες που έχετε δώσει ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας: υπάρχουν και άλλα πράγματα σημαντικότερα από έναν γάμο ή μία σχέση, όπως η αξιοπρέπεια, ο αυτοσεβασμός, η ηρεμία, η αρμονία, η γαλήνη, η ελευθερία.

Αν ο/η σύντροφός σας σας λέει ότι σας αγαπάει αλλά παρόλα αυτά δεν εντοπίζετε κανένα από τα χαρακτηριστικά της αγάπης και ζείτε μέσα σε φόβο και κίνδυνο, κάντε οτιδήποτε χρειάζεται για να εξασφαλίσετε την σωματική και ψυχική σας ακεραιότητα.

Δώστε στον εαυτό σας τον όρκο της ωριμότητας

«Είμαι ένα άτομο που έχει ένα παρελθόν που θα πρέπει κανείς να το σεβαστεί, έχω ένα παρόν να το ευχαριστηθώ και ένα μέλλον να χτίσω.

Είμαι απολύτως ικανός/ή να ζήσω τη ζωή μου γεμάτα, με τον τρόπο που επιθυμώ. Δε χρειάζομαι έναν άντρα ή μία γυναίκα για να με κάνει να νιώσω ότι είμαι κάποιος, αλλά μια σωστή και αμοιβαία σχέση θα πλουτίσει τη ζωή μου.

Δεν θα εμπλακώ ξανά σε άρρωστες σχέσεις. Δε θα δημιουργήσω γνωριμίες, φιλίες ή ερωτικές σχέσεις με άτομα που δε με σέβονται και δε με εκτιμούν.

Επιζητώ ειλικρίνεια, αποδοχή, σεβασμό και εμπιστοσύνη στις σχέσεις μου. Θα οδηγήσω τη ζωή μου στη σωστή κατεύθυνση και θα επενδύσω μόνο σε υγιείς σχέσεις.

Ακόμα και αν βρω εμπόδια μπροστά μου δε θα λυγίσω και θα αντλήσω από τις δυνάμεις μου για να τα ξεπεράσω».

19 σχόλια:

  1. Καλά τα λέει η γιατρός ...αντε καλή πράξη σε όλους¨.
    Η διάγνωση είναι πάντα η μισή λυση.(κάπου το ξανάγραψα τωρα τελευταία αυτο):-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "a" από kookoorookoo...

    "Ακόμα και αν βρω εμπόδια μπροστά μου δε θα λυγίσω και θα αντλήσω από τις δυνάμεις μου για να τα ξεπεράσω."

    Πολύ ωραίο κείμενο το post σου Negma.

    Κράτησα αυτό το απόσπασμα για να παραθέσω και τη δική μου άποψη-μαρτυρία για τις ανθρώπινες σχέσεις.

    Κάποτε...παλιά...είχα πολλές εμπειρίες πάνω σε αυτές, οι ευχάριστες εμπειρίες με γέμιζαν και οι δυσάρεστες άδειαζαν λίγο λίγο το δοχείο της αντοχής μου. Παρόλα αυτά πάντα θεωρούσα ότι το μοναδικό σημαντικό πράγμα στη ζωή είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και το διατυμπάνιζα κιόλας.

    Όταν κάποια στιγμή βρέθηκα μέσα σε μια άσχημη σχέση και την ευθύνη, όσο αυτή διήρκησε, την έχω εγώ...έχασα κάπου τον εαυτό μου και τον έθαψα χωρίς να του αξίζει κάτι τέτοιο. Έπαψα να έχω την ίδια καλή άποψη για τις σχέσεις και φοβόμουν τοοοοσο πολύ!!!Δεν ήθελα να μου φέρει η ζωή και πάλι κάτι σοβαρό στο κατώφλι μου.

    Μέχρι που πήρα τα χαμπάρια μου...θέλησα να ζήσω τη ζωή μου όπως είχα μάθει πάντα να τη ζω και αν η ζωή μου φέρει και πάλι κάτι σοβαρό στο κατώφλι θα είμαι εδώ για να το αντιμετωπίσω.

    Με λίγα λόγια...το δοχείο της αντοχής μου το οποίο εγώ θεωρούσα μισοάδειο, γέμισε full μόνο και μόνο από μια κακή εμπειρία που είχα!!!

    ...λες και δεν είχα άλλες,αυτή όμως είχε αυτό το κάτι ...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη νυχτα αστερι....
    ατι ξερει η γιατρος...

    εμεις ισως λιγο περισσοτερα....

    καλη σου νυχτα αστερι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Στελλα!

    που το βρήκες αυτό; την ώρα που λίγο πολύ το χρειαζόμουνα;

    "δύσκολη" σχέση! αλήθεια; υπάρχουν και "εύκολες" σχέσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @analyse in paralyse

    Αυτό το "από τη θεωρία στην πράξη"... !!!

    (κι εγώ επαναλαμβάνομαι, το έχω ξαναπεί αυτό σε παλαιότερο post)


    @"a"

    Κάθε σχέση, από την καλύτερη μέχρι τη χειρότερη, έχει να μας δώσει το "κατιτίς" της!

    Το θέμα είναι να το πάρουμε και να το αξιοποιήσουμε.

    Φιλιά κι από μένα


    @Μαρίνα Γ

    Κι η γιατρός τα ξέρει, κι εμείς τα ξέρουμε... Τι κάνουμε είναι το θέμα... Γι' αυτό θεωρώ καλό να τα βλέπουμε και γραμμένα μπροστά μας καμιά φορά. Δες παρακάτω τι θα πω του Κων/νου, και θα καταλάβεις περισσότερα...

    Πολλά πολλά φιλάκια!!!


    @Κωνσταντίνος Π

    Άμα σου πω πως το βρήκα...

    Το πως είμαι τον τελευταίο καιρό, μην το πιάσουμε, είναι προφανές για κάποιον που παρακολουθεί τα post μου... Πολλές φορές σε τέτοιες καταστάσεις ακούς πολλές φωνές και μπερδεύεσαι. Οικογένεια, φίλοι, γνωστοί, ο άμεσα ενδιαφερόμενος... Χάνεις κάπου το άκουσμα της δικής φωνής... Μεσ' την απελπισία σου, αναζητείς ένα σημάδι, κάτι, μια βοήθεια χωρίς να ξέρεις καν από που τη ζητάς, απλά σηκώνεις τα χέρια...

    Μπήκα, λοιπόν, από τη δουλειά στο in.gr για να βρω κάτι άσχετο, κάτι που αφορούσε τη δουλειά μου, και λόγω βιασύνης κάτι πάτησα κατά λάθος, κάποιο link προφανώς, και... ΤΣΟΥΠ!!! Κοίτα που με έβγαλε!!!

    Θα μου πεις, από εκεί περίμενες να τ' ακούσεις ή πρώτη φορά τ' ακούς? Όχι, δεν είναι αυτό. Και τα έχω ακούσει και τα έχω πει σε άλλους, και τα ξέρω και τα κατέχω... Απλά, κάποιες φορές από εκεί που είμαστε βυθισμένοι, χρειάζεται να τα "δούμε κολλημένα στα μούτρα μας" για να πάρουμε μπρος...

    Φοβερή σύμπτωση??? Χαίρομαι που σού 'κατσε καλά και σένα!!!

    Φιλάκια!!!

    Υ.Γ. Efkoles sheseis????? Ego den katalaveni afto glossa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέλλα μου
    τελικά έχουν δίκιο που λέν ότι οι μεγαλύτερες ανακαλύψεις γίνονται βάση τυχαίων συμβάντων.
    και ό,τι μας ενδιαφέρει μερικές φορές μας βρίσκει μόνο του.

    έχω καταλάβει ότι δεν είσαι στα καλύτερά σου και εσύ και εύχομαι να περάσει γρήγορα αυτή η φάση.
    πάντως έχεις δίκιο ότι μερικές φορές χρειάζεται να δούμε πράγματα κολλημένα στα μούτρα μας για να ξυπνήσουμε. κι ας μη θέλουμε να ξυπνήσουμε...

    πάντως προσωπικά δε μου χρησίμευσε το κείμενο άμεσα. ξέρω κάποια όμως που θα της χρησιμεύσει και εμμέσως θα μου χρησιμεύσει κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μην
    αναβάλεις
    την
    χαρά
    σου.


    αυτό μεταφράζω
    αυτό μόνο πιστεύω
    πολύ μικρή η ζωή
    και ταυτόχρονα πολύ μακριά
    για να χάνουμε τα ωραία.

    φιλιά καληνύχτας
    και όπως πολύ σωστά είπε ο κωνσταντίνος μου
    "υπάρχουν και εύκολες σχέσεις"?

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΝΝΝΝΝ!!!

    ΤΩΡΑ!

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ!!!

    ΤΩΩΩΩΡΑ!!! ΤΩΡΑ ΘΑ Τ'ΑΚΟΥΣΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!

    ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΤΟ POST... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ!
    ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ

    ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟ...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΕΛΛΟΝΙ...

    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτι μου λέει ότι όποιος μπει εδώ μέσα και διαβάσει όλα αυτά τα σοφά, θα πάρει τα βουνά και θα έρθει να σε βρει! Θα σε αναγκάσει να τον ψυχαναλύσεις (δωρεάν εννοείται) και θα τραβήξει τον ώμο σου για να κλάψει πάνω του!

    Χάθηκα, γλυκιά μου, αλλά θα σου εξηγήσω κάποια στιγμή και θα καταλάβεις... Άσε που ψήνομαι τρελά να αλλάξω "ρούχα" στη σελίδα μου!

    Αύριο που έχω ρεπό θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω... Μάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya

    Αχ, Μάγια μου νά 'ξερες... Μόνο νά 'ξερες...

    Σοφά αυτά που λες, αυτά που μου λένε οι περισσότεροι φίλοι από 'δω, αυτά που κι εγώ προσπαθώ να εφαρμόσω...

    Είναι όμως τόσοι που προσπαθούν για το αντίθετο... Σκληρό το μέτωπο, ισχυρές οι δυνάμεις των αντιπάλων...

    Γι' αυτό όσοι με γνωρίζουν και προσωπικά και ξέρουν τι περνάω, έχουν φτάσει πια να λένε μόνο "καλή δύναμη" ή "καλό κουράγιο"...

    Βάλσαμο τα λόγια όλων σας, και των πιο "μέσα" και των λίγο "παραέξω", γιατί με γεμίζουν, με ατσαλώνουν...

    Νά 'στε όλοι καλά!


    @Chryssa

    Τελικά μια σύμπτωση, κοίτα σε πόσα άτομα "έκατσε" καλά!

    Μεσ' τις "εύκολες σχέσεις" είμαστε όλοι... Καλά πάμε...

    Φιλόνια, σε σένα αντί για τις συνήθεις φιλούμπες μου!!!


    @mutant_boy

    Πάντα έχω αποθέματα δύναμης για τα φιλαράκια μου! Ο ώμος διαθέσιμος 24 ώρες το 24ώρο!Κι όχι απλώς δωρεάν, κερνάμε κιόλας, από καφέ, μέχρι παστίτσιο, αναλόγως την ώρα και την ανάγκη!

    Ελπίζω κουκλί μου να έχεις χαθεί για καλό. Άμα είναι έτσι, ελπίζω να κάνω μαύρα μάτια να σε δω!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να καταθέσω κι εγώ
    έτσι σεμνά και ταπεινά
    μιάν άποψη;

    όταν αγαπάς πολύ,
    μένεις.

    καλή βδομάδα
    Stella matutina :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ quartier libre
    Μία φορά έφτασα στα όρια του εξευτελισμού, στα πρόθυρα της ατέρμονης εσωτερικής μου καταρράκωσης κι αυτό γιατί επέμενα να "μένω" με έναν άνθρωπο που όσο κι αν τον αγαπούσα, με πλήγωνε ανεπανόρθωτα...

    Λυπάμαι, αλλά πρέπει να φεύγεις...

    @negma
    Και ναι... Ήταν για καλό! Ανανεώθηκα! Πολύ σύντομα θα κανονίσουμε να πάμε να παίξουμε! Πού αλλού...; Μα φυσικά στον παιδότοπο!!! Ζήτω ο Αδάμ κι η μάνα του που μας γυρνάνε λίγο πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @quartier libre
    @κοκκινο πιπερι

    Σ' αυτά τα θέματα δεν υπάρχει μία συνταγή. Άλλος μένει, άλλος φεύγει... Ο καθένας ζυγίζει και αποφασίζει πιο είναι το δικό του το όριο...

    Μακάρι να έχουμε πάντα τη "φώτιση" να παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις, αυτές που θα μας πάνε κάπου καλύτερα...

    Πολλά πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ δεν νομίζω
    να ενόχλησα ποτέ κανέναν
    να φορτώθηκα σε κανέναν
    να επιβάρυνα κανέναν
    παρ' εκτός τον εαυτό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ quartier libre
    Νομιζω οτι παρεξηγησες τα λεγομενα των Negma και Κοκκινο Πιπερι...
    Καθε αλλο, παρα οτι ενοχλησες/φορτωθηκες/επιβαρυνες καποιον, ειπαν...
    Το μονο που ειπαν, ειναι αν τα εκανες ολα αυτα στον εαυτο σου, στο ονομα της αγαπης, μηπως πρεπει να το σκεφτεις λιγο καλυτερα, να το ζυγισεις λιγο παραπανω πριν παρεις την αποφαση, να μεινεις η να φυγεις...
    Αν καταλαβα λαθος, ας το πουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ευχαριστώ για την έγνοια.
    επιτρέψτε μου, ν' αποχωρήσω απ' τη συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαναράκια μου...

    Είναι προφανές ότι ο καθένας μας όταν μιλάει για τέτοιο θέμα, όσο γενικά κι αν προσπαθεί να τοποθετηθεί, έχει κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό του. Μια προσωπική/ιδιαίτερη/μοναδική ιστορία...

    Είναι αδύνατον να μιλάμε για σχέσεις και μην μας "βγαίνει" κάτι με το οποίο είμαστε ποτισμένοι. Κι είναι αδύνατον ο συνομιλητής μας να γνωρίζει την ιστορία μας. Εξάλλου, κι αυτός ποτισμένος με την αντίστοιχη δική του είναι.

    Κάπου εκεί είναι που μπορεί να γίνουν μικροπαρεξηγησούλες...

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι βρίσκεστε εδώ, γράφετε με όλη την καλή και φιλική σας διάθεση. Αυτό μην το αμφισβητήσετε στιγμή, γιατί με το που θα πέσει ποτέ στην αντίληψή μου ότι κάποιος πάει να "την πει" σε κάποιον που έρχεται στο "σπίτι" μου να ανοίξει την ψυχούλα του, θα με βρει μπροστά του!

    Όλοι εσείς που αποτελείτε την μπλογκο-παρέα μου είστε ευπρόσδεκτοι και ασφαλείς να μοιράζεστε ό,τι θέλετε με εμένα ή μεταξύ σας. Ξέρω ότι θα υπάρχει - όπως πάντα ως τώρα - αλληλοσεβασμός και διακριτικότητα, και σας ευχαριστώ όλους γι' αυτό.

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νέγκμα μου χαίρομαι πολύ που, μέσα από μια σχέση που μετράει πια δεκαεφτά χρόνια αναγνωρίζω θετικές πτυχές σε μέρη της ανάρτησης σου, ή αντίθετες από τις αρνητικές. Εμείς βρεθήκαμε μαζί σε αρκετά νεαρή ηλικία, μεγαλώσαμε μαζί ανακαλύψαμε τα μυστικά μιας υγειούς σχέσης πάλι μαζί, γιατί είχαμε κοινούς στόχους κοινές συμπάθειες κι αντιπάθειες, κοινές στάσεις ζωής εν γένει.
    Αντιθέσεις δε θα μπορούσαν να λείψουν, αλλά ταυτόχρονα νιώθαμε να επιλέγουμε πότε θέλουμε να μαστε μαζί και πότε ο καθένας ήθελε να χει το δικό του χρόνο. Και πάνω απ’ όλα εξακολουθήσαμε να θέλουμε να είμαστε μαζί, από αγάπη ή έρωτα αν θες, ανάλογα πως το καταλαβαίνει ο καθένας…

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Γιάννης Φιλιππίδης

    Κι εγώ χαίρομαι πολύ, Γιάννη μου! Χαίρομαι να ακούω και να βλέπω ότι υπάρχει και αυτό. Χαίρομαι που μας το λες εδώ. Για όσους από εμάς προς το παρόν μία τέτοια σχέση ακούγεται σαν όνειρο απατηλό, μία τέτοια δήλωση είναι παράλληλα ένα ελπιδοφόρο μήνυμα.

    @Προς όλους

    Ακούτε τον Γιάννη; Ακούτε τον κάθε "Γιάννη"; Μην σας πείσει κανείς ότι οι όμορφες, υγιείς σχέσεις υπάρχουν μόνο στα Άρλεκιν και στις σαπουνόπερες... Κάπου εκεί έξω υπάρχει ένας άνθρωπος με τον οποίο μπορείτε να μοιραστείτε ζωή και ψυχή. Μη συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή