"Well, I'm gonna get out of bed every morning... breathe in and out all day long.
Then, after a while I won't have to remind myself to get out of bed every morning and breathe in and out...
and, then after a while, I won't have to think about how I had it great and perfect for a while."

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2007

Για να δικαιολογήσουμε και τον τίτλο μας...

Προφανώς, κάποια φλέβα έχει χτυπήσει το συγκεκριμένο άλμπουμ, για να το έχω ως "ομπρέλα" στο blog μου. Πέρα από το τι "μου κάνουν" εμένα, θεωρώ τα δύο τραγούδια που ακούτε τώρα - και παρακάτω μπορείτε και να διαβάσετε τους στίχους τους - ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Και προσωπικά, τόσο επίκαιρα... Κάτι ένα τηλεφώνημα, κάτι ένα post στο blog του Τίποτα, κάτι ένα άλλο στην Ορυχειούπολη... Βαλτοί είναι όλοι...;

Silence and I
- Alan Parsons Project

If I cried out loud

Over sorrows I've Known

And the secrets I've heard

It would ease my mind

Someone sharing the load

But I won't breathe a word

We're Two of a kind

Silence and I

We need a chance to talk things over

Two of a kind

Silence and I

We'll find a way to work it out

While the children laughed

I was always afraid

Of the Smile of the clown

So I close my eyes

Till I can't see the light

And I hide from the sound

We're two of a Kind

Silence and I

We need a chance to talk things over

Two of a kind

Silence and I

We'll find a way to work it out

I can hear the cry

Of the leaf on a tree

As it Falls to the ground

I can hear the call

Of an Echoing voice

And there's no one around

We're two of a kind

Silence and I...


Old and Wise - Alan Parsons Project

As far as my eyes can see
There are shadows approaching me
And to those I left behind
I wanted you to know
You've always shared my deepest thoughts
You follow where I go

And oh... when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
Autumn winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they asked me if I knew you
I'd smile and say you were a friend of mine
And the sadness would be lifted from my eyes
Oh when I'm old and wise

As far as my eyes can see
There are shadows surrounding me
And to those I leave behind
I want you all to know
You've always shared my darkest hours
I'll miss you when I go

And oh... when I'm old and wise
Heavy words that tossed and blew me
Like autumn winds that will blow right through me
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
Remember that you were a friend of mine
As the final curtain falls before my eyes
Oh when I'm old and wise

As far as my eyes can see

11 σχόλια:

  1. kalispera.me aformi ta logia sou sto blog tou f sou grafo edo gia dikous mou logous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sinexizo loipon..kapote eixa ftasei sto na po terma os edo.koimomouna se paggaki,kapnisa k gopes,nai ston 20o aiona.exasa filous k agapimenous.eniotha to kosmo na me dioxnei.eipa terma k isos k tora na to leo.meta skeftome oti exo koimithi se oraia krevatia.exo kapnisei oraia tsiagara..exo agapithei k agapisei oraious anthropous.den xero giati sta leo ola afta.isos giati den me noiazoune pia aftou pou lene mizeria ti xara pou vrisko sto otidipote.isos giati me psaxno na me vro k na kano gia mena oti kano sta ypoloipa vimata mou..diskolo giati den me mathane pos ginete..
    xerome pou eisai stin oikogenia tou blog pou eimai ki ego.
    sou efxome na kaneis omorfa pragmata gia sena k giaftous pou esy theleis giati to theleis.efxaristo gia tin filoxenia..k sorry gia to mperdema ton lexeon alla eimai arketa fortismeni k ego.isos ftene ta feggaria,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια δεν είχα καμία πρόθεση να γίνει όλο αυτό. Από που και ως που άλλωστε! Σέβομαι απόλυτα τα όσα ζεις και έζησες. Απλά περνάω πολύ δύσκολη και κακή φάση, χωρίς να την έχω επιλέξει εγώ. Και δεν μ'αρέσει να μην έχω επιλέξει εγώ αυτά που περνάω. Δεν είμαι εγώ! Μου άνοιξαν άλλοι έναν κύκλο τον οποίο καλούμαι να κλείσω εγώ. Και θα τον κλείσω.
    Δεν νιώθω καλά που έγινα έστω η αφορμή να γράψεις αυτά που έγραψες. Όσο κι αν συμφωνώ με τα λόγια του F.
    Και για να μην έρθει κανένας στο μέλλον στη θέση σου με αφορμή ή αιτία εμένα, θα ακολουθήσω την γραμμή που έγραψα στο radiopoetry.

    Πάντως (και επειδή απο'κει ξεκίνησαν όλα) αν θέλεις να με κάνεις να νιώσω καλύτερα, συνέχισε να γράφεις στο blog του F με χιούμορ και πνεύμα, που από ότι έχω δει σου περισσεύουν. Νιώσε εσύ πρώτα καλύτερα.

    Θα ήθελα πάντως να τα πούμε.

    Και έχε υπόψιν σου ότι είμαι άνθρωπος που ξεπερνάει τα εμπόδια και τις αναποδιές που ξεφυτρώνουν...
    Οπότε, κάποτε θα νιώσω καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ south of the river
    Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να γράφω. Ούτε έτσι, ούτε αλλιώς. Θεωρώ ότι ομιλώ σωστά την ελληνικήν και φρικάρω όταν οι άλλοι καταλαβαίνουν άλλα ντ' άλλων. Δεν έχει απολύτως κανένα νόημα για μένα να ξαναγράψω το οτιδήποτε. Ο μόνος λόγος που έγραφα ήταν ότι νόμιζα πως βρήκα κάποιους που μιλάμε την ίδια γλώσσα. Όταν βλέπω να μου απαντάτε ότι "διαφωνώ μαζί σου γιατί πιστεύω αυτό κι αυτό" και το "αυτό κι αυτό" είναι ό,τι ακριβώς έχω πει... μάλλον μιλάω κινέζικα. Ειλικρινά λυπάμαι πάρα πάρα πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @anonymous
    Δεν ήθελα να σου απαντήσω χθες γιατί ήμουν κι εγώ φορτισμένη. Το θέμα είναι ότι δεν ξεκίνησα φορτισμένη αρνητικά, αλλά θετικά. Στην πορεία όμως, είδα να παρερμηνεύονται όλα όσα είπα και τότε, ναι, όντως, και χαλάστηκα, και στράβωσα, κι απ' όλα. Δεν ήθελα λοιπόν να πάρει η μπάλα και τον έναν άνθρωπο που κατάλαβε τι είπα και πως το είπα, γι' αυτό προτίμησα να σου γράψω σήμερα με καθαρό μυαλό.

    Σ' ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μου κάτι από σένα, που ένιωσες ότι εδώ μπορείς να εκφραστείς και ότι θα σε καταλάβουν. Χαίρομαι που ένιωσες ζεστασιά και ασφάλεια. Θα χαρώ ακόμα περισσότερο να "περνάς" όποτε θες και να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Negma
    Καλημέρα! Σήμερα θα κάνω τη μετακόμιση. Πιστεύω ότι μαζί με το κωλόσπιτο που θα αφήσω, να αφήσω πίσω και όλα αυτά που με βύθισαν στα έγκατα της θλίψης και της απογοήτευσης. Θα προσπαθήσω τουλάχιστον...Με βύθισαν μέσα σε δευτερόλεπτα, έμεινα βυθισμένος για αρκετό καιρό! Δεν είχα αέρα!

    Ρε κούκλα μην το κάνεις αυτό! Σαφώς και θα συνεχίσεις να γράφεις και σαφώς μιλάς την ίδια γλώσσα με πολλούς από κει μέσα. Ήταν απλά μια άσχημη στιγμή, και κυρίως χωρίς κακή πρόθεση από κανέναν, μην το ξεχνάς αυτό!

    Εγώ είμαι έτοιμος να τα ξεχάσω όλα και να συνεχίσω και να γράφω όπως πριν και να συνεχίσω να σε διαβάζω όπως πριν...

    Και εννοείται ότι θα με ακούσεις στο Δεύτερο, έτσι δεν είναι; Παίζω Τρίτη 10/07, ώρα 01:30.

    Σε αφήνω (για την ώρα, μην νομίζεις ότι θα γλιτώσεις έτσι εύκολα) με την τελευταία εκφώνηση του ραδιο-demo μου:

    Αφού έχει παίξει Pearl Jam..."...Από το Seattle θα σας αφήσω για σήμερα. Ας έχετε κατά νου ότι κάθε μέρα που ξημερώνει, είναι γεμάτη εκπλήξεις. Και αν σας συμβεί και κάτι στραβό, θυμηθείτε να γυρίσετε το νόμσμα και από την άλλη πλευρά! Και όπως θα μας πει αμέσως και η Karla των Walkabouts, κάποιο φως, θα μένει πάντα αναμμένο. Καλό βράδυ σε όλους..."

    The Walkabouts - The light will stay on.

    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @s.o.t.r.
    Φυσικά και θα σε ακούσω και με μεγάλη μου χαρά! Μου άρεσε πολύ και η μικρή γεύση που μου έδωσες. Όλα τα παιδιά θα τα ακούσω, και θα την καταβρίσκω, και θα τους καμαρώνω.

    Καλορίζικο και το καινούργιο σπίτι!!!

    Όσο για τις παρανοήσεις που έγιναν, δεν ξέρω τι λόγια να χρησιμοποιήσω ώστε να γίνω πιο σαφής, φοβάμαι μην γίνουν τα πράγματα χειρότερα. Οπότε κρατάω - με μεγάλη ανακούφιση - το ότι κατάλαβες αν μη τι άλλο ότι δεν είχα κακή πρόθεση. Και το ότι τη φράση "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς" την έλεγα για μένα, που άνοιξα το ρημάδι και τά 'κανα σκατά, και όχι για σένα, για να σταματήσεις να μιλάς. Αν είναι δυνατόν δηλαδή να προσπαθούσα να φιμώσω κάποιον και μάλιστα με τόσο άγαρμπο τρόπο!

    Το αν θα συνεχίσω να γράφω στο RadioPoetry όμως θα το σκεφτώ πολύ... Γιατί οι χειρότερες παρανοήσεις έγιναν από τον f και όχι από σένα. Και δεν μπορώ και να του απαντήσω, για να το λύσουμε, γιατί δεν θέλω να μονοπωλήσω το χώρο με τα δικά μου, σε βάρος τόσων άλλων παιδιών που δεν τα ενδιαφέρει στο κάτω-κάτω της γραφής. Οπότε το να συνεχίσω να γράφω για άλλα πράγματα, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί το προηγούμενο, μου είναι πολύ δύσκολο. Γιατί πολύ απλά, έχει συμβεί. Δεν λέω άλλα, γιατί νιώθω σαν να μιλάω "πίσω απ' την πλάτη του", και αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Θέλω να μπορεί ο άλλος να με αντικρούσει, αν διαφωνεί. Αν είχα μαζί του τη σχέση που έχετε εσείς, θα τον είχα πάρει τηλέφωνο και θα το είχαμε συζητήσει, αλλά τώρα... δεν ξέρω πως να επικοινωνήσω, χωρίς να γίνω "βάρος" σε ένα blog όπου όλοι είναι μες την καλή χαρά για αυτό το υπέροχο που τους συμβαίνει. Θα δω πως θα το χειριστώ... Απλά να ξέρεις ότι η απουσία μου, δεν θα έχει να κάνει με εσένα, εμείς θεωρώ ότι το λύσαμε. Η κακιά η ώρα που λένε!!!

    Φιλούμπες φιλικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalimeres.tha "pernao"na ta leme.
    katerina..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @f (με την ελπίδα να το διαβάσεις)

    Θέλω να σου πω κάποια πράγματα. Να τα γράψω στο blog σου δεν ήθελα γιατί δεν θέλω να "τα ζαλίσω" στους άλλους, που είναι μες την καλή χαρά - και πολύ καλά κάνουν - για το Δεύτερο. Να κάνω ξεχωριστό post... θα ήμουν πιο σίγουρη μεν ότι θα το δεις, αλλά από την άλλη θα ήταν σαν να του δίνω τεράστιες διαστάσεις. Στα λέω λοιπόν από δω, ελπίζοντας.

    Γιατί και θέλω να τα δεις και θα ήθελα πάρα πολύ να μου απαντήσεις. Γιατί τα αισθήματά σου δεν τα αμφισβητώ, είναι μάλιστα αμοιβαία. Γιατί εγώ θα προσθέσω και την εκτίμηση πέρα από τη συμπάθεια. Γιατί αν μου ήσουν αδιάφορος ή αντιπαθής, δεν θα έμπαινα καν στη διαδικασία...

    Το θέμα μου λοιπόν είναι μια αδυναμία να καταλάβω πως συσχετίζονται αυτά που μου έγραψες με αυτά που έγραψα εγώ στον south of the river. Το να "έπαιρνες αμπάριζα" και να έλεγες κάποια πράγματα παραπέρα θα το καταλάβαινα. Ξέρεις που έχω κολλήσει όμως; Στις μια-δυο φορές που χρησιμοποίησες τη λέξη "διαφωνώ". Θέλω να το καταλάβεις καλά αυτό, έχει σημασία για μένα. Δεν έχω πρόβλημα με αυτά που είπες, έχω πρόβλημα με το ότι κατά βάση λέγαμε τα ίδια ακριβώς πράγματα και εσύ παρέθετες τα δικά σου λόγια ως διαφωνία προς τα δικά μου. Αυτό με χαλάει, γιατί νιώθω ότι επικοινωνώ με κάποιο λάθος τρόπο. Δεν με χαλάνε τα λόγια σου, γιατί και την καλή σου πρόθεση αναγνωρίζω, και στη τελική σε ευχαριστώ που νοιάστηκες και μπήκες στη διαδικασία να μου τα πεις. Εγώ δεν είδα σκληρότητα, νοιάξιμο είδα. Αλλά διαφωνία, που να χτυπηθώ κάτω, δεν είδα, και θα επιμείνω με κίνδυνο να θεωρηθώ έως και γραφική.

    Λέω: Η ζωή μου είναι έτσι κι έτσι. Ούτε λέω "πάρτε τη ως παράδειγμα προς μίμηση, ούτε "έτσι θα έπρεπε να είναι η ζωή".

    Λες: Διαφωνώ. Με τι ακριβώς διαφωνείς; Δεν προτείνω κάτι, διατυπώνω μία κατάσταση. Είπα εγώ ότι έτσι είναι η ζωή ή έτσι θα έπρεπε να είναι η ζωή;

    Λέω: Ούτε λύση στα προβλήματά μου βρήκα, ... , τραυμαπλάστ στον καρκίνο.

    Λες: Διαφωνώ, δεν είναι λύση, και αναφέρεις το σχήμα με το Σίσυφο. Δηλαδή λέμε το ίδιο πράγμα με άλλο σχήμα λόγου, και εσύ θεωρείς ότι διαφωνούμε... Τι δεν έχω καταλάβει πάλι;

    Όσο για τα περί συνειδητοποίησης, λες 5 χρόνια να το ζούσα όλο αυτό ασυνείδητα και μού 'ρθε η επιφοίτηση μετά το σχόλιο του south of the river;

    Όλη αυτή η κατάσταση είναι απόλυτα συνειδητή, αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου (δεν φαίνεται από πουθενά στα λεγόμενά μου ότι τις αποποιούμαι για να λες "καλά να πάθεις"), και σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι το να βρίσκεις κάτι που θα σου φτιάχνει λίγο τη διάθεση όταν είσαι μέσα στα σκατά, είναι λόγος για να επαναπαυτείς εκεί μέσα. Φυσικά και πρέπει να βγεις, και φυσικά μόνο ο ίδιος μπορείς να το κάνεις.

    (άσχετο: συνεχίζω σε δεύτερο comment γιατί το ρεύμα κάνει κάτι κουλά και φοβάμαι μην σβήσει ο υπολογιστής και χαθεί ό,τι γράφω τόση ώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (συνεχίζω) (ακάθεκτη...)

    Αυτά όσον αφορά το θέμα της "διαφωνίας". Από κει και πέρα, απλά θέλω να πω ότι και να μάχομαι ξέρω και να διεκδικώ και να αγωνίζομαι. Και έχω καταφέρει πολλά στη ζωή μου. Τίποτα δεν μου ήρθε έτοιμο, για όλα έχω φτύσει αίμα και είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό. Και η παρούσα φάση, λόγω εξωγενών παραγόντων, έχει κρατήσει όσο έχει κρατήσει. Και θα κρατήσει κι άλλο. Και ξέρω πότε θα υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσω σε αλλαγές. Ως τότε κάνω υπομονή. Αυτό δεν σημαίνει ότι εφησυχάζω ή αποδέχομαι την όποιου είδους φυλακή. Μόνο υπομονή κάνω. Και όνειρα.

    Υ.Γ. Μία τελευταία σημείωση ("επί της διαδικασίας" που λέγαμε κάποτε).

    Υπάρχουν παιδιά που μπήκαν στη διαδικασία να ασχοληθούν με το θέμα. Είναι πολύ λίγα, κανά δυο. Για αυτά τα παιδιά νιώθω άσχημα που γράφω από το blog μου. Αισθάνομαι ότι έχουν δικαίωμα και εκείνοι να τα μάθουν, δεν θέλω να τους επικοινωνώ κάτι και μετά να τους αποκλείω από αυτό. Από την άλλη είναι τόσοι πολλοί αυτοί που δεν τους αφορά καθόλου, που φοβάμαι μήπως θα ήταν εγωιστικό και καταχρηστικό να γράψω όλο αυτό το κατεβατό στο blog σου. Οπότε το αφήνω σε εσένα ως "οικοδεσπότη" να αποφασίσεις αν και τι απ' όλα αυτά σε ενδιαφέρει να το μοιραστείς με τους "επισκέπτες" σου. Από μένα έχεις το ελευθέρο, γιατί δεν έχω κάτι να κρύψω ή να θέλω να στο πω μόνο ιδιαιτέρως.

    Φιλούμπες ειλικρινείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ θα σταθώ μόνο στο group και στο πραγματικά όμορφο τραγούδι..δεν τους ήξερα οπότε μου δίνεις την ευκαιρία να τους ψάξω λίγο..μέσα στο μήνα κυκλοφορεί ένα περιοδικό (στο οποίο αρθρογραφώ) και νομίζω πως θα σ'αρέσει πολύ...

    καλημέρα και μην ακούς κανέναν..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή