"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2007

Όνειρο ήτανε...




Μέναμε σε 4 σπίτια. Για άγνωστο λόγο. Επίσης για άγνωστο λόγο ήμασταν μαζί. Ως τι, θέλω να πω. Απλά ήμασταν. Σε 4 σπίτια.

Όλα κυλούσαν κάπως παράξενα. Ούτε καλά ούτε άσχημα. Εσύ μόνο ήσουν λίγο στεναχωρημένος. Ήσουν... κάπως. Αλλά εγώ σε ακολουθούσα κι έμενα μαζί σου. Και στα 4 σπίτια. Χωρίς να ρωτάω, πως και γιατί. Όμως δεν ήξερα τι ήθελες από μένα. Τι ήθελες για να λάμψει λίγο το συννεφιασμένο πρόσωπό σου. Κι απλά σ’ ακολουθούσα. Με βήματα προσεκτικά. Φοβόμουν μη σε «συννεφιάσω» περισσότερο ή με σε χάσω εντελώς, φαίνεται...

Και η απάντηση μού ήρθε κάπως αναπάντεχα. Τη βρήκα τυχαία δημοσιευμένη ως κείμενο του μήνα, στη στήλη περιοδικού ευρείας κυκλοφορίας, που ψάρευε «λαυράκια» από το διαδίκτυο.

Έλεγες περίπου αυτά, αλλά όχι ακριβώς έτσι. Θυμάμαι πάντως ότι ήταν τόσο ποιητικό... Είχε εισπράξει απίστευτα θετικά σχόλια, το διάβαζαν όλοι κι έλιωναν... Μεταφέρω (στο περίπου):

Ότι κι αν είπα, ότι κι αν έκανα, ότι κι αν κατάλαβα ή κατάλαβες
Δεν πρέπει να μου στερείς Το Φιλί σου
Μη μου το κάνεις αυτό...

...

Δεν φαντάζεσαι πόσο το θέλω
Το περιμένω
Μου ανήκει
Το δικαιούμαι
Το ονειρεύομαι
Το λαχταρώ

...

Γι’ αυτό Το Φιλί αναπνέω, υπάρχω, ζω ακόμη
...


Κάπως έτσι, αλλά... μπα... δεν τα καταφέρνω. Αυτό που έγραφες εσύ ήταν ένα αριστούργημα που είχε συνεπάρει τους πάντες. Κι εμένα με μάγεψε. Λειτούργησε σαν ξόρκι. Το μόνο που ήθελα από εκείνη τη στιγμή και μετά ήταν να σε φιλήσω... Όσο τίποτα το ήθελα...

Αλλά μετά είχα άλλα εμπόδια. Ήξερα πια τι θέλεις, ήξερα ότι το θέλω κι εγώ. Αλλά όλο κάτι μας εμπόδιζε. Και στα 4 σπίτια. Κι είναι που κι εσύ δεν ήξερες ότι ξέρω τι θέλεις... να βοηθήσεις λίγο να ξεπεραστούν τα εμπόδια... Στο φύλαγα για έκπληξη. Δεν ήθελα να σου το αποκαλύψω και ύστερα να βρω την ευκαιρία να το κάνω. Ήθελα να σε πετύχω κάπου ξαφνικά και να σου δώσω Το Φιλί. Και όλα να φτιάξουν ως δια μαγείας.

Δεν ξέρω την συνέχεια αυτής της ιστορίας. Πριν ολοκληρωθεί, επέστρεψα σ’ αυτήν τη διάσταση.

Ξέρω μόνο ότι είσαι κάπου και περιμένεις Το Φιλί...

19 σχόλια:

  1. Ποτέ του ένα όνειρο δεν περιλάμβανε τόσο το νόημα των 5 αισθήσεων.
    Κάθε φορά που το διαβάζω νιώθω σαν να ήμουνα και εγώ εκεί.
    Το μόνο που μπορώ να πώ ότι αρμόζει στην σημερινή μέρα που κατά τους Mayas έχει να κάνει με την νύχτα, τα όνειρα, την διαίσθηση. την αφθονία.
    Δεν ήξερα ότι την φέρνει ένα φιλί.
    Ένα χελιδόνι πάνω στα χείλη.
    Ας έρθει λοιπόν αυτή η Άνοιξη για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου αστερόνι τρελό,

    Μου άρεσε πολύ η ιστορία με το φιλί... ΄
    Έχει ενθουσιασμό. Και πιστεύω και στη χημεία του φιλιού όσο τίποτα.

    Κλαπ-κλαπ.

    Φιλία

    Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @aurangel @chryssa
    ِΑααααααχ! Αχ, ρε κοριτσάρες μου!
    Πολύ γλυκά τα λόγια σας, αλλά...
    Όνειρο ήτανε, και πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι στίχοι από το τραγούδι που ακούγεται:

    ΚΥΜΑ ΤΟ ΚΥΜΑ

    Ελαφρώνει το σώμα
    ο ύπνος ο αμέριμνος
    Και κοχύλια γεμίζει
    τώρα η έρημος

    Απροσδόκητα μπήκες
    στη σχισμή των ονείρων μου
    Και του αγγέλου το σώμα
    κουλουριάζεται γύρω μου

    Κύμα το κύμα
    η πέτρα λιώνει
    του ονείρου η αύρα
    μας ενώνει

    Τρεμοπαίζει η σιωπή
    πριν χαθεί η σελήνη
    Και του αγγέλου τα δάκρυα
    ανεμώνες και κρίνοι

    Το παράδοξο θαύμα
    την ψυχή δυναμώνει
    ένα όνειρο απλά
    πως μπορεί και μας σώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, κούκλα...

    Αυτός είναι εκεί και περιμένει... Εσύ θα ήθελες να αλλάξεις έστω και για λίγο -ναι, πάλι...- διάσταση και να το γευτείς; Να το νιώσεις; Να ζήσεις μέσα΄από αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @mutant_boy
    Ουουου!!! Και για πολύ μπορώ να σου πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα Στέλλα

    ταξιδεύοντας σε πολλές διαστάσεις, σε κάθε αίσθηση, σε ονειρικά τοπία. "του ονείρου η αύρα μας ενώνει".
    κι ένα φιλί, ένα φιλί γλυκό, τρυφερό, πάντοτε μας ταξιδεύει. συχνά είναι ικανό να μας εξηγήσει γιατί ο κόσμος είναι ένα όμορφο ταξίδι, ένα ταξίδι που αξίζει να ζεις.

    φιλί καλημέρας και χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι να λέμε τώρα;

    "τα φιλιά,
    που η λαχτάρα μου, τα άγιασε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανέμορφο κείμενο...

    "απροσδόκητα μπήκες στη σκισμή των ονείρων μου" να ξερες τι μου θυμίζεις...

    καμιά φορά τα ταξιδιάρικα φιλιά με τα μάτια κλειστά είναι σαν ένας οργασμός μεγάλης διάρκειας

    κι εγώ φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκστατική!
    Και απ΄το κείμενο κι απ΄το τραγούδι....
    Εκστατική γιατί γνωρίζω καλά τι "γεννάει" η προσδοκία για ένα φιλί....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απ τα κουμπακια αναμεσα ο ερωτας τρυπωνει καλη μου..ομορφο ονειρο,περιεργο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τετοια όμορφα όνειρα κλεινοντας τα μάτια να βλεπεις εύχομαι....
    σου εύχομαι....
    και στην διασταση που τ΄όνειρο χανεται....να αργησεις να βρεθεις και το φιλι να δώσεις και διαρκεια να εχει Στελλα (αστερι)


    για τις ευχες σου...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!

    φιλι..... ευχαριστώ και γνωριμιάς σου στελνω

    φιλι................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στελλάκι μου...
    "το φιλί" το είχα δεχθεί πρόσφατα αφιέρωση. ονειρεμένες στιγμές...
    έμεινα όταν άνοιξα το blog σου.
    το τραγούδι το αγαπώ πολύ.
    έντονα ένιωσα διαβάζοντας τούτο το κείμενο. μ'αρέσει όπως γράφεις και που με αγγίζεις έτσι.
    καλά ταξίδια να κάνουμε φιλενάδα
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους!


    @Κωνσταντίνος Π
    Ο απαραίτητος σύντροφος για κάθε ταξίδι...
    Κι αν δεν υπάρχει Το Φιλί, ευτυχώς υπάρχουν μικρά γλυκά φιλικά φιλάκια σαν αυτό που μου στέλνεις, που μας κρατούν το χέρι στη διάρκεια του ταξιδιού

    @quartier libre
    Ας είν' ωστόσο, τι ωφελεί
    Γυρεύω πάντα το φιλί
    Στερνό φιλί, πρώτο φιλί
    Και με λαχτάρα πόση

    @mAuVe
    Μη σου πω και καλύτερα...
    Βάζω και το δικό σου φιλί στη βαλίτσα...

    @bluesmartoulis
    Μμμμ... Εσύ που ξέρεις τι "γεννάει" αυτή η προσδοκία, κατάλαβες ότι για να "την βγάλω" στο ταξίδι που λέει ο Κων/νος Π, θα χρειαστώ στη βαλίτσα, μπόλικα φιλάκια απο τα άλλα, και μου τά' στειλες άφθονα!

    @katerina
    Και όμορφο και περίεργο... όπως τα λες... Αλλά μιλώντας για όνειρα, δεν μπορώ να μη θυμηθώ τη μητέρα μιας πολύ αγαπημένης φίλης, που μας άκουγε από πιτσιρίκες να λέμε "είδα αυτό" ή "είδα εκείνο" και ερχόταν πάντα να μας πει "Καλό κι ευλογημένο νά 'ναι"...

    @Μαρίνα Γ
    Τι υπέροχες ευχές! Ελπίζω να ήταν ανοιχτοί οι ουρανοί την ώρα που τις εξέφραζες! Όπως και την ώρα που σου έστελνα εγώ τις δικές μου για τα γενέθλιά σου! Μπαίνουν και τα δικά σου φιλάκια στη βαλίτσα...

    @Maya
    Κοπελίτσα μου, μακάρι να έχεις πάντα τέτοιες στιγμές...
    Όσο για τα ταξίδια... Κάτσε και μέτρα τι φιλιά μάζεψα και έβαλα στη βαλίτσα μόνο από τούτο το post (μαζί με τα δικά σου!) και θα καταλάβεις γιατί δεν με σκιάζει ο δρόμος... Και που θα πάει... Θά 'ρθει και Το Φιλί...


    Τα πιο γλυκά κι αγαπησιάρικα φιλιά μου στις βαλίτσες όλων σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι και εδώ...και μαζί και μια παρέα αγαπημένη που αρχίζω και την μαθαινω και μ' αρεσει όλο και πιο πολύ :) Σου δίνω και εγω ενα γλυκο φιλί για την βαλίτσα σου και ευχομαι να έρθει και αυτο που λησμονάς περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που είναι και εδώ...και μαζί και μια παρέα αγαπημένη που αρχίζω και την μαθαινω και μ' αρεσει όλο και πιο πολύ :) Σου δίνω και εγω ενα γλυκο φιλί για την βαλίτσα σου και ευχομαι να έρθει και αυτο που λησμονάς περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου "αστερι"...
    φιλι ν΄ακουμπησω περασα
    κι ευχη ονειρου φιλι...


    φιλι....ευχης όμορφου δειλινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανάμεσα στις πέντε διαστάσεις που πλημμυρίζουν από λέξεις, πάντα θα υπάρχουν τα κενά ανάμεσα από τα λόγια για να μας θυμίζουν την ύπαρξη της αληθινής έλξης, της στιγμιαίας αλλά διαρκούς μαγείας…

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @φάβα με κρεμμύδι
    Για να δούμε, θά 'ρθει;

    Πάντως μετά τη δική σου ευχή, έχω περισσότερες πιθανότητες. Απ' ότι είδα με "τ' άστρα" έχεις καλές σχέσεις! Μπορεί εσένα να σ' ακούσουν...

    Καλώς μου ήρθες!!!


    @Μαρίνα Γ
    Να περνάς, γλυκιά μου... Είναι τόσο όμορφο πάντα το πέρασμά σου!

    Φιλιά. Πολλά πολλά πολλά ...


    @Γιάννης Φιλιππίδης
    Καλώς ήρθες κι εσύ Γιάννη!

    Σε διαβάζω καιρό και χαίρομαι πολύ που σε "γνωρίζω"!

    Πόσο θά 'θελα να έχει διαβάσει κάποιος αυτό που μου γράφεις... Δεν θα μπορούσα να του τα έχω πει εγώ καλύτερα...

    Αν και δεν ξέρω αν έχει πια σημασία...

    Φιλί κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή