"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2007

29/10/1972


This? Last year!

Η αλήθεια είναι ότι μεγάλωσα κάπως...
Απ' ότι προσπαθούν να με πείσουν όλοι οι άλλοι τουλάχιστον...

Εγώ έχω τις αμφιβολίες μου...
Καλώς ή κακώς, έχω την εντύπωση ότι δεν θα μεγαλώσω ποτέ!
Που να σκάσουν!!!

21 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά κάνεις καλή μου
    Πάρα πολύ καλά
    Α! και Χρόνια Πολλά (γεννέθλια άν κατάλαβα καλά...)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις κανει φωτοσοπ την φωτο????

    Χρονια πολλάααα Σκορπίνα μου, τα χιλιάσεις! Πόσα θα μας πεις ή μπα? χεχε! :)

    Αστους να λένε, ξέρεις εσυ... φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλα Στελλιτσα μου...
    Πολλα πολλα... χιλιαδες... απειρα...
    Και καλα... προπαντων καλα... ομορφα... υπεροχα...
    Σημαδιακα τα γενεθλια σου αυτα ε ?
    Μεγαλες αλλαγες στη ζωη σου...
    Ευχαριστες και πολυποθητες αλλαγες...
    Και μην ανησυχεις...
    Απο καποια ηλικια και μετα μονο εξωτερικα μεγαλωνουμε...

    Μμμμμααακιααα !!!
    Πολλα πολλα πολλα...
    και τρελλα...
    και αγαπησιαρικα...
    και σβουριχτα !!!

    P.S. 1: Προς στιγμην ανησυχησα, οτι δεν προλαβα... Αλλα μετα ειδα οτι το προηγουμενο σχολιο ειναι απο τις 28... Οποτε το δικο μου μετραει ως πρωτο για τις 29, που ειναι τα γενεθλια σου... χε χε...
    P.S. 2: Ωραιο το ασμα... Ωραια εκτελεση... Μονο απο την Baez το ειχα ακουσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτουουου...
    Ειδες για να μην ειμαι λακωνικος ?
    Την πατησα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια καλά και όμορφα κι ευτυχισμένα και ηλιόλουστα και με τραγούδια άγνωστα και με εικόνες μαγικές.
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλα πολλα και καλα κουκλιτσα!!!!

    Μια ερωτηση.....γιατι να μη μεγαλωσεις;;;;; Θα βαρεθεις να εισαι μικρη!!!!

    Σου ευχομαι υπεροχα 35, να ειναι η πιο ευτυχισμενη χρονια της χωης σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @bluesmartoulis

    Καλά κατάλαβες! Γενέθλια!

    Όσο για το "καλά κάνεις", ξέρεις ποια είναι η πλάκα; Δεν το κάνω επίτηδες, δεν το προσπαθώ... Είναι η φύση μου, η ιδιοσυγκρασία μου. Δεν είναι πάντα καλό, αλλά... σ' όποιον αρέσουμε!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!

    Φιλιά και σε σένα!!!!!!!!!!!


    @φάβα

    Μια απλή αφαίρεση είναι κούκλα μου, φάτσα μόστρα το έχω βάλει το "'72" στον τίτλο!!! Ποτέ μου δεν τα κρύβω κι ούτε πρόκειται!!! Σκάνε χειρότερα οι οχτροί μας όταν ξέρουν πόσο είσαι και βλέπουν πόσο δείχνεις!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!

    Σ΄ευχαριστώ κούκλα μου και σε φιλώ!!!


    @dazed & confused

    Όντως, Γιώργο μου... Ορόσημο, θα έλεγα!!!

    Σ' ευχαριστώ για όλα!!!! (Ξέρεις εσύ...)

    Υ.Γ. Είναι μαζί με τη Μερσέντες Σόσα.


    @f

    Σ΄ευχαριστώ πολύ f μου!!! Κι εσύ να είσαι καλά και να σου έρθουν όλα όπως τα θες (μια που κι εσύ σε περίοδο αλλαγών είσαι...)!!!


    @Dee Dee

    Πολλά πολλά ευχαριστώ και φιλιά και σε σένα, ζουζούνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανταποδίδω τις ευχές που μου έκανες πριν από λίγες μέρες............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΛΕΓΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΚΟΛΑΣΗ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ

    νομίζω σου ταιριάζει το τραγουδάκι
    καλά κάνεις και δεν μεγαλώνεις και λογαριασμό μην δίνεις σε κανέναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!!!!!!!!!
    TΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ POST!ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΚΑΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΙΠΛΗ ΚΑΙ ΕΝΤΙΧΟΙΣΜΕΝΗ!!!
    ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μικρός Πρίγκηπας

    Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και για το δώρο σου. Αν και με εξέπληξες!!! Κρίνοντας από τα τραγούδια που προτιμούσες από αυτά που ανέβαζα κατά καιρούς, μόνο κάτι τέτοιο δεν θα περίμενα από εσένα! Πάντως στο ότι μου θύμησε τα μαθητικά χρόνια, έπεσες σίγουρα μέσα! Πως να μην έπεφτες άλλωστε; Συνομήλικοι δεν είμαστε?!?!? Υπέροχη η ιδέα σου, και μου έδωσε μεγάλη χαρά, γιατί δεν είχα ξαναπάρει διαδικτυακό δώρο σε γενέθλια ή γιορτή ως τώρα!!!

    Πολλά φιλιά!!!!


    @artou

    Πολύ εύστοχο!!!!!

    Πολλά ευχαριστώ και φιλιά και σε σένα!!!!!!


    @aurangel

    Είσαι απίστευτη ρε μπουμπού...

    Γιατί ξέρω ότι το νιώθεις και το εννοείς αυτό που λες... Και δεν ξέρω πολλούς που να είναι έτσι...

    Εγώ θέλω να χτυπάει και στων δυο μας τις πόρτες, να μην ξεχάσει καμμία!!!

    Όσο για το διπλή... άσε να χαρώ πρώτα λίγο τη μοναξιά μου! Τόσο καιρό την περίμενα! Μόνο για κάτι Ε-Ξ-Α-Ι-Ρ-Ε-Τ-Ι-Κ-Ο θα θυσίαζα μέρος της (εξ ολοκλήρου, ποτέ ξανά!) και κάτι τέτοιο μου φαίνεται απίθανο... Αλλά πάλι... που ξέρεις; Ποτέ μη λες ποτέ! (Γιατί όποτε το έχω πει, μετά το έχω κάνει γαργάρα...)

    Άπειρες φιλούμπες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σημείωση:

    Επειδή μου το ρωτήσατε κι αυτό...

    ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΠΑΙΔΑΚΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χ ρ ο ν ι α π ο λ λ α !!!!!!!!!!!!!!!

    τώρα μπήκα και το είδα!!!!δεν λες τίποτα ρε γαμότο. να προλάβουμε το κατιτις μας...
    αχ πρεπει να σκεφτώ κάτι...

    αυτή η χρονιά, ορόσημο στελλίτσα μου. σου εύχομαι νάσαι πάντα δυνατή και πολύχρωμη! ελπίζω να πιείς στην υγειά σου και να χαίρεσαι αυτά τα γενέθλια που σηματοδοτούν μια νέα αρχή. όλα θα πάνε καλά - μαλλον πολύ καλύτερα - και μην σε νοιάζει όσο είσαι ακέραιη! ό,τι ποθείς νάρθει καταπάνω σου με φόρα να το ζήσεις!!!

    μια μεγάλη αγκαλιά κι αφήνω λίγα αστέρια εδώ να λάμπουν μαζί σου απόψε.

    νάσαι καλά ό,τι κι αν κάνεις απόψε.
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. negma μου...

    χρόνια σου πολλά με πολλές πολλές ευχάριστες εκπλήξεις!!

    μην σε προβληματίζει καθόλου...
    εγώ πιστεύω ότι πάντα παιδιά μένουμε...
    και σου μιλάει κάποια που τα τελευταία 2 χρόνια επιμένει να σβήνει 17 κεράκια!!! (και πάλι χαριστικώς, αν μπορούσα ακόμα λιγότερα θα βαζα!!!)

    καλώς σε βρήκα λοιπόν ...
    θα τα λέμε τώρα πια....
    είσαι προσκαλεσμένη μου εννοείται στο νεραιδόσπιτό μου!!

    φιλάκια γλυκά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maya

    Χα χα χα!! Τι να πω, βρε, να γυρνάω στα blog σας και να λέω "περάστε από το δικό μου να μου ευχηθείτε";;;

    Υπέροχες οι ευχές σου, ό,τι πρέπει! Απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί, φιλενάδα!

    Χίλια ευχαριστώ κι άλλα τόσα φιλιά!!!


    @Κυβέλη Δραγούμη

    Καλώς ήρθες στο σπιτικό μου!

    Σε γιορτή έπεσες, θα σ' αγαπάει η πεθερά σου! (Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντως, δεν το πολυέχω με αυτά...)

    Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου! Την πρόσκληση την αποδέχτηκα με χαρά και έχω ήδη "πεταχτεί" στο νεραϊδόσπιτό σου. Όμορφο... Θα σού 'ρχομαι, όποτε μπορώ.

    Φιλούμπες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!

    :-(

    χρόνια πολλά, καθυστερημένα Στέλλα μου!
    Αισθάνομαι χάλια τώρα!
    Πάντοτε ήμουν εκείνος που θύμιζε σε όλους στην παρέα τα γενέθλια των υπολοίπων! και τώρα τα ξεχνάω...

    Ου γαρ έρχεται μόνον του...

    Χρόνια πολλά γλυκιά μου, χρόνια καλά και ευτυχισμένα πάντοτε!
    πολλά φιλιά (και εκκλήσεις συγχώρεσης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Κωνσταντίνος Π

    Εσύ απαράδεκτος, αγορίνα μου?!?!

    Που να τό 'ξερες, για να το θυμηθείς;

    Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, όπως και νά 'χει, είσαι πολύ γλυκούλης!

    Σου δίνω απλόχερα μόνο τα φιλιά μου, γιατί για συγχώρεση... στον παπά της ενορίας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ήρθα κι εγώ
    γαμώ την καθυστέρησή μου γαμώ
    (δις... για πιο "εφετζίδικο" χα χα χα)

    στελλίνα,

    κάθε στιγμούλα σου

    * να ναι φωτισμένη σαν τα κεράκια που ξέρω πως λατρεύεις (όταν συναντηθούμε θα σου χαρίσω ένα δικό μου καρδούλα μου με όλη μου την αγάπη)
    * να ναι ευλογημένη με όσες ευλογίες μπορείς (ή και όχι) να ονειρευτείς
    * να ναι γεμάτη χαρά & δημιουργία

    είμαι απ' αυτούς που πιστεύουν πως η στιγμή περνά & χάνεται γι' αυτό προτρέπω πάντα (& δη δυνατά για να τ' ακούω κι εγώ η κουφή!!!) να ζούμε την κάθε στιγμή μας όσο πιο έντονα γίνεται....

    σκορπιουδάκι μου,
    γι' αυτό ταιριάζουμε σε πολλά,
    (όμοιος ομοίω που λένε)
    σε καλαταλαβαίνω χωρίς καν να σε γνωρίζω, σε οσμίζομαι, σε σκανάρω & νοιώθω πως σε ξέρω αρκετά καλά... ξέρω με βεβαιότητα ότι θα ταιριάζαμε...
    το κείμενο σου για την Φλέρυ το διάβασα όντας στο Μόναχο & με συγκίνησες αφάνταστα πολύ καρδούλα μου...
    το ξέρω πως μ' έχεις κιόλας συγχωρήσει που ήρθα να σου αφήσω ευχούλες καθυστερημένες (το έμαθα κατά λάθος), αλλά ολότελα αληθινές...

    εύχομαι ν' αξιωθούμε να αγκαλιαστούμε κι από κοντά (& γρήγορα μάλιστα)

    σε φιλώ γλυκά γλυκά ως τότε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Mωβ

    Πιάνω πρώτο πρώτο το "Στελλίνα"... Το λατρεύω όταν με λένε έτσι, το κάνουν άνθρωποι που με γνωρίζουν από παιδάκι και μ' αγαπούν. Έλιωσα, μόνο που το είδα... είχα χρόνια...

    Τώρα για τα υπόλοιπα λόγια σου... τι να πρωτοπώ... Αυτό που μου συμβαίνει με σένα και τη Μάγια, και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα... Σαν να γνωριζόμαστε - και μάλιστα προσωπικά - από χρόνια νιώθω. Είμαστε τόσο ίδιες, σε τόσα πράγματα...

    Και γενικά μέσα από τα blog έχω "γνωρίσει" πολύ αξιόλογα άτομα. Με αφορμή και μια συζήτηση που έχουμε πιάσει στης Dee Dee περί διαφορετικότητας και μοναξιάς, το μόνο που έχω να πω, είναι ότι εδώ μέσα, νιώθω σαν να βρήκα κι άλλους απ' τον "πλανήτη" μου! Γιατί σαν από άλλο πλανήτη ένιωθα, πολλές φορές. Αλλά τελικά είμαστε πολλοί, και χαίρομαι πολύ γι' αυτό!

    Όποτε ακούω πλέον αυτές τις συζητήσεις, περί του πόσο το διαδίκτυο αποξενώνει, αποβλακώνει ή άλλα τέτοια, απλά χαμογελάω...

    Ξέρεις με πόσους που είναι Αθήνα έχουμε γνωριστεί και προσωπικά, και βγαίνουμε, και μαζευόμαστε στο σπίτι του ενός ή του άλλου, μαγειρεύουμε, τρώμε, παίζουμε επιτραπέζια... Μιλάμε με τις ώρες στο τηλέφωνο γι' αυτά που μας απασχολούν, στηρίζουμε ο ένας τον άλλον... Άνθρωποι που ούτως ή άλλως είχαμε τους κύκλους μας ή τις οικογένειές μας, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για τους "καλούς", έτσι δεν είναι;

    Άρα κι εγώ εύχομαι ν' αξιωθούμε να αγκαλιαστούμε κι από κοντά, μ' όλη μου την καρδιά!!! Όποτε είναι να κατέβεις Αθήνα, στείλε μέιλ κοπελάρα μου, ναί???

    Φιλούμπες μαβιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου,

    έβαλα στο google την ημερομηνία της γέννησης μου, 29/10/1972 και βρήκα το blog σου.

    Σειρούλα να είσαι καλά

    Νίκος Τετράδης
    tetradis@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Νίκος Τετράδης

    Ε, αυτό κι αν είναι!!!!!!!

    Πολύ το χάρηκα που μου το είπες, έχουν πλάκα αυτά. Να μη χαθείς, να τα λέμε, ναι;

    Χάζεψες καθόλου "τριγύρω"; Βρήκες κοινά μεταξύ μας;

    Εγώ πάντως μάνι-μάνι ένα θετικό, στο βρήκα: Προφανώς το συγκεκριμένο post το διάβασες προσεκτικά, γιατί με αποκάλεσες "Σειρούλα" (όπως θά 'θελα) κι όχι "Παλιοσειρά" (όπως θά 'πρεπε)!!!!!!!!!!!

    Κι εσύ νά 'σαι καλά εύχομαι, Νίκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή