"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2007

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει



Υπάρχουν μερικά ανέκδοτα, τα οποία έχουν αφήσει πίσω τους φράσεις που χρησιμοποιούμε όλοι στην καθημερινότητά μας, όταν θέλουμε να περιγράψουμε μία κατάσταση αντίστοιχη με αυτή που αναφέρεται στο εν λόγω ανέκδοτο. Φράσεις όπως "α, γαμήσου κι εσύ κι ο γρύλλος σου", "για δε φοράς κράνος", "ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα", "λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα"...

Υπάρχουν άλλες οι οποίες είναι αναγνωρίσιμες μόνο στον κλειστό κύκλο μιας παρέας, επειδή κάποια ανέκδοτα δεν είναι ευρέως γνωστά, αλλά όσοι τα ξέρουν, συννεοούνται... (Αφιερωμένο σε όσους το ξέρουν, το "λαγέ, μαδάς;")

Υπήρχε λοιπόν ένα ανέκδοτο, τη φράση κλειδί του οποίου χρησιμοποιώ συχνά-πυκνά, αλλά δυστυχώς ελάχιστοι το ξέρουν, οπότε αναγκαστικά - για να περάσω στο παρασύνθημα - το αναφέρω:

Ήταν καλοκαίρι και ενώ το μυρμήγκι δούλευε σκληρά για τις προμήθειες του χειμώνα, ο τζίτζικας τραγουδούσε και έπαιζε την κιθάρα του πάνω σε ένα δέντρο. Το μυρμήγκι περνούσε από κάτω και τον κορόιδευε, του έκανε κωλοδάχτυλα και όλα τα σχετικά, τονίζοντας βέβαια το γεγονός ότι τον χειμώνα ο τζίτζικας θα ψοφήσει από το κρύο και την πείνα, ενώ αυτό προνοεί, κλπ, κλπ.

Έρχεται ο χειμώνας και όπως το μυρμήγκι χουχούλιαζε στη ζεστή του τη φωλίτσα, τρώγοντας τους καρπούς των κόπων του καλοκαιριού, ακούει απ' έξω το κορνάρισμα ενός αυτοκινήτου. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει τον τζίτζικα σε ένα κάμπριο, με 3-4 θεογκόμενες, απίστευτο λούσο και χλίδα... Τά 'χασε...

"Τί έγινε ρε τζίτζικα, του λέει, ζεις;". Τότε λοιπόν ο τζίτζικας του εξηγεί πως εκεί που τραγουδούσε στο δέντρο του, πέρασε από κάτω ένας διάσημος μάνατζερ και τον άκουσε, ενθουσιάστηκε, του έκανε πρόταση συνεργασίας, έβγαλε δίσκο, έγινε δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσες-φορές πλατινένιος, ξεσκίζεται στα βίντεο κλιπ και τις συναυλίες, και τώρα ετοιμάζεται για τουρνέ στην Ευρώπη.

Τον ρωτάει λοιπόν το μυρμήγκι: "Ρε τζίτζικα, τώρα με την τουρνέ, μήπως πρόκειται να περάσεις και από την Αθήνα;" - "Ναι", του απαντάει ο τζίτζικας, "γιατί, θες να σου φέρω κάτι;"
Και το μυρμήγκι: "Όχι, απλώς, άμα δεις τον Αίσωπο, πες του ότι γαμιέται..."

Λατρεμένη μου φράση λοιπόν, την οποία χρησιμοποιώ - δυστυχώς - πολύ συχνά. Και λέω δυστυχώς γιατί σ' αυτήν την ιστορία συνήθως είμαι το μυρμήγκι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Όταν ήταν της μοδός, διάβασα κι εγώ αυτήν την περιβόητη μπαρούφα, τον Αλχημιστή. Κι επειδή σε όλη τη ζωή μου, όταν θέλω κάτι πολύ, το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μου και όχι υπέρ μου, μου πρόκυψε η εξής παράφραση της ατάκας από το ανέκδοτο: "Άμα δείτε τον
Coelho, πείτε του ότι γαμιέται..."

Τον τελευταίο καιρό, μου είναι τόσο, μα τόσο, επίκαιρη...

12 σχόλια:

  1. μέσα σ'έναν περιβάλλον τόσο "μωβ" δεν θα μπορούσα παρά να αισθανθώ βολικά, φιλόξενα, ζεστά... σε βρήκα μέσα από ένα σχόλιό σου που έκανες στην αγαπημένη maya & να 'μαι!
    μαζί σου για την ατάκα που απευθύνεται στον Coelho... εγώ να δεις ;)
    δεν είχα ακούσει αυτή την εκδοχή κι έτσι σπεύδω & την υιοθετώ...
    δικές μου αγαπημένες:
    1) λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα
    2) συγκεντρώσου
    3) πού πας ρε Καραμήτρο?

    θα έρχομαι...
    ως τότε
    μωβ νυσταγμένα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρες Negma, καλημέρες! Καλώς ήλθες με τ' αστεία σου κι αν δεις και κανέναν απ' αυτούς που όλο λένε "εγώ καλά σου τα 'λεγα" -έχουν μαζευτεί πολλοί τέτοιοι- πες του ότι γαμιέται. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρες ... και εγώ από το ίδιο σχόλιο με τη mauve είδα φως καιμπήκα .. άσχετο αλλά δεν είναι λίγο να επιθυμείς κάτι πολύ .. αντίθετα το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον ..
    Τώρα οι συνωμοσίες του σύμπαντος είναι ένα άλλο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mauve
    Καλώς την! Ωραία, γίναμε τρεις τώρα οι μωβοπαθείς! Φαντάζομαι και συ από μικρή τα είχες όλα μωβ, οι φίλοι σου χαρίζουν ό,τι μωβ βρουν, κλπ... Ξέρεις τίποτα σχετικά με την περίπτωσή μας, αν σημαίνει κάτι όλο αυτό; Δεν ξέρω να έχουν άλλοι το ίδιο κόλλημα με άλλο χρώμα. Όσοι έχουν τέτοιου είδους "πάθηση", με το μωβ την έχουν. Κάτι θα σημαίνει, δεν μπορεί...

    @f
    Αυτοί κι αν γαμιούνται, f μου! Πατόκορφα, όμως!

    @pasta
    Όχι απλώς δεν είναι λίγο, όχι απλώς είναι ενδιαφέρον, για μένα είναι ζωτικής σημασίας, είναι το παν. Ακόμα κι αν δεν πρόκειται να το αποκτήσω ποτέ, ακόμα κι αν το πλησιάσω, το αγγίξω και μετά μου φύγει μέσα από τα χέρια, ακόμα κι αν με πονάει, με ματώνει...




    (Άσχετο: Πρέπει να αλλάξω τραγούδι άμεσα, γιατί θα τις κόψω, δεν θα την βγάλω καθαρή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. YΓ. άσχετο άλλα εγώ γενικά εκτιμώ τους ανθρώπους που γαμιούνται, με τους άλλους που δεν... έχω θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, ρε Negma-κι...
    Δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα μου φαινεται οτι αργεις να ενημερωθεις... Σχεδον παραλληλα με την κυκλοφορια του βιβλιου - αντε να μην υπερβαλλω, λιγους μηνες αργοτερα - ειχε κυκλοφορησει το εξης σλογκαν :

    Οταν θελεις κατι πολυ,
    ολο το συμπαν ..........




    .......... ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ !!!!!


    Μμμμμακια !!!
    Πολλα πολλα !!!

    P.S.1 Welcome !!! Welcome !!!
    Πολυ χαρηκα που επεστρεψες...
    (...αν και πιστευω οτι για τον ιδιο λογο, καθε αλλο παρα χαρα θα αισθανεσαι...)

    P.S.2 Για τις ρυθμισεις που λες στο προηγουμενο post, φυσικα και εχει διαφορα... δεν το'δες και 'συ... τωρα οταν κανεις "κλικ" να ανοιξουν τα σχολια, δεν σταματαει η μουσικουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @d&c
    Α α α, θα σε μαλώσωωω!!! Δεν με διαβάζεις προσεκτικά! Από τότε το έχω πει κι εγώ, αλλά απλώς - όπως γράφω - μου είναι εξαιρετικά επίκαιρο αυτές τις μέρες! Όχι ότι έπαψε ποτέ, κάτι μικρές αναλαμπές είχε πάντα, όλον τον υπόλοιπο καιρό τα ίδια έκανε. Όμως τελευταία... δίνει ρέστα, λέμε! Γι' αυτό εγώ το διατυπώνω λίγο πιο "χοντρά"... Γιατί άμα έκανε απλώς την πάπια, καλά θά 'τανε!

    @pasta
    Κάπως αλλιώς το εννοούμε όσοι χρησιμοποιήσαμε το συγκεκριμένο ρήμα... Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις... Γιατί κυριολεκτικά, συμφωνώ μαζί σου, ο Θεός να σε φυλάει από αγάμητους και ακόμα χειρότερα, από κακογαμημένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xa xa xa! από τα ωραιότερα ανέκδοτα. το είχα ξανακούσει αλλά η μνήμη μου στα ανέκδοτα δεν είναι και η καλύτερη (είναι αλλού που θα ήθελα να ξεχνάω αλλά μη το κάνω θέμα).
    όσον αφορά τον κοελιο έχω κάνει κι εγώ μια αναφορα σε κάποιο ποστ μου και συμφωνώ απόλυτα (αναφορά μίας γραμμής σε μια άσχετη ιστορία, όχι αποκλειστικό ποστ, δεν του αξίζει)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μαζί σου! γι'αυτό μουλαρώνω και λέω οτι όλα απο μας αρχίζουν και γίνονται (ή όχι). κανένα σύμπαν και κανένας δεν θα βοηθήσει να πάρεις αυτό που θες. όλα απο σένα εξαρτιώνται. πολλή δουλειά μας έπεσε. εγώ το νοιώθω το βάρος.

    το αγαπημένο μου (εκτός του κράνους που γουστάρω πολύ), το ξέρεις?
    στην έρημο. βγαίνει ένα υποβρύχιο απο την άμμο. με τα κυάλια βλέπει ένα καράβι μακριά.
    "πόσα?" του κάνει με τα χέρια.
    "πέντε" του απαντάει ο καπετάνιος.
    ..."τι πόσα?"
    ..."τι πέντε?

    φιλιά και καλημέρα
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @maya
    Επιτέλους! Βρέθηκε άνθρωπος που ΚΑΙ το ξέρει ΚΑΙ του αρέσει!!! Το λατρεύω, χτυπιόμουνα στα γέλια όταν μου το είχε πρωτοπεί κάποιος - ο οποίος ήταν μοναδικός στο να λέει ανέκδοτα - και το θέμα είναι ότι σπανίως γελάει κάποιος όταν το μεταφέρω, καημό τό 'χω! (Και ξέρεις, κι εγώ δεν τα λέω άσχημα...). Θα μου επιτρέψεις μια μικρή διόρθωση όμως, γιατί έχεις ένα λαθάκι, είμαι σίγουρη εκ παραδρομής. Είναι:
    - Πόσα;
    - Πέντε.
    - Τι "πέντε";
    - Τι "πόσα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα. Σε όλες τις ιστοσελίδες των γνωστών και φίλων μου σχεδόν... πρωταγωνιστείς! Άρα είπα να περάσω μια βόλτα, να δω τις εμπνεύσεις σου και να πω ένα "γεια"! Είμαι ο Γιάννης και μου άρεσε πραγματικά το ταξίδι... βλέπε στο τέλος του blog σου! Όσον αφορά στη συγκεκριμένη ανάρτηση θα ήθελα να σου πω ότι διαβάζω πολύ στον ελεύθερο χρόνο μου, αλλά όσες προσπάθειες κι αν έχω κάνει για να ολοκληρώσω ένα βιβλίο του Coelho, δεν τα έχω καταφέρει... Δεν τον ακυρώνω (πώς θα μπορούσα άλλωστε;), απλώς θεωρώ πως δε μου ταιριάζει! Ή πως δεν είμαι "σε φάση" ακόμα να τον διαβάσω... Άρα στη διάσημη αυτή φράση, λέω "ΟΧΙ", αφενός γιατί δε συμβαίνει κι αφετέρου γιατί... (να τη, ξεπετάγεται κι η Πατέρα από μέσα μου) το σύμπαν αποτελείται από πολλά άλλα σώματα για να παίρνει μόνο του αποφάσεις! Φιλιά! Θα χαιρόμουν να σε έβλεπα σπίτι μου (που λέει κι ο καλός μου Γιώργος)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλέξανδρος Ζήβας11 Μαρτίου 2008 - 2:29 μ.μ.

    Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
    Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή