"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Σάββατο, 25 Αυγούστου 2007

Η θάλασσα μέσα μου



Πού κρύβεται η αλήθεια;

Υπάρχει μία αλήθεια;

Είναι άλλη για τον καθένα;

Είναι πάνω από μία, έστω και για έναν;

Ποιό κομμάτι μας μάς οδηγεί στη μία αλήθεια και ποιό στην άλλη;

Πώς ξέρουμε ποια είναι η αληθινή αλήθεια;

Ποιό κομμάτι πρέπει να εμπιστευόμαστε και να ακολουθούμε;

Πόσο και ποιό ρόλο παίζει η επιρροή των γύρω;

Πόσο και ποιό ρόλο παίζει το παρελθόν, οι εμπειρίες, οι αποφάσεις που-οδήγησαν-σε-δύσκολους-δρόμους-και-γι’αυτό-τις-θεωρούμε-λανθασμένες,
αλλά πάλι δεν είμαστε και σίγουροι, γιατί ποτέ δεν θα μάθουμε αν ο άλλος δρόμος θα ήταν ευκολότερος ή δυσκολότερος από αυτόν που βαδίσαμε παίρνοντας την Χ ή την Ψ απόφαση;

Όταν δεν ξέρουμε αν ήταν στα σίγουρα λανθασμένη η απόφαση,
τι μάθημα να πάρουμε από το πάθημα;

Πώς να εμπιστευτείς την κρίση σου όταν αυτή δεν είναι μόνο μία;

Ένστικτο – Διαίσθηση – Φόβος – Ευσεβής πόθος – Προβολή:
Άγνωστες λέξεις.

Πώς ξέρουμε πότε προστατεύουμε τον εαυτό μας
και πότε τον εμποδίζουμε να ζήσει;

17 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κομματι που παιζει το αγαπω πιο πολυ απο οτι το original των eurythmics. κι ας λενε οτι το "χαλαει" ο Μανσον στο τελος.

    -----

    οι ερωτησεις σου ρητορικες.
    δε μπορω να σου δωσω απαντηση καμια.
    καλημερα, καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας αφήνουμε τον εαυτό μας ελεύθερο να ζήσει, θα βρει κάποτε τον τρόπο να αυτοπροστατευτεί. Εγώ ακόμα δεν τα έχω καταφέρει...


    ΥΓ: ΄@alicia
    ποιος λέει ότι το "χαλάει" ο manson? από τα αγαπημένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @alicia
    Καλημέρα, καλώς ήρθες! Κι αν μπορούσες να απαντήσεις και τίποτα, θα σου έστηνα άγαλμα, δεν θα σε καλωσόριζα απλώς... Αλλά ποιός μπορεί;

    @drunk tank
    Κάπως έτσι την παλεύω κι εγώ, αλλά έχω μια έντονη ανησυχία ότι θα καταστραφεί πριν προλάβει να βρει τον τρόπο... Να καταστραφεί ότι έχει απομείνει, δηλαδή...

    @alicia & drunk tank
    Σπανίως προτιμώ την δεύτερη εκτέλεση ή τη διασκευή κάποιου τραγουδιού. Το συγκεκριμένο όμως... Σαν να είναι άλλο τραγούδι! Ίσως επειδή όταν είχε βγει το πρωτότυπο δεν είχα προλάβει να φάω πολλές σφαλιάρες, δεν είχα καταλάβει τους στίχους ή μάλλον δεν τους είχα νιώσει στο πετσί μου. Και το λέω αυτό γιατί δεν θέλω να μειώσω και τους Eurythmics. Όμως όταν πρωτοάκουσα τον Manson και όποτε το ακούω έκτοτε... Δεν χρειάζεται να τρέχεις για ξυράφια, κάνουν και τα δόντια τη δουλειά τους στην ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κι εγώ σπανίως προτιμώ τις διασκευές από τις πρωτότυπες εκτελέσεις, αλλά το συγκεκριμένο το λατρεύω. ίσως επειδή το συγκεκριμένο να είναι περισσότερο κοντά στα μουσικά μου ακούσματα, ίσως επειδή μου θυμίζει μια αγαπημένη ταινία, εκεί όπου το πρωτοάκουσα, την "χαμένη λεωφόρο" του λυντς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @drunk tank
    Τι είπες τώρα...!!! Λατρεμένη ταινία και ακόμα πιο λατρεμένο soundtrack! Πάντως εκεί ακουγόταν από Manson διασκευή του I put a spell on you.

    Πρόσφατα έψαξα σε 6 μέρη να το βρω για να το χαρίσω σε ένα φίλο, και δεν υπήρχε! Τέτοια γκαντεμιά! Όχι τίποτ' άλλο, αλλά τον έχω ζαλίσει μ' αυτό, γιατί πιστεύω ότι θα του αρέσει πολύ. Παρεπιπτόντως, βλέποντας το προφίλ σου, είναι σαν να έβλεπα το alter ego του συγκεκριμένου φίλου μου. Πρέπει να γνωριστείτε εσείς...

    @South of the river
    Μπες να τσεκάρεις το παλικάρι, είναι κι απ' τα Γιάννενα. Βρε, λες να γνωρίζεστε ήδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αισθάνομαι τελείως καμμένος, όπως η χώρα. έχεις απόλυτο δίκιο για το σάουντρακ.
    δώσε μου ηλεκτρονική διεύθυνση αν θέλεις να σου στείλω το τραγούδι.

    τώρα θα τσεκάρω το φίλο σου και θα σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @drunk tank
    Μην ψάχνεις, δεν έχει δικό του blog. Όμως αν δει το σχόλιό μου, να 'σαι σίγουρος ότι θα σε ψάξει εκείνος!

    Αν και δεν κατάλαβα για ποιο τραγούδι μου λες, e-mail μπορείς να μου στείλεις μπαίνοντας στο προφίλ μου και ακολουθώντας το αντίστοιχο link. (ِΑν εννοείς κάτι από το Lost Highway, σίγουρα ευπρόσδεκτο, αν και ήθελα να το είχα να του το δώσω για να το ακούσει ΟΛΟ!)

    Φιλιά κι ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νόμιζα ότι έψαχνες το i put a spell on you από τον manson!
    anyway, θα κοιτάξω αν θες να σου το στέλνω σταδιακά ολόκληρο!
    πρέπει να φύγω τώρα. θα τα ξαναπούμε, χάρηκα πολύ για τις συνομιλίες μας.εις το επαν-γραφείν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @drunk tank
    Κι εγώ χάρηκα! Όσο για το CD... ό,τι έχετε ευχαρίστηση!!! Λουκούμι θα μας έρθει! (Ο πληθυντικός είναι γιατί βάζω και τον South...)

    @South of the river
    Πάνοοο... ΚΑΙ μηχανικός!!! (Ηλεκτρολόγος όμως αυτός. Άμα σου λέω ότι μπορεί και να γνωρίζεστε ήδη...)

    Φιλιά και στους δύο
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ,Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.ΜΙΑ ΑΤΥΠΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ SMS ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟ XTEΣΙΝΟ POST ΤΟΥ F ME TON ΓΙΩΡΓΟ,ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΑΤΣΟΥΛΑ(ΟΛΟΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ DEMO ΓΑΜΩΤΟ!!!!)ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Η ΟUTSIDER THS ΠΑΡΕΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ!!!!ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ!!!!ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!!!ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΛΚΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για τις φωτιές, ή μάλλον για τις στάχτες. Τις πολλές. Και γιατί αν τα ανεχτούμε όλα αυτά, είμαστε ακόμα χειρότεροι...
    Η συνέχεια από τους Manic Street Preachers...

    Manic Street Preachers - If you tolerate this your children will be next (This Is My Truth Tell Me Yours - 1998)

    The future teaches you to be alone
    The present to be afraid and cold
    So if I can shoot rabbits
    Then I can shoot fascists

    Bullets for your brain today
    But we'll forget it all again
    Monuments put from pen to paper
    Turns me into a gutless wonder

    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    Will be next
    Will be next
    Will be next

    Gravity keeps my head down
    Or is it maybe shame
    At being so young and being so vain

    Holes in your head today
    But I'm a pacifist
    I've walked La Ramblas
    But not with real intent

    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    Will be next
    Will be next
    Will be next
    Will be next

    And on the street tonight an old man plays
    With newspaper cuttings of his glory days

    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    And if you tolerate this
    Then your children will be next
    Will be next
    Will be next
    Will be next

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Negmaki,
    Για δεν το λες τοσον καιρο...
    Αφου ξερεις οτι λογω συγκεκριμενων καταστασεων εχω βρεθει χωρις κανενα cd και γι'αυτο ακριβως εχω αποκτησει "μυτη" και ξετρυπωνω "περιεργα" δισκακια...
    Μολις ειδα οτι ψαχνεις το OST του Lost Highway, το βρηκα, το κατεβασα και θα καψω ενα δισκακι με τα εξωφυλλα του και με τα ολα του, την επομενη φορα που θα βρεθουμε να στο δωσω...
    ( Μηπως να φτιαξω δυο - ενα και για τον Πανουλη ...??? )

    Μμμακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Aurangel
    Κοπελίτσα μου, από εδώ δεν θα σου πω τίποτα. Θα τα πούμε όπως συμφωνήσαμε... τα δυο μας, με καφεδάκι...
    (Πρέπει να σκεφτούμε πολύ προσεκτικά το μέρος, γιατί... τη βλέπω τη δουλειά... ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΡΟΜΠΑ!)

    @South of the river
    Έτσι είναι... Κι συνυπογράφω τις επιλογές σου στα τραγούδια που ξεχώρισες γι' αυτό το θέμα - και στο blog του f και εδώ. Όπως πάντα, εξαιρετικές. Το εδώ ειδικά... θυμάμαι που και πως το άκουσα τελευταία φορά...

    @dazed & confused
    Ρωτάς καλέ; Τα περιμένουμε στην επόμενη συνάντηση!

    Φιλούμπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή