"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2007

Είμαστε μόνοι (αλλά είμαστε μαζί ... ;)


Την πόρτα κλείσε την ψυχή
Και το παράθυρο
Δεν θέλω βήματα ανθρώπων
Πια ν' ακούγονται

Είμαστε μόνοι μας
Είμαστε μόνοι
Κι ό,τι θυμόμαστε σκληρά
Θα μας πληγώνει
Είμαστε μόνοι μας
Μας τόσο μόνοι
Σε έναν κόσμο σαν κι εμάς
Μοναχικό

Όλα χαθήκανε
μας έμειναν τα όνειρα
Και τίποτα άλλο δεν υπάρχει
Απ' την αγάπη μας

Είμαστε μόνοι μας
Είμαστε μόνοι
Σ' αυτόν τον κόσμο π' αργοσβήνει
Και τελειώνει
Είμαστε μόνοι μας
Μα τόσο μόνοι
Την μοναξιά μας να μετράμε στον καιρό

Κράτα το χέρι μου
Και δώς μου
Ένα χαμόγελο
Δεν έχω τίποτα καλύτερο
Για αύριο

Είμαστε μόνοι μας
Είμαστε μόνοι
Μα το τραγούδι μας εδώ
Δεν τελειώνει

Κι αν τό 'χει η μοίρα μας
Να μας ματώνει
Είμαστε μόνοι
Αλλά είμαστε μαζί

Τάνια Τσανακλίδου/Γιάννης Σπανός/Λάκης Τεάζης


Λατρεμένη μου...

Όταν είμαι έτσι,
πάντα στην αγκαλιά σου
έρχομαι να κουρνιάσω...

19 σχόλια:

  1. (Αστερι) μου


    στη ιδια αγκαλια κουρνιαζουμε στα δυσκολα.....

    μα ξερεις κατι;
    τιποτα τυχαια δεν γίνετα....


    φιλι σου στελνω....πιαστο κι οπου θελεις τοποθετησε το (μπορεις και να το πεταξεις)...


    το μουσικο κουτι....νανουρισμα χρονους 4 και κατι....για μενα

    εγω....40 πια χρονων και κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μαρίνα Γ
    Αχ βρε Μαρινάκι...
    Μπήκες αμέσως μόλις το ανέβασα και δεν έχει προλάβει να μπει από δίπλα και το κομμάτι! Ξέρεις πόση ώρα παλεύω μ' αυτό το ρημάδι;;;
    Μ' έχει πιάσει πείσμα τρελό τώρα, δεν θα κοιμηθώ αν δεν ανεβάσω και το κομμάτι!!! Ξαναπέρνα αύριο αν σου έλλειψε η φωνή της λατρεμένης μας!

    Νανουριστά γλυκά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκειά αγκαλιά :) Καληνύχτα όμορφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα χα...
    Negma-κι μου γλυκο...
    Οπως ακριβως το λεγαμε...
    Τελικα ανεβηκε τρεις φορες...
    Ηθελε λιγη παραπανω υπομονη...
    Αλλα ειναι πιο ευκολο τωρα που θα σβησεις...

    Μμμμμακια !!!
    Πολλα πολλα πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στέλλα μου,
    μια υπέροχη φωνή, γλυκιά μουσική και καταπληκτικοί στίχοι...
    ό,τι χρειάζεται κάθε μας πρωινό

    καλή σου μέρα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμη και κάτι από άλλο ανέκδοτο σαν κι εμένα την αγαπούν την Τσανακλίδου...
    Όμορφο το τραγούδι
    καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @φάβα

    Είδες; Ξέρω 'γω που πάω και κουρνιάζω... Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτή την αγκαλιά!

    Καληνύχτα, κούκλα μου!


    @d&c

    Ναι, με την υπομονή... δεν τό 'χω...

    Μια που μπήκες, μπας και μπήκες στον κόπο να την ακούσεις; Όχι ότι προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη...


    Φιλούμπες!!!


    @Κων/νος Π

    Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι! Ξέρεις πόσοι, αυτά που λες, τα θεωρούν "ό,τι χρειάζεται για να κόψεις τις φλέβες σου";!

    Ονόματα δεν λέμε, σπίτια δεν καίμε, αλλά... ζουν ανάμεσά μας... πολύ κοντά μας... 2-3 blog παραπέρα!


    @f

    Ορίστε ο "από αλλού", αλλά... ανοιχτόμυαλος! Όχι σαν μερικούς - μερικούς... (ναι, σε σας τους ίδιους που λέω και παραπάνω, αναφέρομαι!).

    Νά 'σαι καλά, f μου, αυτό ακριβώς χρειάζομαι. Δύναμη. Και όλοι σας μου δίνετε απλόχερα. Πολλή.

    Τις γνωστές, απαράλλαχτες φιλούμπες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με τύλιξαν απαλά τα λόγια & η μουσική

    ήρθα να "κουρνιάσω" κι εγώ...

    κάντε μου λίγο χώρο...

    μ α ζ ί ναι μ α ζ ί

    μωβ (αναγνωριστικά) φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mAuVe

    Αυτή η αγκαλιά είναι απέραντη...
    Χώρος άπλετος, έλα να κουρνιάσεις ελεύθερα...

    Μωβ καληνύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στελλίτσα μου...φωνή δουλεμένη να φέρνει εικόνες στον ήχο και χρώματα στην ψυχή και η τσανακλίδου. όμορφο είναι. κατάλαβα και αυτά που δεν είπες...
    σε φιλώ καλημέρα καλή μου
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Maya
    Εσύ, δε θα καταλάβαινες...

    Φιλούμπες και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου αρέσει η Τσανακλίδου. Έχει κάτι μαγικό αυτή η γυναίκα!!

    Πολύ ωραίο το μωβ blog σου!!!Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η μαγική Τάνια.
    Ξεκινάμε μόνοι μας τελειώνουμε μόνοι.
    Με μικρά διαλλείματα ψευδαισθήσεων, ότι η σκέψη το βλέμμα, η ψυχή, που δύο έχουν, μπορούν να ταυτιστούν και να πορευθούν για πάντα μαζί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεμένη η Τάνια. Μεγάλωσα μαζί της. Ένιωσα, ερωτεύτηκα χάρηκα πόνεσα, ωρίμασα με τον πιο όμορφο τρόπο. Και κάθε τόσο ζωντανά, κοντά της.

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @aggelika
    Καλώς ήρθες στο μωβ μου...
    Φιλιά και σε σένα!

    @anthrakoryxos
    Συμφωνών μ' αυτήν την άποψη. Ξέρεις με τι διαφωνώ; Με το να αφήνουμε αυτήν ακριβώς την επίγνωση να ορίζει τη διάρκεια αυτών των διαλλειμάτων. Πολλοί πέφτουν σ' αυτήν την παγίδα... Κι είναι κρίμα... Ας αφήνουμε το διαλλειματάκι να πάει όπου και για όσο θέλει...

    @Γιάννης Φιλιππίδης
    Όχι απλώς τυχερός... Ευλογημένος...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλημέρα :))
    Σιγά μην είμαστε μόνοι!
    Αν ήμουν μόνη, τώρα θα ήμουν αραχτή και θα χάζευα πχ το serpico.
    Αντ' αυτού, κάνω τρία διαφορετικά φαγητά, γλυκό κι η αλήθεια είναι πως πολυ το γουστάρω.
    φιλάκια Κυριακάτικα :)))

    υγ
    και μη μου πει κανείς για το ποσο μόνος νιώθει στο πληθος,ε; :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μαριλένα
    Καλώς ήρθες κι από δω!

    Όχι, καλή μου, δεν θα στο πούμε...
    Γιατί να στο χαλάσουμε...

    Πάντα έτσι νά 'σαι!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΝ.
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ, ΚΑΠΩΣ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕΙ......
    ΤΙ?ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ.ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

    "ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Aurangel
    Ούτε εσένα θα στο χαλάσω... Μ' αρέσει που κάποιοι σκέφτονται και νιώθουν έτσι.

    Εγώ πάλι... είμαι με τον anthrakoryxo!!!

    (Πάντα με τη μικρή πινελιά που προσέθεσα απαντώντας του...! Κάπως έτσι προέκυψε και το επόμενο post άλλωστε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή