"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2007

Πέτα με ψηλά

Με αφορμή αυτό:

http://xnoudi.blogspot.com/2007/09/blog-post_21.html#comments


και στη συνέχεια κάποιες κουβέντες που ανταλλάξαμε με τον anthrakoryxo στο προηγούμενο post μου:

anthrakoryxos said...
Η μαγική Τάνια.
Ξεκινάμε μόνοι μας τελειώνουμε μόνοι.
Με μικρά διαλλείματα ψευδαισθήσεων, ότι η σκέψη το βλέμμα, η ψυχή, που δύο έχουν, μπορούν να ταυτιστούν και να πορευθούν για πάντα μαζί..

@anthrakoryxos
Συμφωνώ μ' αυτήν την άποψη. Ξέρεις με τι διαφωνώ; Με το να αφήνουμε αυτήν ακριβώς την επίγνωση να ορίζει τη διάρκεια αυτών των διαλλειμάτων. Πολλοί πέφτουν σ' αυτήν την παγίδα... Κι είναι κρίμα... Ας αφήνουμε το διαλλειματάκι να πάει όπου και για όσο θέλει...


με αφορμή όλα τα παραπάνω λοιπόν, αφιερώνω αυτό το τραγφύδι που λάτρεψα σε μια δύσκολη στιγμή, σ' αυτούς που ο φόβος της προδιαγεγραμμένης κατάληξης, δεν τους αφήνει να απολαύσουν το διάλλειμα... Για όσο...

8 σχόλια:

  1. πόσα χρόνια πιά, μόνοι;
    πόσα;!
    με to πλήθος γύρω...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @quartier libre

    Καλημέρα φιλενάδα!

    Αυτό με την μοναχικότητα και τη μοναξιά είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα, με το οποίο καταπιανόμαστε πολύ συχνά στα φιλικά blogs. Το βλέπω ότι απασχολεί πολλούς.

    Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον anthrakoryxo, αλλά γνωρίζω παράλληλα ότι αποτελούμε μια κατηγορία όσοι σκεφτόμαστε έτσι. Είναι πολλοί αυτοί που διαφωνούν και χαίρομαι γι' αυτούς. Μακάρι να μην αλλάξουν ποτέ άποψη. Οι υπόλοιποι πάντως... έτσι θα πορευόμαστε... Εγώ θυμάμαι τον εαυτό μου από πάρα πολύ μικρή να νιώθει έτσι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να έχω γράψει κάτι παρόμοιο ως πρόλογο έκθεσης σε μία από τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου και είχε γίνει ολόκληρο θέμα από τη φιλόλογο! "Είναι πολύ θετικό να γράφει ένα παιδί στην ηλικία σου έτσι, αλλά με ανησυχεί που σκέφτεσαι έτσι"!

    Πάντως εξαιρετικά σημαντική (για μένα πάντα) είναι και η παράμετρος που έθεσα σχετικά με τα "διαλλείματα", γι' αυτό και "πήρα" τις κουβέντες μας από το προηγούμενο post και έφτιαξα ένα νέο post, βασισμένο σε αυτό το θέμα.

    Πραγματικά θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να πουν τη γνώμη τους όσο περισσότεροι γίνεται. Πέραν του γενικότερου ενδιαφέροντος, είναι κάτι που με απασχολεί πολύ και προσωπικά τελευταίως. Και επειδή έχω την τύχη να "με επισκέπτονται" εξαιρετικά ενδιαφέροντα άτομα εδώ, περιμένω - σχεδόν με αγωνία - τις απόψεις τους.

    Σ' ευχαριστώ που έκανες την αρχή!

    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στελλάκι μου?
    δεν θέλω να σκέφτομαι τις στιγμές που μοιραζόμαστε σαν διάλλειμμα. πάντα κουβαλάμε την μοναξιά μας ακόμη και όταν είμαστε με κάποιον. αλλά είναι ΚΆΠΟΙΕΣ στιγμές μαγικές που η ένωση δύο ανθρώπων είναι τόσο δυνατή που κρύβεται για λίγο η μοναξιά, σαν να αφήνει λίγο χώρο ...απο σεβασμό στην στιγμή. και δεν εννοώ στο σεξ απαραίτητα, ούτε καν μόνο ερωτικά. η μοναξιά κοιμάται λίγο ακόμη και όταν δύο φίλοι σταθούν στο σωστό σημείο μαζί για λίγο.

    είχα και γω κάνει παλαιότερη ανάρτηση για την μοναξιά. αν θέλεις...λεγόταν solitude and loneliness.

    υγ.με το imeem τι έκανες? εγώ παλεύω το gcast. τόχεις. θα ερθω με ερωτήσεις μια μέρα!

    σε φιλώ πολυ΄γλυκά
    καληνύχτα σου φιλενάδα μου
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέλλα negma ομορφη...
    "ολα χαθηκανε..μα μας εμαθαν τα ονερα" Στέλλα

    κι η φωνη,,,,αυτη η αγαπημενη τα μεταλλάσει όλα....σε ομορφια

    φιλι σου ακουμπω (Αστερι) μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @maya

    Καλημέρα κούκλα μου!

    Γι' αυτές τις μαγικές στιγμές μιλάω κι εγώ. Ίσως δεν συμφωνείς με την ονομασία "διάλλειμα" αλλά νομίζω πως για το ίδιο πράγμα λέμε. Σ΄ αυτές θα ήθελα να αφήνονται περισσότερο οι άνθρωποι. Να τις απολαμβάνουν και να τις αφήνουν να απλωθούν στο χρονοχώρο όσο τους αξίζει. Να μην τις "πετσοκόβουν" πριν την ώρα τους ή να τις "μαυρίζουν" επειδή εκ των πραγμάτων κάποια στιγμή θα παρέλθουν... Αυτό...

    Γλυκιές καλημέρες και γλυκά φιλιά!!!

    Υ.Γ. Θα μπω σε λίγο και σε σένα να δω αν μου έχεις αφήσει οδηγίες και μετά θα το ξαναπαλέψω με το imeem. Για το gcast, ό,τι θες, εδώ είμαι.


    @Μαρίνα Γ

    Μαρίνα μου γλυκιά,

    Τονωτικές ενέσεις πάντα τα λόγια σου! Μες στην γλύκα και την τρυφερότητα...

    Με λες Αστέρι, αλλά είσαι κι εσύ ένα. Ένα πράσινο...

    Φιλιά σου στέλνω κι εγώ,
    Μαρίνα πράσινό μου αστέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φιλιά χρωματιστά ήρθα να αφήσω...

    χχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τις πιο όμορφες εξομολογήσεις που μου έχουν κάνει άγνωστοι άνθρωποι, φίλοι περίεργοι, που δεν συναντηθήκαμε ποτέ ως τώρα και που τόσα ξέρουν για μένα κι άλλα τόσα ξέρω γι'αυτούς.
    Ευγνώμων.

    Φιλια (τονίζεται όπου αγαπά ο παραλήπτης) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Maya

    Και πολύ καλά έκανες! Είδος πρώτης ανάγκης άφησες!

    Συγχώρα με που τα δικά μου είναι μωβ...

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    @Χνούδι

    Ο παραλήπτης είναι πλεονέκτης...

    Θα βάλει και στο γιώτα, θα βάλει και στο άλφα...

    Τη φιλία μου και τα φιλιά μου και σε σένα "περίεργη φιλενάδα"!!!

    Υ.Γ. Είχα τη χαρά να δημιουργήσω πολλούς "περίεργους φίλους" από τότε που μπήκα σ' αυτό το χώρο. Ο πρώτος όμως, όπως σε όλους τους χώρους και τις συνθήκες, θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή